Internet Info, s.r.o. Lupa Měšec Podnikatel Root Zdroják DigiZone Slunečnice Vitalia TopDrive KupDnes Navrcholu NovýTarif Dobrý web Weblogy Woko Jagg Computer.cz SK: MojeLinky

Vlákno názorů k diskusi Dlužíte? Napište nám vaše zkušenosti.

marcela
marcela (neregistrovaný)
17. 8. 2006 14:18

Dluhy a co s nimi?

Muj prispevek neni ze strany dluznika, ale ze strany spolecnosti, ktera se zabyva spravou a vymahanim pohledavek. Chtela bych touto cestou nabidnout poradenstvi a servis firmam/veritelum, kteri maji problemy s nesplacenymi pohledavkami a "nemocne" cashflow. Na druhe strane bych rada poradila vsem lidem, kteri si pujcuji, jak se chovat, na co pri pujcovani/objednavani/upisovani aj. nezapomenout a co delat pokud se prece jen dostanu do prodlevy s placenim.
blanka
blanka (neregistrovaný)
10. 4. 2008 16:54

Re: Dluhy a co s nimi?

Ráda bych využila vaší nabídky, ale je to složitější. Bylo by možné probrat to přes e- mail ? Jinak by mne zajímalo jestli má někdo zkušenosti s půjčkou u Citi bank. Děkuji
petra93
petra93 (neregistrovaný)
15. 5. 2009 15:50

Re: Dluhy a co s nimi?

rada vam pomohu
uživatel si přál zůstat v anonymitě
30. 5. 2009 10:43

Re: Dluhy a co s nimi?

dobry den,chtěla bych se zeptat zda kvuli jedné splatce vam může exekutor zapečetit byt.mam z toho docela strach,protože byt mame k pronájmu.
karel
karel (neregistrovaný)
30. 5. 2009 11:32

Re: Dluhy a co s nimi?

pokud má exekutorský příkaz, tak může u Vás provést exekuci... musel bych vědět podrobnosti, můžete se obrátit na anexis@email.cz
dobracka
dobracka (neregistrovaný)
10. 6. 2009 9:15

Re: Dluhy a co s nimi?

no vidite a já musim platit a nenám od společnosti ani pujčku ani nejsem psaná jako spoludlužnik.a stačilo pouze aby si tchýně po dobu své operace přepsala k nám pouze korespondenčni adresu.to jim stačí aby po dobu když nezaplati jednu částku poslali k nám exekutora a ten nám vyhrožoval že pokud nezaplatime tak nám zabavi byt a majetek.ptáte se jakým právem ,prý právem bankosměnky kterou mužou vypsat na kohokoliv a kdykoliv v případě neplaceni .a tak platim a platim a nevim zaco a ted poradte?
Pan Maruda
Pan Maruda (neregistrovaný)
10. 7. 2009 14:49

Re: Dluhy a co s nimi?

hehe, no pokud tchýně podepsala bianco směnku tak to je docela pech :-)
ale takove vyhrožování , to už je snad trestný čin ne?
SOLACHA
SOLACHA (neregistrovaný)
14. 7. 2009 14:30

Re: Dluhy a co s nimi?

POKUD NEMÁŠ NĚJAKÝ MOC CITOVÝ VZTAH K TÉTO ZKORUMPOVANÉ ZEMI TAK VŠE PRODEJ A RYCHLE ZMIZ. TADY BUDEŠ PLATIT DO SMRTI. MNĚ UDĚLAL Z 47 TISÍC 210 TISÍC A NEUSTÁLE VYHROŽUJE. NIC NEMÁM TAK MUSÍ BÝT PĚKNĚ NASR. . . ŽE NEMÁ CO BY MI UKRADL. DO SMRTI TO NEJSEM SCHOPEN ZAPLATIT TAK JSEM SE S TÍM NAUČIL ŽÍT A MÁM HO V . . . , ALE K TOMU MUSÍŠ POMALU DOSPĚT SÁM NEBO SAMA. V TÉTO BANÁNOVÉ REPUBLICE SE NIČEHO NEDOVOLÁŠ.
jozef
jozef (neregistrovaný)
20. 7. 2009 18:41

Re: Dluhy a co s nimi?

plně s Vámi souhlasím,v tomto státě nemá člověk (obyč.)žádné zastání.Pryč z tohoto bordelu!!!!!
rádˇa
rádˇa (neregistrovaný)
20. 7. 2009 19:15

Re: Dluhy a co s nimi?

Beru Vás na vědomí a za pravdu.To je děs co se v tomto státu děje hrůza,hrůza
rádˇa
rádˇa (neregistrovaný)
20. 7. 2009 19:18

Re: Dluhy a co s nimi?

