Já osobně si myslíš že tuto práci by měl dělat člověk hovorově zdatný a člověk s kvalifikací a hlavně sám musí vědět jestli na to má!!!
Pokavad člověk který tuto ráci dělá a neumí jí naopak toho klienta zahrabavá než aby ho dostal ze sytuace ve které je................. MŮJ NÁZOR!!!!!!!!!!!!!!!!!
Spolupracuji se zastupcem jeho jmeno je Rudolf Ramach,vzal jsi odemne znacnou castku penez na prefinancovani hypoteky a konsolidaci pujcek s tim ze mi penize vrati formou splatek.Penize utratil telefon ma vypnuty a ja jenom cekam.Vim,ze to je moje chyba nikdy jsem mu nemnel nic davat,ale varovat vsechny kdo s nim bude jednat. jeho IC:75818795
Na hypotéku 4.mil.Kč by v žádném případě nedosáhli. Počítejme splatnost 30 let a sazbu 4,5% p.a. – splátka činí cca 20.tis.měs. + náklady na domácnost 5.tis.Kč a na osoby 12.tis.Kč, tj. celkem 37.tis.Kč nákladů domácnosti měsíčně. Příjmy mají „jen“ 27.tis.měs. (těch chybějících 10.tis/měs. se dá řešit přistoupením dalšího spoludlužníka, ale je to komplikovanější)
Vezmu-li v úvahu, relativní složitost přípravy podkladů na hypoteční úvěr s nejistým výsledkem a za jednu provizi, je určitě jistější spřesvědčit klienta na sérii (portfolio?) spořících, investičních a transakčních produktů, kde provize kouká z každé jednotlivé smlouvy. Když už má poradce „vyděláno“, pak si může dovolit nabídnout i něco zadarmo (třeba účet mBank).
Milý bankéři, to jistě věděl i poradce, že na hypotéku "nedosáhnou", proto jí nedoporučil.
Nejde o provizi.Jak mnozí z vás dokola meldují. Jde o to, že pokud to klient vydrží a bude spořit, opravdu dosáhne svého cíle. Naspoří si peníze na svůj vklad do nemovitosti, tím sníží hypotéku a opět jsou všichni spokojení.
Nechápu, že nechápete, že nejde všechno hned a musíte pro to něco udělat. A nechápu, že odsuzujete provizní systém. Jako kdyby slévač neměl normy a nebyl dle toho hodnocen. Jako kdyby kadeřnice nemohla vybrat společnost, se kterou bude spolupracovat... řeší někdo z vás jestli má z používaných přípravků provizi? Neřeší a ještě jí zaplatíte!
PS. Podle mého názoru, mají lidé zažité pohádky které slýchávají často. Ale už si neuvědomují že sice Fin.poradce má v průměru 52 tis měsíčně (statis. 2012) ale v případě že smlouvy stále běží. U 90 % smluv musejí 24 měsíců klienti platit, při zrušení poradce vrací provizi.!!!Pravda, za 10 měsíců si poradce vydělá něco přes 500 000kč ( podle statis 2012) ale taky a to se stává často kdy poradce má průměrnou stornovanost kolem 15 až 25% za půl roku !
Takže nic není tak krásné jak vypadá. A to nemluvím, když uzavřete malou firmu při 50 zaměstnancích kde průměrná provize na jednoho je 2500kč, do roka se může změnit vedení a je všechno v pr..li :) cca 125 000kč v luftu :) nemluvím o čase strávený, benzínu atd...
Jestli bych třeba mohl poradit:
Máte úrazové pojištění super
máte IŽP ? super
Máte hypotéku Super
Ale když už k vám příjde někdo a řekne Vám že Vám dokáže udělat( zlevnit) úrazovku , či dokonce zvýšit VÝNOS u IŽP,
- tak jsi uvědomte že vy jste ti co mají pro poradce práci
- Vy jste ti, kteří za to budou platit peníze
-. Vy jste ti, kteří zodpovídají za to co podepíšete
Jednoduchá rada, přemýšlíte o změně, úspoře, či cokoli jiného na pojistkách? nebo vás k tomu někdo přesvědčil ?
udělejte si na to 2 ročně čas, obvolejte si největší firmy v čer jako je Partners, Brokery, Datalife atd... Nechte si od každého zpracovat návrh řešení vaší situace, cíle, přání a sami poznáte kdo jede na provize a kdo pro spokojenost obou stran!
Protože věnovat vašim penězům alespoň 8 hodin ročně se vyplatí !
