Partner serveru

Wüstenrot

Názory k článku
Změny a novinky roku 2010 v kostce

iTomišák
iTomišák (neregistrovaný) ---.104.broadband11.iol.cz
2. 1. 2010 10:21 Nový

Dotaz

celé vlákno

Koukám špatně, nebo tu není nic pozitivního pro „normálního člověka“ ?!

sosak
sosak (neregistrovaný) ---.sevmorava.adsl-llu.static.bluetone.cz
2. 1. 2010 11:50 Nový

Re: Dotaz

celé vlákno

není, a v dohledné době ani nebude (doufám) – je to ještě velmi mírné. nejhorší je, když jsou lidi zvyklí žít „zadarmo“…

P.S. jsem „normální“ (s podprůměrným platem) člověk.

vsevedel
vsevedel (neregistrovaný) ---.brumovice.bmail.cz
6. 1. 2010 5:58 Nový

Re: Dotaz

celé vlákno

To mysli sam na sebe

josef lada
josef lada (neregistrovaný) 213.155.227.---
7. 1. 2010 19:45 Nový

Re: Dotaz

celé vlákno

bud rad že maš aspon ten plat

janik
janik (neregistrovaný) ---.jaronet.cz
2. 1. 2010 22:44 Nový

Re: Dotaz

celé vlákno

Koukáš dobře,pro nás normální lid je podle „těch nahoře“ všechno pozitivní ,,jen tomu asi nerozumíme.?

The_ERROR
The_ERROR (neregistrovaný) 193.179.215.---
5. 1. 2010 19:36 Nový

Re: Dotaz

celé vlákno

Jo jo, je to tak. Je to bída a holt to bude chtít změnu. To že je potřeba si přitáhnout opasky je jasné. Prostě se to posralo. To já chapu, nikdo nejsme neomylny, ale tak trochu nechápu, jak je možné, že když si tolik lidí stěžuje, že se to ve volbách nikdy neprojeví? Asi by jsme meli začít taky u sebe a když tu možnost máme zvednout prdel a jít ten hlas dát tomu, který podle našeho názoru bude hrát férově.

Myslím si, že češi ledasco zkousnou, ale co je dokaže nasrat je čutání si za dvorkem a hraní si na to, jak se vůbec nic neděje i když všechno kolem už dávno hoří.

gulihan
gulihan (neregistrovaný) 89.233.153.---
6. 1. 2010 11:12 Nový

Re: Dotaz

celé vlákno

Souhlas. Dekadentní řeči mají všichni Češi, ale začít u sebe se nikomu nechce.
On Paroubek to má moc dobře vymyšlený. Ví, že lidi, který hltaj Blesk, Aha a podobný sračky, mu ty jeho bláboly o 13. důchodech a vyšších mateřskejch zblajznou, protože prostě neví, jaký jsou následky takovejch úžasnejch státotvornejch opatření. Hlavně ale, že budou mít pár stovek na cigára a pivo. Jirka chce vládnout a ví jak na to.

Lucka
Lucka (neregistrovaný) ---.mkinet.cz
4. 10. 2010 18:18 Nový

Re: Dotaz

celé vlákno

Kdo z těch nahoře hraje férově??? To mi řekněte, ať vím koho volit.

vik
vik (neregistrovaný) ---.90.broadband5.iol.cz
7. 1. 2010 18:01 Nový

Re: To je trest za státní dluh-jsme vysávání státem

celé vlákno

nic pozitivního tu opravdu není.Když za celé ty roky není nikdon z vládních činitelů schopný zařídit zvýšení platové hranice nejnižším platovým skupinám tak co se dá najít pozitivního na úsporném balíčku?
Janota se snaží ale co se holt za Soc Dem a ODS podělalo se těžko napravuje.Když si ty změny navrhnou tak to jak jinak schytá nejvíc běžný občan.

satík cicvárek
satík cicvárek (neregistrovaný) ---.eurotel.cz
18. 1. 2010 17:04 Nový

Re: Dotaz

celé vlákno

to,že jako muž po 65 letech věku nemusíte jít ze zákona rovnou do nejbližšího krematoria.

limak
limak (neregistrovaný) 188.75.188.---
20. 1. 2010 12:23 Nový

Re: Dotaz

celé vlákno

Koukáš dobře,jenom nevím kam nás ti grázlové chcou dostat!!! Už je na čase vzít vidle a jít na ně!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!

