Názory k článku
Zřídil jsem si SIPO a vydělávám. A šetřím i za telefon

Tomáš Navrátil aura:51

Drobná nevýhoda

celé vlákno

kombinace Citi kreditky + SIPO je v tom, že se z ní SIPO inkasuje, jak je i v článku zmíněno, už 5. (asi kvůli co nejdřívějšímu úročení), tedy dříve, než chodívá e-mail s rozpisem SIPO. Není tak šance jednorázově pro daný měsíc vyřadit některou platbu.

aaa
aaa (neregistrovaný) 80.188.27.---
22. 10. 2012 7:51 Nový

Re: Drobná nevýhoda

celé vlákno

to vůbec nesouvisí s datem inkasování částky. Problém je v samotném SIPO. Pošta inkasuje peníze pro každého, kdo ji o to požádá a uvede vaše spojovací číslo. Jinými slovy, kdo zná vaše spojovací číslo může od vás inkasovat, ať se vám to líbí nebo ne. Zkušenosti s neoprávněnými platbami přes SIPO ukazují, že pošta není schopna nebo ochotna, problematickou platbu řešit, či pro příště alespoň zakázat, a odkazuje postiženého klienta přímo na adresáta platby, ať si to vyřídí spolu sami. Jediná možná zbývající reakce pak je SIPO zcela zrušit, jenže i to bývá pro poštu problém, pokud v SIPO figuruje alepoň jeden aktivní příjemce. Nezbávý pak nic jiného než SIPO zcela zakázat ve vlastní bance.

Petr
Petr (neregistrovaný) 65.197.242.---
22. 10. 2012 14:34 Nový

Re: Drobná nevýhoda

celé vlákno

SIPO nemám, ale toto je zajímavá bezpečnostní díra. Že by námět na další článek s vyjádřením České pošty? Investigativní novinář by si to určitě i sám na svém SIPU vyzkoušel, jestli je možné přes spojovací číslo jen tak stáhnout platbu.

aaa
aaa (neregistrovaný) 80.188.27.---
23. 10. 2012 10:36 Nový

Re: Drobná nevýhoda

celé vlákno

On to zas nemůže být úplně kdokoli a kdykoli. Inkasující strana můsí mít smlouvu s poštou o využívání SIPO - tu ale může uzavřít kdokoli, takže to nic neřeší, snad jen to že příjemce peněz není anonym. Někde na stránkách pošty se dá najít seznam v Excelu. Jsou to stovky nebo tisíce adresátú plateb.

Petr
Petr (neregistrovaný) 65.197.242.---
23. 10. 2012 12:39 Nový

Re: Drobná nevýhoda

celé vlákno

Takže, pokud to chápu dobře, tak stačí přes nějakou firmu udělat smlouvu s poštou, sehnat dostatek spojovacích čísel (asi to není jednoduché, ale ani extra složité) a udělat jednu velkou akci a najednou od všech stáhnout 500 Kč. A pak odletět na Bahamy.

aaa
aaa (neregistrovaný) 80.188.27.---
23. 10. 2012 12:57 Nový

Re: Drobná nevýhoda

celé vlákno

v podstate ANO. Koncept SIPO je v zásadě nezabezpečený, pošta platbu pouze zprostředkovává do jedné, za obsah odhaduji neručí. Ostatně zkušenosti z reklamace plateb ukazují, že postižený klient se na radu pošty musí obrátit na příjemce platby. Přitom nemusí jít jen o zloděje. Poskytovatel služeb může například odběrateli třeba svévolně navýšit platbu. Ten, pokud se zvýšením nesouhlasí, nemá žádný nástroj jak jedtnolivou platbu limitovat stropem nebo zakázat. V zásadě může jen vše v SIPO automaticky platit, nebo zakázat svojí bance inkaso pro SIPO.

Je ostatne docela zajimave, jak nekteri hlasiti kritici SIPO, jakozto nezabezpeceneho a v dobe internetoveho bankovnictvi zcela nesmyslneho zpusobu plateb, najednou vsechno prevadeji zpet na SIPO, jen aby dostali bonus 2%. Najednou tyto zasadni bezpecnosti nedostatky nevadi, a kdo plati SIPO uz neni hlupak ale financni genius. Obrat o 180 stupnu.