Promiňte, ale mnoho mých známých i já jsme klienti Partners a pokud
"nehnali" do hypotéky nebylo to kvůli ničemu jinému než, že v tu chvíli to opravdu nebylo optimální. Samozřejmě i v mém okolí se stalo, že doporučili něco co člověk nakonec neschválil, ale pokud by jste znal jejich politiku tak je hodně proklientsky zaměřená a sám za sebe je mohu jedině doporučit. Snížily mi zbytečné výdaje na poplatcích u hypotéky a úvěru o cca 700 000.Kč
Setkala jsem se s poradenskou firmou AKROPOL. Úplně něco jiného. Přístup k člověku. Pochopení. Plány do budoucna. Vše logicky vysvětleno. Nastavení spolupráce. Nic nevnucováno jen doporučeno. Prodiskutováno. Měla jsem doma OVB, Partners, ale toto bylo úplně o něčem jiném. A víte v čem? V poradci jako v člověku. Byl to profesionál. Žádné luxusní auto. Přátelský obyčejný člověk a žádný namachrovaný frajírek. Můj závěr? Poradenství ano, ale vyberte si koho. Ať šáhnete na tu či onu firmu nemusíte uspět. Jde o poradce profesionála.
na mě nikdo kontakty nemámil , byl jsem velmi spokojeným klientem a viděl jsem rozdíl mezio tím co jsem zažil u jiné nejmenované společnosti a zde, např. banky se chovají mnohem huře a to nemluvím o operátorech, vytáhnou či vygenerují si čísla a volají , tady je zvykem se domluvit s klientem zda je spokojený a když je tak asi nemá důvod proč nedoporučit. je to stejné jako poradit kámošovi dobrou hospodu aj.
Problem je v te "male castce" , pokud je znacna cast lidi (vetsina ?) pojistena na castku, ktera jejich problem nevyresi, tak v onom zaklinanem "kdyby se neco stalo" stejne o tu strechu nad hlavou prijdou.
Ano, dneska se zodpovednost a podpora v ramci (i sirsi) rodiny nenosi, lide nejradeji spolehaji na stat (i kdyz se mi zrovna v pripade me ame ukazalo, ze v pripade smrti manzela nejlepe pomohl prave stat, vlastne je na tom nyni financne lepe (vdovsky a sirotci duchody), nez kdyz byl nazivu), nebo se domnivaji, ze je z problemu dostane pojistovna, jenze ta si velmii casto najde duvod proc neplnit.
Dobrý den, velmi mě mrzí, že s Partners nemáte dobré zkušenosti. Víte, já nejsem ani student, ani maminka na mateřské, pracuji u Partners nějakou dobu a sama za sebe mohu říct, že MŮJ přístup ke klientovi je čítankový. Skutečně se snažím řešit jejich opravdové potřeby. Mé svědomí je čisté jak bílý papír. Chci Vás tedy požádat..neházejte všechny do jednoho pytle! Víte, v každém oboru se najdou Ti špatní a Ti slušní.
Jak by bylo vše snažší, kdyby uměl člověk soudit objektivně ! :-)
Poslední souvětí je zcela pravdivé, ale dle požadavků ČNB je nutné se vzdělávat , dále bych rád uvedl, že já ve svém ižp mám uvedenu dobu mého pojištění, přehledný seznam toho nač jsem pojištěný a navíc i přesnou kalkulaci. Dále, kdo pracuje zadarmo ... nikdo a za kvalitu je třeba i zaplatit. Co se týče stavebního spoření , to stát neustále osekává , tak proč cpát peníze někam kde, na ne nemohu 6 let šáhnout a kde zase tak veliký zisk nemám- já jej zrušil kčemu budu cpát do tohoto sysrtému své vydřené prachy. Ižp navíc není o napakování se na konci života, ale o tom, že mě zajímá mé tělo a narozdíl od rizikového pojištění dostanu své peníze zpět , nebo alespoň část za to, že jsem byl pojištěný a pořádně kryt, je-li tak nastaveno .
Celkem zajímavý názor. Pokud jsem dobře četla příspěvky, bylo řečeno, že jste dělal pojišťováka. Takže by mě zajímalo, jak jste vy dělal svoji práci. Nepracují pojišťováci na stejném principu? Nepodřízl byste si pod sebou větev i vy, kdybyste pracoval tak výborně jak požadujete?
Znáte vy vůbec nějakého finančního poradce? Máte s ním osobní zkušenost? Třeba byste docela koukal, kdyby vám dokázal ušetřit - dejme příklad - půl milionu.
Nevim, jestli bych to nazval, ze jsem delal pojistovaka. Pracoval jsem na infolince pojistovny, hlavne slo hlavne o prijimani hlaseni pojistnych udalosti, prodej byl minimalni (temer jen cestovni, v roce 2000 to bylo povinne ruceni a take jsem uzavrel asi dve domacnosti a jedno nebo dve penzijni) a nikdy jsem nebyl nucen do aktivniho prodeje (ani jsme nedostavali zadne provize), jen kdyz si klient sam zavolal. Dnes jsem tomu rad, ze me osud nezaval na klasickou prodejni pozici, protoze zpocatku jsem o pojisteni moc nevedel a asi bych (jako vsichni zacinajici poradci) napachal mnoho skody prodejem nevyhodnych produktu. Ale k odpovedi na otazku - ano, podrizl (bych), protoze poctive a uspesne zaroven se prodej (zvlaste rezervotvorneho zivotniho) pojisteni delat neda. Ale jak uz jsem psal, mel jsem stesti, ze jsem k tomu nebyl nikdy nucen.
