Internet Info, s.r.o. Lupa Měšec Podnikatel Root Zdroják DigiZone Slunečnice Vitalia TopDrive KupDnes Navrcholu NovýTarif Dobrý web Weblogy Woko Jagg Computer.cz SK: MojeLinky

Názory k článku
„Raiffeisenbank z nás dělá pitomce, ztratil jsem v ni důvěru“

jams
jams (neregistrovaný) 80.188.37.---
19. 5. 2010 2:08 Nový

Změna orientace?

celé vlákno

Vypadá to, že RB se cíleně zaměřuje na klientelu s čistým příjmem 25k+ (25k připaných na účet měsíčně je podmínka pro vedení eKonta zdarma včetně debetní embossované karty, která je dnes samozřejmostí pro běžný účet). Když jsem byl předloni v Polsku, všiml jsem si, že reklamy tamní RB cílily na drobnější podnikatele, zatímco v českých reklamách tehdy herec Dulava zakrýval tělem plakáty a kampaň tehdy i ještě dlouho potom budila dojem lidovosti, konkurence Spořky. (Mimochodem, nepamatuji kampaň české RB, která by mi nepřišla nemožná, ale to může být subjektivní. ;-) )
Napadá mě, zda na tuto „přísnost na chudý“ nenaváže start ohlašované lowcost internetové divize a la mBank, kam přejde finančně slabší klientela dosavadní RB. Třeba i proto to podivné datum 7. 7. 2010.
Všeobecné podmínky jsou v některých bodech strašné, jenže to je bohužel u českých poskytovatelů služeb spíš pravidlem (koukněte třeba na jediného zřizovatele pevných telefonních linek, provozovatelů je víc, ale zřizuje je jen O2). Vypadají, jako by se sešlo celé právní oddělení a najaté advokátní kanceláře z několika zemí s různými právními systémy a všichni vymýšleli, jak by se bance nemohlo ze strany drobných klientů nic stát, ani kdyby banka zavinila konec světa (i když ji třeba dřív oškube chytrý úvěrový podvodník ve velkém). Asi nezbývá nic jiného, než se modlit, pokud chceme používat banku způsobem přiměřeným dnešní době, a budovat si přátelské vztahy s bankovními úředníky. ;-)

scota
scota (neregistrovaný) ---.uochb.cas.cz
21. 5. 2010 10:25 Nový

Re: Změna orientace?

celé vlákno

Potom co se z Ebanky stala RB, tak to s ní jde jenom z kopce. Loni jsem se ní rozloučil potom co zvedla poplatky a kontokorent zdražil na 19,9% p.a. Zkoušel jsem tehdy s operátorky dostat jednotlivé poplatky, protože mi některé položky jejich super sazebníku nebyly jasné, ale ani ona nebyla schopna přesně popsat změny.

Beavis
Beavis (neregistrovaný) ---.static.adsl.vol.cz
19. 5. 2010 7:27 Nový

RB je jednooký král mezi slepými

celé vlákno

No, RB mě pěkně nas…a, když jsem si za Kč 50,– provedl změnu limitů na platební kartě v internetovém bankovnictví.
Kč 4,– za příkaz po internetu teda taky nic moc.
Ale když si člověk vzpomene na jednání s klientem ze strany ČS, ČSOB, UniCredit atd. tak rychle vychladne a jako beránek se vrátí k RB a děkuje za kvalitní služby a slušné jednání ze strany pobočky RB. :-)

DoubleSix
DoubleSix (neregistrovaný) 194.228.240.---
19. 5. 2010 8:22 Nový

Re: RB je jednooký král mezi slepými

celé vlákno

Hmm, mám ČSOB již opravdu hodně dlouho a mohu ji jen pochválit. Osobní bankéřka se o mě dobře stará. Dokonce mi i jednou volali, že jsem se určitě spletl a míst jednorázové platby jsem vytvořil inkaso, ochránili mě tak před pokutou za pozdní platbu. Nemuseli to udělat, ale udělali to.
Navíc mám od nich Osobní účet Zadarmo, kde mám neomezený počet plateb a výběrů hotovsoti z bankomatů ČSOB – vše zdarma :-) To např. RB neumí ani náhodou.
A spořicí účet s 2%, o tom si v RB mohou nechat jenom zdát :-)

Beavis
Beavis (neregistrovaný) ---.static.adsl.vol.cz
19. 5. 2010 8:31 Nový

Re: RB je jednooký král mezi slepými

celé vlákno

Tak já jsem měl ČSOB aktivní konto.
Při zřizování účtu se mě paní osobní bankéřka zapomněla zeptat na limit na platební kartě. Automaticky mi nastavila limit Kč 15.000,–.
Limit pak po netu nešel vůbec zvednout (chtěl jsem 70.000,–). Podařilo se ho zvednout, až když mi na účtu leželo skoro půl milionu 14 dní.

