Poštovní spořitelna jako první využívá nové reklamní médium: showlight

PRAHA, 2. května – K propagaci nové značky pro mladé, kterou Poštovní spořitelna uvedla, využívá nové médium: showlight. Jedná se o první outdoorový reklamní nosič, který dokáže díky unikátnímu způsobu přenosu světla atraktivně rozpohybovat původně statickou reklamu. Na český trh ho přinesla agentura JU-TURN Media.

Space je nová značka Poštovní spořitelny, která zastřeší všechny aktivity pro mladé. Klienti i široká veřejnost se tedy s ní budou moci setkat nejen u hudebních, filmových a sportovních projektů Poštovní spořitelny pro mladé.

Značka pro mladé a zcela nové médium nám připadá jako zajímavé spojení, uvedl Tomáš Zrzavecký, marketingový ředitel Poštovní spořitelny. Space bude k vidění na stovce ploch ve třinácti velkých městech v ČR, doplnil.

Ultralehká, milimetr tenká flexibilní elektroluminis­cenční fólie využívá originálních principů přenosu světelných paprsků. Technologie je podobná podsvícení displejů mobilních telefonů. Elektrické impulzy generují studené světlo, přesně cílený tok paprsků animuje statický obraz.

Informace, které mají být zdůrazněny, pulzují, jsou prokreslovány, vystupují do popředí. Reklama, která vypadá za denního světla zcela obyčejně, za soumraku efektně ožívá.

Každá fólie je předem naprogramovaná a motiv jejího sdělení je vytvářen individuálně.

Poštovní spořitelna se snaží přinášet být inovátorem nejen v produktech a službách, ale i v marketingové komunikaci. Je například první bankou, která využila guerilla marketing. Je také první bankou, která se v marketingové komunikaci cíleně zaměřuje na mladé.