Samozrejme ze pojistovaci poradce znam, je jich tolik, ze kazdy jich musi v okoli nekolik mit. Jednim z nich je i muj byvaly kolega ze zamestnani (ovsem ne z pojistovny, ale z velkoobchodu s hodinkami). Vim, ze je to poctivy clovek, i jsem si u nej nechal pro znamou delat nabidku, ale v pripade, ze bych si chtel sjednat nejaky produkt, tak urcite nedam na jeho doporuceni. Necham si predlozit moznosti (od nej i primo od pojisoven), ale rozhodnu se urcite sam.
Nejak nechapu lidi, co si stezuji na to, ze je poradce prinutil podepsat smlouvu. Ci podpis je na smlouve? Jejich! Drzel jim snad nekdo pistoli u hlavy? Nedrzel! Tak lidi #&+@$ premyslejte, nez neco podepisete!
To jsou zas kecy. Pane autore, kolik jste za tenhle PR článek od spolku bývalého náměstka ministra financí inkasoval?<div class=„opin-edited-info“>9. 4. 2008 10:43 redakčně upravil Dalibor Chvátal, důvod: Technická závada.</div>
Za odměnu jsem obdržel všechny popisované proudukty zdarma, budou mi je platit 30 let a na eMax v mBank pravidelně přispívat 500 Kč měsíčně. Uznejte, za jeden článek se to vyplatilo. :-))))<div class=„opin-edited-info“>9. 4. 2008 10:44 redakčně upravil Dalibor Chvátal, důvod: Technická závada.</div>
Pane redaktore, koukám, že jste píchnul do vosího hnízda a vosička Míša z ČSOB pojišťovny to málem nerozchodila. Mě osobně zaštřešuje Česká pojišťovna a.s. a přesto musím říci, že Pavel z Partners je vesměs dobrým poradcem. Ano, je to konkurent, ale je dobrý a může být ještě lepší. Stále se zde v republice úspěch neodpouští a je brán jako špatný cejch? Asi ano. Já jsem rád, že pan Chvátal se vydal s kůží na trh a výsledek zveřejnil. Ti špatní pojišťováci se možná chytí za nos a ti dobří, ti budou motivováni.
Pro Vás Míšo! Uvědomte si, že v republice je 10,5 mio obyvatel a dobrých poradců malá hrstka. Pokud jste či budete dobrá, klienti na Vás jistě zbudou! Proto tady nehaňte práci novináře a buďte za ni vděčná!
Přeji Vám mnoho úspěchů.
Marek Musil
Tedy pane Dalibore, já se vám divím, mohl jste si říci i o 1000,– příspěvek na mBank :-))))
Ne, klobouk dolů, bezva odpověď :-)
Moje schůzka s poradkyní partners trvala hodiny 3. Nehustila ona do mě, ale já do ní - všechno o svých financích, co a jak máme nastavené, jak bysme to chtěli atd. Nějaké základní principy mi vysvětlila, ale jinak nic. Vůbec mi to nevadilo. Před pár měsíci u mě byla jiná poradkyně a ta se nezajímala o nic jiného než o naše smlouvy (Data Life).
Takže jak si to čtu, je to něco za něco: buď navalíš kontakty a jestli ne, tak buď rád, že neplatíš prachami? No to mi zcela stačí o názoru na tyto poradce schovávající se o to víc za " jakoby" hodně nadstandardní a slušné poradenství. Nemám slov. Ty začínající " ovce", jak je nazývaji, ty maji vymytý hlavy a budou jednou hodně rozčarovaný z toho, kde jsou.A těm máme svěřovat své finance???
Tu větu jste opravdu nehezky formulovala. Pochybuji, že by to poradce řekl takhle hnusně a arogantně, pravděpodobně paní pouze požádal o reference. Samozřejmě má zmáknuté tyhle manipulativní taktiky, takže to vyznělo, jak když to z ní tahal nějak pokoutně.
Reference je jediná věc, kterou dáváte poradci na oplátku za jeho čas a snahu. Pokud jsem se schůzkou spokojená, není pro mě problém dát reference.
Přijde mi, že u nás v ČR hlavně ta generace co vyrostla za komunistů je strašně nedůvěřivá, nepřející prostě hrůza >:( Pracuji v oblasti cestovního ruchu, tam se taky na net vypisují jen ti věční rejpalové, ale spokojený klient reference nedá. Děs běs.
Nedávno jsem byla v Baumaxu. Prodavači velmi ochotní a co myslíte - na konci nám strčí kartičku k odevzdání na pokladně, jakože jsme byli spokojení (a přitom jsem s nimi rozhodně nějak výrazně spokojená nebyla).
Mno - vy tady zcela zapomínáte na to, že poradce je ten, kdo ono setkání iniciuje a podbízí se a přemlouvá člověka k nezávazné schůzce. Takže když potom tady čtu tyhle vaše arogantní řeči, kterými si tady obhajujete svůj nárok na odměnu, tak se mi dost ježí chlupy. Opravdu si nevidíte do úst...
A vůbec, v době, kdy každý, kdo pracuje s informacemi o klientech, musí emitovat hory informovaných souhlasů a kdy například i lékař se bojí sdělit i sebemenší informaci o zdravotním stavu pacienta příslušníkům jeho vlastní rodiny, aby nenarušil ochranu osobních dat pacienta...tak vám přijde normální, že člověk někomu uplně cizímu jen tak svěří své nejcitlivější informace o svých příjmech a majetku ???
