Hlavní navigace

Názory k článku Reklama České spořitelny je zavádějící

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 10. 10. 2001 9:09

    Antonín Slejška (neregistrovaný)

    Nedávno jsem zahlédl billboard s nápisem "Jen Chemopren lepí jako Chemopren". Řekl jsem si, konečně jedna reklama, která nelže. Pak jsem se však zamyslel - neexistuje náhodou i jiná značka lepidla na stejné chemické bázi? Je to dosti pravděpodobné a takovéto lepidlo bude lepit jako Chemopren. Tedy, aby byla tato reklama pravdivá, tak by museli vynechat to "jen". Ale nakonec přece jen rozhoduje spíše kvalita než reklama (ČS jsem již opustil poté, co jsem si ozkoušel její Internet banking).

  • 11. 10. 2001 16:29

    Lady Killer (neregistrovaný)

    Obávám se že jen chomopren lepí jako chemopren. Chemická báze tohoto lepidla je patentovaná a tak nido nemůže vyrábět takové lepidlo jako toto. Reklama sice asi není to co by mněla být, ale lživá rozhodně není.
    Přesto reklama by dle své definice mněla být informativní kampaní o daném výrobku, službě, akci atd. Ale poto můžem říct jen o tvůrcích reklam běžících v ČR, že buť nedělají reklamu a nebo mají IQ TyQe jak se říká. Ve většině reklami mi chybí ony drobnosti jako na co se to dá přesně požít a na co ne. Je hezké že chemopren lepí jako chemopren ale co? Slepí mi papír? Asi ano. Ale již si nejsem jist zada lepí všechny umělé hmoty, sklo, textyl, kaučuk, kovy atd. a jakým způsobem zda tyto lepené spoje lze zatížit. Zkrátka reklama je velká a informací málo. To pak opravdu nelze nazvat dobrou reklamou.

  • 10. 10. 2001 10:54

    DaKo (neregistrovaný)

    Omyl !!! Česká spořitelna má v úmyslu během několika dnů až týdnů nasadit špičkové odborníky na VŠECHNY produkty do každé pobočky. Je to ověřená informace. Každý zaměstnanec České spořitelny totiž bude do konce října vyškolen na poskytování všech produktů a bude bravurně zvládat a lehce poskytovat.

    Že ve skutečnosti velká část zaměstnanců o školení ani neví, softwarové vybavení na tyto produkty nikdy nevidělo (ani je na pobočkách nemají) a jen náhodou se zpětně dozvědí, že už např. obchodování s akciemi na burze zprostředkovávají, je zřejmě vedení ČS úplně ukradené.

    Působií to na mne dojmem, že Rakušáci chtějí vytvořit image "zrekonstruované postbolševické banky" a potom jí se ziskem prodat (či rozprodat).

  • 21. 10. 2001 0:37

    Autor (neregistrovaný)

    Ano, ano,
    kazdy specialista sedi u jednoho okynka, a kdyz jsem chtel vlozit hotovost, musel jsem k okynku c.1, zmenit trvalou platbu jsem musel jit jedine k okynku c.3 nebo 4 a jak jsem si vsiml, kazda sluzba mela sve dve okynka, pouze v jednom nekdo byl (Praha 7 Strossmayerovo nam.). Cekat ve treti fronte, to bych uz neprezil.
    A kdyz jsem potreboval informaci do kdy sdelovali jinym subjektum udaje o mem uctu a jiz podle zakona nesmeji, odpovedeli : nevime jak dlouho to bude trvat tuto informaci vam sdelit, ale za kazdou pulhodinu cekani na vyrizeni teto informace zaplatite 75Kc.

    Bezne je take, ze pokud si nechate prevest penize na jiny ucet, ve smlouve vam "vyhrozuji" ze pokud tam penize nebudou tak je neprevedou, ale ve skutecnosti si je zablokuji nekolik dni pred datem prevodu (za urcitych podminek, vetsinou koncem tydne, pokud den prevodu je zacatek dalsiho tydne).
    Pokud v obdobi zablokovanych penez se pokusite z uctu na kterem by penize meli byt, o inkaso, neprovede se.
    Pri reklamaci mi vedouci pobocky odpovedela, tak je nas system udelan a nic se s tim neda delat.

