Internet Info, s.r.o. Lupa Měšec Podnikatel Root Zdroják DigiZone Slunečnice Vitalia TopDrive KupDnes Navrcholu NovýTarif Dobrý web Weblogy Woko Jagg Computer.cz SK: MojeLinky

Názory k článku
Test finančních poradců: Poradce rozbalil dotazník a začal se ptát

lelek
lelek (neregistrovaný) ---.bristolgroup.cz
28. 6. 2011 13:53 Nový

tento výzkum

celé vlákno

má asi tak stejnou hodnotu jako výzkum znalostí občanů v pořadu Nikdo není dokonalý.
To je na objednávku koho?

mates
mates (neregistrovaný) ---.236.broadband2.iol.cz
28. 6. 2011 22:03 Nový

Re: tento výzkum

celé vlákno

přesně tak...předpokládám na popud Brokeru, dle mého jedené z nejhorších společností. Způsob jejich získávání dat od klientů mi přijde směšné, nabízení životek jako způsob spoření?? Vážně tragické...hlavně naflákat cokoliv klientovi. Jdou za klientem s tím, že přesně vědí, co budou mít...životko, penzijko, úrazovku a investici..z 99% je tomu pokaždé tak..bohužel jsem měl tu zkušenost zde pracovat. Zcela objektivně mi přijde lepší Partners, přesto už mě to tak otrávilo, že bych nepracoval nikde, ale zkušenost

drago
drago (neregistrovaný) ---.172.broadband11.iol.cz
28. 6. 2011 22:43 Nový

Re: tento výzkum

celé vlákno

Ale ale vás to nějak tankuje...:-) Myslím, že plácáte nesmysle.

mike
mike (neregistrovaný) 109.80.148.---
28. 6. 2011 23:15 Nový

Re: tento výzkum

celé vlákno

na popud Brokeru? I kdyby, tak čemu to vadí?? Výsledky jsou jasné. Rozhodně nesouhlasím s tím, že by řešení bylo takhle dopředu dané. A i kdyby? na rovinu...co mají lidi doma za smlouvy? kapitálovku? investičko a možná malou úrazovku. Kvalitní pojištění nikde a o investici ani nemluvě. Pokud jde o mě, tak pojištění je důležité, a trojce IŽP, PP, investice je na spoření dostatečně ok. samozřejmě je to individuální ale každá z těch věcí může mít opodstatnění. Sám to tak díky poradci z BC mám a jsem spokojen. O jiným "poradcích", kteří končí na předposledních místech a dělají IŽP za 4 tisíce už nechci ani slyšet.

honza
honza (neregistrovaný) ---.eurotel.cz
28. 6. 2011 23:33 Nový

mike = směšný pěšák BC

celé vlákno

"i kdyby" a "čemu to vadí"?
Krom toho, že jsi jasnej naháněč BC, tak jsi i těžký pacient a měl by ses léčit...

patrik
patrik (neregistrovaný) ---.236.broadband2.iol.cz
28. 6. 2011 23:43 Nový

Re: tento výzkum

celé vlákno

Jojo, to ti už dneska ani nikdo neudělá, to je zas přehnané..člověk výše myslím mluvil o tom, že dělat inv. životní pojištění na to, abych to měl jako spoření, je kravina.s tím plně souhlasím! životko slouží úplně na jiný věci, než na spoření.pokud si chci spořit, tak ne životko. Tak hlavně , že jsi spokojen..=o) já taktéž nebyl s Brookr =)

drago
drago (neregistrovaný) ---.172.broadband11.iol.cz
29. 6. 2011 0:18 Nový

Re: tento výzkum

celé vlákno

Škoda, že měšec neotestuje také banky pořádně. Zdá se, že jsou na tom dost bledě. Už dávno mám v bance jen běžný účet a nic víc. Radši, je to tak lepší.