Beru Vás na vědomí a za pravdu.To je děs co se v tomto státu děje hrůza,hrůza
rádˇa
rádˇa (neregistrovaný)
20. 7. 2009 19:23

Re: Dluhy a co s nimi?

jasně s Vámi souhlasím,pryč stohodle státu,je to tu hrozný co se tu s námi děje nikdo nepomůže chudákům,jen těm co to nepotřebují,mam pravdu?????????????
rádˇa
rádˇa (neregistrovaný)
20. 7. 2009 19:35

Re: Dluhy a co s nimi?

jasně s Vámi souhlasím,pryč stohodle zasranýho státu,je to tu samá banda zlodějů a podvodníků.....Rychle utéct,co nejdříve.Nikdo Vám nepomůže nám chudákům co to potřebují,ale ti co to nepotřebují těm pomůže každý.je to samá banda č........,k..........a d...........,doufám,že semnou plně souhlasíte.S pozdravem Ráďa
uživatel si přál zůstat v anonymitě
20. 7. 2009 20:22

Re: Dluhy a co s nimi?

Už abys byl pryč, takovéhle sprosté blby tenhle stát opravdu nepotřebuje, Topolánek úplně stačí...
Macarát
Macarát (neregistrovaný) ---.172.broadband6.iol.cz
26. 12. 2009 15:13

Re: Dluhy a co s nimi?

Zatímco s Paroubkem to tady vyhrajem.Utratili všechno když měli šetřit a teď utrácí i to,co nemáme a budem muset draze splácet.Volte je a krach nás nemine.

Luboš N.
Luboš N. (neregistrovaný)
25. 8. 2009 13:21

Re: Dluhy a co s nimi?

Nauč se česky a pak sem dávej nějaké příspěvky. Čeština bohužel pro tebe nezná "stohohle", ale pouze "z tohohle", nikoli "semnou", ale "se mnou". "Nikdo Vám nepomůže nám chudákům", taky ze sebe děláš chudáka... to je ostatně tak všechno, s čím s tebou mohu souhlasit. :)
mrkef
mrkef (neregistrovaný)
9. 9. 2009 11:31

Re: Dluhy a co s nimi?

Já teda nevím, vždycky v nějaký debatě se musí najít někdo, gdo gramatyku čj ovládá velmi dobře...,začne někoho urážet, já nevím čoveče oco ti de, když jsi rozuměl tomu co dotyčný napsal....baF se dobře
uživatel si přál zůstat v anonymitě
9. 9. 2009 19:51

Re: Dluhy a co s nimi?

Vždycky mě pobaví, jak se duševní socky, neschopné naučit rodnou řeč, budou rozčilovat, že je na jejich neschopnost někdo upozorní. Když se neumíte vyjadřovat a vypadáte jako hotentot, můžete se zlobit pouze na sebe, že se vám za to někdo směje.
Jorg
Jorg (neregistrovaný) 92.243.198.---
6. 1. 2010 11:44

Re: Dluhy a co s nimi?

Hergot, tohle není o češtině, Ty blbe. Přečti si téma a se svojí jazykovou zamindrákovaností odsud zmiz. Anebo mluv na téma.

Karel
Karel (neregistrovaný) ---.vodafone.cz
21. 1. 2010 10:33

Re: Dluhy a co s nimi?

Jestli se chceš bavit tak jdi někam jinam Ty chytráku.

uživatel si přál zůstat v anonymitě
19. 10. 2009 15:16

Re: Dluhy a co s nimi?

nauč se česky, semnou je správně!!!!!!!!!
uživatel si přál zůstat v anonymitě
20. 9. 2009 22:33

Re: Dluhy a co s nimi?

ja jsem utekl do Svycarska. Chvilku to trvalo, ale nyni vse v pohode a planuji koupi bytu (za cenu domu v Praze).
Je to skutecne o te zemi. Jsem rad ze jsem z tech smradlavych cech vypad.
Méďa Béďa aura:47
21. 9. 2009 7:56

Re: Dluhy a co s nimi?

My jsme zase rádi, že mezi sebou v krásných Čechách nemáme blba jako seš ty.
Jindri
Jindri (neregistrovaný)
13. 11. 2009 13:20

Re: Dluhy a co s nimi?

udelala jsem to samy, vypadla jsme do belgie
xxx 29.11.
xxx 29.11. (neregistrovaný) 77.48.125.---
12. 1. 2010 10:19

Re: Dluhy a co s nimi?

Jediná šance jak vše splatit je pracovat v zahraničí,jelikož pro normální lidi jsou
zde ty platy sotva na pokrytí nákladů na obyčejné žití a ne ještě s toho platit dluhy a zloděje exekutory.Ve vládě se jim to rozhoduje o určitých zákonech vůči dlužníkům.Nechal bych je půl roku žít jako normálního občana této země- to by jim ty huby nemažraný spadly.Opravdu nejlepší -vycestovat za prací .

fjix
fjix (neregistrovaný) 93.99.85.---
25. 12. 2009 22:10

Re: Dluhy a co s nimi?

mam za to, ze to neni jen problem jedne maloevropske republiky a ani problem jakesi pseudo evropske unie, tohle je totiz globalni ekonomicky system, kdo to rychle nepochopi a nebude se chovat dluhove umirnene, tj. maximalne hypoteka na dum a nic vic si nepujcovat, skonci brzy na ulici. Jednoduse proto, ze pyramidova hra konci, smycka se utahuje. Nekoho proste musi pripravit o vsechno aby byli uspokojeny jejich financni naroky. Bohatnout se da jenom na ukor jinych, pujcky jsou nastrojem tiche zkazy, zvlast proto, ze lidem byl v nedavnych letech hojnosti odebran strach si pujcky brat.

