Internet Info, s.r.o. Lupa Měšec Podnikatel Root Zdroják DigiZone Slunečnice Vitalia TopDrive KupDnes Navrcholu NovýTarif Dobrý web Weblogy Woko Jagg Computer.cz SK: MojeLinky

Názory k článku
Vyznejte se v mBankovštině: nejlépe složitě a nepřehledně

honza
honza (neregistrovaný) 77.48.77.---
15. 9. 2010 5:13 Nový

chystám se ale...

celé vlákno

koukám že asi toho kurýra na pátek odvolám . jestl ina něm uvidím že mele hovna který se naučil jak básničku tak ho pošlu doprrr..... a nic nebude!!!!!!! nemusím mít učet je mi to fuk. vybírám ve firemní pokladně a asi to tak zůstane. transakce provedu přes přítelkyni který cash dám a basta.

jv
jv (neregistrovaný) ---.klfree.cz
15. 9. 2010 7:02 Nový

Re: chystám se ale...

celé vlákno

jj. zalozte si radsi Fio bezny ucet.

haha
haha (neregistrovaný) ---.sscs.cz
15. 9. 2010 9:46 Nový

Re: chystám se ale...

celé vlákno

jen vydrz, na zacatku byli vsichni z mBank taky pokakani, Fio dopadne stejne, to se vsad

tx
tx (neregistrovaný) 88.103.41.---
15. 9. 2010 10:24 Nový

Re: chystám se ale...

celé vlákno

Fio ma za sebou uz pomerne dlouhou historii. Sice jako zalozna, ale presto se z toho da celkem dobre usuzovat, jak se bude jako banka chovat.

Já
(neregistrovaný) 109.107.200.---
15. 9. 2010 10:38 Nový

Re: chystám se ale...

celé vlákno

Přesně tak, fio je tu mnohem dýl než mbank, jen to nebyla banka.

Justas
Justas (neregistrovaný) 160.216.101.---
15. 9. 2010 10:28 Nový

Re: chystám se ale...

celé vlákno

Vzhledem k tomu, že FIO takhle funguje (byť jako družstevní záložna, ne jako banka) přibližně o deset let déle než mBank, je jistý předpoklad, že se toho modelu budou držet i nadále. Zdůrazňuji slovo PŘEDPOKLAD.

Patrik Chrz aura:91
15. 9. 2010 16:52 Nový

Re: chystám se ale...

celé vlákno

FIO je sice na trhu déle, ale bezplatné služby poskytuje teprve od 1. 1. 2006. Předtím jela přes bankovní kód ČSOB a většinu služeb měla zpoplatněnou dle jejich ceníku.

bob
bob (neregistrovaný) ---.oksystem.cz
15. 9. 2010 6:42 Nový

šlndrián

celé vlákno

Tyhle prapodivné podmínky platí poslední dobou. Ale šlendriánství a totální amatérismus a ignoranství funguje v mBank od prvního dne. Jsem jedním z prvních klientů mBank. To co jsem za ty roky zažil by bylo na samostatný článek ale ono to lze shrnout do dvou slov – DĚS BĚS. Totální ignorování nahlášených chyb, měsíce neřešené reklamace, porušování uzavřených smluv jen proto, že nějaký ňouma v Polsku napsal inet-banku jinak než je ve smlouvě, naprostá neochota cokoliv řešit, atd atd..
I celé fungování poboček a jejich pracovníků je na totálně amatérské úrovni – to už i taková ČS je proti mBank těžce profesionální..

jiri.masek
jiri.masek (neregistrovaný) ---.108.broadband2.iol.cz
15. 9. 2010 8:01 Nový

Re: šlndrián

celé vlákno

Tak popravdě… Na kamené pobočce jsem byl pouze podepsat smlouvu v dobách, kdy mBank začínala… A od té doby sem něměl problém, ale to je asi tím, že jsem nenáročný. Stačí mi běžný účet, platební karta, inkaso, trvalé příkazy a rozumný ebanking. Což splňuje mBank zatím v pohodě.
Ano, nové podmínky jsou zvláštní, ale mě se v podstatě netýkají, protože většinou stejně platím kartou, tudíž ten „objem“ zvládám protočit.
Ale když tu mluvíte o amatérismu, mě přijde, že amatérismus je v poslední dost moderní záležitost… Třeba před 2,5 měsíce jsme si chtěli od TO2 jako firma koupit nový tarif s telefonem. Máme u nich 2 pobočky – 2× internet, 2× IP linku, 1× mobil. No, a chtěli jsme druhý mobil se stejným tarifem. Během 2,5 měsíce to nebyli schopni zařídit, a to jde o celkem prostou záležitost.
A podobné věci se mi stávají i jinde… Už ani po Praze nejezdím MHD, od té doby, co se mi stalo, že jsem jel přes hodinu ze stodůlek na újezd (autem za cca 15–20 minut), protože nějaká pitomá ženská co řídila tramvaj neuměla u tramvaje zavřít dveře, a půl hodiny blokovala všechny ostatní tramvaje :D
Já nevím :-) Asi co si člověk neudělá, to nemá…

Méďa Béďa aura:47
15. 9. 2010 8:10 Nový

Re: šlndrián

celé vlákno

Banální změna korespondenční adresy (kterou slečna ve spořce zvládla za pouhých 25 minut :-) ) trvala u O2 půl roku a stála mne 4 návštěvy prodejny a 3 volání na linku operátora…

Albert44
Albert44 (neregistrovaný) 88.103.231.---
15. 9. 2010 8:44 Nový

Re: šlndrián

celé vlákno

Prý v kamenné pobočce mBanky :o) Kde to prosimtě je?

Já
(neregistrovaný) 109.107.200.---
15. 9. 2010 10:41 Nový

Re: šlndrián

celé vlákno

Asi v papundeklový stánkopobočce. Ale ona to ani pobočka není, tam je jen člověk kterej vyplňuje žádosti. Kdyby nebylo třeba kouknout na občanku, tak by mstánky nahradili několika formuláři na internetu.