Jane
Jane (neregistrovaný) 212.4.145.---
26. 1. 2010 23:21 Nový

Re: Dotaz

celé vlákno

Zdravím,tak si pročítám Vaše názory na Naši politickou scénu a plně s Váma souhlasím,až na 1 názor,který od nás obyčejných dělníků za minim.mzdu tedy nechápu.Ten dotyčný asi nemá ženu na M.D.- děti , příjem 15.000 a hypotéku na barák,protože jestli jo,tak to asi nepsal při plném vědomí. DNES a ZADARMO????co to slovo vůbec znamená........ Ale ,až půjdete stěma vidlama,tak se ráda připojím. Mějte se

KLara
KLara (neregistrovaný) ---.eurotel.cz
18. 3. 2010 22:42 Nový

Re: Dotaz

celé vlákno

Ale Jane, pokud má někdo příjem 15000, ženu na MD a děti, tak si přece nemůže brát hypotéku na dům.. To je život. Taky nebrečím, že platím úvěr na ferrari a nemám s dětmi co do úst :o)) Jinak já bych tedy zas zákonem zakázala předvolební kampaň. Když slyším, nějakou stranu, jak říká, že tentokrát mají na kampaň jen 60 miliónů a že tedy kampaň bude jen taková malá, otvírá se mi kudla v kapse. Nechala bych strany prezentovat volební kampaň a představit kandidáty. Toť vše. Cokoliv navíc, nedej, týkající se protistrany bych trestala likvidačními pokutami.

pavrus
pavrus (neregistrovaný) 217.117.213.---
2. 1. 2010 12:25 Nový

Za 20 let usilovného budování kapitalismu v Čechách pod vedením expertů z

celé vlákno

ODS a ČSSD jsme vyprodukovali pouze dluhy. Skvělý výsledek. Je to, jako by občan, který chodí poctivě do zaměstnání a poctivě pracuje místo výplaty za svou práci dostával složenky s tisícívými částkami, které má zaplatit. Na 4 členou rodinu to dělá 440 000,– Kč a te jen dluh, kterým nás zadlužily vlády.

Patrik Chrz aura:92
2. 1. 2010 16:11 Nový

Re: Za 20 let usilovného budování kapitalismu v Čechách pod vedením expertů z

celé vlákno

Dokud si lidi budou myslet, že jim stát dá něco zadarmo, bude to politikům procházet. Se stačí podívat kdo všechno natahuje ruku po státních (obecních) penězích a jak se bouří, když nedostane dotace.

Nox
Nox (neregistrovaný) ---.sattnet.cz
2. 1. 2010 19:47 Nový

Re: Za 20 let usilovného budování kapitalismu v Čechách pod vedením expertů z

celé vlákno

Ja pochybuji ze si lide mysli, ze od statu dostavaji neco zadarmo. I clovek dlouhodobe zijici na davkach urcite vi, ze stat vybira dane a z nich vsechno hradi. Lide spis musi mit moznost ovlivnit to, na co budou ty penize urceny a mit dost rozumu na to, aby tyto penize dokazaly smysluplne vyuzit.

Michal Kára
Michal Kára (neregistrovaný) 82.117.156.---
3. 1. 2010 11:22 Nový

Re: Za 20 let usilovného budování kapitalismu v Čechách pod vedením expertů z

celé vlákno

Závidím Vám Vaše iluze. Podle toho, co občas čtu / slyším za názory bych o tomto silně pochyboval.

