Do zahraničí jen s cestovním pojištěním

Cestovní pojištění je ve srovnání s tím, co nás stojí dovolená, korunová záležitost a šetřit na něm se nevyplácí. Navíc, když si jej můžete sjednat snadno a rychle on-line.

Spoléhat jen na evropský průkaz zdravotního pojištění, díky kterému mají občané ČR nárok na lékařsky nezbytnou péči v zemích EU, je risk. A podobně je tomu i u některých pojištění poskytovaných k platebním kartám.

Evropský průkaz zdravotního pojištění neplatí v cizině ve všech zdravotnických zařízeních, v některých zemích platí dokonce jen v těch státních. Ze zdravotního pojištění jsou hrazeny náklady na lékařskou péči pouze do výše kalkulované pro ČR. Jelikož u nás je zdravotnická péče většinou levnější, je třeba se připravit na doplatky, a to v řádu tisíců i statisíců korun. Ze svého budete muset uhradit také převoz do zdravotnického zařízení, případně zpět do České republiky.

ProCesty až na 5 milionů a pro děti zdarma 

Právě teď před prázdninami zavedla pojišťovna Wüstenrot novinky, které ocení především rodiny s dětmi. Až dvě děti budou mít pojištění zdarma. V balíčku Cestovatel 3, který je určen pro náročné klienty, zvýšila limit u léčebných výloh na 5 mil. korun. S ním mohou její klienti cestovat po celém světě bez obav, že při vážném onemocnění nebo úrazu vyžadujícím speciální léčení nebo náročnou operaci v zahraničí, budou muset něco doplácet.

Ke všem balíčkům lze sjednat připojištění rizikových sportů, zásahu horské služby v SR a storna zájezdu.
Jednorázové pojištění je vhodné pro všechny klienty, kteří v cizině tráví jen dovolenou s rodinou a necestují často individuálně.

Roční

Klientům, kteří do zahraničí vyjíždějí často, se vyplatí roční cestovní pojištění. Nemusí tak před každou cestou myslet na to, aby si uzavřeli pojištění, ani na to, jak dlouhou dobu (nepřekračující 90 dnů) v cizině stráví. Roční pojištění je v rozsahu Cestovatel 3 a navíc obsahuje i zásah horské služby na Slovensku.

Asistenční služby

Klientům Wüstenrotu poskytuje komplexní asistenční služby společnost Europ Assistence s celosvětovou působností. Asistenční centrála je dostupná 24 hodin denně. Servis zajišťují speciálně vyškolení pracovníci, se kterými se klienti samozřejmě domluví česky. Telefonní číslo asistenční služby doporučujeme uložit do mobilního telefonu a kartičku od pojišťovny s číslem pojistky mít pokud možno stále u sebe.

Sjednání on-line na www.wustenrot.cz nebo na telefonu 800 22 55 55.

Informace uváděné v tomto článku jsou určeny výhradně k marketingovým a propagačním účelům, a i proto nepředstavují návrh na uzavření smlouvy (nabídku).