  • 10. 10. 2001 12:09

    David Herbst (neregistrovaný)

    Jsem klientem ČS a rozhodně mě už nebavilo trávit čas ve frontách na místní pobočce jen kvůli trvalému příkazu nebo úhradě složenek. Krabice, které ČS zavedla jako alternativu ke frontám mi také nebyly sympatické. Rozhodl jsem se pro Internet banking. Co vám budu povídat. Pracovníci pobočky se tvářili, že o podobné věci slyší poprvé. Když jsem si vyčekal smlouvu a veškeré další dokumenty (za nmou se pochopitelně tvořila dlouhá fronta, která se v nejbižší hodině neměla pohnout) byl jsem na konec taktně upozorněn, že kalkulátor, který je nezbytný, stojí 1300 a jestli s tím počítám. Počítal jsem (je dobře zjišťovat věci předem). Po 14 dnech jsem si byl kalkulátor vyzvednout, Opět se pracovníci pobočky tvářili jako Alenka v zemi za zrcadlem. Kalkulátor mi vydali bez nutnosti jakehokoli podpisu a pochopitelně také bez návodu (který je ale na Internetu). Doma jsem spokojeně otevřel stránky I-bankingu a jal se přihlašovat. Několikeré pokusy byly bezvýsledné, prostě něco bylo špatně. Volal jsem na ČS linku abych zjistil kde je chyba. K mému překvapení ani oni netušili, co je příčinou, že mě systém odmítá přihlásit. Dav dny jsem komunikoval s pracovníky Help linky ČS než jsem se konečně přihlásil. Nevím jestli bych tyto dva dny mohl svést na papouška nebo kapra. (jen pro chronické šťourali, chyba byla na straně ČS)

  • 11. 10. 2001 14:40

    Pavel Koza (neregistrovaný)

    :))) Amen. Muj pribuzny ma s CS uplne stejne zkusenosti. Ja mam eBanku - sice nemam kazdy tyden novy pribeh k pobaveni ostatnich, ale zato vsechno funguje:)))

  • 11. 10. 2001 17:13

    Ing.Stekl (neregistrovaný)

    Mam naprosto stejne zkusenosti. Sel jsem jednou do banky pro neco, videl jsem tam cedulku Internet banking a tak me napadlo, tohle si poridim. Je pravda, ze jsem sice o tom neco uz slysel, ale nic moc. Nejdrive, ze je to drahe, rikam nevadi,potom, ze je to slozite, rikam ze delam v IT patnact let, potom, ze to bude trvat skoro hodinu, rikam, ze mam cas...
    Trosicku me udivilo, ze poplatek za ten kalkulator nebylo mozno prevest z uctu, ale musel jsem si jej nechat vyplatit na pokladne a zase ho tam nechat vlozit, ale budiz.
    Kdyz mi za tyden prislo PIN a ID a heslo, cely nadseny jsem to tam narval a nic. Stokrat nic. Sachuju s proxy, vypinam a zapinam SSL, cookies a podobne pitomosti a nic. Telefon na jejich linku - nedosel fax (!) z pobocky do datacentra. Cekam tyden. Potom zase desitky pokusu a nic. Druhy, ponekud nasranejsi telefonat - a co se nedovim, stare rozvrzane jehlickove tiskarny mi vytiskly 0 jako O nebo naopak? Zkousim s nahle to jde...
    Ovsem bylo to vsechno cele stejne zbytecne, nebot na prehledu operaci a vypisu sluzeb jsou videt jen a pouze veci, ktere jsem zadal timto zpusobem. Takze moje drivejsi prikazy, prichozi platby a odchozi platby tam videt NEJSOU! Takze je to naprosto k nicemu. Kalulator je v supliku a ja zase chodim na pobocku. Tady jsou obcas docela hezky holky. Myslim ale, ze je to na takovejhle ustav ponekud malo....

  • 12. 10. 2001 11:52

    Martin Beneš (neregistrovaný)

    No, já si aktivaci Internet bankingu u ČS díky jejich "faxům" prodlooužil na bezmála měsíc !!! A to nepočítám, co jsem protrpěl na pobočce při zřizování, ikdyž po anabázi se zřízením GSM bankingu jsem to v podstatě mohl čekat - navíc jsem musel dotyčnou úřednici přesvědčit, že opravdu ČS dotyčnou službu poskytuje - neznalý věci bych odešel s pocitem, že taková služba u nich neexistuje. ČS se snaží dohonit dobu, ale činí tak navzdory kvalitě. A k tomu jejich vlastnímu Internet bankingu - byla to poslední kapka poháru mé trpělivost.