DoubleSix
DoubleSix (neregistrovaný) 194.228.240.---
19. 5. 2010 11:35 Nový

Re: RB je jednooký král mezi slepými

celé vlákno

Zajímavé, já možnost změny limitu karty v rámci svého internetového bankovnictví vidím. Zatím jsem to nerealizoval, protože se mi nechce platit bance 20Kč za změnu limitu (ten limit, co mám, mi zatím stačí) :-)

Beavis
Beavis (neregistrovaný) ---.static.adsl.vol.cz
19. 5. 2010 12:51 Nový

Re: RB je jednooký král mezi slepými

celé vlákno

To já jsem funkcionalitu změna limitu PK taky viděl. Bohužel s průměrným zůstatkem Kč 20.000,– denně nebyla možnost zvýšit limit na kartě na Kč 70.000,–. Až když mi leželo 14 dnů půl mega na doplacení hypotéky změna limitu PK šla provést.

Já
(neregistrovaný) 109.107.200.---
19. 5. 2010 13:00 Nový

Re: RB je jednooký král mezi slepými

celé vlákno

U mbank si můžeš nastavit třeba milión.

Beavis
Beavis (neregistrovaný) ---.static.adsl.vol.cz
19. 5. 2010 13:01 Nový

Re: RB je jednooký král mezi slepými

celé vlákno

U mBank bych s půl mega na účtu neměl úplně klidné spaní.

kubik256
kubik256 (neregistrovaný) ---.rwe-services.cz
19. 5. 2010 13:10 Nový

Re: RB je jednooký král mezi slepými

celé vlákno

Uplně zbytečně… ;)

Já
(neregistrovaný) 109.107.200.---
19. 5. 2010 13:18 Nový

Re: RB je jednooký král mezi slepými

celé vlákno

Můžeš tam mít nulu a nastavit si limit výběru půl mega. Kontroluje se až při výběru proti zůstatku na kontě.

krakonoš
krakonoš (neregistrovaný) ---.idtnet.cz
19. 5. 2010 13:53 Nový

Re: RB je jednooký král mezi slepými

celé vlákno

mBank je zabezpečení IB a platebních karet jedna z nejlepších. A pojištění léčebných výloh v zahraničí přímo na kartě za 35 Kč měsíčně také není marné.

doctorX
doctorX (neregistrovaný) 78.110.218.---
19. 5. 2010 17:13 Nový

Re: RB je jednooký král mezi slepými

celé vlákno

urcite klidnejsi spani nezli mit to u RB

Patrik Chrz aura:93
19. 5. 2010 22:11 Nový

Re: RB je jednooký král mezi slepými

celé vlákno

Upřesňuji – bez koruny až miliardu :)

Lion
Lion (neregistrovaný) ---.strcechy.adsl-llu.static.bluetone.cz
19. 5. 2010 12:45 Nový

Re: RB je jednooký král mezi slepými

celé vlákno

Je to o lidech, „moji“ bývalou osobní bankéřku si dodnes nemohu vynachválit. Poté, co odešla na mateřskou, se situace rapidně změnila. Stručně a jasně. Neschopnost, nekompetence, nezájem, neplnění slibů. Jsem rozhodnutý opustit minimálně pobočku, ale spíše celou slavnou ČSOB

Robert
Robert (neregistrovaný) ---.eurotel.cz
21. 5. 2010 21:46 Nový

Re: RB je jednooký král mezi slepými

celé vlákno

Přesně tak, je to o lidech. Dnes jsem u Raiffeisen-ky něco vyřizoval. Změna parametrů účtu, banalita, ale jedna paní s tím nebyla schopná pohnout. Chtěla mi sjednat schůzku s bankéřem jejich pobočky, který to prý udělat může, na příští týden a vnutit eKonto… brr.
Pobočka o 300 m dál byla liduprázdná a mladá usměvavá slečna se mnou vše vyřešila během pár minut, k mé plné spokojenosti.
**
Obecný problém je podle mne v tom, že ten komu nevadí občas za službu něco zaplatit chce starý, klasický přístup. Řešit problém s konkrétním (schopným) člověkem, kterého najde na dané pobočce (která své umístění pokud možno také nemění co 1/2 rok) ješte za rok, dva…
Všichni se přitom snaží banku přesvědčit, že tomu tak není, že potřebují spousty služeb (vše řešit nejlépe on-line), každý měsíc převádět miliony,…
**
Co pamatuji, tak Raiffeisen Bank se snaží být (hesly) dynamická, až přespříliš, již od okamžiku kdy začala působit v Česku. Mohu ale zodpovědně říci, že když jsem k ní přešel, tak jsem u ní našel to, co jsem u České spořitelny již najít nedokázal – lidský přístup, osobnosti, serióznost již na první pohled.
Dnes mám pocit, že právě tohle banka ztrácí, stále rychlejším tempem. Může si za to ale sama, stávající nabídka produktů (pro soukromé osoby) je jen pro dynamické jedince, kteří používají kvanta služeb za které může banka požadovat poplatky…
**
Když se ale podívám kolem sebe jak dnes mladí lidé používají mobilní telefony, utrácejí svůj čas, tak bance rozumím. Chce jít s dobou. Jediné čemu nerozumím je fakt, jak to, že banka nevidí že ti mladí lidé nemají v zásadě žádné peníze a pokud je jednou mít budou tak také dospějí k tomu být více konzervativní.