ON
ON (neregistrovaný) ---.corpnet.at
15. 9. 2010 11:29 Nový

Re: šlndrián

celé vlákno

Třeba tady? Zámecká 1507/15, Ostrava 702 00

Já
(neregistrovaný) 62.40.76.---
15. 9. 2010 14:00 Nový

Re: šlndrián

celé vlákno

To je, ale v Polsku…:))

GOroFa
GOroFa (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
15. 9. 2010 22:38 Nový

Re: šlndrián

celé vlákno

Ses posral.Počítám že jsi pražák

jiri.masek
jiri.masek (neregistrovaný) ---.108.broadband2.iol.cz
15. 9. 2010 18:10 Nový

Re: šlndrián

celé vlákno

Kamenná pobočka je… je jich snad víc. Ale já třeba byl v praze, v Bělehradské.

Patrik Chrz aura:91
15. 9. 2010 19:23 Nový

Re: šlndrián

celé vlákno

mBank rozlišuje mKiosky (to jsou ty papundeklové boudy) a finanční centra (to jsou klasické kamenné pobočky, v Praze jsem byl na Vinohradské a pak u stanice metra Pankrác).

Chipek
Chipek (neregistrovaný) 88.103.231.---
15. 9. 2010 20:54 Nový

Re: šlndrián

celé vlákno

Nechci provokovat, ale podle mne nemá mBanka v ČR žádnou pobočku, tedy skutečnou pobočku se skutečným ZAMĚSTNANCEM mBanky, který sedí u skutečného bankovního terminálu přímo napojeného do bankovního systému a má tak možnost zasahovat do účtu klienta a provádět on-line požadované změny, tedy přesně to, co dnes a denně dělají normální banky po celém světě, včetně ČR. Pokud se pletu a už je tomu jinak, oprav mne prosím.

Jiří
Jiří (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
15. 9. 2010 21:21 Nový

Re: šlndrián

celé vlákno

Lidé na centrále mBank mají relativně dost široké pravomoci, i když nemohou udělat úplně vše.

pavel1tu
pavel1tu (neregistrovaný) 193.85.226.---
15. 9. 2010 10:34 Nový

Re: šlndrián

celé vlákno

No jsem též jeden z prvních u mBank
Šel jsem k nim ne kvůli jednoduchosti, ale že mi stačí ten základ co nabízejí a zadarmo.
Jak zde píše jiš jeden uživatel mbank – změny se mne netýkají, spíše českých vyčůránků (podnikatelů), kteří si z mBank udělali transakční účty.
Já mBank fandím, mám ji jako rodinný účet více než 2 roky a zatím žádné potíže.
S ČS bych se to neopovažoval srovnávat. Internetové bankovnictví má možná lepší, ale po návštěvě pobočky musí být zhrozen snad každý..
Mám účty i u FIO, KB a ING – takže mám s čím srovnávat.

Přezdívka je povinná
Přezdívka je povinná (neregistrovaný) 80.188.171.---
15. 9. 2010 11:21 Nový

Re: šlndrián

celé vlákno

A který z uvedených (FIO, KB a ING) je podle tebe nejednodušší/nej­průhlednější?

Patrik Chrz aura:91
15. 9. 2010 16:57 Nový

Re: šlndrián

celé vlákno

Tak internetbanking ING je rozhodně nejjednodušší, ovšem také díky velkému omezení rozsahu služeb. Co mi vadí, tak že neukazuje jméno majitele protiúčtu, ale po telefonu ho sdělí.
Bankovnictví FIO považuji z 5 bank a 1 záložny, kde IB používám (dvě další záložny IB nemají), za naprosto nejlepší. Jednoduché, přehledné a zároveň s velkým množstvím nastavení. Vadí mi, že neumí příkaz k inkasu (souhlas umí).

milan
milan (neregistrovaný) 213.209.114.---
15. 9. 2010 17:17 Nový

Re: šlndrián

celé vlákno

Informace o prikazu k inkasu uz nastesti neni pravdiva.
Je to par dnu, co se v „Podani pokynu“ objevila volba „Prikaz k inkasu“.
Jedine, v cem pro me FIO neni to prave jsou tak uz jen karty od CSOB a negativa z toho plynouci…

Patrik Chrz aura:91
15. 9. 2010 17:37 Nový

Re: šlndrián

celé vlákno

Díky, super. Tohle mi uniklo.
Ty karty ČSOB mi trošku vadí, jenže ona je otázka co s tím.
1) domluvit se s jinou bankou – nabídla by lepší podmínky (při alespoň podobném rozšíření bankomatů)? Obávám se že těžko
2) vydat vlastní karty – není problém, to mohla už jako záložna (ze záložen má přímou smlouvu s karetní asociací MasterCard záložna Citfin). Ovšem pak by musela jít cestou mBank a tedy dotovat výběry z bankomatů (bo za 30 Kč by to moc zajímavé nebylo). Myslím, že by to pro FIO moc zajímavé nebylo a ve svém důsledku pro klienty asi taky ne.
Co by se mi líbilo, by bylo rozšíření pokladních hodin pokladny a nebo alespoň vlastní bankomaty přímo na pobočkách se sníženou sazbou za výběr (jako má Volksbank), nebo zcela bezplatným výběrem.

xf
xf (neregistrovaný) ---.i4g.tmcz.cz
15. 9. 2010 21:13 Nový

Re: šlndrián

celé vlákno

Jak oni to vlastně ve FIO mají s kartami? Je to tak, že ČSOB nese náklady, ale i zisky z platby kartou, a FIO z toho nemá nic?

