Hlavní navigace

Test prodejen Žabka: Levná cesta nejen pro vklad v hotovosti

12. 8. 2009
Doba čtení: 16 minut

Sdílet

Snad každý občas potřebuje vložit hotovost na bankovní účet a někteří lidé stále preferují platbu pomocí tzv. složenek. Pro tyto služby nyní nemusíte používat dražší bankovní pokladny a nemusíte ani na poštu.

Proč jsem testoval prodejny Žabka

Společnost Žabka letos v únoru představila nové služby, které zvyšují atraktivitu jejích prodejen: převody peněz na účet nebo placení složenek, dobíjení předplacených karet a dále také cash back za standardních podmínek, tedy při nákupu nad 300 Kč možnost vybrat až 1500 Kč v hotovosti. Na přelomu června a července jsem otestoval převody peněz na účet na všech 32 pražských prodejnách Žabka. Na začátku všeho byla náhoda. Po návratu ze zahraniční cesty mi zbyla nějaká hotovost a jako klient mBank jsem řešil problém, co s tím. Žabka se jevila jako ideální možnost. Cena jednoho převodu na účet nebo jedné složenky je 9 Kč bez ohledu na převáděnou částku, což je velice slušné, a otevírací doba prodejen je také výborná: každý den od 6 do 23 hodin.

Vypravil jsem se do nejbližší prodejny Žabka v Praze 6 v Čílově ulici na Petřinách, ale peníze na účet se mi tu poslat nepodařilo. Personál prodejny mi zde poskytl informace, které se mi zdály poněkud zvláštní: služba prý nefunguje správně, peníze se občas vrací, převod trvá dlouho, musím si prý nejdříve něco koupit, abych mohl službu využít (jinak by se jim tam hromadili klienti z pošty, co chtějí jen platit složenky) a podobně. Upřímně řečeno, dost mě to překvapilo, protože z informací na webu Žabky, z reklamních letáků i polepů na prodejnách jsem nabyl dojmu, že služba už pár měsíců funguje normálně. Rozhodl jsem se proto, že objedu všechny pražské Žabky a vklad hotovosti na účet tam vyzkouším. Nakonec se to ukázalo jako dobrý nápad, protože někteří prodavači Žabky si díky mně službu poprvé v životě vyzkoušeli a nakonec se mi ozvali i lidé z ústředí Žabky s poděkováním a záměrem zlepšit nabízené služby. Podobné téma: S čím ještě v obchodě zaplatíte a kam se obrátit, když obchodník platidlo nepřijme?

Stovky obchodů Žabky v České republice

Žabka má zájem o maloobchodní síť ESO MARKET, přilepšila by si o téměř 300 prodejen Zatím malá Žabka má zájem o většího konkurenta. Původem polský řetězec malometrážních prodejen, který v Česku provozuje již 63 prodejen, se zajímá o maloobchodní síť prodejců potravin ESO MARKET. Serveru Podnikatel.cz to potvrdil ředitel řetězce Žabka Zdeněk Linhart: Potvrzuji, určitě máme zájem.

Žabka by si tak mohla přilepšit o celkem 271 prodejen, které jsou doposud provozovány na principu spoluvlastnictví. Ředitel družstva ESO MARKET Miroslav Kúdela však o zájmu Žabky doposud neměl ani tušení: Jednání v podobném duchu zatím neprobíhala. O zájmu nevíme, uvedl. Podrobněji zde.

Jak služba funguje

Zákazník má dvě možnosti: buď přijde na prodejnu s vyplněnou složenkou, anebo stačí prodavači nadiktovat údaje potřebné k převodu peněz. V druhém případě je samozřejmě lepší mít údaje poznamenané na papíře (ideální je kartička z banky). Jednak tím snižujeme riziko chyby, jednak si prodavač může papír půjčit a lépe se mu tak pracuje. Složenka je nepovinná a slouží pouze pro přepsání dat do pokladního systému Žabky. Ať už máme složenku nebo ne, prodavač postupuje vždy stejným způsobem: vyplní povinné údaje (číslo účtu, kód banky, částka) a v případě potřeby i ty nepovinné (předčíslí, konstantní symbol, variabilní symbol, specifický symbol, jméno odesílatele, zpráva pro příjemce).