Petr Kopecký
19. 5. 2010 13:58 Nový

Re: RB je jednooký král mezi slepými

celé vlákno

Ucet zadarmo u CSOB? Kde se to da zaridit? Marne jsem neco takoveho v ceniku hledal, jedine co jsem po dlouhem patrani nasel, je ucet zadarmo u Postovni sporitelny, kde si ale clovek muze nechat zdat o bankovnim poradci a podobnych „nadstandardnich“ sluzbach.

Já
(neregistrovaný) 109.107.200.---
19. 5. 2010 14:35 Nový

Re: RB je jednooký král mezi slepými

celé vlákno

Účty zdarma jsou pro lidi co radit nepotřebujou.

Samuraj
Samuraj (neregistrovaný) 89.233.128.---
19. 5. 2010 16:26 Nový

Re: RB je jednooký král mezi slepými

celé vlákno

Určitě myslel účet „zadarmo“ za 90 kč, ten má přítelkyně taky :-) A když provede transakci, celé další 3 dny netuší, zač je ta platba kartou vlastně blokována… ČSOB = děkuji, nechci, tam bych dal peníze jen kdybych je chtěl ztratit

DoubleSix
DoubleSix (neregistrovaný) ---.18.broadband14.iol.cz
19. 5. 2010 20:20 Nový

Re: RB je jednooký král mezi slepými

celé vlákno

Samuraj : Aktiv konto za 90Kč jsem na mysli opravdu neměl. To přeci není zadarmo, nebo snad ano? ;-)

Rafter
Rafter (neregistrovaný) ---.mitas.cgs.cz
19. 5. 2010 9:06 Nový

Re: RB je jednooký král mezi slepými

celé vlákno

No ja jsem s RB sice spokojeny, ale jen diky tomu, ze mam ucty i v jinych bankach. To co mi vyhovuje v RB, pouzivam v RB, sporim jinde, karty pro platby v obchodech z jedne banky, pro zahranicni platby zase z banky jine. Zdrazeni trvalaku v RB? Sup s nim jinam ;-)

Jano
Jano (neregistrovaný) ---.net.upc.cz
19. 5. 2010 9:17 Nový

Re: RB je jednooký král mezi slepými

celé vlákno

Presne tak, RB pouzivam len na to, co sa mi hodi. Jak zdrazi trvalaky, dam je do mBank. 3 koruny mi nevadily, ale 6 jim nedam, mam jich asi 15, to uz je poznat. A k tomu jejich vernostnimu programu, ja mam vedenie uctu bezplatne, len si z mBank posilam peniaze do RB a zpet, kazdy mesic poslem tak 70000 Kc. Funguje to skvele, a jeste mi chodi predchvalene nabidky na uvery a kreditne karty :) Staci si vytvorit umely obrat a jak nejste v registru, tak banka vam nacpe vsetko predschvalene.

Já
(neregistrovaný) 109.107.200.---
19. 5. 2010 10:16 Nový

Re: RB je jednooký král mezi slepými

celé vlákno

Já jsem s RB plně spokojen, protože jí nemám a nikdy jsem neměl.

stoural
stoural (neregistrovaný) ---.home.99maxprogres.cz
19. 5. 2010 17:05 Nový

Re: RB je jednooký král mezi slepými

celé vlákno

Uz s logiky veci nemuzes byt spokojen s necim, co nemas a nikdy jsi nemel.
LAMO :)

Jaroslav Novák aura:65
20. 5. 2010 4:16 Nový

Re: RB je jednooký král mezi slepými

celé vlákno

Ale ano! Tak například nikdy mi nezrezne auto, které si nekoupím. Takže spokojenost.

berushka
berushka (neregistrovaný) 62.77.119.---
21. 5. 2010 11:54 Nový

Re: RB je jednooký král mezi slepými

celé vlákno

Ale ne! Nemůžete být spokojený s autem, když ho nemáte. Můžete být spokojený obecně, ale to jste zcela mimo diskusi.

Jaroslav Novák aura:65
21. 5. 2010 12:01 Nový

Re: RB je jednooký král mezi slepými

celé vlákno

Bohužel, nic jste nepochopil/a. Ale to nic, to se možná vstřebá.

Uf
Uf (neregistrovaný) ---.802.cz
27. 5. 2010 18:40 Nový

Re: RB je jednooký král mezi slepými

celé vlákno

Rymu

Palo
Palo (neregistrovaný) ---.217.broadband15.iol.cz
19. 5. 2010 21:20 Nový

Re: RB je jednooký král mezi slepými

celé vlákno

Sorry, toto nefunguje, overené :) …

Michal Kára
Michal Kára (neregistrovaný) 88.208.88.---
19. 5. 2010 9:27 Nový

Re: RB je jednooký král mezi slepými

celé vlákno

Zas vám zrušili poplatek za vklad hotovosti na přepážce, který byl strašně, ale strášně absuddní. Ještě že se o nás pánové z bankovnipoplat­ky.com tak hezky a hlavně nezištně starají :-D

Patrik Chrz aura:93
19. 5. 2010 10:00 Nový

Re: RB je jednooký král mezi slepými

celé vlákno

Na hotovostní vklady je nejlepší Červené konto od PS. Vklad na každé přepážce pošty zdarma :). No a pak převést buď on-line (v pracovní době) na Osobní účet zadarmo nebo do jiné banky.