The_ERROR
The_ERROR (neregistrovaný) 193.179.215.---
5. 1. 2010 19:42 Nový

Re: Za 20 let usilovného budování kapitalismu v Čechách pod vedením expertů z

celé vlákno

Hele a já zase věřím v to, že to může jít lépe. Ztotžňuji se tuším že to řekl pan Mgr. Michal Horáček, že „jakmile začnem tahnout za jeden provaz, postup bude přímo raketový“ Jenom by to chtělo taky to dát našim zákonodárců nechat sežrat. Dokud si budou jisti svojím teplým křesílkem s přísunem penízků. tak proč by se snažili něco změnit, když se za 4 roky zase do toho křesílka posadí. Mám pocit, že lidi jsou snad spokojení, jinak si vylsedky voleb neumím vysvětlit ;-)

Flacher
Flacher (neregistrovaný) 77.48.109.---
6. 1. 2010 10:27 Nový

Re: Za 20 let usilovného budování kapitalismu v Čechách pod vedením expertů z

celé vlákno

Máš mylnej názor, je to všechno úplně jinak.Ani se mi nechce vysvětlovat proč. Normálě uvažující člověk se zdravým rozumem to pochopí. HOWGH!

Zdeněk Skořepa
Zdeněk Skořepa (neregistrovaný) ---.domi.cz
7. 1. 2010 22:38 Nový

Re: Za 20 let usilovného budování kapitalismu v Čechách pod vedením expertů z

celé vlákno

A to my si to zase rádi poslechnem , o toho je diskuze (,,Ani se mi nechce vysvětlovat proč,,) …místa je tady pro tebe dost .

vlasta
vlasta (neregistrovaný) ---.112.broadband6.iol.cz
5. 1. 2010 23:49 Nový

Re: Za 20 let usilovného budování kapitalismu v Čechách pod vedením expertů z

celé vlákno

dobře mám tak, když všichni stále chceme to nereálné co nám ti nahoře naslibují, každý soudný člověk ví, že když nemám peníze rohlík nedostanu, ale oni nám říkají, že ho musíme dostat, takto nám komouši vychovávali 40 let cikány a dnes to okoukali všichni ostatní a chtějí taky vše zadarmo, mají přeci nárok.

Prudič
Prudič (neregistrovaný) ---.214.broadband7.iol.cz
3. 1. 2010 0:02 Nový

je to časovaná bomba, aneb teď už to nezachrání ani komunisté.

Jak je vidět, už dbes tu jsou statisíce lidí, kterým už skončila podpora na pracáku a dodnes nenašli zaměstnání. Většinou je podporují příbuzní a jim jaksi nedochází že jim utíká potřebná doba prozápočet pojistného pro přiznání důchodu. Obzvlášt problém to je v Severních Čechách a na Severní Moravě, kde lidé po padesátce si už ani neškrtnou a tak v podstatě těch 20 až 30 odpracovaných let jim nebude pro výpočet důchodu v 65 letech života stačit. Obdobně mohou dopadnout i pracovní dorostenci, těm se nejen nezapočítá doba studia (kde většina o nějakém placení 1660 Kč měsíčně na důchod ani neuvažuje) ale i po jeho ukončení mají problém najít slušnou a stálou práci. 20% nezaměstnanost v některých regionech už je problém a každý si dnes drží místo zuby nehty. Nebude to trvat dlouho, možná ještě jedno volební období, ale pokud se komunisté přejmenují a znovu začnou hlásat socialistické principy jako právo na práci a důstojný život. Tak díky krátkozraké modré politice volby vyhrají. Vždyť Nečasem a Doktorem navržené a schválené zákony o důchodovém pojištění, tím že na ně statisíce nedosáhnou určitě naženou neokomunistům hla­sy.

ivo
ivo (neregistrovaný) ---.Brno.CAS.Cz
3. 1. 2010 15:44 Nový

konec osvobozeni novostaveb

celé vlákno

„Všichni, kteří již dříve podali přiznání k dani z nemovitosti a byli na jeho základě osvobozeni od placení daně, musejí do konce ledna podat nové daňové přiznání.“

To je snad kravina, vzdyt je to v rozporu i s vasim odkazovanym clankem.