Vladimír Kutálek aura:88
24. 10. 2012 14:09 Nový

Re: Drobná nevýhoda

celé vlákno

Jak už někdo jiný vám potvrdil, máte pravdu. Proto jsem to v článku zmínil. A bohužel Citibank číslo SIPO uveřejňuje na výpise, takže je nutné střežit i výpis ze Citibank.
Neznám platební nástroj, který by byl bezpečný. Je na každém, aby zvážil, jak co a jak používá. Vybílit se dá účet, peněženka, karta. V článku jsem nezmínil rizika bezkontaktního placení. Důležité je vědět, co a jak střežit. Dočasně (pro jistotu) jsem kartu blokoval už několikrát a snad i díky tomu jsem žádné peníze neztratil. Co se týká hotovosti v peněžence, je statistika horší, ale u mě hodně let stará.

Pavel
Pavel (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
22. 10. 2012 15:01 Nový

Velká nevýhoda

celé vlákno

SIPO zrušit nejde. Byl jsem překvapen, ale jednání na hlavní poště v Brně nikam nevedlo. Ano, zrušíte všechny platby na něm, ale riziko neoprávněného požadavku inkasa trvá na věčné časy a nikdy jinak. Proto bych na rozdíl od autora radil. Oželte dvě procenta pro Vaši bezpečnost a SIPO zahrabte hluboko do propadliště socialistických dějin.

Michal Kára
Michal Kára (neregistrovaný) ---.tmcz.cz
22. 10. 2012 15:21 Nový

Re: Velká nevýhoda

celé vlákno

Stačí zrušit souhlas k SIPU v bance.

Pavel
Pavel (neregistrovaný) 62.216.147.---
22. 10. 2012 15:22 Nový

Re: Velká nevýhoda

celé vlákno

Promiňte, ale SIPO už jsem rušil dvakrát, a bylo to bez problému. Toto je nějaká novinka?

aaa
aaa (neregistrovaný) 80.188.27.---
23. 10. 2012 10:33 Nový

Re: Velká nevýhoda

celé vlákno

toto je zcela běžná odpověď na žádost o zrušení SIPO. Stačí použít Google a počíst si o reálných zkušenostech reprezentativního vzorku obyvatel..

Sten
Sten (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
4. 11. 2012 23:49 Nový

Re: Velká nevýhoda

celé vlákno

Samotné spojovací číslo se asi zrušit nedá, ale souhlas s inkasem vám vaše banka samozřejmě bez problémů zruší.

qwerty
qwerty (neregistrovaný) ---.79.broadband13.iol.cz
22. 10. 2012 6:56 Nový

80. léta

celé vlákno

Neznám strastiplnější zážitek než návštěvu České pošty u nás na Praze 13. Při každé návštěvě ČP se vracím do 80. let 20. století.
Dnes už si moc lidí produkt, při jehož zřízení musíte v lepším případě vystát 20 minutovou frontu nezřídí (totéž při každé změně). Kdyby to šlo elektronicky, tak bych pouvažovat.

Vladimír Kutálek aura:88
22. 10. 2012 8:37 Nový

Re: 80. léta

celé vlákno

SIPO lze založit na jakékoliv pobočce České pošty, kolem které zrovna jdu a je tam volněji. Tedy problém front takto řeším já, pokud si teda nemusím vyzvednout zásilku, kde jsou půlhodinové fronty (brno - balíky do ruky)

Pavel
Pavel (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
22. 10. 2012 15:03 Nový

Re: 80. léta

celé vlákno

Založit snadno, zrušit už ne.

Speybl
Speybl (neregistrovaný) 89.177.72.---
22. 10. 2012 18:55 Nový

Re: 80. léta

celé vlákno

Taky jsem se setkal s nazorem, ze mi CP SIPO nezrusi, ze se rusi/deaktivuje automaticky po stanovene dobe pokud tam neprobehne zadna platba.
Je to nejake interni pravidlo/predpis nevim, maji ho navrceny vsechny zamestanci CP a proste si nevi rady.

Na strankach UOOU jsem nasel recept:
Zrusit souhlas s vedenim osobnich udaju, tedy odejmout souhlas se zpracovavanim osobnich udaju.

Lukáš Blecha aura:51

Re: 80. léta

celé vlákno

A nedá se SIPO založit ve vaší bance přes internetové bankovnictví?