Majstr
Majstr (neregistrovaný) 88.103.22.---
14. 12. 2009 14:39

Re: Dluhy a co s nimi?

Neměl sis pučovat na kazeťák a elcédéčko. Patří ti to.

Méďa Béďa aura:47
14. 12. 2009 15:09

Re: Dluhy a co s nimi?

Ty sis to tu popletl s alik.cz, viď?

NACHYTANÁ
NACHYTANÁ (neregistrovaný) ---.karneval.cz
5. 1. 2010 18:55

Re: Dluhy a co s nimi?

dOBRÝ DEN JEN VÁM CHCI SDĚLIT,ŽE NEJSTE SAMA MAME VELICE PODOBNY PŘÍPAD A NAKONEC TAKY PLATÍME ZA TO ŽE JSME NIC NEDOSTALI.

ŠÉF
ŠÉF (neregistrovaný) 188.246.111.---
24. 1. 2010 16:31

Re: Dluhy a co s nimi?

JAK SE PISE ZAVINAC??????

SOLACHA
SOLACHA (neregistrovaný)
14. 7. 2009 14:20

Re: Dluhy a co s nimi?

S EXEKUTOREM MÁM SVÉ ZKUŠENOSTI. NEHLEDĚ NA TO, ŽE JE TO STÁTEM PODPOROVANÝ ZLODĚJ TAK MUSÍM ŘÍCT, ŽE MŮŽE ÚPLNĚ VŠE. MNĚ OSOBNĚ ZABAVIL CELÉ STAVEBNÍ SPOŘENÍ, ANIŽ BY MI O TOM ŘEKL. PENÍZE ZMIZELY KDOVÍ KDE . PROSTĚ TEN DAREBÁK MI JE LEGÁLNĚ UKRADL A TENTO STÁT MU ZA TO JEŠTĚ ZAPLATIL. NEJLEPŠÍ JE NIC NEMÍT NEBO POKUD TO JDE ODSUD ZMIZET.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
15. 7. 2009 0:25

Hele a neměl jsi náhodou ...

... nějaké dluhy?
uživatel si přál zůstat v anonymitě
16. 7. 2009 17:10

Re: Hele a neměl jsi náhodou ...

Právě proto chce zmizet. Nemá ani 150Kč na novou klávesnici s funkčním Caps-lockem.
,,|,,
,,|,, (neregistrovaný)
21. 9. 2009 22:29

Re: Dluhy a co s nimi?

do drzky mu dej ne co snim budes srat s nejakym debilkem v kravate.....a ja zapomel ze zanim bude stat nejaka cvicena opice jmenem Ivan

to je cely system tech slavnych spolecnosti na vymahani dluhu apodobnych kravin...
ze to jeste v cesku nezakazali takove fakerske firmy se fakt divim...
uživatel si přál zůstat v anonymitě
22. 6. 2009 10:19

Re: Dluhy a co s nimi?

a jakým způsobem . děkuji za vaší odpověd.
best
best (neregistrovaný)
1. 9. 2009 17:29

Re: Dluhy a co s nimi?

dobrý den už nevím co dál ale jestli poradíte tak budu rád mám problém s bankou chtěl jsem si pučit na auto ale v bance zamítli a že mám dluh u mobilního operátora na oba dva kdy jsem měl jsem volal a tam nic nemají nic nedlužím tak nevím kam se už mám obrátit kde zjistím komu co dlužím a za co můžete se mi prosím ozvat na bestpaja@centrum.cz předem děkuji
metalistka
metalistka (neregistrovaný) ---.erika-as.cz
21. 12. 2009 15:21

Re: Dluhy a co s nimi?

Taky jsem se dostala vlastní blbostí do problémů s půjčkou. Bohužel, i když jsem věděla, že je to nebezpečné je to půjčka ručená blankosměnkou. Pak jsem měla problémy, byla bez práce a půjčka byla postoupena vymahačské firmě, samozřejmě s velkým penále. Dá se s tím vůbec něco dělat? Je to tedy delší příběh.
Můj mail je prekladatelkaeva@seznam.cz

hej rup
hej rup (neregistrovaný) ---.dsl.chcgil.sbcglobal.net
26. 12. 2009 3:22

Re: Dluhy a co s nimi?

Jojo proste plat, plat a plat az do zaplaceni dluhu. To je rada advokatu. Tomuto se rika Ceska Republika Hnuj a bordel ve kterem se neda zit normalne protoze vycvicene vopice z vlady si udelali perfektni business.

uživatel si přál zůstat v anonymitě
7. 12. 2009 7:46

Re: Dluhy a co s nimi?

