Kooperativa uspěla v soutěži Zlatý středník

Internetové stránky Kooperativy www.koop.cz zvítězily v soutěži Zlatý středník 2006 mezi finančními institucemi v kategorii nejlepší on-line prezentace a celkově obsadily stříbrnou příčku. Lepší podle odborné poroty je pouze on-line prezentace společnosti T-Mobile.

Interní časopis Kooperativy Smaragd navíc získal uznání Rated za profesionální úroveň v kategorii Interní noviny. Cen si velmi vážíme, patří nejen celému týmu PR v Kooperativě, ale samozřejmě i spolupracujícím firmám, tedy agentuře FG Forest v případě internetových stránek Kooperativy a AC a C v případě našeho interního časopisu. Dokládají, že jdeme správnou cestou, uvedl vedoucí odboru PR a tiskový mluvčí Kooperativy Marek Vích.

Prestižní soutěž Zlatý středník, kterou pořádá PR klub, hodnotí a oceňuje firemní periodické a neperiodické publikace, určené k reprezentaci společnosti či prezentaci výrobků a služeb vůči zákazníkům, obchodním partnerům nebo zaměstnancům. Letos se přihlásilo rekordních 165 prací. Předsedkyně PR klubu Jana Jabůrková konstatovala: Zájem soutěžících o letošní jubilejní pátý ročník opět ukázal, že firemní publikace jsou významnou součástí komunikačního mi­xu.

Soutěž je podporována APRA (Asociací Public Relations Agentur), Asociací poskytovatelů internetových řešení, časopisy Marketing Magazine a Strategie, Českou marketingovou společností, Marketingovým klubem ČR a SIMAR (Sdružením agentur pro výzkum trhu a veřejného mínění).