Internet Info, s.r.o. Lupa Měšec Podnikatel Root Zdroják DigiZone Slunečnice Vitalia TopDrive KupDnes Navrcholu NovýTarif Dobrý web Weblogy Woko Jagg Computer.cz SK: MojeLinky

Názory k článku
Test: Televizi v hypermarketu nekupujte, proděláte tisíce

xf
xf (neregistrovaný) ---.casablanca.cz
14. 7. 2011 0:47 Nový

Re: Test: Televizi v hypermarketu nekupujte, proděláte tisíce

celé vlákno

To je sice hezké, že to mají i o desítky procent levnější. Ale kolem 1% z nákupu kartou, u partnerskýc h obchodů i více, vám tam z nákupu nevrátí, bo karty neberou.
A přece si nebudeme platit ty měsíční poplatky za kreditky zbytečně, přicházet o své 1%, to bychom byli hloupí. Takhle bychom obrat na katě k odpuštění poplatku nenahonili.

ononaono
ononaono (neregistrovaný) 217.66.177.---
14. 7. 2011 3:36 Nový

Nakupujte co nejvíc na internetu a v hyproších, ať menší krámky zkrachujou...

celé vlákno

Nakupujte co nejvíc na internetu a v hyproších, ať menší krámky zkrachujou...

E-Ryc
E-Ryc (neregistrovaný) 193.165.112.---
14. 7. 2011 8:38 Nový

Re: Nakupujte co nejvíc na internetu a v hyproších, ať menší krámky zkrachujou...

celé vlákno

Otazka zni, jestli maji male kramky co nabidnout (znaly personal....). Resp. jestli ty, co nemaji (krome vyssi ceny), maji "narok na preziti". A z par poslednich zkusenosti mi prijde, ze vetsinou ne....

Petr
Petr (neregistrovaný) 65.197.242.---
14. 7. 2011 9:11 Nový

Re: Nakupujte co nejvíc na internetu a v hyproších, ať menší krámky zkrachujou...

celé vlákno

Osobně nemám kamenné obchody s elektronikou rád. Prodavači absolutně nerozumí zboží, je prostě zbytečne tam platit více, když to mohu lehce objednat na internetu. U prověřených obchodů není problém.

Ale chápu, že třeba pro důchodce, co neumí s internetem, jsou kamenné obchody důležité. Takže místo na slunci (zatím) asi mají.

mes777 aura:34
14. 7. 2011 9:23 Nový

Re: Nakupujte co nejvíc na internetu a v hyproších, ať menší krámky zkrachujou...

celé vlákno

V dnešní době tam už neberou odborníky, ale kohokoliv za co nejmenší plat, je to stejný jako pokladní v supermarketu.

xls
xls (neregistrovaný) ---.75.broadband6.iol.cz
14. 7. 2011 10:23 Nový

Re: Nakupujte co nejvíc na internetu a v hyproších, ať menší krámky zkrachujou...

celé vlákno

Ano, obchodníci mají dneska už minimální znalosti, k tomu všude velice úzký sortiment a častou spousta předražených historických ležáků. Když už víte, co chcete, tak vám tak maximálně nabídnou, že to objednají a prodají za svou kamennou cenu a ještě chtějí zaplatit předem. Za téhle situace je opravdu lepší si to přes internet objednat sám, je to přímé, rychlejší, levnější a s doručením až domů.

guru Jára
guru Jára (neregistrovaný) ---.235.broadband6.iol.cz
20. 7. 2011 2:36 Nový

Re: Nakupujte co nejvíc na internetu a v hyproších, ať menší krámky zkrachujou...

celé vlákno

nepodceňuj důchodce, ti na netu ležej celá den, tak jako já!!!

patrikchrz
patrikchrz (neregistrovaný) ---.opera-mini.net
14. 7. 2011 10:44 Nový

Re: Nakupujte co nejvíc na internetu a v hyproších, ať menší krámky zkrachujou...