Mám zkušenost a to velmi negativní.Tato banka mi sice půjčila peníze,ale dali si tam poplatky,které jsem nikdy nevyužila a i přes moji písemnou žádost,že tyto služby neužívám at to zruší neslyší a neslyšeli a nechali to tak dál jen at baba platí.Poplatky jako na zavolanou ,pojištění karty,Těch služeb je celkem 5 za každou se platí takže 609 splátka + poplatky za služby a už jsem se vezla ,nestihala jsem splácet a tak pokuty a pod.pak to teprve nešlo pokud jsem měla dva příjmy tak ano,ale zdraví a děti se začaly ozývat a tak jsem zůstala na jednom příjmu a to je velmi ,velmi těžké .dnes už bych tuto cestu nevolila a halvně ne Citibank,nebot psát elktromicky písemně to je co?Nikdo se neozval nedejte jednu splátku a už mluví o exekuci.Citi bank NE!NE!
haniela
haniela (neregistrovaný) 217.64.2.---
7. 1. 2010 20:05

Re: Dluhy a co s nimi?

Mám neblahou zkušenost,ale přičítám to sobě,že v touze pomoci svým dětem a rychle nedávala jsem dostatečný pozor na to co jejich leader říká a podepsala jsem kdeco.Pak jsem se nestačila divit jak to je .V každém případě si berte chvíli na rozmyšlenou.Měla jsem tam zaúčtovanou službu ,peníze na zavolanou,pojištění o které jsem nestála a z toho všeho plynou úroky to je další zátěž za sebve bych od nich nic nechtěla .komnikace z jejich směru velmi čilá,ale u Vás to neplatí toto trvá než se někdo pohne,aby Vám vyhověl a něco s Vámi konzultoval to si počkáteRaději od nich dále.H..

uživatel si přál zůstat v anonymitě
20. 8. 2008 3:59

Re: Dluhy a co s nimi?

Vážená paní.
Vaše rada " nad zlato" jak se chovat? Já osobně jsem se chovala k Profireálu velice dobře. Půjčila jsem si 50 tis.Dostala jsem 33 tis. Ve smluvních podmínkách,které jsem vlastně ani neobdržela.Jenom jsem si ve zkrácené formě mohla přečíst u "mého fin. poradce"který se mnou půjčku sepisoval, bylo sice napsáno, že nemusím obdržet tu částku kterou jsem požadovala, ale nebylo nikde napsáno, že že budu splácet tu částku, kterou jsem požadovala. Vše mi přišlo až po podepsání žádosti o půjčku, vlastně až když mi přišly finance na účet.Ještě větší legrace je, že ofocenou žádost - nebo co to je , je ofocená a bez smluvních podmínek. Druhá ofocená smlouva mi přišla až po připsání financí na účet a to ještě tak malýma písmenkama, že jsem si na to musela vzít lupu.
Splácím tedy částku 52 tis, o kterou jsem žádala a neobdržela.
Nikdo mi nic, jako v bance nedal vědět dopředu,Takže jsem nemohla ani s ničím nesouhlasit a nic nepodepsat. Podepsala jsem pouze žádost + předsměnku,jak nám bylo klientům řečeno. Pán se směnkou sám šel do banky a nesměla jsem u toho být.Když jsem se rozhodla půjčku si nevzít a chtěla jsem směnku zlikvidovat,byl sprostý a se slovy,jo madam přišla jste dlouho,(i když jsem v bance byla jako první ráno) bylo vše již hotovo.On zřejmě spolupracoval s paní u přepážky a zřejmě jí předával směnky večer. Takže já se nemohla chovat nijak,jenom splácím,splácím,splácím.Finanční poradce se do měsíce vypařil,protože bylo zjistěno, že podvedl mnoho lidí,Profireál o stížnostech nechtěl nic vědět. Uráží mě, když vy drze chcete radit lidem jak se mají chovat.Samozřejmě jsem se dostala do měsíčního skluzu,protože jsem onemocněla. Na profireál jsem psala,žádala je o odklad splátky,nezabralo.Měla jsem doplatit zbývající částku,takže mě napařili 100% znovu + pokutu.Pan rozhodce nečekal ani na zákonem určené lhůty a hned jednal. Takže nyní to není o mne ale o Profireálu a jejich sprostotě. Nejsem zaujatá a nehraju si na ukřivděnou a hlavně nejsem žádný blbec,který si nedovede nic spočítat. Jenom jsem padla na vola finančního poradce. Tak mi nyní poradťe Vy chytrá,jak z toho.Neberte to osobně ale jako profesionálka. Spolupracuji s "Člověk v tísni" kde s panem právníkem jsme toto projednávali,i za jiné lidi.Všichni máme stejné potíže s touto firmou, u soudu je mnoho žalob na ně, ale ještě se nic pořádně nerozhodlo.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
17. 1. 2009 18:40

Re: Dluhy a co s nimi?

