Novým tiskovým mluvčím Českých drah, a.s., bude Ondřej Kubala

Ondřej Kubala (26), dosavadní ekonomický redaktor Českého rozhlasu 1 Radiožurnál, se stane novým vedoucím tiskového oddělení a tiskovým mluvčím akciové společnosti České dráhy. Aleš Ondrůj (33), který funkci tiskového mluvčího zastával doposud, začíná plně působit na pozici ředitele Odboru marketingu v osobní dopravě.

Do konce měsíce dubna, kdy proběhne postupné předání agendy tiskového oddělení, budou Ondřej Kubala a Aleš Ondrůj zastávat pozici tiskového mluvčí společně. Od začátku května pak již přejde výkon aktivit spojených s pozicí tiskového mluvčí zcela na nového mluvčí – Ondřeje Kubalu.

Ondřej Kubala vystudoval Vysokou školu ekonomickou v Praze, Fakultu podnikohospodář­skou. Problematice železniční dopravy se věnoval jak v průběhu studií, tak i během svého zaměstnání v Českém rozhlase. Zde měl kromě práce redaktora ekonomiky na starost také moderování zpravodajských a publicistických pořadů Ozvěny dne a Stalo se. Kromě zaměstnání v Českém rozhlase se Ondřej Kubala věnuje výuce základům marketingu a marketingového průzkumu na Vyšší odborné škole CEDUK.

Ondřej Kubala hovoří německy, anglicky a ve svém volném čase se věnuje cestování, cyklistice, plavání, horské turistice, lyžování a fotografování.

Dosavadní tiskový mluvčí Českých drah, Aleš Ondrůj, přechází na pozici ředitele nově vzniklého Odboru marketingu v osobní dopravě. Pod tento odbor budou spadat zejména aktivity v oblasti marketingových výzkumů a analýz, produkty v osobní dopravě, kvalita služeb a jejich standardizace; stejně jako strategie marketingu a komunikace se zákazníkem v oblasti osobní dopravy. Cílem nového odboru je další posilování pozice osobní dopravy Českých drah na přepravním trhu v ČR.