Patrik Chrz aura:91
16. 9. 2010 5:59 Nový

Re: šlndrián

celé vlákno

No nikde se to nepíše, ale spíše odhaduji, že náklady nese FIO (bude dotovat tu kartu, co dává klientům zdarma) a zisky si ponechává ČSOB :(

Nox
Nox (neregistrovaný) ---.sattnet.cz
15. 9. 2010 17:42 Nový

Re: šlndrián

celé vlákno

Me osobne vadi pracnost tvorby vypisu v PDF. Musim dat v IB vypisy, mesicni, datumy a pak to vytisknout na virtualni tiskarne, kterou musim mit nainstalovanou. Prijde mi to zbytecne pracne, skoda ze nemaji mesicni vypis v PDF na 1 klepnuti.
Karty sice nejsou zadny zazrak, ale ono lepsi cenove dostupna moznost asi stejne neni.

roman_navratil_cs aura:41
21. 9. 2010 13:29 Nový

Re: šlndrián

celé vlákno

Všiml jsem si Vašeho komentáře na adresu poboček České spořitelny. Budu rád, pokud mi dáte vědět, co bychom měli změnit, aby se u nás lidé cítili příjemně. Můj email je rnavratil zavináč csas tečka cz. Velmi si vážíme všech konstruktivních připomínek.
Roman Navrátil, Specialista komunikace ČS pro sociální média

Já
(neregistrovaný) ---.c11.catr.cz
26. 9. 2010 13:48 Nový

Re: šlndrián

celé vlákno

Kdo je tady podle vás sociál ? :o))

roman_navratil_cs aura:41
30. 9. 2010 9:00 Nový

Re: šlndrián

celé vlákno

Sociální média jsou média pro sociální interakci a obvykle nesouvisí se sociální úrovní jejich uživatelů :-)
Roman Navrátil, Specialista komunikace ČS pro sociální média

Kim
Kim (neregistrovaný) ---.140.broadband7.iol.cz
15. 9. 2010 8:15 Nový

Re: Vyznejte se v mBankovštině: nejlépe složitě a nepřehledně

celé vlákno

mBank mám také asi od začátku, a nikdy jsem neměla problém. Je fakt že nejsem náročná, a podmínkám tohoto typu se umím přizpůsobit (kartou moc neplatím, tak si peníze na úročení převedu jinam…). trochu mne to na ně mrzí, zpočátku vypadali fakt seriozně, a teď začínají vymýšlet ptákoviny…
Ale co, snad aspoň jednu věc lid český naučili: přejít k jiné bance je možné

Já
(neregistrovaný) 109.107.200.---
15. 9. 2010 10:44 Nový

Re: Vyznejte se v mBankovštině: nejlépe složitě a nepřehledně

celé vlákno

Taky jsem se novým podmínkám mbank přizpůsobil – založil jsem si postžiro zdarma :)
Dnes už je na mbank dobrý jen online nastavování libovolných limitů na kartách, takže na velký výběry/platby kartou nebo na platby po internetu.

Petr
Petr (neregistrovaný) ---.ipnet.cz
15. 9. 2010 8:24 Nový

změny

celé vlákno

Na změny jsem zareagoval už na jaře zavedením ING konta na spoření a převedením peněz ze spořicích účtů tam. Na mKontu držím jen hotovostní peníze, ale už mám zařízené fio konto pro případný ústup (a platby do zahraničí). Ten bych prováděl nerad, jsem spokojený klient, ač co změna, to důvod k žaludečnímu vře­du.

Cm
Cm (neregistrovaný) ---.i.cz
15. 9. 2010 8:50 Nový

Re: změny

celé vlákno

+1..

Patrik Chrz aura:91
15. 9. 2010 16:57 Nový

Re: změny

celé vlákno

jsem na tom podobně, jen mám v portfoliu více ústavů (i nějaké termíňáky).

MarBen
MarBen (neregistrovaný) ---.41.broadband16.iol.cz
15. 9. 2010 8:47 Nový

Je to škoda

celé vlákno

Používám u mBank účet soukromý i podnikatelský, dá se říci, že k plné spokojenosti. Neseriózní a často velmi amatérské vystupování této banky už však v mých očích dosáhlo takového rozměru, že jem se rozhodl vyzkoušet FIO. V podstatě v současné době nevidím nějakou výraznou výhodu mBank vůči FIO, snad jen při splnění karetního obratu výběr z bankomatu zdarma, ale 6 korun u FIO likvidační také není. Odešel jsem od Spořky, pošel eBankou k RF, abych i od nich nakonec po postupném znevýhodňování odešel, nebudu mít problém odejít od mBank. U FIO by byl malým bonusem zatím i pocit, že podporuji českou bankou :-) Bez úmyslu vyvolat nějak „flame“ – v čem je nyní mBank lepší než FIO, na co si dát pozor u FIO?

Pepa
Pepa (neregistrovaný) 193.179.215.---
15. 9. 2010 9:48 Nový

Re: Je to škoda

celé vlákno

FIO použivám jako hlavní účet od jejich začátku a nikdy jsem neměl žádný problém.
Od mBank používám jejich kartu díky nadstandardním možnostem nastavení na online platby i přes nevýhodné kurzy. Navíc myslím že základní FIO karta zdarma toto neumí, to si ověřte.

jakub
jakub (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
15. 9. 2010 11:05 Nový

Re: Je to škoda

celé vlákno

Neumi to ani placena karta, mam u Fia VISA kartu. Ale to mi zas tak nevadi, pres zkomplikovani ceniku mBank jsem se prenest nedokazal a 1. srpna u nich zrusil ucet

Já
(neregistrovaný) 109.107.200.---
15. 9. 2010 12:10 Nový

Re: Je to škoda

celé vlákno

Pěkná blbost, stačí si účty a karty nechat a mít tam samý nuly(budou rádi, nuly propagujou od začátku).

jakub
jakub (neregistrovaný) 74.115.160.---
19. 9. 2010 13:45 Nový

Re: Je to škoda

celé vlákno

To samozrejme lze, ovsem nic to nememi na tom, ze to, co jsem napsal, je pravda…

Já
(neregistrovaný) 109.107.200.---
15. 9. 2010 10:50 Nový

Re: Je to škoda

celé vlákno

Nevýhoda – např. nejdou šablony bez potvrzování SMS, takže převod ze spořícího na běžný se musí nesmyslně potvrzovat.
Výhody – info o obratech chodí emailem okamžitě, úrok 1,6 procenta, možnost trvalých příkazů ze spořícího účtu.
Kartu FIO nemám, nemůžu posoudit. Na platby kartou po internetu si nech určitě mbank. Zrychlená platba(1,50 kč) zadaná do 12ti hodin je v jiný bance tak 2–3 hodiny po dvanácté.