Rafter
Rafter (neregistrovaný) ---.mitas.cgs.cz
4. 7. 2011 8:24 Nový

Re: tento výzkum

celé vlákno

V bankach je to ponekud slozitejsi. To, ze u okenka pokladny pani nabizejici povinne kazdemu pojisteni nebude expertem na finance, asi lze predpokladat. Problem je, ze i u "osobnich bankeru" se kvalita prace velmi lisi. Ja si treba v RB (pocinaje eBankou) pamatuju na temer deset svych "osobnich bankeru" a kazdy byl uplne jiny. Od cerstvych absolventek VSE s nulovou praxi, pres investicni "strelce" az po skutecne kvalitni poradce. Uprimne, svoje finance bych si dovolil sverit pouze jedinemu z nich, tomu soucasnemu.

miláček
miláček (neregistrovaný) 109.80.42.---
29. 6. 2011 0:12 Nový

Re: tento výzkum

celé vlákno

Miláčku, pokud vím tak broconsu používá ižp jako spořící smlouvu maximálně na 1000 kč měsíčně protože to generuje vratku na daních. A si piš že to nedaj ani děcku ani skorodůchodci (tak jako mnozí jiní, namátkou třebas DaLi) .
A miláčku, než začneš plácet ještě větší nesmysly, zkus si třeba hodit do kalkulačky nějakého ižetpéčka úložku 1000 Kč měsíčně na 30 let a jako mimořádný vklad tam každý rok dej tu vratku z daní 1800 Kč. (to sice každá ižp kalkulačka neumí ale Ty jsi evidentě tak chytrej že si ten kalkulátor sesmolíš i v Excelu). Myslím že budeš mrkat co to umí.
BrokerConsulting z toho testu vycházejí zaslouženě nejlíp, je to díky systému který maj zavedený a je pochopitelné že konkurence se vzteká a vymýšlí proč ten test není košér. Ale to je asi tak všechno co může konkurence dělat - vztekat se.

turon
turon (neregistrovaný) ---.236.broadband2.iol.cz
29. 6. 2011 0:52 Nový

Re: tento výzkum

celé vlákno

ty seš takovej idiot...=))))) 1000 Kč ty blbče mesicne, vis kolik je to penez pro vetsinu lidi???? a nejakych smesnych 1800 rocne, to ses dobrej blb teda...kdyz sporit, tak tam, kde se ma a ne v IŽP!!! Hola hou...dalsi blb z Brokru...to je jasný, ze se budes hajit..ach jo, je mi te lito.

miláček
miláček (neregistrovaný) 109.80.42.---
29. 6. 2011 1:11 Nový

Re: tento výzkum

celé vlákno

litr měsíčně je moc ale 1.800 vratka od státu je směšných ? A kolik by sis chtěl odkládat na penzi? Kilo do penzijní fondů? Tak to good luck!
Ty budeš asi taky intelektuálně postiženej podobně jako Rosťa, viď ? :-)

rosťa
rosťa (neregistrovaný) ---.236.broadband2.iol.cz
29. 6. 2011 0:58 Nový

Re: tento výzkum

celé vlákno

=D cože???? to je tak jediné, co může konkurence dělat, vztekat se.
nejsi ty náhodou z Brokru? Co všemu rozumí a všechno zná? =)))
Kolik ti je? 20? 21?....ach můj bože, zakázal bych sem tem radoby poradcum cokoliv prispivat
Nezapomen si cvicky a cervenou kravatu a zvonec na krk ..ach jo, pobavil jsi me :D

miláček
miláček (neregistrovaný) 109.80.42.---
29. 6. 2011 1:19 Nový

Re: tento výzkum

celé vlákno

uplně náhodou né Ty chytruško. A všemu rozumíš a všechno znáš samozřejmě jen Ty, viď? Všichni ostatní jsou blbečci, jen Ty to všechno umíš a víš. A to že seš starej pařez tak to Ti dává patent na rozum, viď? Ty voe, takových jako Ty už jsem potkal - byls v pionýru a proto seš chytřejší než Ti se narodilo po převratu? To má silnou logiku. Tak povídej :-) oslň nás nějakým moudrem, já si to nechám vykérovat na krk.
Ty budeš asi z Kapitolu, tam jsou všichni takový frajeři jako Ty (tedy ti se kterými jsem měl tu čest)

benzin
benzin (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
29. 6. 2011 9:06 Nový

Re: tento výzkum

celé vlákno

Coze to garantuje? To ze mozna na konci roku dostanu 1800 Kc na danich a naoplatku ty penize dost pravdepodobne nikdy neuvidim, protoze buh vi co bude za 30 let a i kdyby stat po celych 30 let garantoval tu vratku na dani (o cemz silne pochybuji) a ani to nakonec nijak nezdanil (o cemz taky pochybuji, protoze dane jenom rostou a odlozena danova povinnost, se postara o to, aby za 30 let az to budete danit vam z toho stat sebral vsechno). Tak to ta nejdulezitejsi vec ktera ty penize zlikviduje jsou fondy ze kterych po dobu triceti let neutecete i kdyz nebudou davat ani 1% p.a.