Petr
Petr (neregistrovaný) 65.197.242.---
23. 10. 2012 12:41 Nový

Re: 80. léta

celé vlákno

To těžko, když je to služba pošty.

Lukáš Blecha aura:51

Re: 80. léta

celé vlákno

Internetové bankovnictví konta Era (Poštovní spořitelna) - Inkasa - SIPO - zadání. Během 2 minut hotovo.

fremantle aura:10

Re: 80. léta

celé vlákno

To ale není založení SIPO, ale svolení k inkasování SIPO. K tomu, abyste dostal spojovací číslo musíte na poštu.

aaa
aaa (neregistrovaný) 80.188.27.---
23. 10. 2012 13:55 Nový

Re: 80. léta

celé vlákno

pletete si povoleni inkasa pro SIPO v bance se zalozenim SIPO na poste.

Na poste vam zalozi SIPO a daji jednoznacnyiden­tifikator = spojovaci cislo. Pokud nemate spojovaci cislo, muzete si v IB natavovat co chcete....

Lukáš Blecha aura:51

Re: 80. léta

celé vlákno

Jo takhle... Tak to se omlouvám za svoji nevědomost, nikdy jsem neměl důvod SIPO použít.

Lukáš Blecha aura:51

Re: 80. léta

celé vlákno

Internetové bankovnictví eKonto (RB) - Inkasa - Povolení SIPO - Nové nastavení. 2 minuty.

aaa
aaa (neregistrovaný) 80.188.27.---
22. 10. 2012 8:26 Nový

Proc take nezminujete zasadni negativa?

celé vlákno

Predevsim plati, ze KK CItibank nelze nijak efektivne zabezpecit. CIti neumi nebo nechce umoznit zablokovani Internetovach nebo MO/TO transakci, takze
s nimi de-facto platit kdo chce a kdy chce, at se vam to libi nebo ne. Jen podotykam, ze potrebne udaje (cislo karty, platnost) pro platbu bez pritomnosti karty (MO/TO, Internet) jsou vyrazeny nejen na karte samotne, ale ma je uplne kazdy obchodnik (drzitel terminalu) u ktereho jste fyzicky zaplatili primo v obchode (tisknou se na kopii uctenky pro obchodnika). Sluzba 3D secure, kterou se banka tak rada ohani, ve skutecnosti chrani predevsim obchodnika, protoze prakticky vylucje moznost prijeti kradene karty. Pro klienta to naopak nepredstavuje vyraznou vyhodu, protoze zlodej muze bez problemu utracet v obchodech, ktere 3D secure nepodporuji, nehlede na to ze MO/TO transakce 3D secure neresi.

Pokud by se chtel nekdo proti takovemu zneuziti pojistit (a utracet mesicne 80,-kc coz vyhodnost karty znacne snizuje), nebude mu to stejne nic platne, protoze pojisteni kryje situaci, kdy dojde ke ztrate karty. Na pouhe zneuziti udaju karty se pojisteni nevztahuje. Pokud by toto nekdo chtel resit pojistnym podvodem, a zneuzitou kartu "zamerne ztratil", i tak bude mit s touto strategii problem, protoze Citi zobrazuje transakce v IB s nekolikadennim zpozdenim az po skutecnem zuctovani, navic vetsina lidi do IB stejne nekouka kazdy den. Tezko pak lze tvrdit, ze podvodna transakce probehla se ztracenou kartou, kdyz pak clovek X-krat platil s PIN v obchode nez na ono zneuziti na internetu prisel a kartu jako "ztratil".

Dostavame se k tomu, kdo za takovou transakci vlastne nese odpovednost. Zakon o platebnim styku § 115 a § 116 situaci resi zcela nedostatecne a neni jasne, kdo za takovou transakci nese odpovednost. Povinnost banky vratit penize dle § 115 plati pouze v pripade, ze platce nenese ztratu z platebni transakce. Spoluucast platce maximalne 150 EUR zase definuje § 116 pro pripaad zneuziti ztraceneho ci odcizeneho prostredku, nebo v pripade zneuziti personalizovanych ochrannych prvku. Nikde vlastne neni definovano, co tyto personalizovane ochranne prvky jsou. Nakonec, v pripade hrube nedbalosti nese platce ztratu zcela.