MarBen
MarBen (neregistrovaný) ---.41.broadband16.iol.cz
15. 9. 2010 11:33 Nový

Re: Je to škoda

celé vlákno

Pro platby na Netu uvažuji o AXA kartě ke spořícímu účtu nebo penzijnímu připojištění – už kvůli kurzu ze zahraničí. Případně embossovanou od FIO. Jakmile by se mi FIO osvědčilo, tak mBank ruším. Mírný poplatek mi nevadí (za emboss kartu) – vadí mi, když se banka chová, jak neřízené stádo amatérů :-(

Já
(neregistrovaný) 109.107.200.---
15. 9. 2010 12:12 Nový

Re: Je to škoda

celé vlákno

To je nápad, aby ti rovnou vybrali celej účet :)
Mbank má karty pro internet bezpečný, jejich poslední výhoda. Bezpečnější je má už jen cetelem(prej, cetelem nemám).

Tonák
Tonák (neregistrovaný) ---.199.104.77.cpsnet.cz
15. 9. 2010 12:56 Nový

Re: Je to škoda

celé vlákno

Tak bude platit PayPalem, nebo si nastaví rozumně limit na tu internetovou kartu. Kde je problém?

Já
(neregistrovaný) 109.107.200.---
15. 9. 2010 14:11 Nový

Re: Je to škoda

celé vlákno

U axy musíš o ten limit nejspíš zažádat a není pak rozdíl internet/obchodník. Mbanka to má dělaný líp, tam to měníš okamžitě.

Patrik Chrz aura:91
15. 9. 2010 17:00 Nový

Re: Je to škoda

celé vlákno

Já mám u Axa 2 účty. Karta je vázaná pouze k hlavnímu. Peníze držím na „vedlejším“ a na „hlavní“ je převedu, když potřebuji něco zaplatit. Převod je okamžitý, jen pozor na to, že z nějakého těžko pochopitelného důvodu se disponibilní zůstatek na kartě ověřuje proti „včerejšímu“ zůstatku na hlavním účtu, takže s platbou je třeba počítat den dopředu.

Pepa
Pepa (neregistrovaný) 193.179.215.---
16. 9. 2010 13:55 Nový

Re: Je to škoda

celé vlákno

Díky za tip. Používám to tak v jiné bance, nevěděl jsem že to takto lze i v AXA, chtěl jsem založit další účet na manželku, takto je to jednodušší :-).

Patrik Chrz aura:91
16. 9. 2010 16:40 Nový

Re: Je to škoda

celé vlákno

No moc se neraduj. Internetem jdou fámy, že nějak omezují zakládání dalších účtů :(

roman_navratil_cs aura:41
21. 9. 2010 13:35 Nový

Re: Je to škoda

celé vlákno

Vidím, že Vás spořitelna něčím naštvala, když jste od ní musel odejít. Pokud byste měl čas a chuť, budu rád, když mi dáte vědět, co Vás k odchodu od České spořitelny přimělo. Můj email je rnavratil zavinac csas tecka cz. Vítáme jakékoli konstruktivní připomínky, které nám pomohou zlepšit naše služby a zvýšit spokojenost klientů.
Roman Navrátil, Specialista komunikace ČS pro sociální média

Pavel
Pavel (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
9. 10. 2010 1:59 Nový

Re: Je to škoda

celé vlákno

Zkusím se vmísit do diskuze. Mám účet (sporožirový) u České spořitelny cca 23 let.
11 let mi na něj chodila výplata (poslední dobou cca 35 tis.), teď 3 roky tam chodí manželčina (cca 18 tis.) poté, co jsme zrušili její "komerčku". Na ČS jsem měl vždycky neutrální názor a nikdy jsem neuvažoval, že bych tento účet zrušil. Využíval jsem poměrně povedené internetové bankovnictví, platební kartu a malý kontokorent. Měsíční poplatky se ještě loni pohybovaly od 40 do 50 Kč podle plateb (10 Kč kontokorent, 25 kč vedení internet bankingu a zbytek účetní položky nebo poplatky za 1-3 výběry z bankomatu). Letos se začaly poplatky nenápadně zvedat - nejprve se zvedl o 100% poplatek za kontokorent a teď od září najednou naskočila položka 20 Kč za vedení účtu. Takže ze 45 Kč bude najednou 85 Kč na poplatcích - tj. nárůst o 90%??? Ročně mám platit přes tisícovku, nepočítaje v to poplatek za platební kartu??. Vážení pánové, to jste trošku podělali. Takže ruším. Nemám s tím problém - mám mBanku, Fio i Axu. Chtěl bych Vás, pane Navrátile, vidět, jak chcete zvýšit moji spokojenost...

jouda
jouda (neregistrovaný) ---.vuts.cz
13. 10. 2010 13:07 Nový

Re: Je to škoda

celé vlákno

Přečetl jsem si program výhod k osobnímu účtu a místo několika set měsíčně za vše (vedení, karty, položky,...) platím 0 (nulu). Nazdar.

PK
PK (neregistrovaný) 213.168.177.---
15. 9. 2010 9:50 Nový

Pěkný článek

celé vlákno

Rád bych poděkoval autorovi tohoto článku. Perfektní čtivý článek.
mBanku jsem již odepsal. Mam ji jen proto, ze mam mHypotéku a ná ojebávám banku a ne ona mě. V současné době mám úrok na 2,21%. Požívám peníze z úvěru jako levný zdroj financování podnikatelských aktivit a kreditku a mozností čerpat 1,4mil. To se mBank povedlo :-) Bohužel novým klientům nabídne sazbu o 200% vyšší. Beru to jako důkaz nevýhodnosti prodiktu pro banku a profitu pro klienta.
Běžný platební styk řeším přes FIO a jsem velice spokojen. Už jsem akceptoval, ze při nutnem výběru z ATM zaplatím u ČSOB 6,– Lepší, jak krmit mBank.

AgX
AgX (neregistrovaný) ---.brno.scia.cz
15. 9. 2010 10:13 Nový

Re: Pěkný článek

celé vlákno

Jeste to tady ventilujte. Zacinam se bat, ze nam tu vyhodnou hypoteku mBanka nakonec zatrhne.

Já
(neregistrovaný) 109.107.200.---
15. 9. 2010 10:54 Nový

Re: Pěkný článek

celé vlákno

Kdy dávala 2,21 ? To snad není možný.