Pokladní systém Žabky vytiskne celkem 3 stvrzenky:

  1. Shrnutí všech detailů 1 platební transakce pro klienta. Prodavač toto potvrzení orazítkuje, podepíše a předá klientovi.
  2. Shrnutí všech detailů 1 platební transakce pro Žabku. Klient všechny údaje zkontroluje, potvrzení podepíše a vrátí jej prodavači.
  3. Klasická stvrzenka z obchodu. Bude obsahovat všechno zboží, co si klient na Žabce zakoupil a navíc 9 Kč za každou platbu. Tato stvrzenka se nepodepisuje, nerazítkuje a zůstává klientovi.

Najednou lze provést maximálně 5 převodů na účet (respektive poslat maximálně 5 složenek) v celkové hodnotě do 40000 Kč. Platební kartu není možné v tomto případě použít, přestože prodejny Žabka jsou karetními terminály vybaveny a normální zboží lze kartou zaplatit. Služba by měla být funkční na všech prodejnách Žabka, a to po celou otevírací dobu bez omezení. Nákup zboží na prodejně není podmínkou využití služby. Jinými slovy: převod peněz na účet nebo placení složenek je možné provést jako jedinou operaci bez dalších podmínek.

Prodejna Žabky

Žabka

Prodejna Žabky v Praze na ulici Na Florenci byla uzavřena. Autor: Měšec.cz



Vysavač kreditek

Autor: Dalibor Z. Chvátal:


Do data publikace článku bylo možné pro převod finančních prostředků prostřednictvím prodejen Žabka použít i platební kartu. Celá finta spočívala ve špatné informovanosti často velmi mladé obsluhy prodejen. Zájemce o provedení platby sdělil, že chce poslat peníze na bankovní účet, ale místo vkladu hotovosti nabídl prodavači platební kartu. Pokladní systém prodejen Žabka přitom s touto možností počítá, takže prodavač mohl bez zásadních problémů provést transakci kartou v běžném platebním terminálu a prostřednictvím pokladního systému potvrdil platbu. Použitím karty nahradil hotovost. Pokud prodavač navíc z neznalosti obešel kontrolní varování systému, že jde o vysokou částku, nebyl problém poslat například 35 000 Kč a více. Žabka přitom oficiálně umožňuje jen hotovostní vklady, a to do výše 25 000 Kč. Na tyto „výhody“ upozornil na mFóru diskutující s přezdívkou Vostro1000 a poskytl i důkaz. Problém jsme monitorovali i my během zkušebního testu v červenci. Žabka hotovostní služby spustila k 20.2.2009, potvrdila serveru Měšec.cz Kateřina Válková z externí a interní komunikace společnosti Žabka, takže je možné, že tuto nechtěnou chybu využilo velké množství klientů.

Tato služba tak začala nápadně připomínala problém, který v září 2008 nastal u služby PaySec. Tím, že trasakce u Žabky byla vnímána jako běžná platba u obchodníka, tj. pro držitele karty bez poplatku, mohli si někteří držitelé karty přijít na slušné peníze. Stačilo použít jakoukoli kartu, která za platbu nabízí finanční nebo jiný bonus.

Zvláště v případě kreditních karet šlo tímto způsobem snadno využít celý úvěrový limit. Postup byl následující: zajít do prodejny Žabka, požádat o příkaz k úhradě, sdělit potřebná data pro platbu a k platbě předložit platební kartu. Peníze si držitel karty za 9Kč poplatek přeposlal na svůj nebo jiný spořicí účet, vše se uhradilo z platební karty. Získal úrok z vkladu na spořicím účtu, získal bonus za platbu kartou, v případě finančního bonusu si mohl přijít na 1–10 % z transakce a ještě měl celé bezúročné období na to, aby vyčerpané peníze vrátil. Žabka přitom musela bance zaplatit poplatek, který značně převyšuje samotnou ziskovost služby. Právě kvůli bankovním poplatkům nelze pro převod prostředků na účet využívat platební karty, zdůvodňuje Válková, problematiku používání platebních karet pro službu vklad hotovosti. Samotná služba je přitom při použití hotovosti podle Válkové zisková. Ano, jedná se o ziskovou transakci, výši ale nebudeme zveřejňovat. Primárně se snažíme na trhu nabídnout další službu, která zvýší pohodlí našich zákazníků, kteří upřednostňují nákupy v centru měst nebo v pozdních večerních hodinách, potvrzuje Válková.

