Spočítejte si...

Zavřít

Vodafone: Oskar končí, novinky na scéně

Vodafone s definitivní platností skoncoval s Oskarem. V souvislosti s přejmenováním a přenositelností čísla spustil nejen obrovskou reklamní kampaň, ale připravil také změny pro své zákazníky. Jde o první krok, a další ještě přibudou. Na co se u Vodafonu můžete těšit?

Značka Oskar působila v České republice od roku 1999 a od té doby si získala 2,14 miliónu více či méně spokojených zákazníků. Pro mnohé nebylo překvapením, když 1. června 2005 bylo oznámeno, že Oskar se stává součástí velké britské telekomunikační korporace Vodafone, a již od 1. července se logo Oskar objevovala zásadně i s logem Vodafone.

Poslední měsíc jsme byli svědky zajímavé reklamní kampaně, tzv. Červených rukou, které měly být odhaleny právě dnes. Shoda dat s definitivní změnou značky Oskar na Vodafone samozřejmě nebyla čistě náhodná. Dnešním dnem tedy Oskar definitivně zaniká, jeho loga v obchodech, na billboardech atd. budou nahrazena znakem Vodafonu, všem zákazníkům se definitivně změní logo i na mobilním telefonu.

Nejlepší finanční reklama roku 2005 – rozhodněte, která finanční instituce měla v loňském roce nejlepší televizní reklamu!

Změny názvů potkaly i jednotlivé služby, například z „Oskarty“ se stává „Vodafone karta“, z „OskarLinky“ je „Vodafone péče o zákazníky“, z „OskarKontaktu“ je „Vodafone prodej“ aj. Co však tato změna přinese přímo zákazníkům?

Změny a tarify

Společnost Vodafone je ve světě známá svým důrazem na kvalitní pokrytí a i v České republice hodlá dostát své pověsti a výrazně zvýšit své investice do zkvalitnění sítě. Další potěšující zprávou je rozšíření péče o zákazníky prostřednictvím operátorských linek, které budou nově k dispozici 24 hodin denně.

Co se tarifů týče, tak nabídky Vodafonu budou přímo navazovat na Oskara a žádný z tarifů se zatím nemění. Stejně tak zůstane zachováno i volání do všech sítí za stejnou cenu v jakoukoli dobu.

Pro nové zákazníky však přichází Vodafone se zajímavou nabídkou „Vyzkoušej“. Vzhledem k možné přenositelnosti mobilních čísel se poslední dobou s nabídkami pro nové zákazníky roztrhl pytel. Většina nabídek pro nové zákazníky však přidává další volné minuty, SMS, MMS či jiné služby k paušálu po určitou dobu zdarma, ale standardní paušální poplatek většinou normálně platíte.

Nabídka Vyzkoušej vám naopak slibuje první měsíc paušál zdarma a možnost provolat až 500 volných minut (u tarifu 500 naplno), navíc získáte kredit 300 Kč (357 Kč s DPH) na vyzkoušení Vodafone služeb (kromě roamingu a volání na linky se zvýšenou tarifikací). Výhodou jistě také je, že kdykoli během měsíce můžete SIM kartu bez poplatku vrátit.

Nabídky pro nové zákazníky
Eurotel Až 500 minut volání měsíčně navíc po dobu až 12 měsíců, volání po 3. minutě do sítě Eurotel zdarma, dotované telefony.
T- Mobile Až 300 minut volání měsíčně navíc po dobu 12 měsíců, nebo 100 SMS měsíčně navíc po dobu 24 měsíců, nebo 3 měsíce surfování po internetu zdarma, dotované telefony.
Vodafone První měsíc paušál a volné minuty zdarma, 300 korun kredit na služby Vodafone, bez nutnosti uzavírat smlouvu a s možností kdykoli v tomto měsíci vrátit SIM kartu, buď dotovaný telefon, nebo některý z Vodafone balíčků zdarma.

Další velké změny přicházejí v oblasti roamingu. Vodafone sjednotil všechny ceny za roaming od všech operátorů do pouhých třech pásem, kde garantuje jednotnou cenu pro všechny své zákazníky po 24 hodin denně. Pokud využijete služeb jedné z mnoha partnerských sítí Vodafonu, dostanete navíc 15% slevu.

Jistou nevýhodou tohoto roamingu je, že nejlevnější 1. zóna obsahuje pouze Německo, Slovensko, Chorvatsko, Rakousko, Polsko a Itálii. Mnohé další poměrně frekventované země (např. USA či Rusko) se dostaly až do nejdražší 3. zóny.

Roaming Vodafone
Odchozí hovor Příchozí hovor SMS
Zóna 1 25 Kč 12 Kč 7 Kč
Zóna 2 30 Kč 15 Kč 8 Kč
Zóna 3 60 Kč 30 Kč 12 Kč

Ceny jsou uvedeny bez DPH.
Odchozí hovory v partnerských sítích jsou s 15% slevou.

Nabídka telefonů nebyla ještě zcela upřesněna, pouze některé telefony jsou nabízeny už od 7 Kč , Vodafone ale v nejbližší době slibuje nejen další zlevnění telefonů, ale i nové modely nabízené zatím pouze v zahraničí. Jelikož reklamní kampaň Vodafonu prý zdaleka nekončí, jistě se můžeme v průběhu roku těšit na další zajímavé akce.

Anketa

Jakého mobilního operátora využíváte nejčastěji?

16 názorů Vstoupit do diskuse
poslední názor přidán 6. 4. 2006 9:49