Petr
Petr (neregistrovaný) 65.197.242.---
15. 9. 2010 11:00 Nový

Re: Pěkný článek

celé vlákno

Variabilní úrok?

klient-mbank
klient-mbank (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
15. 9. 2010 11:53 Nový

Re: Pěkný článek

celé vlákno

Já mám 2,06. :-) Taky se jim asi moc nevyplatím..

Já
(neregistrovaný) 109.107.200.---
15. 9. 2010 12:15 Nový

Re: Pěkný článek

celé vlákno

Tak proto dávaj na spořících účtech jen asi půl procenta :)

Rafter
Rafter (neregistrovaný) ---.mitas.cgs.cz
15. 9. 2010 14:16 Nový

Re: Pěkný článek

celé vlákno

JJ, soucasna variabilni sazba na starou smlouvu.

Michal
Michal (neregistrovaný) ---.cust.avonet.cz
15. 9. 2010 10:33 Nový

mBank je o.k.

celé vlákno

Měl jsem sporožiro, nyní již 2 roky mBank a zatím max. spokojenost. Kartou platím běžně, 3 výběry z bankomatu bohatě stačí, 10 převodů taky postačí takže reálně mě ten účet stojí 0 kč měsíčně s tím, že se necítím na žádných službách ochuzen nebo ošizen.

Baxtter
Baxtter (neregistrovaný) 195.178.88.---
16. 9. 2010 11:15 Nový

Re: mBank je o.k.

celé vlákno

Za platbu kartou dostanete u kreditek CitiBank 2% a u GE 1%. cashback, kdybych měl platit 4000 přes karty mBank, připravím se tímo 80Kč, které mi za platby na účet připíše CitiBank, takže zde výhodnost takovéhoto počínání vskutku nevidím.

michals82
michals82 (neregistrovaný) ---.vtuo.cz
16. 9. 2010 16:13 Nový

Re: mBank je o.k.

celé vlákno

Je dobré vždy uvést i tu špatnou stránku věci a tím je měsíční poplatek za vedení karty ve výši 50 Kč plus započítání poplatků za výběry z bankomatu, kteroukoliv jinou kartou kterou použiváte. Takže ve výsledku těch ušetřených cca 10 Kč/měsíčně taky zase taková výhra není.

benzin
benzin (neregistrovaný) ---.112.244.131.static.b2b.upcbusiness.cz
16. 9. 2010 17:06 Nový

Re: mBank je o.k.

celé vlákno

Pri sjednavani si muzete domluvit odpusteni tohoto poplatku (alespon u Citi Shoping to mam odpustene).

michals82
michals82 (neregistrovaný) ---.vtuo.cz
17. 9. 2010 15:23 Nový

Re: mBank je o.k.

celé vlákno

O této možnosti jsem nevěděl. Máte poplatek odpuštěn pouze na přechodnou dobu nebo trvale? Bez nutnosti placení poplatku by už Citi Shopping karta byla zajímavým produktem.

benzin
benzin (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
18. 9. 2010 20:34 Nový

Re: mBank je o.k.

celé vlákno

V tuto chvili na dva roky. Ale zruseni karty je bezpoplatku, takze kdyz mi to pristi rok neprodlouzi tak ji muzu zrusit.

benzin
benzin (neregistrovaný) ---.112.244.131.static.b2b.upcbusiness.cz
16. 9. 2010 17:17 Nový

Re: mBank je o.k.

celé vlákno

Tak ta Citi shoping, ktera dava 2% je dava jenom na vybrane typy zbozi. Ale treba ne na lekarnicke zbozi, benzin, nakupy na internetu atd. Takze vetsinou se da udelat jeste dalsi kartou od mBanky obrat aspon tech 2000 za ktere si pak clovek jednou vybere zadarmo.

P.S.: Pokud by ste ale navic nemel sjednanu slevu na cedeni karty (ja neplatim tech 50 korun za vedeni) tak byste na tech 4000 prodelal (zaplatite za vedeni plus vyber, a asi hned ason dva vybery, kdyz potrebujete ten ctyrtisicovy limit).

Co se te karty bene od GE tyce tak tu se pocital a vzhledem ke slozni mych plateb je pro mne vyhodnejsi Citi shoping, nez GE, protoze to by znamenalo udelat aspon jeste jednou tak velky obrat v obchodech kde nemam slevu a to ja neudelam. Takze kombinace Citi kreditka + mBank kreditka mi vyjde nejlepe.

Jan Strouhal aura:41
15. 9. 2010 11:10 Nový

FIO banka

celé vlákno

s mBank to jde z kopce. Na zavedení poplatků (i když minimálních) jsem reagoval okamřitým založením účtu u FIO družstevní záložna (nyní již FIO banka). Finance svěřuji do českých rukou a prozatím jsem spokojen…

Libor
Libor (neregistrovaný) 82.117.130.---
15. 9. 2010 11:21 Nový

Pěkný článek!

celé vlákno

I já děkuji za opravdu hezky napsaný článek. Palec nahoru.

Jarda D.
15. 9. 2010 11:49 Nový

Seberte se a jděte od nich pryč!

celé vlákno

Na co už proboha čekáte? Seberte se a jděte od nich pryč – http://www.facebook.com/pages/Odchazim-3172010-od-mBank/127546377273961

Jan
Jan (neregistrovaný) 193.171.142.---
15. 9. 2010 12:25 Nový

Halt je každá banka jiná

celé vlákno

Amaterismus, šlendriánství, nedodržování obchodních zvyklostí. Divíte se? Já už ne. V podstatě už si není z čeho vybírat. Začínají se tak chovat všichni. Proč? Protože je to pro ně výhodné. Ať se banky v celé EU sejdou a vyhlásí nějaký kodex slušného jednání, který přesně zadefinuje jednání bank. Pak stačí poukázet. Ano, tato banka se chová ke svým klientům nekorektně. Jsem klientem mBanky. Spokojen? Záleží na tom s čím. Vadí mi nemožnost přímých plateb do zahraničí, ačkoli sliby byly před dvěma lety poněkud jiné. V Polsku fungují vkladomaty na hotové peníze. Tady se taky slibovali, ale nikdy neuskutečnili. Nikde žádné vysvětlení. Žádná výroční zpráva, kde by banka své sliby podrobila nějaké sebereflexi. Tak s tím asi nikdo nic nenadělá. Buď u banky zůstanu, nebo přejdu jinam. Zatím důvody k přechodu jinam nejsou v mém případě tak závažné, abych to udělal. Halt čas ukáže. Bude li se chtít banka položit, nemám tam tak vysoký zůstatek na účtu, abych to nepřežil. Přeji všem pěkný den.