Výsledky testů

Na všech 32 pražských prodejnách jsem se pokusil vložit peníze na účet bez použití složenky, tedy pouze po předložení kartičky s číslem účtu a nadiktování částky v Kč. Pokud prodavač hned věděl, co má dělat, nechal jsem ho pracovat a do transakce jsem nijak nezasahoval. Takto ideální průběh byl ale spíš výjimkou. Na většině prodejen jsem narazil na personál, který nebyl řádně vyškolený nebo striktně vyžadoval složenky anebo dokonce vůbec nepochopil princip fungování služby. V tu chvíli jsem musel prodavače začít přesvědčovat, aby transakci zkusil provést, musel jsem vysvětlovat základní pojmy z finanční oblasti, musel jsem radit, jak se ovládá platební terminál a také citovat informace získané na oficiálním webu. To všechno proto, abychom se vůbec dobrali k cíli. Někdy to pomohlo, někdy ne. Čtěte více: Poplatek za vklad hotovosti je jako hra na schovávanou

Prodejny jsem rozdělil do tří skupin:

  1. Na 10 prodejnách (31%) jsem byl neúspěšný.
  2. Na 13 prodejnách (41%) se transakci podařilo dokončit, ale s problémy. Buď jsem byl původně odmítnut a teprve po mém lehkém nátlaku prodavač změnil názor, anebo jsem narazil na neproškoleného pracovníka, který si musel zavolat pomoc.
  3. Na 9 prodejnách (28%) vše proběhlo naprosto bez problémů.

Podrobné výsledky testu ze všech prodejen naleznete na mém webu.

Celkově jsem byl úspěšný na 22 prodejnách z 32, což je necelých 69 %. To není úplně nejhorší číslo. K lepšímu výsledku ale přispělo to, že jsem prodavače přesvědčoval a radil jim. Kdybych se choval jako obyčejný klient bez předchozích znalostí, dopadl by celý test citelně hůře. Odhaduji, že celková úspěšnost by klesla pod 50 %. Všechny peníze, které jsem na prodejnách Žabka vložil, dorazily vždy včas, na správný účet, se správnými symboly a se správnou zprávou pro příjemce. Za to náleží ústředí Žabky velká pochvala. Po technické stránce je služba připravená perfektně. Vůbec se nepotvrdily negativní informace, které jsem úplně na začátku dostal na prodejně v Praze 6 na Petřinách v Čílově ulici.

Jenom pro zajímavost: platby přicházejí z účtu 3056392/0800 u České spořitelny, jméno odesílatele je „Žabka, a. s.“. Pokud necháte některý ze symbolů nevyplněný, Žabka dosadí tyto hodnoty: variabilní symbol = 9, konstantní symbol = 308, specifický symbol = 0. Pokud neurčíte žádnou zprávu pro příjemce, dorazí text „AVIZO“. Pokud v Žabce do zprávy pro příjemce uvedete nějaký text, třeba „MOBIL“, příchozí platba bude obsahovat „AVIZOMOBIL“ (bez mezery). Zdá se mi to lehce nepřehledné, ale není to nic zásadního.

Žabka a drahá? Čtěte unikátní rozhovor s ředitelem Žabky

V sousedním Polsku je koncept Žabky velmi úspěšný, má více než 2000 prodejen. Česká Žabka je trochu odlišná než ve své mateřské zemi, nemůže totiž kopírovat úspěšný model z Polska, protože český trh je zcela odlišný. Nabízíme jiný sortiment a snažíme se přiblížit mentalitě českých lidí v té dané lokalitě, kde působíme, říká Zdeněk Linhart, ředitel společnosti Žabka v rozhovoru pro business server Podnikatel.cz. Přečtěte si celý rozhovor.