Ja teda nic podavat nebudu, stat retroaktivne zkratil osvobozeni (protiustavne?) a ja bych mel jeste kvulit tomu papirovat? :-)

Rop
Rop (neregistrovaný) ---.vslesy.cz
3. 1. 2010 16:03 Nový

Re: konec osvobozeni novostaveb

celé vlákno

Retroaktivně se nic nemění … běžně ten kdo pozbyl nároku na osvobození od daně z nemovitostí musel podat přiznání a další rok ho již neměl … a je jedno jestli to bylo z důvodu uplynutí času … nebo změny zákona …

Pokud nechceš podávat přiznání, tak ho nepodávej … je z toho pokuta … jen 2 mil. Kč …

vsp
vsp (neregistrovaný) 81.90.250.---
4. 1. 2010 10:59 Nový

Re: konec osvobozeni novostaveb

celé vlákno

Já čtu na stránkách MFČR:

Podle ustanovení § 13a odst. 2 zákona o dani z nemovitostí, dojde-li ve srovnání s předchozím zdaňovacím obdobím pouze

1. ke změně sazeb daně,
2. ke změně průměrné ceny půdy přiřazené ke stávajícím jednotlivým katastrálním územím podle § 5 odst. 1,
3. ke stanovení nebo ke změně koeficientu podle § 6 odst. 4, § 11 odst. 3 a 4 nebo podle § 12, anebo
4. k zániku osvobození od daně, jestliže tak obec stanoví obecně závaznou vyhláškou podle § 4 odst. 1 písm. v) nebo uplynutím zákonem stanovené lhůty a předmět daně není ani částečně osvobozen od daně z jiného důvodu,

poplatník není povinen podat daňové přiznání nebo dílčí daňové přiznání ani sdělit tyto změny. Daň se vyměří ve výši poslední známé daně upravené o změny podle písmen a) až d) a výsledek vyměření se poplatníkovi oznámí platebním výměrem nebo hromadným předpisným seznamem.

Bod 4. naivně chápu tak, že přiznání podávat nemusím, daň si přepočítá FÚ sám.

ivo
ivo (neregistrovaný) ---.isibrno.cz
4. 1. 2010 11:26 Nový

Re: konec osvobozeni novostaveb

celé vlákno

Samozrejme, chapu to stejne. Novy zakon zkratil „zakonem stanovenou lhutu“ a ta prave uplynula.

Rozhodne nic nepodavam a su zvedavej na ty 2 miliony. :-)

Jiří Hovorka aura:99
4. 1. 2010 13:58 Nový

Re: konec osvobozeni novostaveb

celé vlákno

Dobrý den, čerpali jsme ze špatných zdrojů, nové daňové přiznání podávat netřeba. Potvrdilo nám to již i tiskové oddělení Ministerstva financí.

Rop
Rop (neregistrovaný) ---.vslesy.cz
3. 1. 2010 16:06 Nový

DPH 2010

Cituji z článku:
S DPH souvisí i nová pravidla určení místa plnění u služeb. Služby poskytované plátcům DPH mají místo plnění v místě sídla příjemce služby. Služby poskytované neplátcům DPH mají místo plnění v místě sídla poskytovatele služby.

To je dost chabé … hlavně tam chybí ta největší a pro spoustu lidí nejzajímavější změna … a to že pokud neplátce DPH poskytne službu plátci DPH registrovaného v jiném členském státě tak se automaticky musí stát sám plátcem DPH …

kenávi
kenávi (neregistrovaný) ---.net.upc.cz
3. 1. 2010 18:23 Nový

poplatky a úroky

celé vlákno

Banky zvyšují poplatky a zároveň snižují úroky na spořících účtech. To je podle mne nehoráznost. Před rokem jsem začal na Červeném kontu PS, a.s. s úrokem 3,3%. Od 1.1.2010 to bude už jen 2%.