celé vlákno

Krome jedne vyjimky (obchod s elektrinikou v Nouzove - takove zapadle misto, MHD se tam neda z Prahy dostat, musel jsem do Unhosta a dva kilaky pesky :), tehdy tam meli GRUNDIG, jak je to dnes a jestli jeste existuji, netusim), jsem nikdy nenarazil na maly obchod, kde by se zvysena cena nejak odrazela v poskytnutych sluzbach, spise naopak.
Napr. vcera jsem byl v jedne prodejne kol, mel jsem urcity pozadavek (skladacka s vyssimi riditky). Odpoved, ze nemaji, nevedou, ale kdyz si zjisttim presny typ, tak ze na ZAVAZVOU objednavku zajisti. No, rikam si, co mi za to, ze mi zbozi zajisti za doporucenou maloobchodni cenu, nabidli? Horsi sluzby, nez pri nakupu pres Internet, tam si kolo pred prodejem take nevyzkousim, ale mohu ho alespon vratit.
Je mi jasne, ze kazdy by chtel prodavat drahe zbozi - televize, lednicky, pracky, mycky,... Zisk z kusu je zajimavy. Ale o to je pro klienta zajimavejsi sleva na Internetu.
Me chybi kamenna prodejna s drobnym elektrem. Kdyz chcete koupit fen, zehlicku, holici strojek (zkuste sehnat holici strojek na baterie, normalni AA, na cestovani idealni), fritak, robot,... V prodejne obvykle najdete jen dve, tri znacky a od kazde par modelu. Pritom tohle je to, kde by kamenny obchodnik mohl byt silny. Radu z jmenovanych pristroju si chce zakaznik osahat a slevu v internetovem obchode vyrovna postovne. Bohuzel se do toho nikomu moc nechce a radeji prodaji jednu TV, nez 10 zehlicek.

Méďa Béďa aura:47
14. 7. 2011 10:57 Nový

Re: Nakupujte co nejvíc na internetu a v hyproších, ať menší krámky zkrachujou...

celé vlákno

Nebylo to v Nouzově, ale v Americe, a patří to k Unhošti :-), A ten obchod už asi rok neexistuje.

patrikchrz
patrikchrz (neregistrovaný) ---.opera-mini.net
14. 7. 2011 11:23 Nový

Re: Nakupujte co nejvíc na internetu a v hyproších, ať menší krámky zkrachujou...

celé vlákno

Adresa ve Zlatych strankach byla Nouzov.
Je to skoda, ten pan tam byl super.

Petr
Petr (neregistrovaný) ---.15.broadband2.iol.cz
14. 7. 2011 11:16 Nový

Re: Nakupujte co nejvíc na internetu a v hyproších, ať menší krámky zkrachujou...

celé vlákno

(Tak zrovna mezi cykloobchody existuje rada kamennych prodejen, kam se vyplati zajit si pro radu, kterou ti drtiva vetsina cyklo eshopu neposkytne.)

patrikchrz
patrikchrz (neregistrovaný) ---.opera-mini.net
14. 7. 2011 11:30 Nový

Re: Nakupujte co nejvíc na internetu a v hyproších, ať menší krámky zkrachujou...

celé vlákno

Ja byl v kamenne prodejne eshopu, kde se mi docela venovali, jedno kolo z jejich sortimentu by mohlo odpovidat, tak ho objednali na ukazku, tak uvidime.
Jeste me poslali ke dvema konkurencim, kde se mam pozeptat, no a jeden z nich jednal prave timto zpusobem.

patrikchrz
patrikchrz (neregistrovaný) ---.opera-mini.net
14. 7. 2011 17:57 Nový

Re: Nakupujte co nejvíc na internetu a v hyproších, ať menší krámky zkrachujou...

celé vlákno

Tak opet negativni zkusenost z cykloobchodu. Jednani stylem "pokud Vam nevyhovuje tenhlejediny model co mame, tak nic jineho se nedela". Kdyz jsem navrhl jestli by nebyla mozna nejaka zakaznicka uprava, tak pry ano, ale kdyz podepisu reverz, ze se vzdavam zaruky.
Suma sumarum jediny kdo se mel k nejake akci je ten eshop, tak jsem zvedav, az to uvidim. A pak mali obchodnici breci, ze je z jedne strany valcuji eshopy (cenou) a z druhe hypermarkety (tam aspon neni problem s uplatnovanim zaruky, protoze dodavatel vi, ze kdyz se bude cukat, tak od nej priste jednoduse zbozi nevezme)

kaapoo
kaapoo (neregistrovaný) ---.chello.sk
15. 7. 2011 14:51 Nový

Re: Nakupujte co nejvíc na internetu a v hyproších, ať menší krámky zkrachujou...

celé vlákno

nie som si tym uplne isty, ale podla mna sa ako zakaznik nemozes vzdat svojich prav (napr. na reklamaciu, okrem presne ustanovenych pripadov, napr. ze kupujes pouzity tovar, zodpoveda tomu cena a o pripadnych vadach vies, ale aj tak je nutne davat zaruku aspon 12 mesiacov sa mi zda).

