MAYFIELD VYPUSTIL TYGRA Z KLECE

Projekt ORANGE PARK – INDUSTRIAL AND LOGISTICS PARK, který vyrůstá na území o rozloze 200 ha a je rozvíjeno společností Mayfield, člena britské investorské skupiny Fordgate Group se ode dneška kromě jiného vyznačuje i novou „tygří“ grafikou. „Ve spolupráci s renomovanou agenturou Graffitti Networks jsme se k tomu rozhodli s ohledem na náš záměr, že park budeme rozvíjet v duchu ekologických zásad a s ohledem na přírodu, což zatím při rozvoji takových logistických a průmyslových center není úplně obvyklé“, říká Lenka Šišuláková, ředitelka společnosti Mayfield.

Až 700 000 m2 moderních výrobních a skladovacích ploch může ORANGE PARK v budoucnu nabídnout svým uživatelům. První hala v ORANGE PARKU o výměře 23,000 m2 je v těchto dnech dokončována a Mayfield se v ní chystá brzy přivítat nové nájemce. . Hala je vhodná pro výrobu, logistiku nebo operace související s kompletací výrobků a nabídne uživatelům standard odpovídající nejkvalitnějším budovám na trhu.Na podzim letošního roku pak bude rozvoj ORANGE PARKU pokračovat výstavbou další haly o velikosti 10 000m2, která nabídne opět plochy pro logistiku a výrobu.

ORANGE PARK může taktéž nabídnout development hal dle konkrétních požadavků nájemce, tzv. výstavbu na klíč. V následujících 2–3 letech se předpokládá rozvoj dalších zhruba 100,000 m2 hal, nicméně hlavním motorem bude zájem budoucích uživatelů. ORANGE PARK nabízí téměř neomezené plochy pro haly jakékoli velikosti a to jak pro nové klienty, tak i pro stávající uživatele, kteří potřebují expandovat.

Na výstavbě Orange Parku se nepodílejí žádné prostředky ze státních institucí či fondů. Jednou z výhod nezávislosti projektu – COŽ JE ROVNĚŽ I TYGŘÍ VLASTNOST – je fakt, že budoucí uživatelé a investoři nebudou limitováni jakýmikoli podmínkami ze stran města či kraje, které jsou většinou ve hře, pokud se jedná o státem financovanou zónu (např. požadovaný objem investic, předkupní práva apod.). Je ale důležité zmínit, že Orange Park je prohlášen usnesením vlády za strategickou zónu České republiky a všeobecná podpora jeho rozvoje od různých státních institucí určitě funguje.

Rádi bychom se drželi konceptu opravdového „parku“ tedy vytvoření prostoru příjemného pro budoucí uživatele s doplňujícími funkcemi jako jsou kanceláře, hotel či popřípadě i obchodní prostory. Klademe důraz na šetrný přístup k životnímu prostředí, se kterým chceme aby Orange Park existoval v jakési harmonii. Myslíme na snižování spotřeby energií nutných pro provoz parku a celkovou zátěž prostředí. Tyto otázky začínají být pro firmy důležité.V tomto ohledu může Orange Park nabídnout přidanou hodnotu a to za cenových podmínek srovnatelných s ostatními projekty na trhu“ říká na závěr Lenka Šišuláková.

Více na www.orangepark.cz nebo www.mayfield.cz