Btw. ING mi letos poslalo prehled fondu i s vykonosti. Od zacatku (to je nejakych 10 let) ma nejvykonejsi fond 3% p.a. pak jsou tu dalsi dva ktere jsou v plusu. Ostatnich pet je v minusu.

IZP jako sopreni je zlodejina a ten kdo to nabizi bud netusi co dela a nebo to dela zamerne a takovy clovek si zaslouzi jedine opovrzeni.

Podvedená klientka AWD
Podvedená klientka AWD (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
20. 1. 2012 20:57 Nový

Re: tento výzkum

celé vlákno

Tak přesně tuto prasárnu, investičko od ING, mi navrhnul poradce od té vychvalované AWD, gauner JUDr. Zdeněk Lukeš spolu s podvodnicí Evou Duškovou, jako výhodné spoření. Co z toho, že AWD přesně zjistí finanční informace, jak se píše v článku, když nakonec ten ksindl stejně člověku vnutí to, co je výhodné jenom pro ně? Já jsem přišla jenom na IŽP o 75 000,- Kč a to už vůbec nemluvím o té "skvělé investici" do Immfinanz. Zatím se nám nikdo ani neomluvil, o nějaké kompenzaci nemluvě. A to ten se grázl Pyšík vytahuje v různých rozhovorech, jak společnost přebírá odpovědnost za špatné poradenství svých zaměstnanců! Houby s octem!

milaček
milaček (neregistrovaný) 109.80.42.---
29. 6. 2011 0:20 Nový

Re: tento výzkum

celé vlákno

mates - proč Tě z BC vylili? Pochlub se :-)
Nezvládll jsi jejich systém nebo kariéru? Je tvrdá, co? Odfiltruje lamy a lenochody, že? Doufám že tvé trápení tam bylo krátké.

mates
mates (neregistrovaný) ---.236.broadband2.iol.cz
29. 6. 2011 0:49 Nový

Re: tento výzkum

celé vlákno

Odešel jsem sám hlupáku

miláček
miláček (neregistrovaný) 109.80.42.---
29. 6. 2011 1:22 Nový

Re: tento výzkum

celé vlákno

Tak to jo, to se počítá že je někdo soudnej a řekne si že na to nemá.
A co konkretně jsi tam teda nezvládl, chytráku?
Co bylo důvodem Tvého odchodu? A po jak dlouhé době?

benzin
benzin (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
29. 6. 2011 9:18 Nový

Re: tento výzkum

celé vlákno

Spatne hodnotite situaci. Od techto spolecnosti se odchazi z jedineho duvodu. A to sice ze na to clovek nema zaludek. Protoze vydavat IZP za sporici produkt muze but hlupak a nebo bezcharakterni clovek.

Hodne lidi jsou nejdrive najivni a veri ze IZP je dobre sporeni a dokonce si msyli ze je to prospesne. Tak jdou do tohohle businessue. Az po nekolika skolenich zjisti, ze se na nich neskoli jake ty produkty jsou, jake maji vyhody a nevyhody, ale skoli se tam jak spravne odpovedet na ktere otazky, aby zakaznik byl spokoje, ale pritom i nadale nevedel co IZP a ostatni produkty tohoto typu jsou zac. A pochopi ze nemuzou s klidnym svedomim lidem lhat a lidem pro ktere je 1800Kc ulevy na danich hodne (protoze jinak maji pujcy za 5000 splatky mesicne) uvazi penize na dlasich 30 let dopredu ve fondech, kde nemaji tuseni co s nima bude.

krásná sereminazáda
krásná sereminazáda (neregistrovaný) 94.74.229.---
29. 6. 2011 10:20 Nový

Re: tento výzkum

celé vlákno

Ale hovno, takoví zoufalci jako ty lezou do prodeje finančních produktů, protože se vám jako správným průměrným čecháčkům rozzáří očka při zmínce o penězích. A do půlroku odcházíte, protože zjistíte, že ony ty prachy nepřijdou samy, že se musí vydělat.

benzin
benzin (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
29. 6. 2011 11:07 Nový

Re: tento výzkum

celé vlákno

Jako SW Archytekt mam vyssi plat nez ma oblastni retditel ZFP (to je muj kamarad), ale on z toho jeste navic plati provoz kancelare a pracovni dobu ma odpoledne a o sobotach a nedelich. Ja sem do toho vzlezl prave kvuli najivite. Byl sem presvedcen ze IZP a ostani statem dotovane programy jsou dobre a prospesne.