Já
(neregistrovaný) 109.107.200.---
19. 5. 2010 10:17 Nový

Re: RB je jednooký král mezi slepými

celé vlákno

Vklad na poště zdarma, čas strávený ve frontě na poště k nezaplacení :)

Patrik Chrz aura:93
19. 5. 2010 10:49 Nový

Re: RB je jednooký král mezi slepými

celé vlákno

Nevím jak je to na jiných poštách v ČR, ale v Praze aspoň na větších poštách bývá speciální okýnko „Poštovní spořitelna“, kde bývá fronta jen vyjímečně.

Pavel
Pavel (neregistrovaný) 62.168.56.---
19. 5. 2010 13:56 Nový

Re: RB je jednooký král mezi slepými

celé vlákno

A na tom okýnku je většinou cedulka „zavřeno, obsloužíme vás u přepážky“ či něco podobného. Pravda, před takovým okýnkem se většinou fronty netvoří :)

AAA
AAA (neregistrovaný) 62.168.56.---
19. 5. 2010 16:02 Nový

Re: RB je jednooký král mezi slepými

celé vlákno

Tak nevim co je to vetsi posta, na zadne jsem to v Praze nevidel.
Nebo tam treba neberou dopisy, ale stejne tam lidi plati slozenky, vybiraj duchody…

benzin
benzin (neregistrovaný) 90.182.94.---
19. 5. 2010 16:35 Nový

Re: RB je jednooký král mezi slepými

celé vlákno

Tak v Praze znam jenom ctyri posty. A z nich jenom na (tusim.) Anglicke tohle nemaji. Ale jinak posta na Moravske, na Hurce i na Luzinach (tusim. Arechoologicka) maji specialni okinka, nekdy dokonce i box se zidli, prave pro klienty Postovni Sporitelny.
P.S.: Toho sem si vsimnul prestoze u PS ucet nemam.

Patrik Chrz aura:93
19. 5. 2010 22:16 Nový

Re: RB je jednooký král mezi slepými

celé vlákno

Já bydlím na Pankráci a tady na poště (ulice Na Strži) toto okénko je. Navíc je tu ještě vkládací bankomat – „vkladomat“, přes který na Osobní účet zadarmo můžu rovněž vložit peníze zadarmo.
Speciální přepážku „Poštovní spořitelna“ jsem zatím viděl na všech poštách, které mají více než čtyři přepážky a vždy byla otevřená a téměř nikdy u ní nebyla fronta. Z hlavy si vzpomenu na poštu poblíž stanice metra Flora a samozřejmě na hlavní poštu v Jindřišské ulici. Tam ale není umístěná ve dvoraně s vyvolávacím systémem, ale u tzv. nočních přepážek – opět tam nebyla fronta (i když jsem tam byl v neděli, jak je to ve všední den nemůžu říct).

Pavel
Pavel (neregistrovaný) 62.168.56.---
20. 5. 2010 7:29 Nový

Re: RB je jednooký král mezi slepými

celé vlákno

Ne, že bych znal všechny pošty v Praze, ale moje zkušenosti jsou takové:
Petřiny – mají kamrlík pro poštovní spořitelnu, ještě jsem ho neviděl otevřený
Belgická – mají okénko pro poštovní spořitelnu, ale už tím, že před ním mají navršené reklamní panely dávají najevo, jak často ho otvírají (nikdy).
Centrála Prahy 6 – mají kamrlík pro poštovní spořitelnu. Když tam člověk přijde s něčím jednoduchým, pošlou ho na přepážku. Dělají tam jen složitější operace, které neumí pracovnice na přepážce. A když jsem to potřeboval, čekal jsem asi hodinu (přede mnou byli DVA lidé).

Já
(neregistrovaný) 109.107.200.---
20. 5. 2010 11:30 Nový

Re: RB je jednooký král mezi slepými

celé vlákno

Jo já ho tedy taky viděl. Nikdy nebylo otevřený, tak jsem myslel že tam je jen reklama na PS a ono to možná je okýnko.

jams
jams (neregistrovaný) ---.bluetone.cz
19. 5. 2010 13:27 Nový

Re: RB je jednooký král mezi slepými

celé vlákno

To je pravda jen částečně. Vklad v hotovosti na účet jinou osobou, než je majitel účtu, zdraží z 10 na 55 Kč.

guest
guest (neregistrovaný) 193.179.131.---
19. 5. 2010 14:03 Nový

Re: RB je jednooký král mezi slepými

celé vlákno

Tak s tímto já vysoce nesouhlasím. Rozlišovat ještě zda tam peníze vkládá majitel účtu nebo 3. osoba. To měli radši nechat 10 Kč bez rozdílu vkladatele.

Patrik Chrz aura:93
19. 5. 2010 22:20 Nový

Re: RB je jednooký král mezi slepými

celé vlákno

A to já výjimečně souhlasím. Vklad hotovosti je pro banku ztrátová operace (čas pracovnice stojí víc peněz než těch 10 Kč) a je dotována z výnosů ostatních služeb. Proč by ale banka měla dotovat cenu služby pro neklienty, kteří ty ostatní služby (např. bezhotovostní převody, které stojí jednotky haléřů, ale banka si na ně přiráží desetitisíce procent) nevyužívají?
Přiznám se, že jsem kolenovrt a jakékoliv poplatky mi vadí a podle toho vybírám ústavy, kde si zřídím účet. Ale zrovna tenhle poplatek akceptuji a jeho smysl uznávám.

