Řídíte své priority nebo priority řídí Vás?

Práce, vydělávání peněz, je boj s časem. Den má jenom 24 hodin, nebo přesněji 84 600 vteřin, jak říkával Tomáš Baťa. Čas je naší nejdůležitější komoditou a bohužel ho nelze řídit.

Čas prostě běží. To, co ale řídit lze, jsou priority. Ti, kteří dovedou přidělený čas využít efektivně na stanovené priority, mají konkurenční výhodu, která přináší peníze. 

Jak řídit priority?

Jak již bylo řečeno, všechno stojí a padá na efektivitě práce resp. řízení priorit. Při řízení vlastní práce či práce ostatních platí tato formule dvojnásob. Zákazník vyžaduje, aby byl jeho požadavek, a je jedno, zdali má formu produktu nebo služby, doručen rychle, levně a v požadované kvalitě a vybere si toho dodavatele, který to zvládne nejrychleji, nejlevněji a nejkvalitněji.

Čím více se danému ideálu přibližujeme, tím více práce jsme nuceni zvládat paralelně ve stejném čase. Najednou nevíme, kam dříve skočit. Priorit je tolik, že je dokážeme jenom velice obtížně vyhodnocovat. V tomto momentu začínáme hledat pomoc. Hledáme nástroj, který nám pomůže vyřešit problém a opět se dostat před konkurenci. 

Takový nástroj musí být jednoduchý, přehledný, intuitivní, přístupný uživatelům odkudkoli – online. V současné době je na trhu několik řešení, které více či méně splňují zmiňovaná kritéria. Nejblíže k ideálu je aplikace české softwarové společnosti Easy Software s názvem Easy Project (www.easyprojec­t.cz).

Easy Project je skutečně „Easy“

Easy Project (www.easyprojec­t.cz) je jednoduchá webová aplikace, kterou dokáže používat v podstatě kdokoli, kdo zvládne pracovat s e-mailem – pracujete jednoduše přes webový prohlížeč.

S Easy Projectem snadno zvládnete vytvářet a spravovat osobní nebo firemní projekty, vytvářet a kontrolovat úkoly a jejich termíny, případně sdílet dokumenty a kontrolovat finance projektů.

Tím získáte přehled na úkoly a jejich prioritami, zjednodušení komunikace a systém pro snadné sdílení dat.

Easy Project (www.easyprojec­t.cz) usnadňuje nejen práci na projektech, ale zpřehledňuje i řízení každodenní agendy a to vše, v rámci známého prostředí – internetového prohlížeče.

Jak na to?

Není nic jednoduššího, než si Easy Project vyzkoušet. Pro každého zájemce je k dispozici 14 denní online demo zcela zdarma. Pak si můžete velice jednoduše vyzkoušet vytvořit třeba „Nový projekt“, přiřadit „Nový úkol“ nebo nahrát „Dokument“.

Přehledová stránka Easy Projectu – schůzky, úkoly  na nejbližší dny, seznam projektů

Přehledová stránka Easy Projectu – schůzky, úkoly na nejbližší dny, seznam projektů

Je to snadné, v sekci „Projekty“ stačí kliknout na políčko „Nový projekt“ a otevře se formulář pro založení nového projektu. Následně vyplníte potřebná políčka formuláře, jako jsou například „Jméno projektu“, „Popis“, „Datum dokončení“ a dáte uložit. Od tohoto momentu můžete v rámci projektu vytvářet úkoly.

Přehled projektu – úkoly na projektu, schůzky, popis, odpracovaný čas

Přehled projektu – úkoly na projektu, schůzky, popis, odpracovaný čas

Co všechno lze dělat s novým úkolem? Nový úkol můžete přiřadit konkrétnímu pracovníkovi – klidně i sobě, pokud zatím žádné nemáte, můžete nastavit dobu jeho trvání, můžete vymezit čas potřebný na jeho realizaci, nebo nahrát dokument, který ho blíže specifikuje. V momentu, kdy nový úkol uložíte, obdrží všichni uživatelé emailové oznámení a ihned mohou začít pracovat. Pokud máte všechny úkoly přehledně v systému, můžete je řídit.

Detail úkolu a jeho zadání

Detail úkolu a jeho zadání

Bez ohledu na to, zda řídíte podnikání, nebo koordinujete stavbu vlastního domu, Easy Project vám přinese přehled nad prioritami.

Zapomeňte na složitou instalaci

Easy Project (www.easyprojec­t.cz) je webová aplikace, kterou nemusíte nikam instalovat. Stačí přístup k internetu. 

Vezměte priority do vašich rukou! Snadno, rychle a levně – 390 Kč / měsíc a uživatele při pronájmu nebo již od 2 000 Kč / uživatele při pořízení aplikace. Řízení priorit a projektů nebylo nikdy efektivnější. 

Pro více informací navštivte www.easyprojec­t.cz.