SW arch"I"tekt
SW arch"I"tekt (neregistrovaný) 193.179.175.---
29. 6. 2011 17:52 Nový

Re: tento výzkum

celé vlákno

Gratuluji k dobré pozici, aspoň se ji ale naučte správně gramaticky napsat. Nebo to děláte v Polsku?

mates
mates (neregistrovaný) ---.236.broadband2.iol.cz
29. 6. 2011 12:07 Nový

Re: tento výzkum

celé vlákno

bez komentáře..=o) ty jedeš tu svojí, tak hodně štěstí a životek na spoření! =)))

Snoopy
Snoopy (neregistrovaný) 62.168.61.---
30. 6. 2011 9:59 Nový

Re: tento výzkum

celé vlákno

Řekl bych na objednávku vítěze nebo vítězů :)

klient1003
klient1003 (neregistrovaný) ---.144.broadband3.iol.cz
29. 6. 2011 17:08 Nový

Zda-li hodnocení bylo objektivní !!

celé vlákno

Těmto článkům přestávám věřit, protože test nikdy není objektivní. Většinou to jsou vymyslené články , kdy společnost chce poškodit konkurenční společnosti. Byl jsem klientem Brokeru, kde jsem se dočkal nesolidního jednání, a stím že chci jen povinné ruččení , mě poradce odbyl slovy. Povinné ručení neděláme. Dnes mám svého poradce u OVB a povinné ručení mám od něj a jsem zpokojený :)

binh
binh (neregistrovaný) ---.172.broadband11.iol.cz
29. 6. 2011 17:42 Nový

Re: Zda-li hodnocení bylo objektivní !!

celé vlákno

To je ale blbost zase. Jak se váš poradce jmenuje z OVB?

Ahašver
Ahašver (neregistrovaný) 85.93.127.---
9. 1. 2012 14:04 Nový

Re: Zda-li hodnocení bylo objektivní !!

celé vlákno

Tak to se mu nedivím.
Finanční poradce není pojišťovák, pro povinné ručení si zajděte na přepážku pojištovny nebo na nejmenovaný web ( nebudu mu tady dělat reklamu, všude mají dost svojí a kdo chce, tak si jejich stránky nejde)
Finanční poradce vám udělá kompletní analýzu vašich financí, ale nepojede za vámi jenom kvůli 100 Kč provize z PR.
A pokud už vám ho udělá, tak proto, aby si vás získal jako klienta a v budoucnu vám nabídl IŽP/KP/úrazovku.
jo a opravdu nejsem ze žádné ze zmíněných firem, dělám do financí, ale jiný obor ( úvěry, hypotéky). Pojištováka dělat nechci, ( ne, že bych nemohl, ale nechci, byť nabídky mám )

Dave
Dave (neregistrovaný) ---.105.broadband11.iol.cz
30. 6. 2011 14:34 Nový

Otevřete oči

celé vlákno

Dámy a Pánové,

každý správný konzultant z Broker Consulting, ví, že IŽP je na spoření + pojištění úplný nesmysl. IŽP se dělá jenom kvůli zproštění od placení, jak jste dále psali že stačí jenom "kilo" do penzijního fondu, tak jste měli pravdu. Nač dávat státu zbytečné peníze, aby si je sesunul do vlastní kapsy? ne....v tom jste měli pravdu, proto "spořit" do penze je lepší přes mnoho jiných produktů, kde je zhodnocení o mnoho vyšší než u "penzijka". Dále, jsem zastáncem společnosti Broker Consulting, protože už mám zkušenosti i s ostatními a vím jak která společnost funguje. A opravdu to není tak že BC "buší IŽP kvůli zisku". A kdyby v BC už někdo takový byl, tak tu nebude pracovat dlouho, protože zde dlouho nevydřží a BC se snaží je ze svých řad "vymítit". Já osobně nikdy neříkal že BC je nejlepší a že je "jednička"..ale zatim jsem nenašel společnost, která může nabídout více.

Zasílat nově přidané příspěvky e-mailem