Mne to přijde uplně padlé na hlavu. To už si to rovnou můžu dát na internet a odevzdat se všem potencionálním vyděračům !!!
Cože?!? Tohle myslíte vážně? Za co by měl být odměněn? Za nezávaznou schůzku??? Možná jsem hloupý, ale prosím, opravte mě, nebývá poradce odměněn po sjednání produktu? A i to je podle mě špatně. Osobně bych se přimlouval za to, aby poradce byl odměňován procentem z toho, jak klientovy peníze zhodnotil. Zhodnotíš, vyděláš. Prodělá klient, část nákladů poneseš za své "dobré" rady Ty. To byste koukali, jak by zástupy finančních poradců prořídly. :-)
Každý určitě ne. Jen nějakých 99%. ;-) S tím souvisí i další věc: víte vůbec, jaká je míra fluktuace tzv. finančních poradců??? Jak se tato míra shoduje s cílem odvést kvalitní práci? Ale no tak, nalijme si čistého vína. Vždyť nejde o nic jiného, než se dostat ke klientovi a "podojit" jeho známé - proto ty nevybíravé způsoby ohledně vybrání kontaktů.
Vaše logika, že pokud se mi bude jeho služba líbit, kontaktuji ho znovu, spadá do říše snů. Předně, nemohu ho kontaktovat znovu, když první kontaktoval on mě, nemyslíte? :-) Zadruhé, pokud jsem ho nekontaktoval poprvé (musel kontaktovat on mě), kde berete tu jistotu, že ho zkontaktuji, když jsem si přeci už vše, co potřebuji, uzavřel a nic dalšího nepotřebuji? Podotýkám, že takto pasivní je většina klientů - vždyť přeci mají svého poradce, tak co by se starali, že? Takže nakonec to stejně skončí tak, že se zase jako první ozve finanční poradce, že? Nebo se mýlím? :-)
I když s některými věcmi, které poradce v článku nastavil klientovi bych polemizovala, netuším, co všechny dámy (viz výše) řeší. Nechcete poradit od člověka, který má v popisu práce studovat finance, produkty a učit se o nich? Vaše věc.
Počítám, že tedy místo k lékaři byste šly k babce kořenářce, místo k právníkovi byste se obrátily na sousedku, která má „přehled“ a když byste si kupovaly novou televizi, než na prodavače, byste se spolehly na televizní reklamu.
Proti gustu žádný dišputát.
A že všichni poradci jsou šmejdi, co na vás chtějí vydělat? No jasně, všichni Češi jsou líní, Všichni Němci hluční, blondýny blbé, herci bez výjimky chlastají, policajti mají IQ tykve.....
Ahoj všem,
byla jsem klientem a zpočátku se mi to velmi zamlouvalo.Později jsem chtěla u Partners i pracovat,ale když jsem byla u toho,že tzv.poradce dvěma mým známým všechno zrušil a udělal nový,se mě ani mým známým nelíbilo.Navíc mé kamarádce odbytné ze dvou smluv chtěl nechat zaslat na novou smlouvu,kterou jí udělal.Ani se jí nezeptal,zda s tím souhlasí.Došla na to sama,až si ty výpovědi před odesláním četla a čísla účtů jí neseděli s jejím číslem bankovního účtu.
Spolupráce se mi velmi zhnusila a proto si dnes co potřebuji vyřizuji přes internet a jsem spokojená.Nepotřebuji žádného poradce.Něco jsem se taky naučila,ne?
Ale nikoho neodrazuji,je to pouze má zkušenost.Jana
Názory na finanční poradce jsou velmi subjektivní. Velmi zde záleží na tom, na jakého člověka právě narazíte. Jsou tu samozřejmě tací, kteří dělají všechno pro to, aby co nejvíce vyinkasovali, ale tím jdou vlastně sami proti sobě. Finanční poradce je práce jako každá jiná, také musí živit svoji rodinu a provize jsou pro ně to samé, jako mzda pro zaměstnance. Dobrý finanční poradce poskytuje své služby a servis kvalitně a ti, kteří to tak nedělají – jejich problém – oni o své klienty přijdou a myslím, že hledání nového klienta je mnohem těžší, než péče o toho stávajícího. Proč poškozovat klienty, když právě na nich závisí vše ostatní. Společnost Partners mi před několika týdny nabídla práci…zatím se prokousávám úvodními školeními…uvidíme, co se z toho vyklube.
Na mě to působí jako snaha přetáhnout klienta z jedné banky do druhé a z toho plynoucí výdělek pro Partners. O čistotě úmyslů pochybuji, poradenství bylo zdarma a cílem je přeci vydělat (z čeho Partners žije?), takže vás schůzky postupně směřují k dojmu, že u konkurence je to nejlepší a tam je potřeba dát všechny svoje peníze (i ty, které byste normálně nedal), neboli jinak řečeno vás přiměl udělat věc, kterou byste normálně neudělal, protože selský rozum tomu nevěří – a ejhle po pár schůzkách s Partners je jistota pryč a peníze uložené u banky, se kterou předpokládám má Partners smlouvu… mohu se mýlit, ale mně to spíš přijde, že vás slušně dostal :-)
Dobrý večer, já osobně mohu přidat svůj vlastní názor jen na první schůzku s finančním poradcem od firmy Partners.