Paly
Paly (neregistrovaný) ---.fel.zcu.cz
4. 1. 2010 12:05 Nový

Re: poplatky a úroky

celé vlákno

Děkuji za připomenutí – málem bych zapomněl přesunout peníze na lépe úročený spořící účet.

kenávi
kenávi (neregistrovaný) ---.net.upc.cz
4. 1. 2010 18:00 Nový

Re: poplatky a úroky

celé vlákno

Rádo se stalo. Poraďte kam.

The_ERROR
The_ERROR (neregistrovaný) 193.179.215.---
5. 1. 2010 19:47 Nový

Re: poplatky a úroky

celé vlákno

Dneska? Nejlepší je bude investovat jako dar pro politickou kampaň a doufat, že vam na chvilku nasmerují korytko. Jinak si myslím, že inflace to sežere. Už dlužíme všichni tolik, že nás úroky už asi nevytrhnou…

T.rex
T.rex (neregistrovaný) 194.228.7.---
3. 1. 2010 19:20 Nový

Vládní zloději

celé vlákno

Celá vláda se všemi kolem,by chtělo vyházet z oken.Co rozkradli,platy si navyšujou
a stále mají málo.Prý demokracie,vždyť co se v tomto státě děje,nemá s opravdovou demokaricií nic společného.Copak je každý slepý?Vždyť každého pouze balamutí a neustále si vymýšlí,jak z obyčejných lidí tahat ještě víc peněz a samozřejmě v tom podporují ČEZ a RWE,včetně dalších a lidi si to nechají líbit.Jen v hospodách a na pracovištích o tom mluvějí a nic ve velkém neudělají.Roste nájem za byty a majitelům bachory.Aby někdo z nich nějaký dům opravil,neexis­tuje,ale dovolená u moře za naše peníze to ano.Lidi vzbuďte se už konečně a postavte se proti zlodějům a vyděračům,jenž o nás rozhodují,ať je to v čemko-li

The_ERROR
The_ERROR (neregistrovaný) 193.179.215.---
5. 1. 2010 19:53 Nový

Re: Vládní zloději

celé vlákno

Naprosto souhlasím. Pojdme jim to osladit – vlastně okořenit – u voleb ;-) Když bude 100% účast, nebál bych se toho, že ČSSD a ODS na tom bude nějak moc dobře (teda pokud mezi nami jsou chapající lidé a je jich většina) :-) Při troše štěstí se lidé nenchají napálit nějakou „dočasnou slevou“ aby se politici zalíbili před volbami aby pak mohli začít teprve šetřit nebo spíš sdírat kůži s pracujících.
Socální systém je taky na hranici zhroucení, tak snad bude mít někdo koule na to pošlapat příživníky a pomoct schopným.

Cabadaj
Cabadaj (neregistrovaný) ---.karneval.cz
24. 1. 2010 22:43 Nový

Re: Vládní zloději

celé vlákno

Za komunistů aspoň všichni museli mít práci.Dneska vás nezaměstnají,i když chcete dělat.Rozesílám životopisy,reaguji na inzeráty a oni ani neodpoví.Inte­ligenti.

Jirka
Jirka (neregistrovaný) ---.fast-internet.cz
3. 1. 2010 20:00 Nový

To není rovná daň, ale degresivní zdanění.