Žabka

Foto: Ivana Dvorská

Rychlost převodu peněz

Na každé stvrzence můžeme najít text Žabka, a. s. potvrzuje převzetí shora uvedené částky a zavazuje se ji poukázat na zákazníkem shora uvedený účet do 2 pracovních dnů. Dokument „Podmínky poskytování služby“ pak lhůtu pro převod peněz stanoví exaktně: Příkaz zákazníka k převodu peněžních prostředků je účinný následující bankovní den po přijetí příkazu k převodu Žabkou… Žabka se zavazuje nejpozději následující bankovní den po účinnosti příkazu zákazníka převést peněžní prostředky na účet Žabky. Žabka zajistí, aby peněžní prostředky byly odtud nejpozději následující bankovní den poukázány na účet uvedený zákazníkem…

V červnu jsem poslal jenom 2 platby a obě dorazily do mBank hned druhý den odpoledne, zhruba za 17 hodin. To je hodně slušný výsledek. V červenci všechny platby do mBank dorazily až za 2 pracovní dny, a to vždy po deváté hodině ráno. Rychlost převodu do mBank tedy můžeme označit jako D+2. Zajímavé je, že bylo úplně jedno, v kterou denní dobu jsem navštívil prodejnu Žabka. Platby zadané například ve středu (ranní i večerní) dorazily do mBank všechny najednou v pátek ráno. Převody do jiných finančních ústavů nebyly předmětem mého testu, ale pár jsem jich přesto provedl. Do GE Money dorazily peníze téměř ve stejný okamžik jako do mBank. FIO připsalo platbu tentýž den, ale až odpoledne. Poštovní spořitelna účtovala klasicky až v noci, což způsobilo zdržení o další 1 den.

Bez složenky ani ránu?

Největším problémem, na který jsem narazil ve většině prodejen, bylo to, že prodavači striktně vyžadovali donesení skutečné složenky (přesněji poštovní poukázky typu A). Bez složenky odmítli transakci uskutečnit. Takováto podmínka je nesmyslná z mnoha důvodů. Prodavač stejně musí ručně všechny údaje přepsat do pokladního systému Žabky a je jedno, jestli je opisuje ze složenky nebo třeba z bankovní kartičky s číslem účtu. Žabka na svém webu píše: Přestože očekáváme, že většina plateb bude probíhat na základě složenky, jedná se o klasický převod na účet, takže teoreticky stačí přinést jen číslo účtu, kam je třeba peníze poslat. Ani v obchodních podmínkách není o nutnosti složenky žádná zmínka, píše se zde pouze že …zákazník předá pokladní v prodejně Žabka veškeré potřebné informace pro provedení převodu prostředků… a také …pokud má být proveden převod dle poštovních poukázek…, zákazník může předat pokladní přímo tento doklad. Zdůrazňuji slovo „může“.

V prodejně v Praze 6 v Čílově ulici na Petřinách mi tvrdili, že složenku potřebují proto, aby jim v ruce zůstal nějaký doklad o transakci. S takovouto argumentací nelze souhlasit. Pokladní systém Žabky si sám tiskne vlastní potvrzení se všemi potřebnými údaji. Jedna kopie stvrzenky je podepsána zákazníkem a prodejna si ji nechává pro sebe. Případná složenka se použije pouze na opsání vstupních dat a může být vrácena zákazníkovi. V jiných prodejnách zase vyžadovali složenku kvůli tomu, aby z ní zjistili variabilní, specifický a konstantní symbol a zprávu pro příjemce. Občas se mi podařilo prodavači vysvětlit, že tyto údaje jsou nepovinné. Transakce projde i bez nich, pokud si to zákazník výslovně přeje.

Během svého testování jsem objevil důvod, proč pracovníci prodejen tak moc lpí na složenkách. V pokladním systému Žabky se převod peněz spouští stiskem tlačítka nazvaného prostě „SLOŽENKY“, na všech reklamách figuruje pouze slovo „složenka“, takže člověk neznalý detailů snadno nabude falešného dojmu o fungování služby. Na každé prodejně by sice měly být k dispozici „Podmínky poskytování služby“ i méně oficiální „Často kladené otázky“, ale tyto dokumenty většina prodavačů pravděpodobně nikdy nečetla, občas neví ani o jejich existenci, jak jsem se sám přesvědčil. Dle mých informací bylo původně uvažováno o výstižnějším názvu „Platba na účet“, ale později zvítězil kratší a zavádějící název „Složenky“.