Karl von Bahnhof
Karl von Bahnhof (neregistrovaný) ---.eon.ba.cust.gts.sk
15. 9. 2010 13:52 Nový

Délka "ověřovacího" období

celé vlákno

@autor: Slovem „tohoto“ ve větě „od prvního dne předešlého kalendářního měsíce do posledního dne tohoto měsíce“ myslí banka rovněž „tohoto předchozího měsíce“, tj. v odstavci „Přeloženo“ je vhodné opravit: od 1.9. do 30.9.2010. Ano, na stránkách banky to je v Aktualitách také nejasně napsáno, ale v tomto PDF to mají v odstavci II. Účast v akci zcela jasně definováno:
http://www.mbank.cz/images/eMAX_Plus/urokova_nabidka_pravidla.pdf

Rafter
Rafter (neregistrovaný) ---.mitas.cgs.cz
15. 9. 2010 14:32 Nový

Reklamstina

celé vlákno

Nejvic me na tom stve, ze se ta reklamstina zacina rozmahat i ve firmach, kde to clovek necekal. U mBank aby si clovek delal analyzu na aktualni pravidla a bohuzel s tim zacina uz i Vodafone. Jejich uzasna reklama na volani zdarma do vlastni site uz nezminuje (samozrejme ze drobnym pismem jinde), ze je to po provolani pausalnich minut. Od nich bych to cekal min nez od mBank. Je mi na bliti..

Nox
Nox (neregistrovaný) ---.sattnet.cz
15. 9. 2010 14:34 Nový

mBank a CS

celé vlákno

mBank se asi rozhodla zacit konkurovat ceske Sporitelne, ktera je povestna drbanim levnou nohou za pravych uchem.

PetrM
PetrM (neregistrovaný) ---.tabor.telecom.cz
15. 9. 2010 15:48 Nový

Tři roky poté aneb poučení z krizového vývoje

celé vlákno

Jsou to tuším téměř tři roky co mBanka vstoupila na náš trh. Přišla z naprosto odlišným konceptem, který měl nesporně obrovský úspěch (tolik klientů nečekal ani ten největší fantasta). Ať už to byly téměř nulové poplatky nebo styl komunikace. Odlišný, férový a velmi jednoduchý. Nevím jestli to je hospodářskou krizí (jak autor naznačuje), změnou managementu nebo problémy polské matky, ale pravdou je, že jde banka z jednoho extrému do druhého a jednoznačně tím ztrácí. Od jednoduchosti k velké komplikovanosti. Od pozitivního vnímání a spousty fanoušků k opaku.Zcela mění svůj koncept a to je škoda. Dlouhodobě tento „nový“ koncept nemůže uspět a popírá principy úspěšného vstupu na trh. Krátkodobě může urychlit cestu do černých čísel, ale dlouhodobě nemůže uspět! Naštěstí v těch prvních dvou letech ukázala dobrou cestu po které se teď vydávají další investoři a nám nezbývá než doufat, že se poučí z chyb kterých se mBanka dopouští v posledním roce a kus

Bříza2
Bříza2 (neregistrovaný) ---.tmcz.cz
15. 9. 2010 15:55 Nový

Plivání jedu?

celé vlákno

Tento článek je skutečně „objektivním a nezávislým“ rozborem současné situace v mBank! Jsem klientem této banky již 3 roky, ale „hrůzy“, které autor popisuje mi nějak unikly. Říká se: „Koho chleba jíš, toho píseň zpívej.“ a proto se mi zdá, že byl tento článek napsán na objednávku. Je to k vzteku, když lidé utíkají od našich renomovaných a hlavně nenažraných bank k jiné a ještě k tomu polské, že ano. Druhým důvodem, proč tento článek vznikl, může být i značná natvrdlost pisatele, který se nedokáže orientovat v celkem jednoduchých a jasných pravidlech této banky. Pro mne je rozhodující to, že mBanka nabídla lidem bezplatnou alternativu bankovních služeb, které fungují velice dobře a když si spočítám, kolik jsem na poplatcích platil u Komerční banky či GE Monney banky za rok, vyplatí se mi využívat služeb mBanky i za cenu nižšího úročení vkladů a neexistence bankovních přepážek, které jsem stejně za tři roky nepotřeboval. Ještě pár podobných bank a myslím, že mají naše nenasytné peněžní ústavy, zaměstnávající zbytečné úředníky, odzvoněno!

Spee
Spee (neregistrovaný) ---.ktuo.cz
15. 9. 2010 16:37 Nový

Re: Plivání jedu?

celé vlákno

U mBank jsem byl taky. Měl jsem u nich spořící učet. Ty už tam dávno nemám (úroky). A poněkud jsem změnil názor. Radši si zaplatím 100Kč měsíčně a mám klid a jistotu větší banky.
Nemusím přemýšlet jestli si aktivovat to či ono, zaplatit kartou o 100Kč víc, či míň. Provést převod (nebo už mám převody vyčerpané?)
Myslím, že to spěje k jedinému a sice k mKonci. Z čeho bude banka dávat hypotéky a půjčky, když ji např. tzv. hodní spořivý klienti odešli.

benzin
benzin (neregistrovaný) ---.112.244.131.static.b2b.upcbusiness.cz
15. 9. 2010 16:41 Nový

Re: Plivání jedu?

celé vlákno

No presne to nebudete muset resit ani u mBanky, pokud vam nevadi zaplatit 19 Kc mesicne.

xls
xls (neregistrovaný) ---.161.broadband11.iol.cz
15. 9. 2010 16:40 Nový

Nepoužitelná

celé vlákno

V mBank jsem měl pár účtů od prvních dnů a minulý týden jsem se nakonec dokopal k návštěvě jejich pobočky, abych to všechno zrušil (peníze jsem tam neměl dávno). Ze začátku to vypadalo nadějně, lákal mě hlavně spořicí účet a karta pro platby v zahraničí. Bohužel se obojí po pár měsící ukázalo jako nepoužitelný, eMax kvůli úroku a karta kvůli kurzům.
Všechny ostatní „služby“ jsem již sledoval jen ze sportovního zájmu: všechny nadějně vypadající služby byly ihned zašlapány opožděním, neschopností realizace, školáckými chybami, nefunkčností a změnami podmínek na nevýhodné. Jestli si nějaká banka na českém trhu zaslouží zavření, tak je to mBank. A čím dřív, tím líp.

