Hezký článek, ale nechápu, proč s tím autor vyrukoval až po několika letech. Když už se mu něco nelíbilo, proč to nevytáhl hned? Co tím vlastně chce říci? Že by se prostě snažil Českou pojišťovnu pouze očernit? (Jenom pro úplnost, nejsem členem fanklubu ČP, ale vytahování staré špíny opravdu nechápu.)
Napadá mě ale ještě námět na jedné článek, autore, co znovu vyrazit do Kapra a pokusit se opět o to samé? Zajímalo by mě, a ostatní čtenáře jistě také, zda se ČP poučila z chyb let minulých. Co vy na to?
Co tím chtěl autor říci? Proč podle někoho vytahuje tu špínu ven? Proto. Pokud by pisatel, co se takto ptá poslouchal reklamní vysílání v jednom pražském rádiu, a slyšel tu pracovnici této pojišťovny jak vehementně, přímo horlivě láká lidi, aby šli pro pojišťovnu sjednávat smlouvy, a měl by takové zkušenosti, tak by i po několika letech napsal takový článek. Není asi moc příjemné, když vás někdo málem vykopne na ulici.
Je prakticky nemožné po několika letech od chvíle, kterou ve svém příspěvku popisuje pan Jíša, zjistit, jestli scénka s pracovníkem bezpečnostní služby proběhla přesně tak, jak je líčena, a jestli skutečně v daném okamžiku v dnes již neexistující agentuře v Kaprově ulici (byla přestěhována do lépe vyhovujících prostor v Revoluční ulici) byli, nebo nebyli přítomni pracovníci přepážek. Celou záležitostí jsme se přesto zabývali, případné svědky však již bohužel není možné dohledat. Každopádně, pokud je popis situace pravdivý, rád bych se tímto panu Jíšovi za Českou pojišťovnu omluvil, přestože pracovníci bezpečnostních agentur nejsou jejími zaměstnanci. Je jen škoda, že se svým příběhem přišel až nyní...
V obchodní službě České pojišťovny, na přepážkách i v terénu, pracuje v současnosti přes 5000 lidí, kteří se denně setkávají s desítkami tisíc klientů, jimž pomáhají nalézt tu nejlepší pojistnou ochranu. O tuto náročnou, ale zajímavou práci se zajímá velké množství lidí, jejichž výběru věnuje Česká pojišťovna obrovskou pozornost, jen za loňský rok se počet pojišťovacích poradců ČP zvýšil o více než šest set. Ohlasy veřejnosti, které máme k dispozici, stejně jako rostoucí tržní podíl České pojišťovny přitom prokazují, že svou práci dělají dobře a že naprostá většina klientů je s jejich službami spokojena. Při statisících nebo spíše milionech jednání, která ročně pojišťovací poradci absolvují, by ovšem bylo iluzorní se domnívat, že všechna proběhnou k naprosté spokojenosti obou stran, což zřejmě platí i pro několik let starou zkušenost pana Jíši. Naší upřímnou snahou je, aby takových zkušeností bylo co nejméně.
Michal Urban
tiskový mluvčí ČP