celé vlákno

Vůbec nerozumím tomu, proč se daň z příjmu počítá ze superhrubé mzdy. Je rozumné ukázat každému zaměstnanci na výplatní pásce, jaké náklady pro svého zaměstnavatele představuje, ale mám pocit, že zákonodárci již při zavedení limitů na odvod pojistného nedomysleli, že se tím zavádí DEGRESIVNÍ zdanění.
„Každá“ koruna do 142 254 Kč měsíčně je zdaněna sazbou 20,25% z hrubé mzdy, zatímco nad tuto hranici jen 15 % z hrubé mzdy.
To není rovná daň, která by každou korunu (po odečtení slev) danila stejnou sazbou. Posunutím hranice se pouze snižuje počet těch, kteří nedosáhnou na 15% sazbu, ale není to progresivní zdaní, stále je degresivní zdanění, které daní 99% lidí vyšší sazbou než tu hrstku hodně vydělavajících.
Nemám nic proti zavedení limitům na odvod sociálního a zdravotního za předpokladu, že to systém unese. Člověk, který vydělává 142254 Kč měsíčně, zaplatí zdravotní pojišťovně každý měsíc 19204 Kč a je rozumné, pokud to systém unese, aby vyšší částku neplatil, když dostane stejnou péči jako kdokoliv jiný.
U sociálního pojištění má smysl limitu na sociální pojištění ještě větší smysl – za každá koruna nad určitou hranici se mu do výpočtového základu počítá pouze 10% a ještě z výpočového základu započítají pouze nějakých 60% při 40 odpracovaných letech. Z každé vydělané koruny nad určitou hranici vám ČSSZ nezapočítá ani jeden desetník, ale dokonce jen 6 haléřů, tak proč byste ji měli odvádět více než 49789 Kč, když vám za to dají jen třeba 15000 důchod.

Proč ale náš daňový systém zatěžuje středněpříjmové skupiny více než ty velmivysokopříj­mové? Jako obrana proti vývozu zisku před zdaněním (daňovým rájům)? To bych chápal u zdanění firem, ale u zaměstnanců se mi to zdá nesmyslné.

Karel
Karel (neregistrovaný) 93.90.162.---
5. 1. 2010 17:28 Nový

Re: To není rovná daň, ale degresivní zdanění.

celé vlákno

Protože 15% vypadá lépe než 20.25%. Nízkopříjmové skupiny nedokáží odlišit co je 15% ze superhrubé mzdy a co je 20.25% z hrubé mzdy, ale dokáží říci, že 20.25 je víc než 15. Dalším důvodem byl předpoklad, že by se sazba daně z příjmu měla rovnat sazbě DPH. Aby tak nemuselo dojít k velkému propadu daně z příjmu nebo navýšení DPH, zvolila se tahle „kulišárna“. No a dalším argumentem je to, co zmiňujete – snaha dostat na výplatní pásku informaci o tom, kolik peněz vlastně musí zaměstnavatel z peněženky vytáhnout. Jak čas ukázal, „obyčejní“ lidé ten údaj ale stejně nechápou.

Osobně nepovažuji za důležitý ani jeden z argumentů a daň bych počítal z hrubé mzdy.

benzin
benzin (neregistrovaný) 90.182.94.---
6. 1. 2010 10:12 Nový

Re: To není rovná daň, ale degresivní zdanění.

celé vlákno

Tak to neni pravda. Do sestacti tisic prijmu neplatite 15% dan vubec, protoze si muzete odecist polozku na poplatnika. Pokud vyuzijete dalsi odpocty (na dite) tak je to i vic. Paklize vyuzijete dalsi programy (ktere sou limitovany maximalni castkou) tak jeste vice. Opravdu velka cast obcanu muze neplatit ani korunu na danich (ted kdyz nepocitame socialni a zdravotni pojijsteni).

Logika placeni dane ze superhrube mzdy je podle mne dobra. Z hlediska penez je jedno jestli zaplatite 15% ze superhrube, nebo 18% s hrube. Ale z hlediska vypoctu je to proste jednodussi, kdyz se to sjednoti. Pak v tom neni takovy maglajz.

Jinak ja osobne sem pro zvyseni dani z nemovitosti. Rika se ze 10% obcanu vlastni 90% majetku. Tito obcane vetsinou umi obchazet daneni prijmu, tak ze u nas temer zadny prijem nevykazuji a vykazuji ho nekde na Kajmanech. Kdezto majetek je jasne dany a ten kdo ho vlastni z neho proste tu dan odvede a tecka. Velmi jednoduse se to vymaha a velmi jednoduse eviduje. Proste nemuzete zamlcet majetek (pokud nechcete aby si ho privlastnil nekdo jiny), kdezto prijmy se daji zamlcet pomerne jednoduse. A taky je to vlastne jedina dan ktera dopada silneji na bohate nez na chude.

