Hlavní navigace

Reklamní akce stavebních spořitelen? Máte poslední šanci!

25. 7. 2001
Doba čtení: 3 minuty

Sdílet

Stavební spořitelny ve snaze přilákat a získat nové klienty zpestřují své nabídky různými lákavými výhodami. Pokud na nich chcete vydělat, neváhejte! Stejné nabídky se nemusejí opakovat!

Takzvané bonusy k určitým službám se v nabídce stavebních spořitelen objevují pravidelně a skoro v každé roční době lze nějakou využít. Než se podíváme na ty prázdninové, je dobré připomenout několik podstatných skutečností.

Především se nemylte v tom, že spořitelny podobné akce dělají kvůli vám. Je to právě naopak. Reklama jako náklad jim jen sníží zisk, který by jinak musely danit, navíc jejím účelem je přilákat další klienty a zákazníky, kteří tyto zvýšené náklady svými budoucími poplatky stejně zaplatí. Kdyby vymizely veškeré náklady na reklamu, které se leckdy pohybují v mnohaciferných částkách, dovedete si představit, o kolik by se mohly snížit poplatky klientů?

A také nezapomeňte, že podobné akce spořitelna pořádá především proto, aby ona vydělala na vás, to, že vyděláte vy na ní, je jen vedlejší produkt. Proto těmto nabídkám nepodlehněte jen pro ně samotné. Aby pro vás měly smysl, měly by vám jen umožnit získat jakousi slevu na něco, co opravdu potřebujete. Nemá přece smysl něco kupovat jen proto, že si spolu s tím lze koupit něco jiného.

Tak a teď k samotným nabídkám. Stavební spořitelny nabízejí atraktivní úročení vkladů při zachování nízkého rizika – tedy produkt navýsost pohodlný pro drobného klienta. A co takový klient může získat navíc k obvyklým produktům?

Když uzavře v průběhu prázdnin smlouvu s Českomoravskou stavební spořitelnou a splní stanovené podmínky, může vyhrát některý z devíti zájezdů v hodnotě od deseti do dvaceti tisíc korun nebo aspoň cenu útěchy – jedno z tří set triček (zřejmě s obrázkem Lišky). Jistější než sázka do loterie by mohla být spolupráce s příbuznými a známými, kteří o založení stavebního spoření uvažují. Pokud do konce července napíšete pro ČMSS (musíte už být jejím klientem) seznam lidí, kteří by se chtěli stát jejími klienty, a pokud ona na základě vaší reference s těmito lidmi do konce prázdnin uzavře smlouvu o stavebním spoření, můžete za každého klienta získat 250 Kč. Maximální počet vašich tipů může být šest, když všechny vyjdou, dostanete 1500 Kč. Stavební spořitelna z vás tímto způsobem udělá svého dealera. Jestli vám to vyhovuje, máte nejvyšší čas. A ještě jedno upozornění – zmíněný obnos nedostanete hotově, ale bude převeden na váš účet u ČMSS.

Všeobecná stavební spořitelna Komerční banky zase až do konce července prodloužila svou akci Modrá sluší létu. Při uzavření smlouvy získáváte nárok na čtvrtinovou slevu při nákupu jakéhokoli zboží značky Levi´s. Toužíte-li po džínsách a zároveň po stavebním spoření, stačí si vyhledat nejbližší pobočku Komerční banky a nejbližší módní obchod, který slevu poskytuje (jejich seznam najdete na stránkách spořitelny). Současní klienti spořitelny naopak mohou získat do konce září překlenovací úvěr snížený o 0,8 %.

ČS – stavební spořitelnou můžete až do konce letošního roku soutěžit o mobilní telefon. V každém týdnu můžete vyhrát jeden telefon, pokud uzavřete a uhradíte smlouvu s touto stavební spořitelnou. Možnost výhry je jedna ku počtu klientů, které spořitelna získá. A kdybyste si s ČSST aspoň chtěli zajezdit na kole, můžete 11. srpna zajet ke koupališti v Bělkovicích-Lašťanech u Olomouce. Jede se tam závod Olomoucká „Buřinka“ – padesátka ČS stavební spořitelny.

Spořitelna Wüstenrot nabízí výhodnější podmínky pro ty klienty, kteří u ní uzavřou další smlouvu po vypršení té předchozí. Navíc jim na konto připíše bonus ve výši několika set korun.

dan_z_prijmu

Podobně postupuje i Raiffeisen stavební spořitelna, která navíc svým staronovým klientům věnuje porcelánový hrneček.

Takže je to na vás. Jestli chcete využít léto ke stavebnímu spoření, můžete jej mít o něco příjemnější. Ale taky nemusíte, že. Navíc nemusíte nic uspěchat. Za pár měsíců, na konci roku, se budou stavební spořitelny jistě opět předhánět v tom, která nabídne lákavější podmínky a atraktivnější bonusy. Hlavně se nenechte přesvědčit, abyste udělali něco, co nechcete.

Necháte se ovlivnit drobnými dárky při výběru stavební spořitelny?

  • Rozhodně ano, ukazují, že jim jde o klienta.
    19 %
  • Ano, je lepší dostat něco, než nic.
    16 %
  • Ne, jde mi přeci o stavební spoření.
    32 %
  • Rozhodně ne, nenechám se uplácet.
    18 %
  • Stavební spoření? A to je jako co?
    14 %

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Autor je výkonným ředitelem společnosti Internet Info, s.r.o. Je absolventem FF UK Praha. Profesně se věnuje marketingu, internetovému prostředí a financím.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).