Patrik Chrz aura:91
15. 7. 2011 17:27 Nový

Re: Nakupujte co nejvíc na internetu a v hyproších, ať menší krámky zkrachujou...

celé vlákno

Ano, je to tak. Pamatuji si případ, kdy paní vyhrála soud s čistírnou, která ji zničila kabát i když podepsala "reverz", že "má zkusit cokoliv, aby skvrnu odstranila i kdyby to mělo znamenat zničení oděvu" (nebo tak nějak).
Ale kupovat si zboží od obchodníka o kterém předem vím, že mi bude dělat problémy při reklamaci? To si to raději koupím v tom supermarketu, kde vím, že to hodí dodavateli, ať si to naloží do lihu :)

mes777 aura:34
14. 7. 2011 12:34 Nový

Re: Nakupujte co nejvíc na internetu a v hyproších, ať menší krámky zkrachujou...

celé vlákno

Friťák budou mít příští týden v lídlu.

Jenda74
Jenda74 (neregistrovaný) ---.tmcz.cz
2. 8. 2011 0:00 Nový

Re: Nakupujte co nejvíc na internetu a v hyproších, ať menší krámky zkrachujou...

celé vlákno

Menší krámky mi nenabídnou nic navíc, tudíž je mi úplně šumák, jestli krachnou, alespoň na jejich místě bude něco smysluplnějšího, pro někoho.

Honza
Honza (neregistrovaný) 91.120.21.---
14. 7. 2011 8:38 Nový

Choďte do hospody.........ušet říte.

celé vlákno

Choďte do hospody, tam dostanete televizi uplně zadarmo jako já, ušetříte ještě víc.

AntiSalmon
AntiSalmon (neregistrovaný) ---.tmcz.cz
14. 7. 2011 10:24 Nový

Re: Choďte do hospody.........ušet říte.

celé vlákno

A kdo otáčí tátu na druhej bok, když seš v zaplivaný putyce s ostatníma příživníkama? :-DDD

Honza
Honza (neregistrovaný) ---.static.qsc.de
14. 7. 2011 18:22 Nový

Re: Choďte do hospody.........ušet říte.

celé vlákno

To zvládne sám, bohužel musim sedět se zaměstnancema, nás milionářů moc neni.

thr aura:87
thr
14. 7. 2011 8:46 Nový

Diskutabilní...

celé vlákno

Ten jednoznačný výsledek mě dost udivuje, osobně jsem už na pár zajímavých akcí (se skutečnou úsporou) v hypermarketech u elektroniky narazil. Fakt tedy je, že jsem se tím zabýval naposledy asi před rokem, takže nelze úplně vyloučit, že se situace znatelně zhoršila. Každopádně ale je na místě akce ověřovat, to neuškodí nikdy.

A jinak jedna poznámka k internetovým cenám - u nejnižších cen je vždy otázka reálné dostupnosti, s tím už si natlouklo ústa hezkých pár "šetřilů". Je to trochu zmíněno v článku, ale situace je podle mě ještě horší.

Petr
Petr (neregistrovaný) 65.197.242.---
14. 7. 2011 9:06 Nový

Re: Diskutabilní...

celé vlákno

Na internetu musíš počítat, že je to garážová firma bez skladů a teprve po objednávce začne zboží shánět. Tedy riziko sehnání a pak termínu dodání.

Když chce někdo šetřit na doraz, musí toto riziko nést.

mes777 aura:34
14. 7. 2011 9:26 Nový

Re: Diskutabilní...

celé vlákno

Tak holt zboží dorazí až za týden místo nákupu hned. Samozřejmě když někomu odejde televize a nemá na co koukat, tak radši zaplatí pár tisíc navíc aby měl novou hned.

thr aura:87
thr
14. 7. 2011 9:38 Nový

Re: Diskutabilní...

celé vlákno

Právě že se nebavíme o týdnu, to by většina lidí (až na pár TV závisláků :-)) ) ani moc neřešila. Problémy kolem těchto překupníků jsou často delšího rázu, člověk pak neví jak reagovat - rušit objednávku a shánět jinde, čekat - prostě opruz.. Těchto případů už byla celá řada - ve výsledku člověk v lepším případě za slevu zaplatí spoustou nervů, telefonátů atd., v horším nedostane nic a ztratí třeba několik týdnů.