Vážená paní PROFIREAL to jsou normalní lichvaři a zloději.IJÁ S NIMI MÁM KRÁSNOU ZKUŠENOST.Půjčila jsem si od nich a a také jsem nedostala žádné podmínky.Půjčovala jsem si 45tisic a vracet musím 90tisíc.A ještě jsou tak hloupí,že mi neustale zasílají nové nabídky.Pouze jednou jsem neměla na učtě dostatek financí a okamžitě mi poslali otevřenou výzvu jako neplatiči.Tak ať si příště strčí svoje půjčky pěkně do p....e.
hezkechvilkybezzaruky
hezkechvilkybezzaruky (neregistrovaný)
22. 10. 2009 16:56

Re: Dluhy a co s nimi?

přesně sou to sprostí zmetkovéé..vubec nehledí na to že člověk se muže ocitnout v situaci kdy to jde s nimi z kopce sou to zmetkové a přála bych jim jedno..aby s nikdo od nich nepučoval a nemohly si tak vydělávat na lidech co se něco u nich stane a oni nehledí ani na umrtí prostě nic čuráááci
Jindri
Jindri (neregistrovaný)
13. 11. 2009 13:23

Re: Dluhy a co s nimi?

zapominate na jednu vec vazeni, ceska republika nechava lidi stahovat z kuze, jeste naopak lichvare podporuje, v cesky republice se rejzuje z nevedomosti, blbosti a zoufalstvi lidi.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
20. 8. 2008 4:02

Re: Dluhy a co s nimi?

Vážená paní.
Vaše rada " nad zlato" jak se chovat? Já osobně jsem se chovala k Profireálu velice dobře. Půjčila jsem si 50 tis.Dostala jsem 33 tis. Ve smluvních podmínkách,které jsem vlastně ani neobdržela.Jenom jsem si ve zkrácené formě mohla přečíst u "mého fin. poradce"který se mnou půjčku sepisoval, bylo sice napsáno, že nemusím obdržet tu částku kterou jsem požadovala, ale nebylo nikde napsáno, že že budu splácet tu částku, kterou jsem požadovala. Vše mi přišlo až po podepsání žádosti o půjčku, vlastně až když mi přišly finance na účet.Ještě větší legrace je, že ofocenou žádost - nebo co to je , je ofocená a bez smluvních podmínek. Druhá ofocená smlouva mi přišla až po připsání financí na účet a to ještě tak malýma písmenkama, že jsem si na to musela vzít lupu.
Splácím tedy částku 52 tis, o kterou jsem žádala a neobdržela.
Nikdo mi nic, jako v bance nedal vědět dopředu,Takže jsem nemohla ani s ničím nesouhlasit a nic nepodepsat. Podepsala jsem pouze žádost + předsměnku,jak nám bylo klientům řečeno. Pán se směnkou sám šel do banky a nesměla jsem u toho být.Když jsem se rozhodla půjčku si nevzít a chtěla jsem směnku zlikvidovat,byl sprostý a se slovy,jo madam přišla jste dlouho,(i když jsem v bance byla jako první ráno) bylo vše již hotovo.On zřejmě spolupracoval s paní u přepážky a zřejmě jí předával směnky večer. Takže já se nemohla chovat nijak,jenom splácím,splácím,splácím.Finanční poradce se do měsíce vypařil,protože bylo zjistěno, že podvedl mnoho lidí,Profireál o stížnostech nechtěl nic vědět. Uráží mě, když vy drze chcete radit lidem jak se mají chovat.Samozřejmě jsem se dostala do měsíčního skluzu,protože jsem onemocněla. Na profireál jsem psala,žádala je o odklad splátky,nezabralo.Měla jsem doplatit zbývající částku,takže mě napařili 100% znovu + pokutu.Pan rozhodce nečekal ani na zákonem určené lhůty a hned jednal. Takže nyní to není o mne ale o Profireálu a jejich sprostotě. Nejsem zaujatá a nehraju si na ukřivděnou a hlavně nejsem žádný blbec,který si nedovede nic spočítat. Jenom jsem padla na vola finančního poradce. Tak mi nyní poradťe Vy chytrá,jak z toho.Neberte to osobně ale jako profesionálka. Spolupracuji s "Člověk v tísni" kde s panem právníkem jsme toto projednávali,i za jiné lidi.Všichni máme stejné potíže s touto firmou, u soudu je mnoho žalob na ně, ale ještě se nic pořádně nerozhodlo.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
15. 12. 2008 23:41

Re: Dluhy a co s nimi?

Všichni kdo se zabývá půjčováním peněz lidem jsou hyeny a poslal bych je do plynu.
Magi
Magi (neregistrovaný) ---.202.broadband12.iol.cz
12. 12. 2009 17:47

Re: Dluhy a co s nimi?

