Spočítejte si...

Zavřít

Servis 24 je dobrý!

Na způsob zavedení nové služby Servis 24 padla v minulých týdnech řada kritiky - překotné zrušení staré verze internetového bankovnictví a s ním spojené znehodnocení kalkulátoru, obtíže při zasílání kódů do vlastních rukou, nemluvě o komplikací pro lidi odkázané na internetové bankovnictví ze zahraničí. Služba je na světě a zaznamenává první kladné ohlasy.

Čtenářská zkušenost:

Chtěla bych reagovat na články ohledně služby Servis 24 České Spořitelny, jíž jsem uživatelkou. Využívám tuto službu často, jak při provádění jednorázových a dalších typů transakcí, tak při nakládání s majetkovým účtem, a mohu vám sdělit, že jsem nadmíru spokojena s kvalitou, přesností, rychlostí a komunikativností telefonních bankéřů.

Byla jsem mile překvapena, když jsem zjistila, že jsem se dovolala do Prostějova, ačkoliv jsem si myslela, že volám do Prahy. Všichni bankéři hovoří velice kultivovaně, jsou příjemní a vždy ochotni pomoci.

Když si představím, že bych při každé transakci musela navštívit pobočku a stát dlouhé fronty nebo poštu a znovu se nervovat, vstávají mi vlasy na hlavě. Tak v pohodlí domova – kolik mám ušetřeného času, nervů a peněz – využívám službu Servis 24 a jsem vděčná, že něco takového v dnešní době existuje.

Pánové, kteří psali negativní články o službě Servis 24, měli špatnou zkušenost. To se může stát a stává při zavádění každé nové služby, a jak všichni víme, tak si každý rád jen stěžuje, ale žádnou pochvalu nikdo nenapíše. Tímto chci dát vědět, že znám hodně spokojených uživatelů této služby.

Kateřina Chytilová
(text prošel redakční úpravou)

Reakce České spořitelny:

Vážená paní Chytilová,

Dovolte, abych Vám za Českou spořitelnu poděkovala za Vaše pozitivní hodnocení naší služby Servis 24, které jste poskytla internetovým novinám Měšec.cz.

Velmi nás těší, pokud Vám tato služba, jak píšete, přinesla pohodlí a ušetřila čas, neboť právě to byl a je hlavní záměr naší banky při budování a dalším rozvoji tzv. přímého bankovnictví.

O tom, zda se tento záměr daří naplňovat, svědčí skutečnost, že Službu Servis 24 využívá již více než 360,000 klientů, z toho více než 50,000 klientů jsou aktivní uživatelé internetového bankovnictví, které také spadá pod Servis 24. Individuální ohlasy jednotlivých klientů jsou pro nás však nesrovnatelně cennější než suchá čísla statistik.

Vážená paní, věřím, že budete s našimi službami i nadále spokojena a ještě jednou Vám jménem České spořitelny děkuji za Vaše hodnocení, které nás nesmírně těší.

S úctou
Klára Gajdušková
Tisková mluvčí ČS, a.s.

Redakce

Tabulka č. 671
Servis 24 integruje celou řadu komunikačních kanálů pod jednu hlavičku a přináší pokrok především v internetovém bankovnictví České spořitelny. Přestože stále obsahuje široký potenciál k dalšímu rozvoji, Servis 24 Internetbanking je velkým technologickým skokem tohoto bankovního domu. Věříme, že potenciálu využije a neusne na vavřínech, a na návrh paní Chytilové udělujeme České spořitelně Zlatý dukát.

Zajímá vás, kdo již získal naše ocenění? Podívejte se na Zlámaná grešle / Zlatý dukát.

Máte také nějakou špatnou zkušenost? Nebo chcete naopak někoho pochválit? Příspěvek do nové rubriky Měšce můžete zasílat i vy! Tešíme se na ně na adrese redakce@mesec.cz, autor každého zveřejněného zážitku od nás navíc obdrží tričko s logem Měšce. Ti z vás, kteří do konce roku pošlou nejvíce zkušeností, případně nejzajímavější příspěvek, se kromě toho mohou těšit na zajímavé dárky.

Pro finanční instituci, jíž se ohlas týká, bude mít vaše zkušenost trvalé následky. Za kladný ohlas jí totiž redakce jménem čtenářů udělí „zlatý dukát“, záporný ohlas bude oceněn „zlámanou grešlí“.

Každá instituce, které se čtenářská zkušenost týká, přitom přímo v článku dostane prostor pro vyjádření. Jakým způsobem jej využije – zda k omluvě, poděkování, osvětlení situace či jinak – je plně na jejím uvážení. Takže – vzhůru do toho!

Anketa

Jste spokojeni se službou Servis 24?

20 názorů Vstoupit do diskuse
poslední názor přidán 25. 1. 2016 19:31