Osobně sice na Internetu nakupuji skoro pořád, ale v porovnání cen jsem dost umírněný a radši vezmu zboží z ověřeného eshopu o chlup dražší, než laborovat s cílem za každou cenu získat nejmenší cenu, která na mě vypadne z porovnávače cen...

mes777 aura:34
14. 7. 2011 10:26 Nový

Re: Diskutabilní...

celé vlákno

Většinou mají napsanou dostupnost a vědí jestli to má dodavatel na skladě. Pokud člověk nechce nějakou exotickou věc, tak to moc dlouho netrvá.

Petr
Petr (neregistrovaný) 65.197.242.---
14. 7. 2011 11:22 Nový

Re: Diskutabilní...

celé vlákno

Ta "dostupnost" je velmi často LEŽ. Na eshopu píšou , že je zboží dostupné a až teprve po objednání se ozvou, že zboží nemají a musí sehnat. Za trest jim hned ruším objednávku. Stalo se mi to už víckrát.

patrikchrz
patrikchrz (neregistrovaný) ---.opera-mini.net
14. 7. 2011 17:59 Nový

Re: Diskutabilní...

celé vlákno

Bohuzel, nikdo si nechce brat zbozi na sklad a nest tak riziko. Kazdy by nejradeji udelal www stranky a v pripade zajmu objednal zbozi ve velkoobchode.

Petr
Petr (neregistrovaný) 65.197.242.---
15. 7. 2011 7:38 Nový

Re: Diskutabilní...

celé vlákno

To je jasné, ale PROČ VĚDOMĚ LŽOU, že zboží je dostupné?!

patrikchrz
patrikchrz (neregistrovaný) ---.opera-mini.net
15. 7. 2011 8:39 Nový

Re: Diskutabilní...

celé vlákno

protoze jinak by nic naprodali, takhle vetsina lidi, kdyz uz se chytne, tak pocka

SRS
SRS (neregistrovaný) ---.sbs.de
15. 7. 2011 14:41 Nový

Re: Diskutabilní...

celé vlákno

Musíte na Heureka.cz nebo něco podobného, kde si přečtete i hodnocení toho obchodu. Někdy je lepší připlatit 300 a mít to z dobrého e-shopu, kde když píšou skladem, tak je to skladem.

Rivon
Rivon (neregistrovaný) ---.fastportnet.cz
15. 7. 2011 20:11 Nový

Re: Diskutabilní...

celé vlákno

Přesně tak... Vždycky to chce koukat na hodnocení. U těch, kde je i "Ověřeno zákazníky" je to už jasný ;)

jindra
jindra (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
14. 7. 2011 10:59 Nový

Na netu levnější?

celé vlákno

Podle mého názoru někteří i-prodejci hřeší na to, že mezi lidmi panuje přesvědčení, že na netu je zboží automaticky levnější. V poslední době se mi to potvrdilo např. v případě notebooku Packard Bell a Sony Vaio nebo sluchátkách Panasonic. Ve všech případech měl jeden velký kamenný prodejce cenu nižší než nejlevnější nabídka v e-shopech. Navíc kamenní prodejci dělají různé akce.

Petr
Petr (neregistrovaný) 65.197.242.---
14. 7. 2011 11:25 Nový

Re: Na netu levnější?

celé vlákno

Souhlas. Jeden kamenný obchod v okolí funguje na procipu líná huba, holé neštěstí. Běžně prodává za doporučené maloobchodní ceny. Když ale přijdeš a řekneš, že chceš konkrétní zboží a řekneš svoji cenu (nejlepší, cos našel v eshopech), tak mrknou do počítače a většinou ti to za ni opravdu prodají.