Nikdo tě nenutí si je půjčovat…

xxx 29.11.
xxx 29.11. (neregistrovaný) 77.48.125.---
12. 1. 2010 10:53

Re: Dluhy a co s nimi?

Ty Magore,asi nemáš rodinu a třeba jsi ani nikdy nepřišel o práci.Nebo jsi z nějaké společnosti co půjčuje ,možná jsi i exekutor.

nereknu
nereknu (neregistrovaný)
8. 9. 2008 17:04

Re: Dluhy a co s nimi?

Jso uto pitomi zlodeji,zadal jsem o 20000 a pak doma kouknu do smlouvy a mam jim dat dohromady 64000kc, je to fakt lichva,proti nim jsou i lidi od provdentu u kterym si preplatite skoro polovinu pujcene castky a chodi k Vam kazdou nedeli,dobraci od kosti...
uživatel si přál zůstat v anonymitě
9. 4. 2009 8:30

Re: Dluhy a co s nimi?

Delam zprostredkovatele půjcek a jedine co vam mohu rict je ,ze kdyz se chystam neco podepsat TAK SI TO PRECTU.....!!!!!!!!!!!....a kdyz to podepisu a vezmu si penize TAK JE NEPOMLOUVAM....je to lichva ale vy ste to podepsal a souhlasil s jejimi podminkami...............to sou ty nebankovni pujcky bez poplatku...taklhle to dopadne vzdycky...zadnej poplatek predem ale zaplatite min. 2krat tolik co jstesi pujcil..........
Honore
Honore (neregistrovaný)
8. 10. 2009 14:51

Re: Dluhy a co s nimi?

debilku
kolo
kolo (neregistrovaný)
25. 10. 2009 19:08

Re: Dluhy a co s nimi?

komu nadáváš šmejde?
hezkechvilkybezzaruky
hezkechvilkybezzaruky (neregistrovaný)
22. 10. 2009 16:59

Re: Dluhy a co s nimi?

Delam zprostredkovatele půjcek a jedine co vam mohu rict je ,ze kdyz se chystam neco podepsat TAK SI TO PRECTU.....!!!!!!!!!!!....----ty budeš nějaký pako od nich vid?ty pane chytrej jdi do plynu s nimi volečku..vykastrovat taky voly jako si ty ty chytrej profireále zasranej..se budete divit až si od vás pujčí někdo kdo se v tom vyzná a dá vás taky někam jak si porušujete smlouvu a vlastně celkové jednání zasranci
Normalni CLOVEK
Normalni CLOVEK (neregistrovaný) ---.eurotel.cz
11. 1. 2010 16:34

Re: Dluhy a co s nimi?

PUJCIT SI PENIZE OD KOHO KOLIV NA JAKY KOLI UROK A PAK KOUKAT JAK MAGOR TAK JE TREBA OPAKOVAT ZAKLADNI SKOLU MATEMATIKU TAM BYCH ZACAL NEJVETSI DEBILITA JE OVSEM:PUJCKA NA VANOCE,DOVOLE­NA,MOB.TELEFON ATD.JE TREBA POCHOPIT JAK ZE NEKDO MA A NEKDO NE TAK TO CHODI ALE TIM ZE SI PUJCIM ABYCH MEL TAKY TAK K TOMU NENI CO DODAT JE VELICE ZAJIMAVE ZE TITO LIDE JSOU SCHOPNI JSI PUJCIT A SPLACET I 10 000.MES.OVSEM USETRIT 5000.MES.NEDOKAZOU.

uživatel si přál zůstat v anonymitě
13. 1. 2009 1:41

Re: Dluhy a co s nimi?

Jen si vzpomente vy všichni co tady ted nadavate,jak jste se dušovali,když jste si pujčovali-že budete splacet!! jestli nekomu pujčili min než chtel,tak asi meli duvod-mate potíže splacet 30 ale frflate že vam nepujčili 50?? dobrý!- stačí splacet a mate klid, nic vic po vas nikdo nechce-ps-- pokud nekdo pujčku nechtel. mohl jednoduše penize z učtu poslat zpět a ne vybírat a utracet-běžte radeji do prace at mate na splatky a nevymejšlejte jak se z toho vyzout
marca
marca (neregistrovaný)
21. 1. 2009 0:47

Re: Dluhy a co s nimi?

No vy mi připadáte jak normální sprosťáček.Napadáte lidi,a kecáte kraviny.Já osobně nejsem žádná utrácečka půjček.Jsem podnikatelka,která momentálně potřebovala založit.Nikomu jsem se nedušovala,že budu splácet, naopak jsem se dobře informovala o podmínkách a půjčku jsem zvažovala.Jenže pan poradce Vám do očí řekne něco jiného než je pak v podmínkách.Všechno se dá domluvit,hlavně mě kontaktujte atd.Jenže toto pak nefunguje.Nevím čím se živíte Vy?ale asi něčím podobným,protože poradce mužou dělat lidé, kteří jsou lenivý na normální práci.Ruku na srdce pane.Vy tu práci také nemusíte mít pořád a v životě se Vám klidně může také stát že najednou třeba ze zdravotních důvodů nebudete moci delší dobu pracovat.Spíš bych rozlišovala kdo si půjčuje,na co a neházela bych lidi do jednoho pytle.
milu
milu (neregistrovaný)
4. 2. 2009 16:40

Re: Dluhy a co s nimi?

souhlasím se vším, mluvíte mi z duše.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
6. 5. 2009 13:37

Re: Dluhy a co s nimi?