Po telefonátu, který provedl s manželem jsme se sešli v naší domácnosti. Samožřejmě žádal, abychom se schůzky účastnili oba a volil proto vhodnou dobu. Setkání probíhalo jak v informativním, tak ve veselém duchu. Poradce byl velmi příjemný, milý a dobře informovací o své práci. Zjišťoval od nás kompletní analýzu a doufáme, že nám k bytu, který je naším cílem pomůže. Po celou dobu schůzky nás dokázal velmi dobře udržet pozorné a několikrát si otázkami zjišťoval, zda jeho výkladu rozumíme.
Předložil i svou vizitku, dal nám na sebe veškeré kontakty. Od nás chtěl pouze vědět zda se nám schůzka líbila a zda bychom ho doporučili. Za žádných okolností z nás nemámil kontakty, což se mi zamlouvalo. Byla jsem s jeho přístupem spokojená. Byl upravený, příjemně a profesionálně oblečený a s přehledem.
Uvidíme s čím na nás příjde příště, pokud nám bude schopen pomoci, velice ráda budu šířit dobré jméno firmy Partners.
To je právě ono, někdo se Vám líbil a okamžitě je společnost kvalitní. Jenomže u Vás nebyla Partners, ale zprostředkovatel, který mohl poradenství vykonávat ještě dříve než Partners vznikla. Nejde o společnost, dneska jsou všechny na jedno brdo. Nedoporučujete na základě jednoho setkání, až vyzkoušíte i konkurenci, pak si teprve udělejte vlastní názor. Hezky vypadat a vystupovat umí většina zprostředkovatelů, jde o Vaše peníze a zprostředkovatel chce, aby jste mu za jeho vystupování a určitý servis zaplatili. Problém je ten, že většina společností je závislá.
Partners když začínalo, tak tvrdím že nemělo konkurenci a jejich fylozofie neměla chybu. Po třech letech se to zvrhlo k tomu, že jen hledají své další ovečky.
Známý měl poradce z Partners. Sám dal poradci kontakt na mně, ale neměl jsem zájem. Asi po třech schůzkách (co měl s poradcem) jsem se ho ptal, jak je tedy s ním spokojený a řekl mi to jasně: podepsal se mnou smlouvy a od té doby se ani neozval? Nemají tyhle firmy snad nějakou péči o klienty?
Jednoduše řečeno to funguje asi nějak takhle: dnes s vámi někdo uzavře smlouvu a za tři roky stejně dojde zase někdo jiný a celé vám to předělá, protože přeci ti před ním, byli ,,hlupáci a neprofeionálové,,
Když někoho takového budu potřebovat, tak mu raděj zaplatím peníze. Lépe např:300,– za schůzku ale je to na 100% než nějaké kontakty a vím že se s ním už nikdy neuvidím, protože mu ty kontakty nebudu dávat pořád.
Finanční poradenství mě už nabízelo mnoho lidí a vytrvale jsem odmítal. Jednou jsem si řekl že vyzkouším co mě vlastně může takový poradce nabídnout. Na doporučení (skutečné doporučení, ne jen kontakt) kamaráda jsem si sjednal schůzku s poradcem od Partners. Věděl jsem přesně co bude následovat a tak jsem se dopředu připravil. Jedenapůlhodinová schůzka probíhala přesně podle očekávání. Přišel včas, upravený, slušný oblek (hodinky by mohl mít lepší), normální profesionální vystupování. Představil se, dal vizitku, ukázal firemní materiály (ano, ty s figurkama od člověče nezlob se a fotkami šťasných rodinek), pokládal otázky o mé budoucnosti. Potom kreslil klasické grafy s krásně rostoucími křivkami, diagramy s domečky a človíčky, k tomu pár dalších náčrtů. Na moje rýpavé dotazy odpovídal profesionálně a celkem správně. Použil jen pár klasických triků, snad ne ani manipulativních technik. Kontakty samozřejmě chtěl, ale nic jsem mu nedal, proč taky když ještě nevím jestli je schopný sestavit mi finanční plán. Asi bych ho i doporučil někomu kdo neví co s penězi a nechce se tím zabývat sám. Pro mě to ale není. Neřekl mi nic co bych užnevěděl nebo se nedalo snadno zjistit na internetu.
Například kdyby zjistil, že jsem agresivní investor, nezdržoval by se vysvětlováním výhod životního pojištění. Kdyby se zeptal, kdy chci přestat pracovat a já řekl do 50 nebo do smrti, všechno by bylo jinak, stejně jako kdybych očekával že za pár let zdědím byt nebo že do 5 let chci našetřit na nového Mercedesa.