Majitelé prodejen omezují služby

I služba sebelépe připravená ústředím nemusí fungovat ideálně. Prodejny Žabky fungují na principu franchisingu a majitel prodejny má relativní volnost. Svým podřízeným může dát instrukce, které jsou v rozporu s Obchodními podmínkami nebo s představou ústředí Žabky, což v důsledku znamená neoprávněné omezování služby. Konkrétní případy: v mé „oblíbené“ Žabce v Praze 6 na Petřinách jsem několikrát dostal informaci, že službu raději neposkytují, protože nefunguje správně (mám říkat, že to nejde). V prodejně na Praze 14 na Černém Mostě si zase vyvěsili cedulku, že složenky lze platit pouze od 6 do 16 hodin. Hodně komicky působí prodejna v Praze 2 v Sokolské ulici (náměstí I. P. Pavlova), kde sice složenky berou, ale převod na účet bez složenky ne, protože to paní majitelka zakázala, peníze prý nedojdou na účet a nemáme to zapnutý. Připomínám, že obě varianty (se složenkou i bez ní) se do systému zadávají stejným způsobem. Majitelé omezují i další služby. Tak například v prodejně v Mirotické ulici na Praze 4 na Lhotce mi odmítli provést cash back, přestože z ústředí Žabky jsem dostal informaci, že služba funguje všude.

V mnoha prodejnách jsem měl pocit, že převody peněz a složenky jsou pro ně nechtěnou přítěží a občas mi to dali zřetelně najevo. Proč majitelé prodejen tuto užitečnou službu vlastně omezují? Důvodů bych viděl hned několik. Za prvé: prodejny Žabka jsou oblíbené pro svou rychlost obsluhy. Převody na účet zdržují ostatní zákazníky, kteří si přišli nakoupit a nejsou zvyklí čekat ve frontě. Jednoduchý převod, kdy prodavači sděluji pouze číslo účtu a částku, zabere s celou agendou minimálně 3 až 4 minuty. Pokud mám klasickou složenku se všemi údaji, jako jsou symboly nebo zpráva pro příjemce, trvá všechno ještě mnohem déle. Opsat celou složenku do pokladního systému (i s následnou kontrolou údajů) může prodavači trvat 5 až 10 minut a během toho se ve frekventovanějších prodejnách vytvoří slušná fronta. Druhým důvodem k omezování služby může být neochota řešit mimořádné situace, například když peníze nedorazí na cílový účet. I to mi prozradil personál v jedné z prodejen.

Pár dalších postřehů

Platby na účet jsou mezi prodavači neoblíbené i proto, že se jim špatně zadávají pomocí dotykového displeje. Tak například kód banky se vybírá z velmi úzkého o dlouhého seznamu, do kterého se špatně trefuje prstem. Když se prodavač netrefí, seznam se zavře a hodnotu je nutné zadávat znovu. Někdy je třeba několik pokusů, než se všechno povede, jindy si prodavač bere na pomoc propisku jako improvizovaný stylus apod. Párkrát mě zaujalo i to, jak moc je prodavač zaměstnán zadáváním údajů do systému. Je potřeba pečlivě vyplnit všechny kolonky, neudělat chybu a už nezbývá čas na sledování dění na prodejně. Je to velký kontrast oproti běžnému prodeji zboží, na který je prodavač už zvyklý a provádí jej téměř automaticky. I prodavač si to dobře uvědomuje a přispívá to k jeho nervozitě.

Připravte se na to, že se vás prodavač zeptá na to, která část čísla účtu je předčíslí, která je vlastní číslo a co je kód banky. Pro člověka každodenně se pohybujícího ve světě financí je to trochu úsměvné, ale uvědomme si, že personál prodejen tvoří primárně prodavači, kteří nemají detailní znalosti finančních produktů. Služba převodu peněz na účet navíc není zatím tolik využívaná, prodavači s ní mají většinou minimum zkušeností, ještě jim takříkajíc „nepřešla do krve“. Jak jsem se již zmínil, během testu jsem se setkal i s případy, kdy prodavač zadával platbu úplně poprvé. Je jasné, že Žabka má ještě velké rezervy ve školení svých pracovníků. Z podrobných výsledků (viz můj web) je krásně vidět, že minimálně v polovině prodejen jsem narazil na neproškoleného prodavače, který mě buď odmítl, pokud byl na prodejně sám, anebo si musel zavolat kolegu pomocníka. Takové případy jsou chybou vedoucího prodejny.