Važená když si pujčite tak to laskavě splacejte nejsou to vaše peníze
Filip Žalud aura:41
23. 12. 2009 19:09

Re: Dluhy a co s nimi?

lžete! Jsou to její peníze. Nebyly by to její peníze jen pokud by je nemusela splácet. Ale jsou to právě dlužníci, kteří vytvářenjí přidanou hodnotu, aby věřitelé mohli mít plná břicha. Věřitelé nic nevytvářejí, jen kasírují. Jako soukromá osoba ručíte celým svým majetkem, a pokud dojde k výkonu rozhodnutí na majtek dlužníka, je to právě on kdo musel na ten majetek nejdříve vydělat. Takže tu nelžete! A´t je to jak chce, vždy to zaplatí dlužník, bez ohledu na to jak byl bylbý při podpisu smlouvy.

uživatel si přál zůstat v anonymitě
6. 5. 2009 13:42

Re: Dluhy a co s nimi?

Kdo je u vás liny co dělate vy pani podnikatelko?
uživatel si přál zůstat v anonymitě
1. 9. 2009 11:47

Re: Dluhy a co s nimi?

Nikdo vás přece nenutil půjčovat si peníze za takovýchto podmínek. Každý svéprávný člověk si má smlouvu prostudovat a nedbat na to, co řekne poradce nebo jakýkoliv jiný jouda. Jo, kdo ma v hlavě vymeteno, v apatyce nekoupí
mesias
mesias (neregistrovaný)
24. 2. 2009 19:03

Re: Dluhy a co s nimi?

řekl bych že si stejně šouplej jak bankovní uřady,přeju ti aby si dopadl stejně a věř že jednou dopadneš chytráku
uživatel si přál zůstat v anonymitě
12. 3. 2009 9:50

Re: Dluhy a co s nimi?

víš to ty běž někam,někteří lidi se namají dobře jako ty
uživatel si přál zůstat v anonymitě
12. 3. 2009 10:26

Re: Dluhy a co s nimi?

Jasně a protože je nespravedlivé, aby se někdo měl lepší než jiný, tak ten kdo na to má, tak si to koupí za svoje a ten kdo na to nemá, tak si půjčí a splácet nebude, že.
Ondra
Ondra (neregistrovaný)
7. 4. 2009 10:16

Re: Dluhy a co s nimi?

Myslím, že to jak se kdo má, že si za to každý může sám(samozřejmě že přijít o práci je dosti nepříjemné, ale každý svého štěstí strůjce). a to že někdo píše že je nespravedlivé že se někdo má lépe a někdo ne....tak at si přečte knihu "nejbohatší muž z Babylonu" .... kdyby se lidé ve všem uskromnili, tak se má každý dobře. Každý má vždy stejnou startovací čáru a je na něm jak začne. A ten kdo si půjčuje u takových "lichvářů"? proč to dělá...to že Vám "fin.poradce" něco řekne a něco jiného je na smlouvě - tak si tu smlouvu přečtu.zdá-li se mi to divné, tak se poradím.
půjčím-li si 20 a vrátím 60...co to je...
kolo
kolo (neregistrovaný)
26. 9. 2009 6:26

Re: Dluhy a co s nimi?

Já sem na tom tak špatně,že by jste se měl se mnou o svůj příjem rozdělit.Vy se uskromníte a já se buddu mít o trochu líp,co říkáte????Já vám dám číslo ůčtu
uživatel si přál zůstat v anonymitě
17. 11. 2009 15:14

Re: Dluhy a co s nimi?

Nic bych Vám nedal. Ne proto, že by jste byl špatný člověk, ale proto, že jediné peníze, kterých si člověk váží jsou ty, pro které trpěl (vydělával). Darované peníze pouze promrháte...
Filip Žalud aura:41
23. 12. 2009 19:13

Re: Dluhy a co s nimi?

že má každý stejnou startovací čáru je největší pitomost celého vlákna

nějaké je
nějaké je (neregistrovaný)
7. 5. 2009 17:33

Re: Dluhy a co s nimi?

tak to je reakce ,nezlobte se ale když už píšete at jdou radši do práce ,asi jste zapoměl kolik je tady nezaměstnaných a ještě ktomu firmy propuštějí ,některé firmy dokonce se zavírají ,no ale když už tak nabídnete jím práci a je to a budou pracovat,
Honore
Honore (neregistrovaný)
8. 10. 2009 14:54

Re: Dluhy a co s nimi?

je to debil ktery provokuje lidi, iq houpaciho kone a navic pan evidentne neumi cist... proc jinak by nekdo ,,s normalnim,, nazorem chtel zustat v anonymite..
xxx 29.11.
xxx 29.11. (neregistrovaný) 77.48.125.---
12. 1. 2010 11:31

Re: Dluhy a co s nimi?