Pokud tedy nekdo timto zneuzije udaje platebni karty Citibank, ktera nelze nijak zabezpecit, klient zrejme zaplati v lepsi pripade 150 EUR (zneuziti ochrannych zabezpecovacivh prvku), v horsim pripade vsechno. Financni arbitr v takovem pripade odkazuje (prispevek Finanční arbitr ČR - 23.11.2009 - 17:04) na obchodni podminky banky, podle kterych nemusi banka nest za internetove transakce odpovednost.

Jinymi slovy KK Citibank, produkt s permanentni hrozbou ztraty 150EUR az maximalni kreditni limit, se fakt "vyplati".

Vladimír Kutálek aura:88
22. 10. 2012 8:40 Nový

Re: Proc take nezminujete zasadni negativa?

celé vlákno

Ano, není nad nastavení karet u mbank, zatím nejlepší, o kterém vím. Ale u citi, když jsem si ji cca před rokem zakládal, internetové transakce, se aktivovali zvlášť. Takže možnost je zablokovat jednou provždy při založení být mohla - nebo to změnili...

aaa
aaa (neregistrovaný) 80.188.27.---
22. 10. 2012 8:44 Nový

Re: Proc take nezminujete zasadni negativa?

celé vlákno

To se pletete. Zablokovat Internet + MO/TO lze pouze u debetnich karet Citibank. U kreditek to nejde, a pokud vim nikdy to ani neslo. Viz cela rada clanku (i z minulych let) od pana Dalibora Chvatala, kde to pomerne jasne zminuje.

Vladimír Kutálek aura:88
22. 10. 2012 10:44 Nový

Re: Proc take nezminujete zasadni negativa?

celé vlákno

Při založení citi kreditky jsem měl povoleny tři transakce a další by mi nebyly umožněny, pokud bych neschválil zasílání SMS transakcí na mobil.
Není to ono potřebné explicitní zakázání internetových transakcí, ale když mi nejsou umožněny internetové transakce, neměli by být umožněny ani případnému útočníkovi a pokud by byly, je to na soud s šancí vyhrát... zkrátím to, není to ono, co jste chtěl...

aaa
aaa (neregistrovaný) 80.188.27.---
22. 10. 2012 11:39 Nový

Re: Proc take nezminujete zasadni negativa?

celé vlákno

To co popisujete se tyka 3D secure. Pokud se rozhodnete platit u obchodnika zapojeneho do 3D secure, je treba, abyste mel tuto sluzbu aktivovanou, a nastaveno mobilni cislo por zasilani potvrzovaciho klice. Dle stranek Citibank vam banka umozni provest 5 plateb (nikoli 3) bez tohoto nastaveni, kazdou dalsi automaticky zamitne. Tzn. ze muzete platit na internetu, pouze platba u obchodnika, ktery je v systemu 3D secure buda bez tohoto nastaveni dale zamitnuta. Zlodej tak muze vesele dal nakupovat v nejakem cinskem nebo americkem eshopu.

3D secure
3D secure (neregistrovaný) ---.erbank.com
22. 10. 2012 9:56 Nový

Re: Proc take nezminujete zasadni negativa?

celé vlákno

Dalsi zasadni negativum, o kterem se nikde nikdo nezminuje a pritom to tak funguje - i kdyz ma obchod 3D secure (napr. Sazka, Fortuna, Chance), kod prijde a presto se kreditkou od Citiny NEPODARI nikdy zaplatit.... citina o tom jaksi taktne mlci.... a dela jako ze nic.

xls
xls (neregistrovaný) 124.248.169.---
22. 10. 2012 19:24 Nový

Re: Proc take nezminujete zasadni negativa?

celé vlákno

Vzhledem k tomu, že se zloději karet nebo jejich dat snaží vytáhnout z toho peníze hlavně přes sázkové kanceláře, tak bych tohle považoval za vhodný bezpečnostní postup.

