ČESKÁ POJIŠŤOVNA VYHRÁLA SOUD A PŘIPRAVILA PRO KLIENTY NOVÝ WEB

Novou doménu, moderní design, jednodušší navigaci a online „knihu přání a stížností“ mohou ode dneška zaznamenat všichni návštěvníci internetových stránek České pojišťovny na nové adrese www.ceskapojistovna.cz. Tuto doménu může Česká pojišťovna používat po úspěchu v několikaletém soudním sporu.

V roce 2000 si internetovou doménu „ceskapojistov­na.cz“ totiž zaregistroval soukromý uživatel, což z hlediska platné právní úpravy bylo kvalifikováno jako zásah do práv třetí osoby. Česká pojišťovna se dvakrát pokusila řešit situaci smírnou cestou, ale marně. Soudní spor trval téměř čtyři roky a teprve vrchní soud v Praze potvrdil, že žalovaný nesmí s doménou disponovat a firma, u níž si ji zaregistroval, je povinna provést změnu jejího držitele.

Na nové adrese mohou klienti využít vylepšených on-line služeb, které jim už dnes výrazně usnadňují kontakt s Českou pojišťovnou. Česká pojišťovna intenzivním rozvojem svého webu reaguje na neustále rostoucí návštěvnost svých stránek a na velký zájem klientů o možnost online sjednání pojištění. „Registrujeme stále větší počet klientů, kteří jednoznačně preferují sjednávání pojištění po internetu. Meziročně narostl počet takto uzavřených smluv o 130 %,“ uvedl při spuštění nových webových stránek Pavel Řehák, náměstek generálního ředitele pro marketing retailu a dodal, že „typickým klientem internetového pojištění je muž ve věku mezi 30 až 39 lety z Prahy nebo středních Čech.“

Česká pojišťovna v současné době nabízí nejširší portfolio online pojištění na českém trhu. Mezi nejvíce poptávané produkty patří cestovní pojištění a povinné ručení. Kromě těchto nejčastěji využívaných pojištění je možné rovněž s 10% slevou sjednat havarijní nebo úrazové pojištění či pojištění odpovědnosti za škodu v běžném občanském životě.

Návštěvníci webových stránek České pojišťovny, kterých letos v dubnu bylo o 56 % více než ve stejném období loňského roku, mohou využít i dalších online služeb, jako je například vyhledání nejbližší pobočky. modelové kalkulace pojistného, hlášení škod nebo možnost platby pojistného, Velmi žádanou službou je také sjednání schůzky s pracovníkem pojišťovny, což oceňují klienti zejména u složitějších pojistných produktů jakým je například životní pojištění. Nově klienti na webových stránkách najdou také internetovou „knihu přání a stížností“, kam mohou napsat České pojišťovně své názory nebo podněty pro zlepšení jejích služeb.

Zvýšený zájem klientů České pojišťovny o elektronickou formu komunikace dokumentuje i další údaj: denně dorazí do její klientské schránky kolem 500 e-mailů s nejrůznějšími požadavky či dotazy, v době kalamity je jejich četnost čtyřnásobná. Nejčastěji se lidé ptají na průběh likvidace své pojistné události, na produkty a jejich parametry, kalkulaci pojištění nebo si kontrolují platby pojistného. Občas však přicházejí i s netradičními záležitostmi, jednou z nich byla prosba sběratele z Kanady o zaslání odznaku České pojišťovny.

Nové internetové stránky České pojišťovny byly připraveny ve spolupráci se společností Ogilvy Interactive, která je špičkovou firmou v oblasti vývoje webových prezentací.