Celé to směřovalo k tomu, že mi nabídne IŽP od nějaké instituce se kterou mají smlouvy. Kdyby to vybalil rovnou, že nabízí IŽP s takovými a takovými výhodami, ušetřili jsme si oba hodinu času a hromadu papírů.
Mám finančního poradce z Partners a jsem nadmíru spokojená. Ušetřil mi hodně peněz a sama jsem pochopila, co ohledně financí dělám špatně a na tuto stránku věci už se dívám úplně jinak. Když potřebuji něco řešit, stačí zavolat a ochotně mi poradí. Vždy to záleží na lidech. Znám lidi, kteří pracovali pro Partners, ale nepracovali tak jak měli, už tam nepracují. Takže je to jen o lidech!!!
server Měšec.cz je vlastněný firmou Partners (ať už přímo nebo přes prostředníka - bíleho koně), takže kdo si bude chtít přečíst nějaké objektivní názory, tak tady ne...je to prostě sekta jako OVB, jen shánět lidi, kteří budou shánět lidi, kteří zase budou shánět...tak trochu MLM, to už tu bylo mockrát a k tomu ještě práce na mandátní smlouvu no fuuuuuj....hanba....
Svata pravda. Vsechny ostatni servery, ktere jenom nadavaji na to, co jsou to za zlodeje a ze vsichni poradci jsou zlodeji bez vyjimky, ze chteji z lidi tahat penize atd - to jsou ty spravne zdroje informaci.
Jeste by me zajimalo, kdo je podle Vas spravna osoba/instituce na kterou se obratit?
Ja si myslim, ze to je vcelku jednoduche - sverit poradci podklady pro tvorbu financniho planu a nasledne zhotovene navrhy tvrde podrobit zkoumani z dostupnych zdroju a pak na dalsi schuzce to pekne od podlahy probrat proc takhle a ne jinak. Pokud si svoje postoje obhaji, pak nevidim nejmensi duvod proc mu nejakym zpusobem neverit. Opravdu nechapu ty, co okamzite berou nabidku na nejake pojisteni nebo produkt pripadne na zruseni nejakych smluv jako snahu o zkasirovani! Teoreticky tu je i sance ze nechteji byt za pitomce, ze naleteli jiz driv?
No já, když tu čtu jací jsou všichni fin. poradci nezkušení, hloupí a jsou to vydřiduši, tak to bych s prominutím blil. Ale co se divím. Fin. poradce = pojišťovací agent (pro většinu čechů). Ale asi je to tou mentalitou totáčů, za které většina vyrůstala. Podívejte se jen trochu na západ a neuvidíte tam člověka, který by neměl svého fin. poradce. A tam jsou tito lidé vážení a pracují na stejném principu (ikdyž o kontakty si už většinou neříkají, protože se starají o lidi, kteří se dědí z generaci na generaci). Vtipné je i to co tu někteří píší skrz kontakty. Nechcete je dávat? Tak je nedávejte!! V takovém případě buď poradce nezaujal a je to dobře, že je nedáte, nebo neremcejte a prostě je nakulte. Pro toho poradce je to obživa jako každá jiná. Vy když děláte ve fabrice a nebude vám chodit výrobní materiál, budete pracovat? Budete mít práci? Budete jak mít uživit rodinu? Hlášky stylu "raději si připlatím 300,- za schůzku a budu vědět, že je vše ok"....To snad ani nebylo myšleno vážně. Člověk, který za to dostane vyinkasováno hned, má nějakou potřebu se s Vaším fin plánem zatěžovat? Pokud nejste samožřejmě ze sféry milionářu, kteří mají své portfolio poradce a neplatíte jim X tisíc měsíčne. (jen pro zajímavost, privátní poradce u jedné nejmenované banky....7500,- ročně, plus 500,- za každou další konzultaci....a tak či onak Vám nabídne pouze produkty jedné banky). Neobhajuji zde Partners jako takové. Ano mám s nimi skušenosti a to dobré. Ale také např s OVB nebo BC. Každá společnost má něco do sebe a každá dokáže něco. (v mém případě 3 produkty Partners, 1 OVB a u BC byl přístup na úrovni :-) ). Takže s takto zamindrákovanými lidmi, kteří tu píšou úplný nesmysly a hážou špínu na ostatní, bych se vůbec nezatěžoval. Ať si berou zaručeně dobrý produkty u pojišťováků, nebo ať si shánějí vše na internetu, když jsou chytrý jak vydry a snědli Šalamounovo houno. Však vám se Vaše stavebka a KŽP v budoucnu vyplatí :-)
Pro méně informované. Jsou pojišťovací makléři a agenti, pro ně pracují podřízení pojišťovací zprostředkovatelé atd. Nechápu proč podřízení zprostředkovatelé a dokonce samotná firma Partners o sobě tvrdí, že je makléř, když je jenom pojišťovací agent. Potom mají klienti ve všem naprostý bordel a myslí si, že i podřízený pojišťovací zprostředkovatel, je pojišťovací makléř.
Objevila se tu spousta názorů, jak pozitivních, tak negativních. Pozitivní jsou mi milé, pro negativní mám otázku.