  • 10. 10. 2001 22:21

    TOM (neregistrovaný)

    Je to trochu off topic, ale personál pobočky na Hloubětíně patří opravdu mezi "elitu" ČS snad v celé ČR. Doslova jsem je tam chodil prosit o zrušení jedné služby - vždy byla jiná výmluva (to nemůžeme, nemame fax, ...). Erste by se mela zamyslet, zda investovat miliony do reklam nebo naucit zamestnance jak spravne jednat se zakaznikem :(

  • 11. 10. 2001 10:26

    anonymní

    Sporitelna nedavno zavedla "novinku" uzce specializovane prepazky. To znamena, ze jakakoli navsteva znamena vystat si nekolik ruznych front u nekolika prepazek. Neverite? Maly priklad: chci si prilozit penize na devizovy terminovany vklad.
    1. navstivim prepazku devizy-hotovost, ulozim penize na bezny devizovy ucet
    2. u prepazky devizy-terminovane vklady zrusim revolving
    3. cekam az vyprsi revolving
    4. u prepazky devizy-terminovane vklady vytvorim novy terminovany vklad

    Vse na jednom miste, dve navstevy, tri fronty.

    Jiny priklad: vyber dividend
    1. prepazka dividendy, podepsat celkem tri papiry
    2. prepazka penize-vydej, vyfasovat penize (v mem pripade 20Kc)

  • 11. 10. 2001 16:30

    Lady Killer (neregistrovaný)

    V našem právním státě je jen pramálo možností jak potrestat ty kdož nám ložou nebo nás okrádají, a tak by přeci byla od ČS hloupost toho nevyužít. Vždyť klamavá reklama je vpodstatě tak častá. A nido kvůli tomu pokuty neuděluje. A že by mohla takto přijít o své zákazníky. O ty přijde tak jako tak, protože jijí služby také neodpovídají často běžným představám. Kdo by předpokládal že jako klijent ručí za to co ČS s jeho penězi dle vlasní vůle udělá? A proto neexistuje jiné řešení než hromadný odchod od ČS a tím její bankrot aby si ostaní uvědomili co je bude čekat, když udělají stejné věci.

  • 12. 10. 2001 12:59

    Petr (neregistrovaný)

    Jen trochu přispěji na téma ČS Internet banking. Já na rozdíl od ostatních jsem byl v plzeňské pobočce velmi profesionálně obsloužen, včetně možnosti zaplatit si kalkulátor přímo z účtu. Trochu zavádějící byla informace, že hned druhý den mohu aplikaci využívat, což jsem trochu znejistěl, protože jsem věděl, že potřebuji nějaké přístupové klíče (bohudík se to potvrdilo za 5 dní, kdy jsem ještě nestačil navštívit stránky s aplikací). Tím více nadšení jsem prožíval, když jsem se zalogoval. Když to bylo asi po desáté, moje nadšení postupně se zvyšujícím se počtem přihlašování klesalo. Nemluvě o velmi amatérsky a designově mizerné aplikaci, jsem se na bod mrazu již dostal zadáním jednorázového příkazu, který má v podstatě libovolnou strukturu (žádné logické kontroly jsem se nevšiml - fakt hrůza v zadávání - takovou aplikaci nepamatuji, že by se číslo zadávalo takto). Jen když jsem to párkrát odeslal, přestala aplikace bez upozornění fungovat). Po informaci z horké linky jsem obdržel informaci, že jsem jistě 4x zadal chybu a tím musím odkráčet na pobočku k odblokování. Od té doby mám kalkulátor v šuplíku a k uvedené aplikaci mám odpor. Sám se pohybuji v IT branži, ale s tak mizernou aplikací jsem se ještě nesetkal. Připadá mi odbytá, uživatelsky nepříjemná.

  • 17. 10. 2001 17:15

    CS (neregistrovaný)

    Zajimalo by me, kdyz uz vsichni mate hubu plnou kecu jak uspesni jste vy ve svem zivote a ve sve praci

  • 21. 10. 2001 0:49

    Q (neregistrovaný)

    Jedine ty jsi ten jedinej chytrej, a nejchytrejsi.
    Takovejch v tomto state, kteri se nedokazi ani podepsat je hodne a mimo jine se jim taky rika vlezprdel. Jde Vas najit po cuchu.
    Zmenil se rezim, nikoliv jeho obcane. Proto to i podle toho vypada.

  • 2. 11. 2001 13:12

    imac (neregistrovaný)

    od ČS jsem "utekl" již před 3mi roky a proto si mohu dovolit tvrzení, že KDO UTEČE, VYHRAJE !!! :o))

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).