Spočítejte si...

Zavřít

Staňte se dealerem České pojišťovny

Česká pojišťovna shání dealery produktů. "Uvítáme všechny zájemce, mající zájem stát se našimi obhcodními zástupci" zní z rozhlasu. Před několika lety, v době, kdy zažívalo rozmach povinné ručení, jsem se pokoušel stát jejím obchodníkem. A jak mě uvítala?

V době, kdy jsem se pokoušel stát se obchodním zástupcem České pojišťovny, měla většina poboček údajně „plné stavy“. Obešel jsem několik poboček, až jsem přišel do malé pobočky v Kaprově ulici v Praze. Nevadilo mi, že je malá, hlavně, že něco vydělám. Pracovnice pojišťovny mě tehdy vřele uvítala a domluvila si se mnou zchůzku na druhý den.

Do pojišťovny jsem přišel ve stanovený čas. Vejdu a u třech přepážek pobočky nebyla ani noha. Tedy ani zaměstnanec. Všichni byli neznámo kde. Jen na sedačce pro zákazníky seděl strážník bezpečnostní služby a luštil křížovku. Snad mě ani nezaregistroval.

Chvíli čekám a stále nikdo. Během několika minut přišlo celkem šest zákazníků, kteří posoudili stav pobočky a okamžitě odešli.

Zavolal jsem tedy na celou pobočku: „Je tady někdo? Je vůbec otevřeno?“ Strážník mne okřikl, abych ztichl. Asi jsem ho rušil v luštění křížovky. Po otázce, kde jsou pracovníci pobočky a jestli se tato situace děje často, mi začal nadávat, že jsem drzý. Argumentuji, že pracovnice jsou zde proto, aby pracovaly a ne aby někde pobíhaly či si dělaly v zázemí čajové dýchánky.

Strážník zrudl a začal na mě křičet: „Co si to dovolujete, vy drzoune, vy hajzle.“

„Prosím? Co to má znamenat, takto se jedná se zákazníky?“ řekl jsem. Na což mi strážník neurvale odvětil: „Vypadněte odsud!“

„Prosím?“ dotázal jsem se.

„Vypadněte odsud! Ven!“ chytil mě za rameno a vyvedl na ulici.

Tak mě „vřele“ uvítali pracovníci České pojišťovny. Zvažoval jsem, zda si mám stěžovat na neurvalé jednání pracovníka bezpečnostní služby na vedení pojišťovny či přímo na policii. Nakonec jsem se na to vykašlal.

Co se týče sjednávání povinného ručení, sjednával jsem pro jiné pojišťovny. Tam se ke mě chovali jinak. Jak se sluší a patří. Jak ke kolegovi, tak k zákazníkovi. Je dost možné, že se praktiky České pojišťovny změnily, já jí však již své peníze nesvěřím.

Anketa

Myslíte si, že se od popisované doby praktiky České pojišťovny změnily?

6 názorů Vstoupit do diskuse
poslední názor přidán 8. 3. 2002 11:54