Spočítejte si...

Zavřít

Vyberte nejlepší finanční reklamu za rok 2005

Reklama. Je všude. Na internetu, v tisku, v rozhlase, v televizi. Některá je vtipná, příjemná, jiná vlezlá, otravná. Inzerují všichni. Výrobci, prodejci, poskytovatelé služeb. Finanční instituce. A vy můžete rozhodnout! Kdo má nejlepší finanční reklamu za rok 2005?

Reklamě na finanční produkty se neubráníte. Není to ostatně ani třeba. Reklama není pouze prostředkem, jak přesvědčit „běžného občana“, aby využil služeb konkrétní instituce, ale také zdrojem informací, byť mnohdy zjednodušených.

Letos máte již po čtvrté v historii možnost rozhodnout, která finanční instituce má nejlepší televizní reklamní spot, a to v anketě o Nejlepší finanční reklamu roku 2005. Rozhodujete vy, čtenáři Měšce, na základě svých preferencí – podle toho, která reklama vás zaujala, pobavila, přesvědčila… zkrátka kterou považujete za nejlepší. Zároveň s vámi, avšak zcela nezávisle, rozhoduje též odborná porota složená ze zástupců médií, odborníků z mediální sféry a z významných státních institucí.

Jak hlasovat?

Hlasovat můžete od 1. do 28. února 2006 prostřed­nictvím hlasovacího formuláře. Na stránce s přehledem spotů si vyberete svého favorita a kliknete na tlačítko „Zvolit“. Jste-li registrovanými a přihlášenými uživateli, budete zároveň s hlasem zařazeni do slosování o zajímavé ceny. Nejste-li registrovanými či přihlášenými, bude vám nabídnuta možnost registrace (nebo přihlášení). Hlasovat tímto způsobem můžete pouze jedenkrát a váš hlas bude započítán i v případě, že nebudete přihlášeni.

Druhým způsobem, jak přidat oblíbené reklamě svůj hlas, je zaslání SMS zprávy ve tvaru HLAS MESEC X, kde X představuje číslo, které najdete u vybraného reklamního spotu, na telefonní číslo 907 09 06. Cena jedné SMS je 6 Kč včetně DPH a není odesíláno potvrzení o jejím přijetí. V tomto případě je započítáván každý odeslaný hlas a každý vás též zařazuje do slosování o ceny.

V rámci hlasování odborné poroty budou po uzavření čtenářského hlasování zveřejněny komentáře odborných porotců ke zvoleným reklamním spotům.

Vyhlášení výsledků ankety o Nejlepší finanční reklamu roku 2005 proběhne 7. března 2006, kdy budou zveřejněni též výherci čtenářského slosování o ceny.

Ceny pro hlasující čtenáře

Ve spolupráci s našimi partnery jsme pro vás připravili zajímavé ceny. Do slosování o ně budou zařazeni všichni registrovaní a přihlášení čtenáři hlasující přes webový formulář a všichni hlasující přes SMS zprávy – a to tolikrát, kolik SMS zpráv zašlou. A co můžete vyhrát?

Mezi cenami pro vylosované čtenáře vévodí DVD přehrávač Hyundai DV-5-X312 od Obchodního domu.cz, třikrát předplatné týdeníku Strategie, pět předplatných měsíčníku Marketing Magazin, pět předplatných měsíčníku Osobní finance a rozdáme též několik triček Měšce.

DVD přehrávač Hyundai DV-5-X312

Partneři ankety o Nejlepší finanční reklamu roku 2005

Obchodní dům - logo

Strategie       Marketing a Média

Osobní finance - logo       TNS A-Connect

Anketa

Jaký je váš vztah k reklamě?

2 názory Vstoupit do diskuse
poslední názor přidán 1. 2. 2006 12:10