Space: Nová značka pro mladé na českém bankovním trhu

PRAHA, 2. května – Poštovní spořitelna dnes představila novou značku pro mladé – Space. Hodlá s její pomocí zastřešit veškeré své aktivity v oblasti filmu, hudby a sportu směřované k mladým lidem. Space nahradí dosavadní značku pro mladé Maxlive a bude prezentován hlavně na webové stránce www.i-space.cz.

Poštovní spořitelna se jako první česká banka začala cíleně věnovat mladé klientele. V současné době vedeme přes 180 tisíc účtů pro lidi pod osmnáct let, což je nejvíce v České republice, dodává k tomu Miroslav Seidl, obchodní ředitel Poštovní spořitelny.

Space tedy navazuje na dlouhou tradici PS v oblasti komunikace s teenagery. Může se opřít například o spolupráci s hudební skupinou Chinaski nebo podporu filmů Pusinky či Vratné lahve. Na webových stránkách www.i-space.cz nabídne pro každého návštěvníka soutěže o lístky na koncerty nebo hudbu ke stažení.

Víme, že mladí lidé požadují od banky něco navíc. Proto k nim mluvíme jejich řečí a nabízíme jim o důvod víc být s námi – vedle kvalitních bankovních služeb i zábavu, uvedl Miroslav Seidl, obchodní ředitel Poštovní spořitelny.

Výhodou celého konceptu Space je to, že není vázán na jeden produkt, ale je určen pro všechny mladé, klienty i neklienty. Klientům ale Space nabídne více možností. Na webových stránkách si budou moci třeba stáhnout věci, které jinde neseženou, například nezveřejněnou skladbu Chinaski a podobně, doplňuje Miroslav Seidl.

V rámci propagace Space uvede Poštovní spořitelna na trh platební kartu se speciálním designem. Komunikaci podpoří také nový reklamní nosič showlight.

Poštovní spořitelna jako první uvedla na trh bankovní účet pro klienty pod 15 let. Dynamika nově zakládaných účtů je obrovská, meziročně Poštovní spořitelna otevírá o 11 % více účtů pro mladé. Více než třetina nových klientů Poštovní spořitelny je mladší třiceti let.