To tak jednou důchodci, který si kupoval nějaký domácí spotřebič za plnou palbu a vedle na pultu vyplňoval žádost o půjčku, hezky spadla čelist, když jsem přišel se svou cenou a prodavač ji bez problému akceptoval. :-)

Worm aura:41
14. 7. 2011 20:49 Nový

Re: Na netu levnější?

celé vlákno

Další důvod pro e-shopy - člověk se nemusí handrkovat o ceně.

brk
brk (neregistrovaný) 2002:5e71:86--:----:----:----:----:----
14. 7. 2011 21:57 Nový

Re: Na netu levnější?

celé vlákno

Proč handrkovat? Taky se mi to stalo. Prostě jsem přišel do obchodu a zeptal jsem se na cenu konkrétního výrobu, s tím, že jsem si ho našel v eshopu, ale preferuji kamenné obchody, pokud není rozdíl v ceně moc velký. Frajer se mě zeptal na cenu, zkontroloval si ji ve zboží na seznam.cz, koukl k dodavateli a nakonec mi nabídl ještě nepatrně menší cenu, než ten eshop.

Žádné handrkování nebylo. Prostě realisticky pochopil, že buď mi to prodá s malou marží, nebo mi to neprodá vůbec.

thr aura:87
thr
15. 7. 2011 8:12 Nový

Re: Na netu levnější?

celé vlákno

Jenže právě tohle je pro "kamenné obchody" cesta do pekel - vás možná podobné smlouvání baví, já osobně ale tohle beru jako další důvod v podobném obchodě nenakupovat (a ručím vám za to, že s tímto přístupem nejsem sám)...
Navíc je to lehce diskutabilní i z hlediska zákona - označené ceny by měly platit pro všechny a ne že každý dostane něco jiného.

Petr
Petr (neregistrovaný) 65.197.242.---
15. 7. 2011 13:02 Nový

Re: Na netu levnější?

celé vlákno

Však už jsem to psal - líná huba, holé neštěstí. Vždyť si to můžeš bez "handrkování", jak píšeš, koupit za plnou palbu. Budeš pak i spokojen, že co je na cenovce, to máš i na pokladně. Dle vkusu každého soudruha...

A taky se mýlíš. Mně smouvání nebaví. Přijdu a dám JEDINOU nabídku. Výsledek je ANO-NE.

Worm aura:41
15. 7. 2011 13:18 Nový

Re: Na netu levnější?

celé vlákno

Ne, za plnou palbu to kupovat nebude, prostě to levně objedná s e-shopu a kamenného obchodníka ani neuvidí.

thr aura:87
thr
15. 7. 2011 14:34 Nový

Re: Na netu levnější?

celé vlákno

Přesně tak - tady nejde o volbu "smlouvat nebo koupit draze", situace stojí spíš "smlouvat a pak (možná) koupit levněji kontra koupit jinde rovnou levně".

A v tomto případě za sebe jednoznačně vybírám variantu "koupit jinde rovnou levně".

Petr
Petr (neregistrovaný) 65.197.242.---
15. 7. 2011 7:40 Nový

Re: Na netu levnější?

celé vlákno

Handrkovat? Prostě přijdeš a řekneš: "Chci toto zboží za tolik". Odpověď ano-ne.

benzin
benzin (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
15. 7. 2011 19:42 Nový

Re: Na netu levnější?

celé vlákno

Uslysite NE a jedete zase zpatky pul hodiny domu. Takhle zavitam jedine do obcohdu, ktery mam po ceste domu (a to jenom kdyz je to pesky) cas na parkovani se mi uz u tohohle nevyplati.

P2010
P2010 (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
14. 7. 2011 13:00 Nový

A v Nemecku ?

celé vlákno

Nebylo by to tam jeste levnejsi :-)

akcius
akcius (neregistrovaný) ---.111.broadband3.iol.cz
14. 7. 2011 21:30 Nový

fajn Datart

celé vlákno

všiml jsem si, že Datart vychází nejvýhodněji z obchodů..a sám mám taky dobrou zkušenost (mám ho 1 km od domu), kupoval jsem tam před Vánocemi pračku, záruka 6 let (připlatil jsem si rád asi 1800,- po zkušenostech s minulou pračkou za 9000,- , která za 2,5 roku odešla )..dovoz a montáž zdarma a platil jsem Axa PF kreditkou..takže bonus 4% doma..navíc na eshopu bych se pod 300,- za dopravu nedostal ..takže spokojenost.