Pavel
Pavel (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
15. 9. 2010 17:06 Nový

Re: Nepoužitelná

celé vlákno

Co je nepoužitelné pro jednoho nemusí být pro jiného. Standartní běžný účet pro domácnost nemá chybu. Je skutečně zadarmo a jeho ovládání i možnosti voleb (např. limity na kartě) nejsou u velké 4 běžné. Také rovnocenný režim dvou uživatelů-manželů se mě hodí. Problémy popisované v článku neřeším. Spořící část byla degradována již dříve a spořit se musí prostě jinde.

TVK
TVK (neregistrovaný) ---.ludik.cz
15. 9. 2010 17:34 Nový

Každý má možnost volby

celé vlákno

Já jsem u mB přes 2,5 roku a vybral jsem si tento ústav z čistě pragmatického hlediska. Služby, které tehdy zdarma pokytovali (vs. 1400–1800 Kč ročně v mé tehdejší bance) mi jako naprosto průměrnému klientovi postačovaly a postačují i nadále, po všech posledních změnách a omezeních. Kartou platím běžně, jako soukromá osoba mám jednorázových převodů pár za měsíc a potřebu „fyzické“ pobočky nebo manipulace s hotovostí jsem neměl ani dřív. Samozřejmě, služby, které se dostaly „mimo“ efektivní rámec (spořící účet), mám jinde, takže stejně tak mám účty v několika jiných ústavech. Dnes v době IB je to otázka pár minut změnit „hlavní“ banku a je úplně zbytečné a kontraproduktivní do toho dávat emoce.
Kdyby byla na finančních severech věnována stejná pozornost poplatku 150–200 Kč za měsíční vedení účtu u hypo, kde má normální člověk 1 pohyb, nebo 300 Kč ročně u SS, kde je pohybů také za rok pár, tak bych to chápal. Ale tohle …

volume
volume (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
15. 9. 2010 19:54 Nový

Spořit s mBank

celé vlákno

šlo ještě v době eM+ (tedy skutečně spořit, ne pořád přešupovat pár stovek), byl to takový slušný „měsíční(týdenní) termíňák“. Pokles úroků neřešme, ty padaly všude. Definitivně to ale zařízli zavedením pásem. Fakt bych chtěl vidět „finančníka“, který tam za těchto podmínek nechal peníze.
Ale pokus o oživení spoření u mB za podmínek „když, ale, pokud, možná“ je už skutečně zoufalství nebo komedie.
To už by tam mohlo být i zvýhodnění pro blonďáky či kudrnaté, plovoucí úrok podle vlhkosti vzduchu či prémie podle ovulačního cyklu

xf
xf (neregistrovaný) ---.i4g.tmcz.cz
15. 9. 2010 22:16 Nový

Re: Vyznejte se v mBankovštině: nejlépe složitě a nepřehledně

celé vlákno

No, však si také najali za ředitele člověka, který už má s ničením firem zkušenosti. Bohužel, jen s ničením. Ale tohle umí perfektně.

Host
Host (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
16. 9. 2010 8:52 Nový

Re: Vyznejte se v mBankovštině: nejlépe složitě a nepřehledně

celé vlákno

A dělá to zadarmo?

študent
študent (neregistrovaný) ---.eurotel.cz
16. 9. 2010 8:27 Nový

relativní spokojenost

celé vlákno

S účty u M- banky jsem neměl problémy, po propadu úroků jsem úspory převedl jinam a využívám bezplatné převody – limit 10 mě stačí a ten jeden výběr kartou mě finančně nezruinuje.

Pavel
Pavel (neregistrovaný) ---.fme.vutbr.cz
16. 9. 2010 8:47 Nový

mbank & FIO

celé vlákno

Mám oba účty.
FIO je česká banka…k dnešnímu dni snad jediná česká banka. Rychlé převody, bezproblémový chod, profi přístup.
mBank máme pro běžný chod domácnosti, výhodou „právně“ společný účet se ženou a každý vlastní přístup k IB. IB je přehledné !!! přehlednější než u ČS kde mi nebyli schopni na pobočce říct za co platím některé poplatky.
Pokud by nastaly nepříjemnosti, není nic jednoduššího, než převest peníze a pokračovat dál u konkurence.
Zatím spokojenost na obou stranách.

roman_navratil_cs aura:41
21. 9. 2010 13:32 Nový

Re: mbank & FIO

celé vlákno

Omlouvám se, že Vám v naší pobočce nedokázali objasnit poplatky. To by se stávat nemělo. Od září jsme navíc uvedli nový sazebník, který je přehlednější. Pokud budete chtít, prosím kontaktujte mě na emailu rnavratil zavináč csas tečka cz. Rád bych zjistil podrobnosti dané situace a zajistil, aby se již neopakovala ani Vám, ani jiným našim klientům.
Roman Navrátil, Specialista komunikace České spořitelny pro sociální média

ALFA
ALFA (neregistrovaný) ---.customer.poda.cz
26. 9. 2010 13:52 Nový

Re: mbank & FIO

celé vlákno

Namísto objasňování poplatků napište, o kolik ročně oberete klienta, který vám svěří svůj příjem, již tu někdo uvedl, že je to asi 1400 Kč, tak takového "bankéře" snad nepotřebujeme...

roman_navratil_cs aura:41
30. 9. 2010 8:50 Nový

Re: mbank & FIO

celé vlákno

Výše ročních poplatků se podle profilu klienta, portfolia jeho produktů a aktivit pohybuje od 0 Kč do desítek tisíc korun. Napište mi na sebe prosím kontakt na rnavratil zavináč csas tečka cz. Náš bankéř Vám rád připraví návrh optimálního portfolia produktů tak, aby Vaše peníze byly zhodnoceny co nejlépe při co nejnižších poplatcích. A pak se budete moci rozhodnout, zda bankéře potřebujete či nikoliv :-)