Jak řešit mimořádné situace

V případě, že prodavač odmítne službu provést, měli bychom se obrátit buď na vedoucího prodejny (kontakt je na dveřích) anebo na provozní oddělení společnosti Žabka, a. s. (telefon 242406821–6, e-mail: provoz@izabka.cz). Chybí-li v systému nějaký kód banky (to se mi stalo pouze jednou s kódem mBank – 6210), měl by to primárně řešit personál prodejny, ale i v tomto případě se můžeme obrátit přímo na provozní oddělení. Podobné téma: Naučte se správně a dobře reklamovat

Storno platby lze provést kdykoli do cca 30 minut po zadání platby přímo na pokladně tak, že po předložení originálu zákazníkova potvrzení (účtenky z pokladny) obsluha zadá kód platby (uvedený pouze na tomto ústřižku) do pokladny a z kasy vydá zpět peníze. Po uplynutí této lhůty lze storno provést pouze ve výjimečných případech komunikací přímo s finančním oddělením ústředí, neboť automatické přenosy již pravděpodobně provedly přípravu platebního příkazu (nebo je to už rovnou v bance). Každopádně komunikaci zprostředkovává prodavač, aby to zákazníka co nejméně obtěžovalo.

skoleni_15_4

Pokud pošleme peníze na účet, který má formálně správné číslo účtu (modulo 11) a platný kód banky, ale ve skutečnosti neexistuje, pak finanční oddělení společnosti Žabka posílá (po obdržení bankovního výpisu) na prodejnu, kde platba vznikla, informační e-mail se všemi dostupnými údaji o platbě (kdy, kolik, kam, proč se to vrátilo – pokud informace existuje, atd.) a čeká se na osobní návštěvu zákazníka s reklamací. Když zákazník dorazí, řeší se to individuálně na základě jeho požadavku – vrácení peněz, převod, nová platba apod. Tento postup je jediný možný vzhledem k tomu, že Žabka neshromažďuje osobní údaje klienta. Pokud pokladní nemá dostatečnou hotovost na vrácení peněz, sjedná si se zákazníkem náhradní termín.

Další alternativní metody vkládání peněz na účet

  • Česká pošta: cena je 22 Kč při vkládání sumy do 5000 Kč, 33 Kč při posílání částky nad 5000 do 50000 Kč a při větších objemech peněz navíc 6 Kč za každých započatých 10 000 Kč.
  • Pobočky bank: poplatky se velmi liší, ale řádově začínají na 100 Kč za vklad.
  • Vkladomaty: jsou dostupné jen pro klienty dané banky. Například vkladomaty České spořitelny mohou využít jen držitelé karty od ČS a cena je 6 Kč pro vklad na účet v ČS, 25 Kč + 0,5% z vkládané částky pro vklad do cizí banky. Vkladomaty má dále GE Money Bank (6 Kč), HSBC Bank (zdarma) a UniCredit Bank (zdarma)
  • Pomocí herního konta u Fortuny: podmínkou je sázka v minimální výši 5 Kč.
  • Pomocí herního konta u Sazky: vklad je zdarma, ale pozor na obchodní podmínky. Společnost Sazka si vyhrazuje právo zrušit konto, bude-li zneužíváno k jiným účelům než sázení.
  • Týdenní termínovaný vklad (například u České spořitelny nebo Komerční banky) s následným převodem celého vkladu včetně úroků na účet: zdarma.
  • Pomocí běžného účtu i Fio: vklad i následný převod peněz přes internetbanking je zdarma.

Závěr

Převody peněz na prodejnách Žabka hodnotím jako velmi užitečnou službu, a to hlavně s ohledem na klienty bank a kampeliček, které nemají vlastní vkladomaty nebo pobočky pracující s hotovostí. Cena 9 Kč za jeden převod je velmi dobrá, otevírací doba prodejen (6–23) po celý týden je bezkonkurenční. Po technické stránce nemám – až na maličkosti – co vytknout. Pokud Žabka chce převody peněz a složenky nabízet jako plně funkční službu, bude muset věnovat větší pozornost personálu prodejen. Lepší proškolení pracovníků je nutností. Klíč k úspěchu vidím u vedoucích prodejen. Jiné řetězce fungující na principu franchisingu ukazují, že je možné nabízet fungující služby i přes relativní samostatnost jednotlivých provozoven.

Vložili jste někdy peníze na účet prostřednictvím pokladny v obchodě?

Byl pro vás článek přínosný?

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).