Q
Q (neregistrovaný) 193.86.121.---
20. 5. 2010 10:33 Nový

Re: RB je jednooký král mezi slepými

celé vlákno

Potřeboval jsem zaplatit pojistku od Kooperativy, z důvodu časové tísně jsem to chtěl provést na přepážce České spořitelny, která produkty Vienna Insurance Group (do které spadá jak Kooperativa tak ČPP tak i Pojišťovna České spořitelny nebo jsou nějak propojeny, detaily jsem nezkoumal) na svých přepážkách prodává a u ČS mají vedeny účty. Ouha, byl jsem upozorněn na poplatek za vklad 3. osobou, tak jsem s díky odmítl (poplatek představoval 1/4 placeného pojistného navíc) a vyhledal pracoviště Kooperativy. Tam jsem jim zaplatil a jen tak utrousil, s čím jsem se setkal v ČS. Vyrazili mi dech, když mi sdělili, že oni to udělají zrovna tak. Dobrá, dáte to ale v jedné částce za víc platících klientů. Nikoliv! Každého klienta s jeho VS vložíme zvlášť. A bez poplatků, ačkoliv nemají dispoziční právo a jsou zrovna tak pro banku 3. osobou.
U téže banky mám i penzijní připojištění, které taky někdy platím hotově. Depozitářem je ovšem Komerčka, ale dá se to složit v ČS, a tam to bez poplatku funguje. Takže když banka chce prachy a prodávat produkty, tak vklady bez poplatku fungují, jindy nikoliv.
Už jen čekám, kdy podobné moresy chytí i obchodníci a když kolikrát vidím některé kupující, jak svůj nákup při placení rozdělují na svůj, pro babičku a pro souseda a každý oddíl platí extra, jak je obchodník zkasíruje o poplatek za platbu 3. osobou. V principu je to to samé a pokud s platbami v hotovosti na pokladnách SM HM nedělají problémy obchodníci, tak kdo ještě jiný by neměl mít k hotovým penězům kladný vztah než banky?

Patrik Chrz aura:93
20. 5. 2010 11:01 Nový

Re: RB je jednooký král mezi slepými

celé vlákno

Už jen čekám, kdy podobné moresy chytí i obchodníci a když kolikrát vidím některé kupující, jak svůj nákup při placení rozdělují na svůj, pro babičku a pro souseda a každý oddíl platí extra, jak je obchodník zkasíruje o poplatek za platbu 3. osobou. V principu je to to samé a pokud s platbami v hotovosti na pokladnách SM HM nedělají problémy obchodníci, tak kdo ještě jiný by neměl mít k hotovým penězům kladný vztah než banky?
V tom je ale rozdíl. Jako třetí osoba bance přináším jen náklady – vložení peněz na účet za dotovanou cenu. Nepodílím se ani na ceně za vedení účtu, ani na jiných ziskových operacích. Proto banka udělá vše pro to, aby peníze vložil pro ni výhodnějším způsobem – bezhotovostním převodem, kde tyto náklady se mnou nemá (a výnosy – např. úrok z manipulace s vloženými penězi – má stejné).
U obchodníka je to ale jiné – nakupuji jeho zboží, na kterém má marži a proto je mu jedno, jestli ho nakupuji pro sebe, nebo pro někoho jiného.
Pokud by banky zlevnily poplatek za vklad na účet pro třetí osobu, tak samozřejmě spoustu lidí bude chodit do banky vkládat hotově. Ať proto, že to je levnější než složenka na poště, nebo proto, že budou platbu nechávat na poslední chvíli. To bude znamenat víc lidí na přepážkách a buď obtěžování klientů banky (kteří bance přinášejí zisk) nebo potřebu zaměstnat větší počet pracovníků (vyšší náklady pro banku).
Vím to z vlastní zkušenosti, když jsem začínal můj pracovní proces, tak jsem ani neměl bankovní účet (tehdy bezplatné účty nebyly), pouze vkladní knížku (která na rozdíl od účtu byla zdarma tehdy a je i dnes) a veškeré platby jsem platil způsobem, že jsem vybral hotovost a odnesl jí do elektráren, plynáren atd nebo jí složil hotově na jejich účet (naštěstí jsem měl vše v pěším dosahu bydliště nebo pracoviště, takže to pro mě neznamenalo žádné finanční ani časové náklady). Postupně začaly jak banky tak i tyto společnosti zavádět poplatky za platbu v hotovosti, tak mi nezbylo nic jiného, než si založit účet a platit z něj, protože to pro mě přestalo být výhodné. A přesně z tohoto důvodu banky poplatek za vklad 3. osobou zavádějí.

