Scania rozšiřuje svoji servisní síť

Praha, 17. dubna 2007 – Švédská automobilka otevírá nová servisní centra po celé republice. Do poloviny tohoto roku plánuje společnost Scania rozšířit svoji servisní síť v České republice ze 13 na 16 servisních středisek. Počátkem dubna byl nově otevřen servis ve Strakonicích, v polovině dubna v Chomutově a červnu se plánuje otevření servisního centra v Mnichově Hradišti. Chomutovský servis slavnostně otevřela švédská velvyslankyně v České republice.

Populace nákladních vozidel Scania v regionu střední Evropy (ČR, SR, Maďarsko) vzrostla mezi lety 2003 a 2006 o 63 % na 12 000 vozidel. S tímto nárůstem vozidel na silnicích se zákonitě zvyšuje poptávka po servisních službách. V loňském roce vykázala Scania v regionu střední Evropy v meziročním srovnání 20 % nárůst v počtu prodaných servisních hodin a poptávka se stále zvyšuje, potvrzuje současný trend ředitel poprodejních služeb Scania Czech Republic Zdeněk Petrás. Našim logickým krokem je, že se letos soustředíme především na rozšiřování servisní sítě, abychom zákazníkům vyšli vstříc a dokázali je včas a kvalitně obsloužit, pokračuje Petrás.

Nové servisy po celé republice

Počátkem dubna zahájil svoji činnost autorizovaný servis Scania ve Strakonicích. V polovině dubna byl otevřen nový autorizovaný servis Scania v Chomutově. Vzhledem k plánovanému napojení na síť německých dálnic bude tento servis poskytovat potřebné služby i významné skupině tranzitních zákazníků. Slavnostní otevření nového servisu Scania v Chomutově se zúčastnila řada významných hostů, včetně Catherine von Heidenstam, velvyslankyně Švédského království v ČR, Bengta Thorssona, generálního ředitele Scania Czech Republic, a Ake Norrmana, předsedy správní rady Scania pro středoevropský region.

Ještě před prázdninami uvítá své první zákazníky nové servisní středisko v Mnichově Hradišti.

Vysoká kvalita nabízených služeb

Vysoká kvalita servisní sítě a v ní nabízených služeb je dnes nezbytná pro úspěch v silně konkurenčním prostředí trhu nákladních vozidel. Zvyšující se tlak na dopravní a spediční společnosti se rovněž přenáší do oblasti poprodejních služeb. Aby bylo možné požadavky našich zákazníků co nejlépe uspokojit, klade Scania mimořádnou pozornost právě na tyto služby. Všechna nově otevřená servisní místa tak budou od počátku své činnosti splňovat pevně stanovené a zákazníky požadované standardy, dodává Petrás.

Servisní síť Scania ve svých 16 lokalitách poskytne svým zákazníkům každodenní práci více jak 200 kvalitně proškolených mechaniků. Naší maximální snahou je nejen zkrátit cestu do servisu, ale díky kvalitní a efektivní práci našich techniků také dobu v něm strávenou. Jedině tak lze dosáhnout maximálního využití vozidel, což je základním požadavkem všech našich zákazníků, uzavírá Petrás.

Scania – nejrychleji rostoucí značka

Scania se v roce 2006 stala nejrychleji rostoucí značkou na českém trhu. V kategorii vozidel nad 18 tun vykázala meziroční nárůst v počtu registrovaných vozidel ve výši 39 %, celkem v loňském roce zaregistrovala v ČR 1070 vozidel.