ING získala významné ocenění Superbrands

Praha, 30. dubna 2007 – Společnost ING v České republice byla mezinárodní organizací Superbrands zařazena mezi nejvýznamnější značky na českém trhu. Získala tak status Superbrand a zařadila se mezi 100 nejlepších značek z nejrůznějších oblastí českého byznysu.

Zástupce organizace Superbrands Jan Valdinger předal ocenění Superbrand Rolfu-Janu Zweepovi, CEO ING Bank a generálnímu řediteli Wholesale Banking. Je pro nás potěšením a velkou ctí, že značka ING v České republice byla oceněna mezinárodní organizací Superbrands, která je považována za jednoho z hlavních expertů v oblasti brandingu, dodává k ceně Rolf-Jan Zweep. Jsme si dobře vědomi dobrého jména naší značky a hodnot, které klienti spojují se jménem ING. Proto ING investuje velmi mnoho do své značky, tj. značky, která v současné době patří mezi top dvacítku nejznámějších značek na světě. Příkladem pak může být rozhodnutí ING vstupit v letošním roce do seriálu Formule 1 jako hlavní sponzor týmu ING Renault Formule 1.

Organizace Superbrands je považována za jednu z předních nezávislých autorit v oblasti brandingu. Jejím cílem je rozvíjet tuto oblast, vyzdvihovat výjimečné značky a dále je zviditelňovat. Program Superbrands funguje v současnosti již ve více než padesáti zemích světa. V každé z nich je sestavena dobrovolná nezávislá porota odborníků, která uděluje status „Superbrand“ pouze těm značkám, jež si toto ocenění skutečně zaslouží.