Myslim si, ze si vetsinou urad vystaci s vytisknutym elektronickym vypisem. Pokud tomu FU neduveruje, neni problem pozadat banku o vystaveni vypisu (samozrejme za $).
Díky za tento článek a za informaci, že klienti eBanky mohou požadovat nezasílání výpisu z účtu. Okamžitě jsem se připojil na internetu ke svému účtu v eBance a sám jsem si vyplnil formulář o změně zasílání výpisu z účtu na NEZASÍLAT POŠTOU a banka si okamžitě za to z mého účtu za tuto mnou provedenou změnu odečetla poplatek 30,- Kč. Opravdu každé kýchnutí si banky nechají velice dobře zaplatit !
Kvalitních služeb eBanky využívám již několik let, její rychlost je dle mého názoru a po vyslechnutí názorů lidí v mém okolí bezkonkurenční, nabídka služeb výborná nemluvě o maximálním ovládání účtu a přidružených bankovních služeb přes internet. Je samozřejmě nutné sledovat ceník služeb, nic není zadarmo. 30 Kč je jednorázová položka, která se záhy vrátí na úspoře ze zrušených výpisů
EBanka si taky nechává "kvalitně" platit (a to skutečně za každé kýchnutí). Jště že neamjí zpoplatněno zasílání certifikačních kódů. Před pár lety jsem měnil limit platební karty, nastavil jsem částky potvrdil, pak jsem si to rozmyslel a upravil to, potvrdil a 400 Kč v tahu. :o( No ano, je to moje chyba, měl jsem si přečíst ten (zcela přeheldný a srozumitelný) ceník.
Ne, nemyslím. Tenhle poplatek bych ještě chápal. Podle aktuálního ceníku je změna limitu za 50,- Kč. Že by eBanka tak zlevnila? Možná ještě následuje potvrzení o změně za 100... :)
Mám eBanku a ještě mi nikdy výpis nepřišel. Když jsem si zřizovala účet, tak mi možnost nezasílání výpisu byla nabídnuta. Vzhledem k tomu, že se mohu na stav a pohyby kdykoliv podívat je výpis placená zbytečnost.
Nějak v celém článku chybí to, co původně sliboval, totiž jak se této služby zbavit a u které banky to lze. Za eBanku mohu říci, že výpis není povinný.
WSPK - přestože to na svých www stránkách aktivně nenabízí, mám výpisy zrušené. Prostě jsem podepsal jakýsi dodatek smlouvy "že pohyby a zůstatek si zjišťuji na internetovém bankovnictví" a od té doby mám od výpisů pokoj. Ale bylo to začátkem minulého roku, tak nevím, jestli mi teď na konci roku něco nepřijde (když je to prý povinné).
Ve vaší tabulce je roční perioda označena poznámkou od 1.1.2006, zatímco v tiskových zprávách na www.csas.cz jsou pouze možnosti týdenní - měsíční - čtvrtletní.
Bohužel, je to tak :-(
ČS se bohužel řídí pořekadlem udělat změny tak aby se vlk, tedy klient, nažral a koza, tedy poplatky, zůstala celá.
Zajímalo by mne kolik reklamních a jiných letáků ČS dostanu spolu s čtvrtletním výpisem - za těch 19,50 jich bude asi dost :-/
Jsem zvědav kdy ČS s velkou slávou ohlásí možnost ročního výpisu za cca 60kč :-)
Oblíbený argument bank o "zákonné povinnosti" poskytovat tištěný výpis je opět pouze účelové šíření polopravd, protože ve stejném zákoně je i uvedeno "pokud se banka a klient nedohodnou jinak".
poznámka u tabulky se týká všech údajů uvedených u České spořitelny, kde nově u sporožirových účtů umožňují také týdenní a kvartální frekvenci zasílání výpisů z účtu. Jak je však v tabulce uvedeno, roční frekvence není u České spořitelny možná.
Jak je mozne, ze mate uplne stejny clanek, jako je na idnesu ve fincentru? to vas snad koupili a vasi redaktori pracuji pod oboji, nebo jste ho proste opsali od konkurence?
Bohužel, Fincentrum článek opsalo od nás. Když srovnáte čas vydání obou článků, zjistíte, že článek na Měšci vyšel už na konci roku 2005, zatímco článek na Fincentru včera, to jest na začátku roku 2006.
Když jsem byl u České spořitelny, výpis ze sporožita jsem dostával v půli příštího měsíce. Týden až deset dní před koncem zúčtovacího období tam už obraty nebyly naúčtovány! Přestaly mne bavit ty nekonečné fronty, neznalost "prodavačů" a jejich žaludek neustále nutit klientům spořitelní "suprprodukty" a přestal jsem být konzervativní, vzal rozum do hrsti a sporožiro zrušil. Internetový konfigurátor mi vyhodnotil sporožiro s mými položkami jako jeden z nejdražších účtů. Mezi nejlevnější mi vybral 0400 Živnostenskou banku. To jsem si pak ještě potvdil průzkumem sazebníků jednotlivých bank. I když zdražují všechny ústavy, ŽB zdražuje mezi posledními. Nyní mám výpis následující den po konci účetního období, chybí obraty maximálně z posledního dne. Na netových stránkách spořitelny navíc byl jen VÝŇATEK ze sazebníku a když jsem jim napsal, že lidé chtějí mít přístupný sazebník celý, rázně mi odpověděli, že velení takto rozhodlo a že není důvod nic dalšího ke spokojenosti lidí v tomto ohledu dělat.