Mění se nejen bankovní sektor, i v sektoru mobilního volání to vypadá, že virtuálové rozhýbou zapáchající stojatou vodu a že se mobilní operátoři budou muset smířit se snadnějšími přechody zákazníků (kde jsou ty doby, kdy přidělení čísla stálo 1.000,- Kč a stejnou sumu jeho zrušení? A kde jsou ty doby, kdy se na přidělení pevné linky čekalo několik let, ach Bože, to už je snad pravěk a ne že by se mi po tom stýskalo, jen si to pamatuju).
Hypotéka vypadá zajímavě, ale jde o to, jaké poplatky si k úrokové sazbě přidá, stejně jako o to, aby to zas nebylo papírování jak na stavbu katedrály i s přilehlou farní rezidencí.
Rozhodně ne každý úředník, ale i na finančním úřadě naprostá menšina lidí, navíc proč by je zajímaly fyzické nepodnikající osoby? To samé se soukromými účty podnikajících. Běžně dávám bankám výzvy na zaslání údajů o stavech a obratech účtů a zajímám se na účtech opravdu o něco jiného, než jestli někdo nakupoval v Tesku…
To je argument jak noha, že Dinners mají lepší pojištění - taky ale je ta karta drahá tak, že bych si za tu cenu sjednal lepší cestovní pojištění u běžné pojišťovny. navíc se stím nedá skoro nikde platit, protože požadují po obchodnících největší procento za transakci ze všech.
Podle mě Unicredit kreditky jsou nejlepší - jejich AXA umí i vracet peníze, i když jen na penzijko. Nejlepší jsou ale ve směnných kurzech u MC - přesně kurz asociace, to zatím žádná jiná karta neumí pokud vím, nejlepší mají zabezpečení MO/TO plateb - karta je prostě zablokovaná a lze ji telefonicky odblokovat a to buď trvale nebo dočasně. To taky žádná jiná karta, pokud vím, neumí. Kdysi to byla jediná banka, která nabízela 100% inkaso dlužné částky, ale to už dělá kde kdo.
Možná to jsou pro vás nepodstatné detaily, ale podle mě se má karta vybírat podle nich a ne podle pojištění... má svatá prostoto.
Podle mě celkem zajímavá nabídka... Uvažuji o zrušení účtu u RB, sice mám bezplatné účty u mBank a FIO, ale u obou mám jisté výhrady. Zuno zas neberu z principu (když odejít od RB, tak odejít a ne přejít k "baby RB"). Musím říct, že Unicredit mi přijde jako reálná alternativa pro moje potřeby.
Kdyby ještě lehce "změkčili" podmínky pro bezplatné vedení, např. ve stylu, že je možný měsíční výpadek a naskočí až druhý měsíc, tak by to nemělo chybu. Takto je přeci jen určité riziko, že bude člověk platit celkem vysoký poplatek třeba při změně zaměstnání, kdy se nějak blbě sejdou data atd.
Ale i takto mi to přijde mezi "bezpoplatkovými variantami" v ČR poměrně zajímavé. Celkem potěšitelné, v poslední době jsem měl u různých "supernabídek" obvykle spíš pocit, že si někdo dělá legraci, ale tohle nevypadá zle.
Jsou to autorizační SMS klíče, takže je potřeba je mít na podepisování aktivních transakcí v IB a vlastně i samotný přístup. Je to skutečně bizarní, že u UCB jakožto jediné banky v republice si je třeba tuto funkcionalitu předplácet, nicméně alternativně nabízí autorizaci prostřednictvím Smart klíče (aplikace pro zařízení s Androidem nebo iOS, případně údajně i BlackBerry a telefony s podporou Java, které umožňují spustit starší verzi aplikace), který je zdarma, případně lze použít takovou kličku a založit si a přiřadit k IB spořicí účet Prima, který obsahuje autorizační SMS klíče zdarma, čím by se měly stát bezplatnými i k běžnému účtu.
Zajimavejsi je stejne Ukonto na Slovensku, ktere otevrou na ceskou obcanku a ceske cislo mobilu. Zdarma je Maestro, se kterou jsou mozne vybery ze vsech bankomatu na svete za kurz MasterCard, coz je tak 0,2% nad stred. To ma jen jeste slovenska Zuno, ale tam je treba mit trvale bydliste a danovy domicil. Lepsi uz je jen DKB Berlin.
Ceska UniCredit sice priradi ke karte euroucet, ale jen na vybery v Eurozone, stejny podfuk jako Equa.