xls
xls (neregistrovaný) ---.75.broadband6.iol.cz
15. 7. 2011 14:48 Nový

Re: fajn Datart

celé vlákno

Občas tam mají něco konkurenceschopného (stejně jako Electroworld), pak se ale snaží to dohnat různými dodatečnými poplatky - za to, že si to necháte poslat, poslat na prodejnu nebo že si to osobně vyzvednete, u PC za zazálohování instalačních médií, atd. Většinou to je netransparentní, někde na konci objednání a často i u zboží, které inzerují jako dodání nebo instalaci zdarma. U hodnocení zboží vám projdou po odsouhlasení jen pozitivní reakce, když dáte negativní nebo žádáte odpověď, tak se vůbec nenamáhají a nikde se to neobjeví. Já tyhle podrazy moc nemusím, takže většinou skončím s nákupem jinde.

Ondřej DATART
Ondřej DATART (neregistrovaný) 212.47.19.---
18. 7. 2011 9:14 Nový

Re: fajn Datart

celé vlákno

Dobrý den, pokud vám "neprošla" negativní recenze, prosím o zaslání případu na emarketing@da­tart.cz. Recenze opravdu necenzurujeme (kromě vulgarit), stávat by se to tedy němělo.

Btw od 1.7. jsou na všech prodejnách stejné ceny jako na eshopu, vyzkoušejte ;-) http://www.datart.cz/index.html

Děkuji

Ondřej Chlumský

www.DATART.cz

kopo
kopo (neregistrovaný) 217.111.75.---
19. 7. 2011 11:02 Nový

Re: fajn Datart - moc fajn zas tak není...

celé vlákno

Datart se mi teda moc nelíbí -
příběh osobní 1) o vánocích jsme chtěli koupit dvd přehráváč - obyč tak okolo 1000,-. V datartu měli asi dva druhy a ani jeden zapnutý. Když sem odchytil prodavače tak se ho ptám - šlo by ho zapnout? je to pro člověka co hůř vidí, tak bych chtěl vidět jak svítí displej a jak velká jsou písmena na něm? - no a pak sem si připadal jako v elektru v roce 1986 - to nejde, tyhle levné věci nejdou pustit - prostě říka: zákazníku tímhle sráčem nás nevytrhneš tak se s tebou nebudu zdržovat.
2) nákup mp4 přehráváče - kolegyně si ho koupila, chtěla ho na hodně muziky - pak zjistila že se do toho nedá nahrávat a zamrzá. když se na to ptala tak jí neřekli, že to nejde jen tak prostě nahrát data, ale musí se to při každém nahrávání celé smazat a nahrát znovu.... prostě prima. no s reklamací neuspěla, i když ten krám zamrzal.....

moje hodnocení - datart nebrat....

P.S. a stejně tak ani žádného jiného "takyvelkoobchod­níka" s elektronikou. podobné je to např. s euronics v brně u hornbachu - to je totální tragédie....

Bochi
Bochi (neregistrovaný) ---.troja.mff.cuni.cz
19. 7. 2011 18:20 Nový

Re: fajn Datart - moc fajn zas tak není...

celé vlákno

U Datartu jsem ucinil pred par lety podobnou zkusenost jako vy v bode 1. Chtel jsem si vyzkouset sluchatka Koss (v podobne cene jako vas prehravac), podle me poslechova zkouska je u takoveho typu zbozi naprosto zasadni. Poslali me do haje s tim, ze to kvuli me nebudou rozbalovat a zadne volne na zkousku tam nemaji.

Méďa Béďa aura:47
19. 7. 2011 20:21 Nový

Re: fajn Datart - moc fajn zas tak není...

celé vlákno

Já mám s DATARTEM taky bohužel dost špatnou zkušenost. Doprava a zapojení zdarma... Koupil jsem lednici a pračku, nebyl jsem doma, přebírala to domácí. Lednici nezapojili, OK, po transportu musí pár hodin stát. Pračku zapojili, přijel jsem domů, pustil vodu, zmáčknul čudlík a nerozsvítily se ani LEDky...