Jakým jiným alternativním způsobem se postarat o "rodinné" finance, za předpokladu, že:
- je mi 40 let, chodím do práce, která je poměrně časově náročná (doma bývám jen o víkendech)
- mám manželku, 2 děti, meziúvěr ze stavebního spoření na barák.
- mezi mé odbornosti ani hobby nepatří ekonomika ani podobné záležitosti
- to málo času, které mi zbude rád rozdělím mezi rodinu, přátele a koníčky (čti nechci vysedávat u internetu či jiných médií a sledovat ceny akcií, komodit a pod. a trnout strachy, jestli nepřijdu o svá procenta)
- v práci vydělám tolik, že mi měsíčně zbyde 5-10.000,00 CZK k investování (spoření či cokoliv jiného)
Mě z toho vyplývá, že to je práce právě pro finančního poradce.
Pokud ne, nahoďte někdo model, jakým způsobem se o ty peníze postarat.
Děkuji M.
Máte někdo jiný názor?
No, je mi vcelku jedno, kdo je jakým systémem ovlivňovaný.
Z mého pohledu "uživatele" očekávám doporučení, kam s výše uvedenou mesíční částkou tak, aby ve výsledku tato neztrácela na hodnotě vlivem inflace a/nebo vlivem špatné investice a pokud to bude tochu možné, aby i něco vydělala a to v horizontu od jednoho roku do 20ti let. Jestli to bude dělat "Franta Vopršálek" z Partners, nebo "Lojza Vomáčka" odkudkoliv, je mi celkem ukradený.
Kvalita "rady" či "doporučení" se tak jako tak projeví v natolik dlouhém časovém horizontu, že dotyčný s velkou pravděpodobností danou činnost již nebude provádět.
Sám za sebe mohu mého "agenta" od Partners pochválit, neboť nám pomohl k hypotéce (kvůli refinancování meziúvěru ze st.spoření) s nadstadardním úrokem (ověreno nezávisle na několika místech). Nemám zatím jedinný důvod mu nevěřit.
Avšak jak jsem psal již výše, máte li někdo lepší návrhy či zkušenosti (s např. osvědčeným finančním poradcem) sem s nimi. Rád se na to podívám i z jiné strany.
M.
Chtěl jsem jen říct to, že moje zkušenosti s Partners nejsou vůbec dobré. A jejich praktiky mě nepřídou v pořádku. Zvlášť to když mě hned na druhé schůzce chce dát k podpisu vyplněné smlouvy s podmínkama a tlačí mě abych to podepsal i když jsem mu několikrát říkal, že mám různé pojistky a že bych je měl zrušit a až poté něco nového podepsat (nehledě na to že si je všechny pročítal a někde byli i dost velké sankce za zrušení). A taky se mi nelíbilo to, že si to člověk nemůže pořádně pročíst. Tak jsem mu navrhl, že si ty smlouvy vezmu domů a popřípadně je prokonzultuji ještě s někým. Tento můj návrh se mi snažil ostře rozmluvit tvrzením, že jsou nejlepší a s kým bych to konzultoval a proč atd. A byl velmi nepříjemný až hrubý. Po tomto celém výstupu jsem stratil vůči Partners veškerou důvěru. A bonbónek na konec je ten, že mám pojistku na blbost na 100.000,- což je zhruba zákoných 4,5 násobek mého platu, který po mě zaměstnavatel může chtít, když se něco nepovede. On mi navrhl platit dvakrát tak větší pojistku a to splněním na 250.000,-. Ptal jsem se proč tolik, že to je zbytečné. Vůbec mě na to nedokázal odpovědět. A to u mě skončili definitivně.
Stejná skušenost, Partners se mnou zrušili všechny smlouvy a uzavřeli totálně nevýhodné a předražené pojistky, dříve jsem měl zdravotní za 400Kč/měsíc u české poj. na vše, teď mám uzavřenou novou od Aegon-též za 400Kč (protože jim -Partners-vyplácejí hned vysoké provize za uzavření) zjistili mi vážnou nemoc a Aegon neplní ! Pokud u mě zazvoní ještě nějaký finanční poradce, tak se má na co těšit. Ještě jak si říkají o kontakty, možná jim je dám ,ale na mé největší nepřítele!!!!!!Lidi, vůbec si nikoho takového nepouštějte k tělu!
Nedávno jsem byl 3x navštívit Partners a chtěl se podívat, jak by u nich vypadalo finanční poradenství. Vše shrnu zde:
http://partnersnenioregistrovanempartnerstvi.blogspot.com/
Aktuálně je tam report z první schůzky, postupně přidám další.
Právě navštěvuji zaškolovací cyklus u Partners...vybrala jsem si je sama, když jsem potřebovala finančního poradce. Jsem hodně nedůvěřivý a konzervativní člověk, ale z poradkyně jsem byla nadšená. O kontakty si též řekla a taky mi to přišlo divné, ale po první schůzce jsem nadšeně svým známým vyprávěla, co všechno jsem se během první schůzky - analýzy - naučila a oni sami chtěli kontakt.