MM
MM (neregistrovaný) 82.142.99.---
3. 3. 2013 12:57 Nový

Re: Proc take nezminujete zasadni negativa?

celé vlákno

S citi nejde platit u firem, ktere maji jako cinnost sazeni a hazard (fortuna, sazka...)

xls
xls (neregistrovaný) 124.248.169.---
22. 10. 2012 19:31 Nový

Re: Proc take nezminujete zasadni negativa?

celé vlákno

Je fakt, že legislativa ohledně karet je dost nepřehledná. Při obezřetném chování bych bral při ztrátě 150 EUR jako přijatelné riziko. Pokud dojde ke zneužití dat, stačí reklamovat a následuji rychlé vrácení všech peněz z neautorizovaných transakcí (bohužel vlastní zkušenost).
Tady je potřeba zvážit, co je pro koho přijatelnější a bezpečnější. Pro mě je menší nebezpečí kreditka v peněžence než kdybych tam měl s sebou pořád tahat pár desítek tisíc.

aaa
aaa (neregistrovaný) 80.188.27.---
23. 10. 2012 10:44 Nový

Re: Proc take nezminujete zasadni negativa?

celé vlákno

Podle zákona má klient nárok na rychlé vracení penez pouze v případě, že nenese ztrátu. V opačném případě se toto ustanovení nepoužije, což je výslovně v §115 uvedeno!

Tvrdit, že je bezpečnější nosit kreditku než hotovost je trošku demagoigie. Pokudu budu nosti kreditku mBank nebo třeba ČS, pak to určitě platí. Nicméně v případě Citibank lze zcela prokazatelně vybrat celý kreditní limit, což může být třeba i 100 000,- i když jdu zrovna koupit pračku za 10 000,-. Z tohoto pohledu je kreditka Citibank nebezpečnější než hotovost, protože potenciální ztráta je vždy maximální bez ohledu na to kolik jdu zrovna utratit.

aaa
aaa (neregistrovaný) 80.188.27.---
23. 10. 2012 10:46 Nový

Re: Proc take nezminujete zasadni negativa?

celé vlákno

jinak 150EUR, nikoli při ztrátě, ale prakticky kdykoli aniž byste kartu ztratil je především riziko zcela zbytečné. Na trhu je spousta bank a karet, které ho umí prakticky eliminovat.

(Připomínam že údaje pro placení a internetu vaší kartou má i ta pomyslná pokladní v TESCO, kde jste před tím nakoupil)

zajemce
zajemce (neregistrovaný) ---.avizo.cz
22. 10. 2012 8:40 Nový

podivne chovani banky

celé vlákno

O CitiLife KK jsem mel zajem, ale nedali mi ji. Proc nevim, nepovi. Mam cisty zaznam, 24k cisteho, doba neurcita. Hypoteka na 0.5M + konkurencni KK na 30k vzdy placena v bezurocnem obdobi. Zadne dalsi splatky apod. Tak nevim, co by jeste chteli... Takhle budu muset zustat u KK, ktera vraci jen 1%, coz je trochu skoda. Na druhou stranu je vtipne, ze mi ji zamitnou a o dva dny pozdeji mi volaji z banky, ze mi nabizi vyhodnou KK, ktera vraci 2%... :) Ale chapu, ze klienti budou spokojeni, preci jen je to asi nejlepsi KK na trhu.

Nick
Nick (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
22. 10. 2012 10:13 Nový

Re: podivne chovani banky

celé vlákno

Nejspíše Vás vyřadil scoring právě kvůli existenci konkurenční KK a té hypo...

alda
alda (neregistrovaný) ---.200.109.crimea.com
22. 10. 2012 10:13 Nový

jak na to?

celé vlákno

Používám citi kreditku i SIPO, takže mi možnost popsaná v článku připadá zajímavá a vůbec jsem o ní netušil. Teď jsem koukal na stránky citibank i České pošty, ale nikde jsem informaci o možném propojení nenašel. Takže se ptám; jak na to?

Vladimír Kutálek aura:88
22. 10. 2012 10:38 Nový

Re: jak na to?

celé vlákno

Stačí zavolat na Citibank a říct, že máte zájem o strhávání SIPO z kreditky.