V. H.
V. H. (neregistrovaný) ---.244.broadband7.iol.cz
16. 7. 2011 0:01 Nový

Re: fajn Datart

celé vlákno

Zrovna Datart provozuje i svůj e-shop, kde jsou ceny o poznání nižší než v prodejně (naposledy cca před dvěma týdny kávomlýnek v e-shopu 1450, na prodejně 2000). Dá se objednat dodání zboží do prodejny s platbou kartou na místě bez příplatku, takže člověk nakoupí cca stejně jako normálně, jen je to levnější. Připadá mi to celkem zvláštní, ale když jim to tak vyhovuje, mě taky ;-)

benzin
benzin (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
18. 7. 2011 23:03 Nový

Re: fajn Datart

celé vlákno

Zde je ale vhodnejsi (aspon podle mne) platit kartou primo pres internet a vyzvedavat na prodejne. Mate pak 14 deni lhutu na vraceni zbozi, pokud platite na prodejne uz tu moznost nemate.

JardaP . aura:100
14. 7. 2011 23:50 Nový

Re: Test: Televizi v hypermarketu nekupujte, proděláte tisíce

celé vlákno

Uplne nejvic clovek usetri tak, ze si televizi nekoupi zadnou.

Ina
Ina (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
15. 7. 2011 8:28 Nový

Thomsona

celé vlákno

v TC měli v těchto dnech o tisícovku levnější, než uvádí tabulka. V akcí kolem 6 500,-. Samsung LCD LE32C450 trumfnul cenou spolehlivě všechny netové nabídky i při stejném procentu slevy - jsem si ověřila. Takže už výchozí v TC nej. Znalosti obsluhujícího výtečné. Počítám, že zrovna tak "aktuální" budou i ostatní ceny.

Petr
Petr (neregistrovaný) 65.197.242.---
15. 7. 2011 13:16 Nový

Re: Thomsona

celé vlákno

Je pouze HD Ready - což ji výrazně degraduje. Proto asi tolik slevili.

thr aura:87
thr
15. 7. 2011 17:40 Nový

Re: Thomsona

celé vlákno

Popravdě pro člověka, který nechce placené kanály, ale jen volné DVB-T je "pouze HD Ready" v současné době spíš výhoda, stejně se to interpoluje a na to menší rozlišení to často vychází lépe.
A lidí, kterých se tohle týká je hodně a zdaleka ne jen nějaké "socky" - já mám třeba doma velmi nadstandardní příjem DVB-T, ale kabelovka v domě není a instalace satelitu je víc než problematická. Sám i přes to fullHD TV mám, ale nijak zásadní výhodou není...

w4rr10r
w4rr10r (neregistrovaný) 213.192.25.---
15. 7. 2011 16:53 Nový

A co specializované kamenné obchody?

celé vlákno

Osobně mám zkušenost, že spousta "e-shopů" jsou neseriózní překupníci. Velká elektra jsou předražená (HDMI kabel za 300 Kč, když v běžné počítačové prodejně stojí 100 Kč... to si dělají anál?), mají nekompetentní personál atd. Nic nového. Proto už nakupuji *téměř výhradně* v specializovaných obchodech s kamennou prodejnou (ale často i e-shopem), kde si popovídám s _kvalifikovaným_ personálem a zboží vyzvednu (kvůli poštovnému a balnému často cena vzroste na úroveň elektra, navíc chodit na poštu nebo domlouvat se s nespolehlivým řidičem PPL nemám zapotřebí).

Pavel K.
Pavel K. (neregistrovaný) ---.dupeto.cz
16. 7. 2011 17:11 Nový

A test se provedl i s nákupem ?

celé vlákno

Kupuji opravdu většinu věcí na inetu, a právě obchody s výrazně levnějším zbožím jsou docela problémové !!!
Většinou zboží nemají i když je psáno skladem, nebo Vám dodají zboží již dříve rozbalené.

ANO máte pravdu lze mnohokráte ušetřit, ale ne vždy a někdy lze i opravdu hodně prodělat :-)

CHYTROLÍN
CHYTROLÍN (neregistrovaný) 82.99.166.---
17. 7. 2011 1:39 Nový

DOPLNĚNÍ

celé vlákno

Autor článku sice porovnal ceny, ale pozapomněl na přidanou hodnotu...tak třeba v Euronicsu nabízejí záruku 40 měsíců standardně na velké spotřebiče. Autor také asi neví o ŠEDÉM dovozu z Polska. To znamená, že v drtivé většině výrobky se podle výrobního čísla neopravují v ČR. A v neposlední řadé - na internetu máte ze zákona možnost vrátit výrobek do 14ti dnů bez udání důvodů, takže až budete kupovat TV na internetu, tak si můžete být jisti, že ji mělo 5 lidí před vámí... a proto jsou cenové rozdíly tak rozmarné, jelikož vám odečtou po vrácení jistou částku za poškození obalu a prodají dalsímu levněji...ale s chutí nakupujte na internetu!!!)))