Poradensvtí (2. schůzka) pořád ještě nevedlo k podepsání smluv. Poradkyně za námi přijela až domů (přestože já bych se radši sešla někde v kanceláři) a ještě jednou si vše ověřila. K podpisům došlo až na 3. schůzce. I když chtěla původně 15 kontaktů, dala jsem jich méně. Výslovně požadovala, aby všechny kontakty předem věděly, že bude volat a že souhlasí s tím, aby jim volala. To je také to, co nás nyní učí v zaškolovacím centru. Proč většina poradců chce kontakty na 1. schůzce? No to je jasné - když strávíte dvě hodiny u člověka, kterému posléze připravíte plán (trvá cca dalších 6 hodin) a on pak nic z toho nedodržuje, případně smlouvy nepodepíše nebo podepíše, ale za čas zruší, takže poradce o provizi stejně přijde, tak mu zbydou alespoň ty kontakty.
Co se týče místa schůzek - mě osobně vyhovuje spíše neutrální prostředí, někdo je zase "lenoch" a je raději, když za ním poradce přijede. Bohužel, v dnešní době nejsou však lidé tak spolehliví, aby se jim dalo na 100% věřit. Pokud se budu harcovat do jiného města více než hodinu a ke schůzce pak vůbec nedojde, je to fakt otravné. Takže asi tak...
Jak jsem již psala, jsem hoodně nedůvěřivá. Když jsem začala docházet na zaškolovací cyklus, pořád jsem čekala, až některý z přednášejících představí ten "háček" - že přeci jen poradci Partners klienty obírají. Pořád k tomu ale nedošlo. Naopak, v materiálech je výslovně psané, že pokud bude mít centrála podezření, že poradce uzavírá smlouvy nevýhodně jen kvůli zisku, bude zahájeno řízení proti němu.
Co se týče vzdělávání poradců - zaškolovací cyklus, po něm několik certifikací, zkoušky u ČNB a neustálé kurzy a školení, které musí poradce absolvovat...+ neustále čtení newsletterů a hyponews, aby věděli, co je nového...málo toho není!
Samozřejmě, každý poradce je jiný, ale přesto myslím, že Partners jsou v tomto směru jedničky. Snad budu brzo jednou z nich (než jsem je potkala ani by mě nenapadlo, že bych do tohoto oboru šla - nejsem podvodnice a neumím cpát lidem něco, co nepotřebují).
Další zločinecká MLM organizace parazitující na nezkušeném kindermanagmentu. V úplném klidu vám doporučí si spořit ve fondech které jsou od počátku v mínusu třeba i 25% atd. Viz Pioneer a podobné zhovadilosti. Pochopitelně vám nikdy nedoporučí třeba družstevní záložnu s garantovaným výnosem, jelikož z toho nejsou žádné provize. Moc zkušených poradců nad 30 let tam nenajdete, ti by se jim asi vysmáli. Bohužel lanaří mladé lidi, kteří jim téměř nábožensky věří. Po jejich tzv. dvoudenních školení se z nich stávají skutečně vygumované mozky bez vlastního uvažování a ověřování si faktů.
To že mají jeden z nejlevějších produktů Generali Alegro je neomlouvá. Je jen otázka času kdy budou mít stejně špatné jméno tak jako třeba OVB a další.
Další zločinecká MLM organizace parazitující na nezkušeném kindermanagmentu. V úplném klidu vám doporučí si spořit ve fondech které jsou od počátku v mínusu třeba i 25% atd. Viz Pioneer a podobné zhovadilosti. Pochopitelně vám nikdy nedoporučí třeba družstevní záložnu s garantovaným výnosem, jelikož z toho nejsou žádné provize. Moc zkušených poradců nad 30 let tam nenajdete, ti by se jim asi vysmáli. Bohužel lanaří mladé lidi, kteří jim téměř nábožensky věří. Po jejich tzv. dvoudenních školení se z nich stávají skutečně vygumované mozky bez vlastního uvažování a ověřování si faktů.
To že mají jeden z nejlevnějších produktů Generali Alegro je neomlouvá. Je jen otázka času kdy budou mít stejně špatné jméno tak jako třeba OVB a další.
Dobrý den, je celkem směšné, jak všechny fin.poradce házíte do jednoho pytle, nezáleží pro jakou společnost daný poradce dělá, ale záleží na tom jak ji dělá. Měl jsem možnost pracovat pro určitý společnosti, kde jsem musel nabízet produkty dané společnosti. Ikdyž byly nevýhodné. Správný poradce sice ok , řeknete mu co máte uzavřeno , a jaké máte cíle a přání, ale udělá vám takové portfolio které vám ušetří třeba 3000kč na měsíčních platbách, za lepšího jištění,které můžete zhodnotit.Finanční poradenství dělám 2 roky, a každému klientovi kterého mám, jsem pomohl , i z hodně vážných situacích. Je to o člověku ne o společnosti.
Chtěl bych všechny upozornit na tuto paní z Náchoda, která loví lidi na pozice OZ pro svou kancelář firmy DataLife. Jedná se o neseriózní a lhavé jednání. Nenechte se zlákat příjemným vystupováním a řečma a vysokých výdělcích, je to vše jen její hra. Lituju lidi, který ji svěří své peníze.