Jarmila
Jarmila (neregistrovaný) ---.199.broadband14.iol.cz
20. 5. 2010 16:46 Nový

Re: RB je jednooký král mezi slepými

celé vlákno

Jako 3. osoba nedělám bance náklady, protože pokladní tam tak jako tak sedí. Aspoň je využitý/á, když tam teda sedí.
Já bance přináším peníze.
Kdyby tam místo pokladní chtěli mít jen vrátného, aby tu banku hlídal, můžou tam mít i vrátného. To je vyjde levněji.
Můžeme klidně diskutovat o nákladech. Banka je firma, která má pevnou síť poboček s pracovní dobou od-do, stejně tak, jako prodejny nebo jiné firmy. Zákazník předpokládá, že d době od-do tam tedy někdo bude, kdo zákazníky obslouží. Pokud tam nepřijde NIKDO, sedí tam pracovníci naprosto stejně.

Patrik Chrz aura:93
20. 5. 2010 17:24 Nový

Re: RB je jednooký král mezi slepými

celé vlákno

To, že tam pokladní tak jako tak sedí je pouze na první pohled. Pokud by cena této služby byla nižší, bude o ní větší zájem. A místo jedné pokladní tam budou sedět dvě, tři,… popř. se tam bude tvořit fronta, která bude obtěžovat vlastní klienty, kteří bance generují zisk ve prospěch neklientů, kteří jí generují náklady.
Stejně tak otvírací hodiny (a obsazenost přepážek) banka reguluje podle množství klientů v daném čase, kteří banku obvykle navštěvují. Navíc otvírací hodiny banky se nemusí rovnat otvíracím hodinám pokladny – příkladem je třeba FIO, kde jsou provozní hodiny pokladny výrazně omezeny – vlastně je to rovněž způsob omezení hotovostních operací. Místo jejich zpoplatnění jsou omezeny pokladní hodiny tak, že člověk pracující v 1 směnném provozu se na pobočku v pokladních hodinách nemá šanci dostat.

Robert
Robert (neregistrovaný) ---.eurotel.cz
21. 5. 2010 22:20 Nový

Jiný úhel pohledu

celé vlákno

Díváte se na banku, jako na toho kdo poskytuje služby a chce za ně patřičnou odměnu. Většina lidí však chápe banku jako někoho, kdo hospodaří s vklady klientů a většinu zisku generuje právě díky penězům které jí klienti svěřili…

Q
Q (neregistrovaný) 193.86.121.---
21. 5. 2010 8:10 Nový

Re: RB je jednooký král mezi slepými

celé vlákno

Jenže kdo jiný se má zabývat penězi než banky? Ty peníze se do banky nějak dostat musí.
Tak jako obchodník má marži tak i banka má své marže. Jde o to, že banky jsou nenasytné. U obchodníka, který šetří na pokladních a jsou tam furt fronty, nakupovat nebudu (Lidl, Kaufland, Penny …). Banky bohužel mají i v tomto ohledu kartel a na úřadovně je vždy 1, maximálně dvě poklady a nemůžete si tedy mezi bankami vybírat. A člověk nemůže nevyslechnout částé kritikyy klientů, jak je to bordel, že je otevřená jen jedna pokladna. Pro některé klienty jsou pokladny postradatelné, pro jiné nikoliv a vše se nedá dělat (všude ani nejsou) přes vkladomaty. Na druhou stranu, když banky vyházely klienty od přepážek, zjistily, že od nich nemá kdo kupovat jejich zázračné a výhodné superprodukty a na oslovení telefonního bankéře nebo informaci na výpisu patřičně nereagují a nepřiklušou do banky si produkt uzavřít. Ale při osobní návštěvě je přece jen větší možnost, zvláště po oslovení „odborně“ vyškoleným personálem, který klienta zpracuje ať chce nebo nechce a pak se chytne a něco koupí či uzavře.
Neřekl bych tedy, že banka reaguje na potřeby klientů, jak se nám některé snaží nalhat, ale banky nutí /jak ošklivé slovo, ale jinak se tento proces nazvat nedá, nutili přece komunisti a bylo to špatně/ klienty poplatkovou politikou, aby určité operace nebyhledávali, i když pod pojmem banka si představím hlavně peníze …

Patrik Chrz aura:93
21. 5. 2010 10:14 Nový

Re: RB je jednooký král mezi slepými

celé vlákno

Ale jistě, že banka operuje s penězi. Jen je pro ni výhodnější, pokud jí přijdou bezhotovostně, než hotově. A tak se snaží metodou „cukru a biče“ přimět klienty, ať jí ty peníze posílají bezhotovostně. Není to nic zvláštního, je to stejné, jako když někteří obchodníci dávají slevu při platbě v hotovosti, nebo např. přirážku při platbě kartou (nedávno zavedla síť restaurací Potrefená husa). Zde jde sice o obrácený postup – preference hotovosti, ale to je proto, že pro obchodníka je naopak výhodnější hotovost, než platit provizi z platby kartoul. Účel je ovšem stejný – snížit náklady.

Nelde
Nelde (neregistrovaný) ---.sita.aero
21. 5. 2010 11:18 Nový

Re: RB je jednooký král mezi slepými

celé vlákno

Pěkně si vás banky vychovaly (-;
Klientem je ten majitel účtu a ten jim za to platí a jeho peníze mají k dispozici. Poplatek má být za službu vložení peněz na něčí účet, nikoli za to, kdo na to kouká. Dokonce banka by ani neměla mít právo kontrolovat jestli to vkládám na svůj účet nebo na cizí. Takže je to diskriminace. Je to opravdu, jako kdyby kontrolovali v obchodě, jestli nakupuji pro sebe nebo někoho jiného a pokud pro jiného, tak mi naúčtovali poplatek, protože ten dotyčný k nim nepřišel a nemohl se chytit na nějakou skvělou nabídku (-;

Patrik Chrz aura:93
21. 5. 2010 12:21 Nový

Re: RB je jednooký král mezi slepými

celé vlákno

To že mají za úkony klienti nižší ceny není doména jen bank. Běžné je to např. u servisních smluv – platím paušál a pak mám levnější výjezdy.