Roman Navrátil, Specialista komunikace České spořitelny pro sociální média

bourač
bourač (neregistrovaný) ---.95.broadband6.iol.cz
17. 9. 2010 1:31 Nový

článek o poslední akci mBank

celé vlákno

Dalichu přečet jsem si tu „glosu“ a konstatuji že je zcela objektivní a dobře napsaná, jedině bojler tě mohl obvinit z hyenismu, ber ho s rezervou on je do mBank zamilovanej :-)

Pavel Pštros
Pavel Pštros (neregistrovaný) 82.150.162.---
19. 9. 2010 20:38 Nový

Nechápu zoufalý pokřik autora

celé vlákno

který hraničí až s hulvátstvím. Rozumím tomu, že produkt emax plus je sám o sobě nevyzpytatelná chiméra (proto ho také nevlastním), ale nadávat na strategii úročení tohoto produktu mi přijde přinejmenším hloupé. mBank je stále bankou, kde se při slušném chování k této instituci (např, že si nebudu u bankomatu vybírat po pětistovkách) NEPLATÍ žádné poplatky (sám jsem u mBank od začátku r. 08 a neplatil jsem doposud bance krom daně z úroku opravdu nic). Články proti mBank mi v poslední době přijdou jak na objednávku od ČS. No holt si zvykejte, že člověk pokud zjistí, že na poplatcích múže ušetřit třeba i 1 pojištění auta, tak zkrátka začne konat.

roman_navratil_cs aura:41
15. 10. 2010 7:51 Nový

Re: Nechápu zoufalý pokřik autora

celé vlákno

Pavel Pštros: Veřte, že Česká spořitelna si neobjednává články proti své konkurenci. Jsme hrdí na získané ocenění Nejdůvěryhodnější banka roku 2009 a důvěru klientů si udržujeme raději zkvalitňováním služeb. I tady na sociálních médiích můžete vidět, že zde vystupujeme zásadně transparentně. Pokud byste měl jakékoli konkrétní dotazy k vystupování spořitelny v médiích, neváhejte mě prosím kontaktovat na emailu rnavratil zavináč csas tečka cz. Před svými klienty nic netajíme, zodpovíme každý dotaz.

Roman Navrátil, Specialista komunikace ČS pro sociální média

Běžný klient
Běžný klient (neregistrovaný) ---.nemspk.cz
27. 9. 2010 19:26 Nový

Proč nemá mBank věrnostní program jako je beneplus/citi shopping?

celé vlákno

Já zůstávám mBank věrný, tyhle změny mě zatím nepostihly, a tak mi zatím vyhovuje a jsem na ni zvyklý. Stačí mi základní služby, co má a vyhovuje mi její jednoduché internetové bankovnictví. Peníze hotově vyberu tak jednou za 3 měsíce, mBanku mám jako centrum mých financí (inkasa, sipo, trvalé platební příkazy), přebytek odešlu na spořící účet do jiné banky (GE), platí kartou beneplus. Mám tak 7-9 platebních příkazů měsíčně. Kromě 4 výběrů z bankomatu jsem neměl od mBank nikdy žádný poplatek a jsem jí za to vděčný. Pokud by zavedla věrnostní program s 1 % slevou z každé platby, jako má bene+, tak bych se k ní vrátil i s kartou a při objemu mých plateb u obchodníků (15-25k) a zisku 2-3% z každé transakce mínus to 1 % pro mě by se jí taková karta uřčitě vyplatila více než poplatky.

Radka
Radka (neregistrovaný) 193.86.145.---
8. 10. 2010 9:52 Nový

Bohužel souhlasím

celé vlákno

Je to tak. Byla jsem disponentem manželova účtu a hned po vydání nového ceníku v létě 2010 jsme zažádali o změnu mojí osoby na spolumajitele, čímž jsem měla jako majitel účtu nadále mít tři výběry z bankomatu zdarma po splnění obratu v karetních transakcích. Banka měla při prvním zřizování našeho účtu všechny moje údaje, kopii občanského průkazu, rodného a snad i oddacího listu... Na pobočce jsme tedy vyplnili jen žádost o změnu. Když jsme se ptali, jestli je to opravdu všechno a opravdu nechtějí naše doklady nebo podepsat ještě něco dalšího, řekli nám, že ne. Změna měla trvat 30 dní. Ok. Selským rozumem bych řekla, že v centrále banky někdo kompetentní udělá v systému dvakrát dvojklik a jsem majitelem účtu! Kdepak. Ihned mi v mBank zablokovali přístup k účtu, zablokovali mi platební kartu. Na účet mi přicházely peníze, ale já jsem pro banku byla NIKDO, neexistovala jsem a na své peníze jsem neměla nárok, na účet jsem se nedostala. Měsíc se vůbec nic nedělo. Když jsme věc urgovali na mLince, nikdo nevěděl, kde se naše žádost v danou chvíli nachází, ale snad prý šla do Prahy, a z Prahy zase do Polska. Super. Po měsíci z Polska přišel dopis, kde nás k naší velké radosti nemilosrdně žádali o kopii mého i manželova dokladu totožnosti, protože „jsme poslali nekompletní žádost o změnu k účtu“. Hlavně, že jsme se na to měsíc nazpět v pobočce ptali. Odeslali jsme kopie dokladů. Několikrát jsme věc urgovali na mLince. A pak se to stalo. Po dalším měsíci, světe div se, jsem se zase dostala ke svému účtu a teprve tam jsem si mohla laskavě zažádat o novou platební kartu. Naštěstí lhůta na výrobu karty netrvala dalších avizovaných 30 dní, ale jen deset, takže od srpna počínaje ke dnešnímu dni už týden zase platím kartou. Jaké překvapení, ta rychlost!!! „Ale, moje milá mBank, v čase, který jsi mi poskytla, jsem horlivě hodnotila Tvé služby a stihla jsem udělat hned tři záložní plány, jak s Tebou taktéž vydrbat v případě, že se mi někdy alespoň trochu zachce.“

Zasílat nově přidané příspěvky e-mailem