xf
xf (neregistrovaný) ---.casablanca.cz
17. 7. 2011 9:41 Nový

Re: DOPLNĚNÍ

celé vlákno

"Podmínky uplatnění EURONICS ZÁRUKY 40 měsíců nejsou shodné s podmínkami záruční doby dle Občanského zákoníku, ale řídí se Obchodními podmínkami EURONICS ZÁRUKY 40 měsíců, které jsou k nahlédnutí na každé prodejně EURONICS."
Co to prakticky znamená?

"Autor také asi neví o ŠEDÉM dovozu z Polska. To znamená, že v drtivé většině výrobky se podle výrobního čísla neopravují v ČR."
To by mě zajímalo, jak by to šlo zařídit. Záruční doba, které se nejde vzdát, je podle zákona dva roky. Tudíž pokud kupuji z ČR nevím, jakým způsobem by mohl prodejce odmítnout reklamaci. Pouze by to znamenalo řešit reklamaci přes prodejce, a ne přímo přes servis.

"takže až budete kupovat TV na internetu, tak si můžete být jisti, že ji mělo 5 lidí před vámí... "
Stejné se mi může stát u "kamenných prodejen". Hodně z nich nabízí vrácení zboží bez udání důvodu do několika týdnů až měsíců. Solidní internetoví prodejci nabízí takové zboží v sekci "rozbaleno" se slevou. Nevšiml jsem si, že by měli takovou sekci kamenné prodejny.

Jarmila
Jarmila (neregistrovaný) 62.168.1.---
17. 7. 2011 9:57 Nový

Re: DOPLNĚNÍ

celé vlákno

Takovou sekci má třeba OKAY. Je tam možno koupit výrobky, které někdo vrátil právě bez udání důvodu (a podmínkou vrácení je, že zboží není poškozené, to pak jde na reklamaci). Nevýhodou pak je, že nevíte, co tam momentálně bude "na skladě". Cena je nižší až o polovinu.
Jinak možnost vrácení nepoškozeného zboží do 14 dnů je to, co se mně osobně líbí. Má to třeba i takový Lidl. Koupila jsem tam dítku ošacení, ale nesedělo mu, takže jsem nepoškozené bez problému vrátila. Dále tu možnou připouští boty RENO (ten jsem dokonce testovala jako Mystery-shopper) a další.

Méďa Béďa aura:47
17. 7. 2011 12:26 Nový

Re: DOPLNĚNÍ

celé vlákno

V RENO bych si nekoupil ani tkaničky do bot. Kdysi jsem tak koupil polobotky, po prvním dešti jsem je měl úplně promočené. Reklamace byla zamítnuta s tím, že už podle způsobu spojení podrážky se svrškem mně mělo být jasné, že nejsou vhodné pro chůzi v mokru. Bohužel nemíním studovat ševcovství, takže tam prostě nakupovat nebudu.

Tonda aura:71
18. 7. 2011 14:13 Nový

Re: DOPLNĚNÍ

celé vlákno

Zboží určené pro ČR servis bez problémů opraví, u kuchyňských spotřebičů servis přijede za Vámi. U polských to servis neopraví, musíte reklamovat u prodejce a je už jen na jeho serióznosti, jestli skončíte u soudu. Čili teoreticky by to mělo být jedno, prakticky ale nemusí.

thr aura:87
thr
18. 7. 2011 14:30 Nový

Re: DOPLNĚNÍ

celé vlákno

Ono jde hlavně o trvání a průběh servisu - třeba i všechno funguje dobře, ale je to na dlouhé lokte...

Nutno ale říct, že se občas najdou výjimky, třeba u profesionální fototechniky Canon se dříve dost objevovaly dovozy z německého kanálu a oprava řešená zasláním do Německa byla často rychlejší a kvalitnější než v CZ, ale není to zcela typické (mimochodem i u toho Canonu, je to dnes již trochu jinak)...

Zasílat nově přidané příspěvky e-mailem