Tonda aura:77
21. 5. 2010 23:05 Nový

Re: RB je jednooký král mezi slepými

celé vlákno

Opruzy co v obchodě platí na třikrát a zdržují tím ostatní bych nakopal do ksichtu, ať si to rozpočítají doma.

Méďa Béďa aura:60
22. 5. 2010 21:05 Nový

Re: RB je jednooký král mezi slepými

celé vlákno

Jaký je rozdíl (ve zdržování), když se nákup z jednoho vozíku rozdělí na 3 nebo když jsou za sebou 3 vozíky s rozdělenými nákupy? Není ten můj dotaz na tebe příliš složitý?

Q
Q (neregistrovaný) 193.86.121.---
24. 5. 2010 7:10 Nový

Re: RB je jednooký král mezi slepými

celé vlákno

Asi moc nakupovat nechodíte, nebo máte štěstí na podobné nakupovače.
Pokud dělíte 1 nákup na 3, tak pokladní musí 3× uzavřít markování, vzít peníze, vrátit, případně vzít 3× kartu nebo kombinace obého. Taky takové lidi nechápu, zvláště když to pak zase smíchají do 1 koše a do kufru 1 auta.
Co ještě dost zdržuje, bohužel, jsou platby kartou. I když jí platím téměř každý nákup, vidím, že hotovostní odbavení je rychlejší. A to nemám na mysli případy, kdy zákazník zblbne PIN, operace se musí zadat znovu nebo když nefungují terminály.

Méďa Béďa aura:60
24. 5. 2010 7:50 Nový

Re: RB je jednooký král mezi slepými

celé vlákno

Aha, kdežto když bude mít každý z těch 3 nákup ve svém vozíku, tak pokladní udělá ty úkony jen 1×, že?

Q
Q (neregistrovaný) 193.86.121.---
24. 5. 2010 14:14 Nový

Re: RB je jednooký král mezi slepými

celé vlákno

Nepsal jsem o 3 nakupujících občanech, ale o 1 nákupu rozděleném do 3 nákupů pro 3 různé subjekty.
Polopaticky: dělám nákup pro sebe, děti a rodiče. Pokud nahážu vše na pás a pak do jednoho košíku, pokladní sjede celý nákup pro 3 subjekty najednou, já 1× zaplatím. Pokud nákup rozdělím, zaplatím za sebe, po dalším markování nákupu pro děti platím na podruhé a při dalším markování zaplatím potřetí, tentokráte pro rodiče.
Takhle se asi v praxi dají dělit nákupy, které pak stejně skončí v jednom vozíku a v jednom kufru auta. Takhle to asi myslel Tonda 21.05.2010 23:05 s oním „co v obchodě platí na třikrát a zdržují tím ostatní“ . Samozřejmě, pro rejpaly, děti se dají zaměnit za souseda a rodiče za milenku, třebas…
Pochopil jste Méďo Béďo? Koukám na vaše další příspěvky a docela vás baví se navážet do ostatních, co chápou nějak jinak.

Méďa Béďa aura:60
24. 5. 2010 14:27 Nový

Re: RB je jednooký král mezi slepými

celé vlákno

Takže ještě jednou a pomalu:
Jaký je rozdíl ve „zdržování“ ostatních, jestli se nákup z jednoho vozíku rozdělí na 3 a platí je 3 různé osoby, nebo jestli je nákup ve 3 různých vozících a platí ho rovněž 3 různé osoby? BTW já občas platím nákup ze svého vozíku sám nadvakrát, protože na něco potřebuji účet zvlášť. Podle autora původního příspěvku bych měl si měl nejspíš nakoupit pro sebe, zaplatit a objet si s vozíkem krámem druhé kolo kvůli tomu druhému nákupu.

ldx
ldx (neregistrovaný) ---.net.upc.cz
26. 5. 2010 21:26 Nový

Re: RB je jednooký král mezi slepými

celé vlákno

Vážený Méďo, natvrdlejšího člověka jsem už dlouho nečetl/nezažil. Nechte se prosimvás vyšetřit u psychologa nebo neurologa, třeba je to počáteční příznak něčeho vážnějšího…

Méďa Béďa aura:60
1. 6. 2010 13:20 Nový

Re: RB je jednooký král mezi slepými

celé vlákno

Asi ano, Je to příznak alergie na blby.

XXl
XXl (neregistrovaný) 88.103.159.---
5. 6. 2010 7:21 Nový

Re: RB je jednooký král mezi slepými

celé vlákno

Naopak, ta otázka byla vznesena správně. Převezmu slova autora počátečního příspěvku. Nakopal bych do … ty (i toho autora), kteří si hrají na to, jak je jejich čas drahý, jak si je může dovolit někdo vůbec zdržovat atd.
Jsem zákazník, mohu si tedy platit a rozdělit nákup třeba 10×.
S tím žádný trouba nic nenadělá, není žádná šlechta a když má něco proti, má vedle další pokladny.
V ČR se zřejmě ztratila slušnost, morálka a inteligence, což už je poznat podle počátečního příspěvku.