Jerry001
Jerry001 (neregistrovaný) ---.capitol.cz
22. 10. 2012 10:42 Nový

dobry reklamni clanek

celé vlákno

"Citi mi vrati rocne cca 10.000,-" to znamena ze pri 2% vraceni - utraci pan kartou v prumeru 41.600,- mesicne. To je sice hezke, ale je zrejme, ze vetsina tech nakladu bude za zbytne veci, tudiz ze mu vrati 10.000 kdyz nakoupi pres rok za pul milionuuz je naproste prd a kdyby optimalizoval nakup "zbytecnosti" usetri mnohem mnohem vice, nez kdyz ma pocit ze na konci roku "vydelal" deset tisic :-)

Vladimír Kutálek aura:88
22. 10. 2012 11:10 Nový

Re: dobry reklamni clanek

celé vlákno

Díky za výpočet, pomohl jste odhalit chybičku.. Těch 10.000 se vztahovalo k jiné kartě (GE). U citibank vrácená částka dosahuje "jen" 5.850 Kč k 20.9, od toho je nutné odečíst úvodní bonus tuším 250Kč. Kartu jsem měl cca 1.8.2011, tedy cca 14 měsíců, což dělá i tak úctyhodných 23kKč měsíčně.
Můžete si myslet, že za zbytné věci, ale částečně máte pravdu, poslední rok jsem hodně cestoval a na dovolených jsem platil vše kartou od benzínu, přes ubytování po jídlo/restaurace, nejen za sebe. Pokud necháte email, mohu se večer podívat, kolik zhruba dělají tyto řekněme mimořádné/zbytné útraty. Prozatím odhaduji, že cca 120kKč tvoří nezbytné roční výdaje, nezdá se to, ale nasčítá se to... Oproti názvu článku vytvořeného redakcí, telefonní služby (Vodafone), UPC, pojištění (Kooperativa) jsem již před SIPem platil kartou.

Kuzma
Kuzma (neregistrovaný) ---.56.broadband6.iol.cz
22. 10. 2012 10:46 Nový

citi

celé vlákno

Já kreditku nemám, nidko mi nic nevrací a ŽIJU!!! Služby citi me nelákájí hlavně kvůli celosvětové pověsti citi co se na ně provalilo v krizi jak jednaní s klienty a ochcávají je. Sice citi v provední s ČR za tuhle pověst nemůže ale proč podporovat takovou korporaci?

aaa
aaa (neregistrovaný) 80.188.27.---
22. 10. 2012 11:44 Nový

Re: citi

celé vlákno
Pardál II.
Pardál II. (neregistrovaný) ---.client.ufon.cz
22. 10. 2012 13:37 Nový

a jak?

celé vlákno

Při žádosti zjistí CITI kolik mám příjem?

Méďa Béďa aura:56
22. 10. 2012 14:24 Nový

Re: a jak?

celé vlákno

Zeby se to do oné žádosti uvádělo, případně by rovnou chtěli vidět potvrzení o příjmu?

Pardál II.
Pardál II. (neregistrovaný) ---.client.ufon.cz
22. 10. 2012 15:42 Nový

Re: a jak?

celé vlákno

Dotazujete se i Vy?Nebo odovídáte?

Méďa Béďa aura:56
22. 10. 2012 19:09 Nový

Re: a jak?

celé vlákno

Chytrému napověz...

Tomáš Navrátil aura:51

Re: a jak?

celé vlákno

Ano, při žádosti uvádíte čistý příjem za poslední měsíc.

miro
miro (neregistrovaný) 188.120.212.---
22. 10. 2012 16:43 Nový

Redakčně smazáno

celé vlákno
22. 10. 2012 20:38 smazal dalich ., důvod: Porušení pravidel diskuzí.
Vladimír Kutálek aura:88
22. 10. 2012 20:22 Nový

Re: Kdo si to vymyslel?

celé vlákno

Věcně: Název článku bohužel změnila redakce, původní název zněl příliš nudně: "Kombinace Citilife kreditní karty a SIPO". Tedy za spojení vydělávání a utrácení kreditní kartou, které vás pravděpodobně tolik rozčílilo je odpovědná ona.
Nevěcně aneb jak se do lesa volá: Blbům obvykle neodpovídám, ale vždy existuje výjimka, která potvrzuje pravidlo.