The_ERROR
The_ERROR (neregistrovaný) 193.179.215.---
5. 1. 2010 19:30 Nový

Až do nového roku mi přišlo hadání politiku....

No, směle můžu říct, že mě politici opravdu pobavili, nicméně teď mě smích definitvně přešel, třebaže mi bylo jasné, že bez následků to nebude. Tam milion, tam dva, tuhle dvacet, nějaká ta miliardička… jo, jak to není z vlastního, to se nám to utrací, viďte páni politici. Jestli jste někdo sledoval po-novoroční střepiny asi jste si řekli proč tam nesedí TITO lidé?
Opravdu se modlím ať u letošních voleb se lidé zamyslí. V žádném případě nechi aby volili všichni někoho jiného, ale moc bych si přál, kdyby každý z nás, kdo tu moc má, k volbám přišel a svůj postoj a názor vyjadřil volebním hlasem tomu, komu věří, že to chytne pořádně do rukou. Nědělám si iluze, že existuje strana, která nebude vůbec krást a šmelit, ale věřím, že existuje taková, která to bude dělat s mírou!!! Já mám už vybráno a modrá, oranžová ani červená to nebude.
A tak prosim všechny: Vykašlete se na slova jako :„Nemá to smysl, stejně kradou všichni.“ a prostě se alespoň podívejte co vám která strana zhruba nabízí a nějakou si podle svého svědomí vyberte a hlavně POJĎTE VYJADŘIT SVŮJ NÁZOR. Díky všem co si to přečtou a příjdou. Už mě to totiž nebaví a chci změnu!

lenka
lenka (neregistrovaný) ---.cbcnet.cz
5. 1. 2010 22:31 Nový

Re: Změny a novinky roku 2010 v kostce

celé vlákno

jen nas okradaji ubiraji penize matkam na matersky

benzin
benzin (neregistrovaný) 90.182.94.---
6. 1. 2010 10:36 Nový

Re: Změny a novinky roku 2010 v kostce

celé vlákno

No jo. Ale schvalne si toho vsimnete. Snizena je matrska ne rodicovsky prispevek. A materskou pobiraji jenom ty zeny, ktere predtim pracovali. Kdezto rodicak berou vsehny i ty co k praci nikdy nepricichli.

xxx
xxx (neregistrovaný) ---.vuts.cz
7. 1. 2010 15:00 Nový

důchod

Když jsem dostal výměr na důchod po 44 letech úspěšné a vysoce kvalifikované práce, tiše jsem v koutku zaplakal. Teď bych se chtěl zeptat: kdybych byl celý život na podpoře nebo na invalidce, jaký bych dostal starobní důchod?

josef lada
josef lada (neregistrovaný) 213.155.227.---
7. 1. 2010 19:54 Nový

baliček 2010

je třeba narod dělny ostříhat na havla a potom dohola ,pak se pustí gilotina a bude po českem narodě zbude jen E.U.

fred
fred (neregistrovaný) ---.mzk.cz
11. 1. 2010 11:23 Nový

vlada uz 20 roku rozkrada tento stat

sami si opasky neutahuji volte neparlamentni strany

Jelen
Jelen (neregistrovaný) 77.48.106.---
14. 1. 2010 11:06 Nový

Paušál na dopravu

Prolistujte si odkazy na internetu a po pravdě uveďte,zda se může paušál na dopravu nově uplatnit v roce 2010,nebo zda už v roce 2009?

ajjka
ajjka (neregistrovaný) ---.eurotel.cz
17. 1. 2010 22:40 Nový

kolik dostanu sociální příspěvek

chtěla jsem se zeptat jsem matka samoživitelka s jedním dítětem na mateřské takže dostávám celkem 8100kč a chtěla jsem se zeptat kolik bych asi dostávala od sociálky nevím kde to mám zjistit

Marfušenka
Marfušenka (neregistrovaný) ---.156.broadband10.iol.cz
25. 1. 2010 12:07 Nový

Tak nevím

celé vlákno

3 volební období vládne ČSSD. Slibuje nám hory doly, nesplnitelné, jen aby zůstala za každou cenu u moci. Vážení, mrkněte se do historie nebo aspoň do světa: pravice vždy utahovala opasky na to, aby mohla přijít levice a rozházela všechno co se dá. To je přece věčný koloběh. Ale nejsou ty dluhy v této chvíli už moc veliké? Co státní bankrot, slyšely jste o tom někdy, děti?

