Spočítejte si...

Zavřít

Reklama České spořitelny je zavádějící

Co si má o službách banky myslet klient, který zjistí, že jej reklama láká na něco, co není pravda?

Česká spořitelna přednedávnem rozjela novou reklamní kampaň pod heslem Česká spořitelna – vše na jednom místě. Jde o několik variací na stejné téma – mladý muž někam dorazí se značným zpožděním a začne naprosto nepřesvědčivě vysvětlovat, proč přišel pozdě – jednou za to může kocour, podruhé kapr (naháč), potřetí něco jiného a tak pořád dokola, jak je u reklamy zvykem. Tímto nám reklama sděluje, že dříve se tento klient možná mohl, ale „teď už se nemůže vymlouvat, že celý den chodil po bankách“. Vtipné? Možná. Ale jen do té doby, než zjistíte, že se na služby České spořitelny někteří klienti mohou vymlouvat i nadále.

Tak například i tak banální záležitost jako devizový účet zdaleka nezřizují všechny pobočky sítě ČS, o poskytování hypotečních úvěrů ani nemluvě. Třeba klient, který by si chtěl jednu z těchto služeb vyřídit na pobočce v Praze 9, Hloubětín, neuspěje a za službou se bude muset vydat jinam – do jiné pobočky nebo do jiné banky (informace potvrzená operátorkou zelené linky ČS).

Nic proti organizaci nabídky služeb České spořitelny. Při šíři její pobočkové sítě se dá pochopit, že nebude na každém pracovišti držet několik specialistů na hypoteční úvěry (ačkoliv některé banky mají jiný názor a zakládají si na tom, že i tak složitý produkt, jako je hypotéka, může klient získat na kterékoli pobočce). Pokud však spořitelna, z jakýchkoli důvodů, všechny své produkty a služby na jednom místě nenabízí, jak je možné, že její reklama říká pravý opak?

Anketa

Poznáte klamavou reklamu?

16 názorů Vstoupit do diskuse
poslední názor přidán 2. 11. 2001 13:12