Vladimir Kutálek
Vladimir Kutálek (neregistrovaný) 188.120.212.---
24. 10. 2012 0:46 Nový

Redakčně smazáno

celé vlákno
24. 10. 2012 19:41 smazal dalich ., důvod: Porušení pravidel diskuzí.
Kutálku
Kutálku (neregistrovaný) 188.120.212.---
24. 10. 2012 0:47 Nový

Redakčně smazáno

celé vlákno
24. 10. 2012 19:41 smazal dalich ., důvod: Porušení pravidel diskuzí.
Igor
Igor (neregistrovaný) 77.48.32.---
22. 10. 2012 17:55 Nový

Negativa Kreditky Citi Life

celé vlákno

Měl jsem objednanou výše uvedenou kartu, ale ještě před zasláním jsem ji zrušil.Zjistil jsem dodatečně, že o 2% z nákupu u obchodníků se musí žádat až naspoříte 500 Kč. To znamená, že musíte utratit min. 25000 Kč.Myslím si, že je to ze strany banky hodně hnusné a pro klienta velmi nevýhodné.

xls
xls (neregistrovaný) 124.248.169.---
22. 10. 2012 19:21 Nový

Re: Negativa Kreditky Citi Life

celé vlákno

Však nikde nepsali, že je založení téhle KK narozdíl od S-Karty povinné. Jestli je pro vás problém utratit 25 tisíc, tak se vám určitě vzhledem k měsíčnímu poplatku nevyplatí. Ono by si vůbec stálo za to prostudovat (aspoň přečíst a snažit se pochopit) ceník a podmínky. KK je pro lidi, který je nejsou schopný pochopit, dost nebezpečný nástroj.

thr aura:85
22. 10. 2012 19:26 Nový

Re: Negativa Kreditky Citi Life

celé vlákno

Upřímně mi některé příspěvky hlava nebere - ano, dostanete to vždy až v násobcích 500 korun, tedy 25k útrata, ale to můžete utratit kdykoli během dvou let, 2% ale dostanete opravdu z každé platby, i když třeba některý měsíc utratíte jen 500 korun...
Kde v tom má být ta "hnusnost banky"???

Méďa Béďa aura:56
22. 10. 2012 21:23 Nový

Re: Negativa Kreditky Citi Life

celé vlákno

Igorku Igorku, nic jsi nepochopil...

maki
maki (neregistrovaný) ---.49.broadband5.iol.cz
24. 11. 2012 11:39 Nový

Re: Negativa Kreditky Citi Life

celé vlákno

Co je na tom nevyhodne? 2% dostavas z kazdej platby. Kazdy mesiac na vypise vydis kolko si za uvedene obdobie ziskal bonusov a ziskany bonus sa da prevadzat na ucet po celych 500 Kc.

SocPredator
SocPredator (neregistrovaný) ---.client.ufon.cz
22. 10. 2012 18:28 Nový

To je tedy vydělávání

Hušák, Dalík i Žaluda úplně blednou závistí

Petr O
Petr O (neregistrovaný) ---.customer.poda.cz
23. 10. 2012 17:06 Nový

Re: Zřídil jsem si SIPO a vydělávám. A šetřím i za telefon

celé vlákno

Muž, svobodný, bezdětný, družstevní byt, Ostrava, zaměstnaný u velké společnosti, žádná jiná kredit. karta ani půjčka a zamítnuto. Proč?

Pavel
Pavel (neregistrovaný) 62.216.147.---
24. 10. 2012 7:02 Nový

Re: Zřídil jsem si SIPO a vydělávám. A šetřím i za telefon

celé vlákno

Podle toho mála, co o skóringu vím, vidím hned tři důvody:
- svobodný, bezdětný (to je totiž ta nejméně zodpovědná část populace)
- Ostrava (velká kriminalita, bílý kůň?)
- žádná půjčka (tedy žádná kreditní historie)

dalich . aura:94
24. 10. 2012 20:40 Nový

Re: Zřídil jsem si SIPO a vydělávám. A šetřím i za telefon

celé vlákno

Ostrava v tom roli nehraje, ale svobodnost a bezdětnost ano, v menší míře i absence úvěrové historie (např. kontokorentu)

Libor
Libor (neregistrovaný) ---.gordic.cz
2. 5. 2014 14:29 Nový

Za SIPO od 1.5.2014 již není bonus!

POZOR, podle nových pravidel platných od 1.5.2014 jsou SIPO a úhrada O2 služeb vyjmuty z programu získávání Citi Life Prémií.
http://www.citibank.com/czech/gcb/personal_banking/czech/static/pdf/program-vyhod.pdf
Libor

Zasílat nově přidané příspěvky e-mailem