Jane
Jane (neregistrovaný) 212.4.145.---
27. 1. 2010 0:02 Nový

Re: Tak nevím

celé vlákno

Myslím si,že tady ve vládě,vždycky bordel byl,je a bude,Je úplně jedno kdo tam sedí.Nebo spíš, spí a chlastá.Já, ani moje rodina nikdy nepocítila,žádnou změnu k lepšímu,spíše naopak.Takže pokud se tam bude mlet zase ODS a ČSSD,tak lepší budoucnost zase nebude,nojóóno.My už to budem muset nějak doklepat do té 45–50 tky,pak budem muset skapat-bez práce,bez důchodu,ale co ti chudáci,naše děti???? Státní bankrot?jestli stát zbankrotuje,jak bankrotují někteří naši podnikatelé,tak my to určitě v (dobrém)nepocí­tíme..

kačka
kačka (neregistrovaný) ---.vslesy.cz
12. 2. 2010 14:23 Nový

nemocenská

Jsou to prostě hovada,sami o peníze nouzi nemají,ale z nás je ždímají.Nejvíc mě štve,co provedli s tím OČR,už takhle to stálo za prd a teď to ještě takhle skrouhnou.To že nutí přecházet nemoce nás,to člověk nějak skousne,ale děti to už je vážně vrchol.Takže opravdu dokud se děti nebudou plazit po zemi,tak do školky a do školy prostě musí,jen se to ve školce špatně vysvětluje,že bohužel musí nakazit i ostatní děti,protože dnes si nemůžeme dovolit s nimi být na nemocenské a každý nemá babičku v důchodě,aby mohla hlídat.Měli by se nad sebou vážně zamyslet a konečně udělat něco pro obyčejné lidi a ne jen cpát si prachy do svých kapes.Zvedá se mi z toho všeho žaludek.Myslím,že v tomto státě je to čím dál horší a děsím se jak to snámi všemi dopadne.

Niki
Niki (neregistrovaný) ---.starnet.cz
15. 7. 2010 23:08 Nový

Člověk v tísni dluhy.

Dobrý den.Mám takový dotaz,jedna velice dobrá známá si půjčila peníze,kvůli svému bývalému příteli,který na ni naházel svoje dluhy a pak ji stejně opustil.Není přeci možné aby za něj platila jeho dluhy.Teď se dostává do situace,kdy je velice těžko splácí.Prosím můžete jí poradit,co by se s tím dalo dělat?Ona za něj splácí dluhy a on je vysmátej.Kdo ví,kolika ženám to ještě udělá.

Zuzana
Zuzana (neregistrovaný) ---.tmcz.cz
17. 8. 2010 10:42 Nový

šašci

Páni politici jsou šašci, co si při jendání rozdávají pohlavky a ukazují na sebe „fakáče“. Oni mají peněz dost. Je netrápí, že rohlík kdysi z 0.9h zdražil na 1.20,– oni na něj budou mít vždycky. Jejich přístup k celkové ekonomice mě dost zaráží. Na volby chodím a nepřestanu. Nesnesu lidi, co nadávají na politiky a když se jich zeptáš: " a byl jsi volit?" a oni NE! za to bych vraždila..to radši ať se vůbec nevyjadřují.
Jsou tam jak prasata u koryt.. já jen já..jen ať tamten nemá víc.

Ivo
Ivo (neregistrovaný) ---.tmcz.cz
13. 12. 2011 13:28 Nový

Re: Změny a novinky roku 2010 v kostce

Pokud nechcete přecházet nemoci a riskovat pozdější potíže, JE LEPŠÍ BÝT NEZAMĚSTNANÝ!

Zasílat nově přidané příspěvky e-mailem