Spočítejte si...

Zavřít

Zlatý Měšec 2010: Nejlepší finanční instituce

Šestý ročník ankety Zlatý Měšec opět zvolí vítěze mezi finančními institucemi. Zapojením do ankety můžete získat zajímavé ceny, ale hlavně vy sami rozhodnete, která finanční společnost si právem zaslouží přídavné jméno „nejlepší“. Je to vaše čtenářská anketa, proto neváhejte a hlasujte!

V minulém, pátém ročníku ankety Zlatý Měšec jste mohli hlasovat již v inovované podobě ankety. Ta nezkoumá jen oblibu finančních institucí, ale zajímá se i o další kritéria, např. rozsah či kvalitu služeb. Mezi nejcennější názory patří vaše osobní zkušenosti, proto máte i jedinečnou šanci napsat svůj osobní komentář k hodnocené instituci.

Nový ročník ankety Zlatý Měšec 2010 opět volí Nejlepší finanční instituci. Tou se stane taková společnost, která kromě oblíbenosti splňuje i celou řadu kvalifikačních kritérií. O tom, jaké máte zkušenosti s danou společností, přitom rozhodujete jen vy, čtenáři.

Pět kategorií

Při hlasování hodnotíte finanční instituce z pěti oblastí:

  1. Banky a družstevní záložny
  2. Pojišťovny
  3. Úvěrové společnosti
  4. Penzijní fondy
  5. Obchodníci s cennými papíry

Jak hodnotit

Při výběru finanční instituce buďte objektivní a kritičtí. Nehodnoťte jen podle toho, zda dané finanční instituci fandíte, nebo zda se vám líbí její reklamní kampaň. Zaměřte se na skutečnou nabídku služeb, jejich kvalitu, cenu a celkový vztah k vám, klientům. U každé kategorie najdete dílčí parametry, podle kterých danou instituci hodnoťte. Neméně důležité jsou právě vaše konkrétní zkušenosti, které mohou výrazně ovlivnit celkové pořadí nominovaných společností.

Dnes je běžné, že řada z vás čtenářů, využívá služeb více finančních institucí. Proto jsme přidali možnost ohodnotit více bank, družstevních záložen či pojišťoven. Chcete-li hodnotit další finanční instituci ve stejné kategorii, pak jen stačí rozkliknout odkaz Chci ohodnotit i druhou banku, resp. pojišťovnu.

Vstup do hlasování v anketě Zlatý Měšec 2010


Zlatý Měšec 2009 - logo

Hlasování probíhá od pondělí 9. listopadu 2009 do soboty 9. ledna 2010.Výsledky ankety budou vyhlášeny 9. února 2010.

Důraz již není kladen na hodnocení finanční instituce jako takové, ale především na podrobnější hodnocení konkrétních finančních služeb, jako je dostupnost informací, rozsah a kvalita služeb, cenová politika nebo klientský servis. Každé kritérium ohodnotíte známkami podobně jako ve škole, přičemž výsledná známka každé instituce vznikne aritmetickým průměrem s přihlédnutím k různým vahám všech kritérií podle důležitosti.

Nemusíte hodnotit všechny kategorie, soustřeďte se pouze na tu, se kterou máte osobní zkušenosti. Vyplňte jen ta kritéria, která doopravdy znáte.

V každé kategorii zvítězí vždy jedna společnost, která získá nejlepší průměrnou známku za všechna hodnocená kritéria. Svým hlasováním můžete výrazně ovlivnit, která instituce má například nejlepší internetové bankovnictví, nejlepší asistenční služby či nejlepší úrokové sazby. Pozor: hlasovat můžete jen jednou!

Porota: Čtenáři. Kritéria: Zkušenosti

Porotci ankety Zlatý Měšec 2010 jste jen vy, čtenáři-klienti finančních institucí. Vaše zkušenosti, příběhy, reakce jsou tím nejlepším hodnotícím prvkem. Lepším, než teoretické popisování služeb.

Těšte se na ceny

Zapojením se do ankety Zlatý Měšec 2010 se účastníte soutěže o zajímavé ceny. Výherce získá hlavní cenu DVD videokameru Canon DC320, pro další jsou připraveny sady mini petanque nebo trička serveru Měšec.cz. Nevyčíslitelnou cenu vaší důvěry a kvality však získá i finanční instituce, která vyhraje čtenářskou anketu Zlatý Měšec 2010.

Bezpečnost

Anketa Zlatý Měšec 2010 má poprvé ve své historii připraveno vyšší zabezpečení hlasování. Jde o tzv. captcha systém (tedy opis náhodného sledu písmen). Pro některé z vás to může být drobnou komplikací při cestě za hlasováním, ale věříme, že důvody bezchybnosti údajů, které nejsou znehodnoceny jakýmikoli útoky, oceníte.


O kom můžete hlasovat

Při výběru finančních institucí jsme postupovali takto:

Banky a družstevní záložny

Všechny působící banky a družstevní záložny uvedené na stránkách ČNB se zaměřením na běžné občany nebo malé podnikatele a živnostníky. Podmínkou nominace je přidělený platný bankovní kód pro platební styk k datu 1. 11. 2009.

Pojišťovny

Pojišťovny nabízející pojistné produkty pro retailové klienty, malé podnikatele a živnostníky. Podmínkou je skutečné působení na území České republiky.

Úvěrové společnosti

Společnosti poskytující úvěrové služby (i kreditní karty) se zaměřením na běžné občany, malé podnikatele a živnostníky. Podmínkou nominace je členství ve Sdružení SOLUS nebo v bankovním nebo nebankovním úvěrovém registru společnosti CCB – Czech Credit Bureau.

Penzijní fondy

Všechny penzijní fondy působící podle platné české legislativy.

Obchodníci s cennými papíry

Obchodníci s komoditami, cennými papíry a na finančních trzích, kteří mají platnou licenci od ČNB, působí v ČR a nejsou zaměřeni pouze na korporátní klienty.

Nenašli jste společnost, kterou chcete hodnotit?

Možná je to tím, že

  • je zaměřena výhradně na korporace
  • neposkytuje již služby novým klientům
  • není členem jmenovaných sdružení nebo registrů
ZM2010_buttonek_88x31
Každá finanční instituce soutěžící v anketě Zlatý Měšec 2010 může své klienty na možnost hlasování v anketě upozornit vložením poutacího buttonku.

Zdroj dat

Zdrojem dat pro nominaci finančních institucí byly tyto veřejně dostupné seznamy:

CBCB – Czech Banking Credit Bureau

  • Informační memorandum Bankovního registru klientských informací a Nebankovního registru klientských informací

Česká národní banka

SOLUS


Partneři ankety Zlatý Měšec 2010

Fincentrum

Fincentrum - logo

Top-Pojištění.cz

Logo_Top_Pojisteni

E15

E15