Jestli CNB zase v listopadu posune kurz k 29, tak by se vyplatilo si tam pres EasyChange nechat posilat z CR vyplatu ; )
No tak vystřízlivění z účtu zdarma. Podmínkou bylo že na účet musí přijít 12000 měsíčně. V práci jsem dal výpověď - výplata mi tam nechodí, vkládal jsem tam teda hotovost. A ejhle - lup ho a poplatek - 199,00. Oni ty peníze musí přijít z jiné banky. Nemůžete je tam vložit přes bankomat, ani hotově na přepážce. Jak kdyby nebylo jedno odkud se vezmou. Přitom co tam vložím to z větší části utratí pohyby na účtu jsou .........
To už i Česká spořitelna vyjde levněji. Prohloupil jsem a nechal se nachytat.
Jinak jsem s tím účtem vcelku spokojen. Ale tohle je přechcávka nejvyššího kalibru .
Snad nejhorsi banka co znam. Mam ucty u tri ruznych bank a tato je stoprocentne nejhorsi. Zastarale naprosto nevyhovujici internetove bankovnictvi a mobilni bankovnictvi, ktere po kazde aktualizaci prestane fungovat a vy musite osobne do banky pro novy klic. Hotlinka banky pro podporu klientu nema, podle jejich sdeleni, opravneni snad k nicemu. Ke zmene adresy, novemu klici k mobilnimu bankovnictvi, k navyseni nebo snizeni limitu pro platby nebo vybery. Kvuli vsemu si musite sjednat schuzku se “svym” bankerem. Ta “moje” bankerka mi vzdycky mile sdeli, ze je hrozne zaneprazdnena a cas ma v prumeru za 14 dni. Coz potesi, kdyz potrebujete zaplatit fakturu a chcete navysit limit pro internetove bankovnictvi. Nejde totiz navysit trvale, vzdy jen na konkretni mesic. Pecka. Vyborna banka pro lidi, kteri maji spoustu casu neustale behat do banky. Nejvic me pobavilo, kdyz jsem si chtela od nich vzit uver na auto. Rekli mi, ze bohuzel nemuzu dostat tak vyhodne uroceni, jak kdybych byla novy klient, ze pro ty maji vyhodnejsi urokove sazby, na ktere ja, klient, ktery je u nich pres 15 let, proste nemam narok. Krasny pristup, ze?
Otřesné online bankovnictví - nepřehledné, minimální možnosti nastavit něco jiného než platbu, nevidím tam úvěr, který vidět mám, změna limitu karty zpoplatněná 100 Kč !!! (samozřejmě to nikde nevidíte), nelze stornovat zadaný požadavek ani okamžitě po odeslání, nikde není vidět historie zadaných požadavků... Na 21. století to je k pláči.
Ochota klientského servisu nulová - při jakémkoliv dotazu mě nutí volat komusi, kdo mi zakládal účet.
Účet mám jen z donucení kvůli hypotéce, okamžitě jak to půjde, tak ho zruším.
Dnes na pobočce jsem byla jediná zákaznice, 2 ženštiny za přepážkou mě okázale ignorovaly, povídaly si spolu a střídavě něco dělaly na PC, prý ať si počkám. 5 minut po mě přišla spěchající paní, která nevydýchala, když jí ty dvě oznámily, že mají práci a za půl hodiny končí a jelikož se ona neobjednala, tak s ní žádný podpisový vzor řešit nebudou. Když se rozčílila, že teda zruší účet, tak prý klidně, ale stejně se musí objednat, jelkož přes internet to nejde a ony nemají čas. Mě zase chtěly hnát přes celou Prahu k “mému bankéři” – že prý oni na jejich pobočce nemůžou nic měnit. Taky prý nejde (zákon je nezajímá) zrušit souhlas se zasíláním reklamy. Pak mi ještě řekla, že jestli se mi něco nelíbí, tak jsem si měla vzít hypo jinde. Takže Unicredit se zapsala spolu s O2 a Českou pojišťovnou na seznam firem, které už nikd
Tak ono to nikde není úplně bez poplatků, pak by se jim vůbec nevyplatilo půjčky dávat. Nicméně Unicredit Bank je podle mě jednou z těch lepších možností, kde si vzít půjčku. Zrovna nedávno jsem si ji tam taky brala a nemůžu si je vynachválit. Většinu potřebných informací včetně srovnání jsem našla tady > https://www.hyperfinance.cz/pujcky/unicredit-bank-pujcka/
Vedení účtu zadarmo, když si posíláte na účet 12.000 Kč. To je lež, posílám přes 25.000 a platí 199 Kč. A reklamce: jednou prý málo platím platební kartou (30 plateb asi nestačí), po druhé jsem se málo přihlašoval do bankovního systému (asi 3 krát) a 3. reklamace, prý banka má právo rozhodnou jak se jí líbí. Můžete si to vyzkoušet sami, na vlastní kůži :-D