Chlapče,píšeš aby všichni šli do práce,věř tomu že valná většina by do té práce šla aby neměla problémy se splacením různých druhů půjček.Ale možná nevíš ,jak je těžké práci najít.
Asi trpíš nějakou poruchou v té Tvé zlé a nabubřelé palici.Možná by jsi se mohl trošičku třeba vžít do role lidí ,kteří sem píší ale to Ty nejsi toho schopen.Raději budu končit a k Tobě se už nebudu vyjadřovat.
Jdu zvracet......

Eva
Eva (neregistrovaný)
21. 3. 2009 11:29

Re: Dluhy a co s nimi?

Dobrý den, nabízíte ještě vaše služby s pomocí porady ohledně dluhů?Děkuji
petra93
petra93 (neregistrovaný)
15. 5. 2009 15:49

Re: Dluhy a co s nimi?

ozvete se na muj meil treba vam pomuzu
jaja
jaja (neregistrovaný) ---.47.51.89.adsl.nextra.cz
26. 1. 2010 14:39

Re: Dluhy a co s nimi?

potřebuji půjčit a u banky nemám šanci,dělám to pro sloučení všech půjček ,které mám abych platila méně tzv. konsolidaci.podle banky na to co platím dohromady mám byť je to více než na půjčku při které bych platila méně ,nato nemohu dosáhnout.Děkuji za odpověĎ

petra93
petra93 (neregistrovaný)
16. 5. 2009 19:35

Re: Dluhy a co s nimi?

ozvete se na muj meil kodesovapetra@seznam.cz zkusim vam pomoci
rosťa
rosťa (neregistrovaný)
30. 5. 2009 7:43

Redakčně smazáno

31. 5. 2009 20:45 smazal Dalibor Z. Chvátal, důvod: SPAM
Biker Jirka
Biker Jirka (neregistrovaný)
24. 5. 2009 20:46

Re: Dluhy a co s nimi?

Pro paní Marcelu s vymáháním pohledávek. Takových firem, co slibují vymožení pohledávek jsem vyzkoušel mnoho (pohledávky za 16 mil.) a skončil jsem tak, že než slibující firmy stihly vymoci peníze, tak moje firma zkrachovala a už dva měsíce mám na krku exekutora - nic příjemného. Situace se otočila a opět je potrestán nevinný
linhart
linhart (neregistrovaný)
30. 5. 2009 11:21

Redakčně smazáno

31. 5. 2009 20:45 smazal Dalibor Z. Chvátal, důvod: SPAM
karel
karel (neregistrovaný)
30. 5. 2009 11:29

Redakčně smazáno

31. 5. 2009 20:46 smazal Dalibor Z. Chvátal, důvod: SPAM
uživatel si přál zůstat v anonymitě
4. 6. 2009 16:00

Redakčně smazáno

6. 6. 2009 21:00 smazal Dalibor Z. Chvátal, důvod: SPAM
sweetpussycat
sweetpussycat (neregistrovaný)
22. 8. 2009 21:07

Re: Dluhy a co s nimi?

Dobry den chci se zeptat co mam udelat kdyz mi v CR narostl dluh z nezaplaceni pojisteni za dobu moji nepritomnosti v cizine A na trv.adresu mi prisli exekutori,kde samozrejme nepochodili protoze se tam nezdrzuji.Jsem ochotna zacit splacet co proto mam udelat?dekuji za odpoved na muj email sweetpussycat zavinac email.cz
pslenka
pslenka (neregistrovaný)
20. 10. 2009 15:35

Re: Dluhy a co s nimi?

Dobrý den ,chtěla bych se optat pokud jsem jako spoludlužník svého muže který má úvěr od společnosti .Bohužel manžel přišel o práci a nemohl splácet úvěr celou splátkou ale vždy alespon něco poslal jestli je možné aby dostal exekuci a já jako spoludlužník také?Snahu splácet máme ale společnost nechce o snížení splátek ani slišet a to jsme si 2x o snížení žádali děkuji Lenka
fcexa
fcexa (neregistrovaný) ---.karneval.cz
25. 12. 2009 21:00

Re: Dluhy a co s nimi?

fcexa@klikni.cz jak mi muzete poradit či pomoci???

nouma
nouma (neregistrovaný) 88.146.182.---
29. 12. 2009 13:01

Re: Dluhy a co s nimi?

prosim vas a kolik si za to uctujete poradit moc potrebuju

parich
parich (neregistrovaný) 82.208.57.---
6. 1. 2010 15:11

Re: Dluhy a co s nimi?

poslete mi na sebe kontakt,rad bych vyuzil Vasich sluzeb v oblasti financi