Stene
Stene (neregistrovaný) ---.clnet.cz
10. 6. 2010 22:44 Nový

Re: RB je jednooký král mezi slepými

celé vlákno

to Idx: já myslím, že Méďovy úvahy jsou úplně v pořádku, ale vy jste trochu pomalejší v myšlení a ještě k tomu hulvát. kdyby si babička a tetička toho zákazníka, co platí na 3× přišly nakoupit samy, možná by tam ten spěchající pán stál ještě teď. mě je to celkem jasné. je naopak rychlejší, když jeden člověk platí 3 nákupy zvlášť, než když 3 lidé s 3 košíky platí také zvlášť. nejde o žádné zdržování a jestli jste nervózní, tak si vemte prášek, když jdete nakupovat ve špičce a neomezujte ostatní.

no comment
no comment (neregistrovaný) ---.ebanka.cz
21. 5. 2010 15:59 Nový

Re: RB je jednooký král mezi slepými

celé vlákno

tady jde vidět, jak kdo čte, vklady 55 Kč, jsou už jakou dobu skoro rok je to vklad za 3. osobu, někdo si plete pojmy s dojmy… :-)) je to prostě vklad neklienta, přijde mi to normální!

kk
kk (neregistrovaný) ---.inext.cz
13. 6. 2010 13:11 Nový

Re: RB je jednooký král mezi slepými

celé vlákno

Mám účet u Unicredit ve Zlíně už několik let, a co se týká jednání bankovních pracovníků, tak jsem spokojená. Netvrdím, že je ta práce baví ale opravdu se snaží vystupovat profesionálně.

Dalibor Z. Chvátal aura:95
19. 5. 2010 8:29 Nový

Čištění.

celé vlákno

Diskuze pročištěna od nesmyslných a provokativních příspěvků fxtradera. Omlouvám se ostatním, pokud reagovali na jeho příspěvky jsou také pryč, což ale asi nikomu kromě „pana provokatéra“ vadit nebude :) Na tento můj příspěvek prosím nereagujte, ať z toho nemáme flame. Diskuze je o RB, ne o cvocích, komunistech a dalších nesmyslech. Děkuji.

xls
xls (neregistrovaný) ---.par.adsl.static.bluetone.cz
19. 5. 2010 9:52 Nový

Pěkně z kopce

celé vlákno

Já jsem narazil před hodně lety v RB na příjemný prostředí i lidi, takže jsem tam postupně převedl soukromý účet, většinu podnikatelských a měl jsem tam i hypotéku. IB i produkty sice spíš průměr, ale měli dobrej přístup. Bohužel tak před 5–6 lety se to začalo velice rychle mrvit, začali šroubovat ceny, k tomu pár mastných skrytých poplatků (po navození dojmu, že když člověk platí skoro 2 stovky měsíčně za balíček, tak má aspoň elektronickou kartu zdarma, ale ve skutečnosti za obnovu asi 800,–), podrazy s hypotékou, jejíž správu převedli na centrálu. Takže kolem a kolem: postupně jsem to všechno rychle zrušil.
Když vidím ty jejich aktuální „změny k lepšímu“, tak se musím smát. Po odchodu od nich mám totiž rozsah i kvalitu služeb ještě na lepší úrovni a neplatím v postatě skoro nic. Ti, co zůstali, ať si klidně dála platí za každý prd. Jinak jako vrchol zhovadilosti jsem považoval situaci, kdy provedení trvalýho příkazu stálo cca 2× tolik než provedení jednorázovýho – holt peníze nesmrdí.

Méďa Béďa aura:60
19. 5. 2010 10:24 Nový

Re: Pěkně z kopce

celé vlákno

Na tu logiku s cenou příkazů (nejdražší bylo inkaso – trojnásobek jednorázového příkazu) jsem se jich ptal. Odpověděli mně, že je to odstupňované podle náročnosti na práci. Takže jsem u nich účet okamžitě zrušil.

Obyvatel
Obyvatel (neregistrovaný) ---.net.upc.cz
19. 5. 2010 9:52 Nový

Take uvazuju o zmene

celé vlákno

Temer 10 let mam u RB ProfiKonto. Zacinalo na poplatku 90 Kc mesicne, ted je uz pres 200 Kc. Zrejme se od te doby v RB zdvojnasobily platy :-) Jedine kvuli cemu zatim zustavam je internetove bankovnictvi, ktere je narozdil od vetsiny ceskych bank skutecne internetove. Pokud opet zdrazi poplatky, tak odchazim. Nadeje vkladam do FIO Banky :-)

Obyvatel
Obyvatel (neregistrovaný) ---.net.upc.cz
19. 5. 2010 10:11 Nový

Re: Take uvazuju o zmene

celé vlákno

Tak pokud dobre ctu tak zdrazeni na 230 Kc, toz sbohem pratele … Jinak nevim co na tom hledat dve hodiny, staci u nich vyhledavat slovo „cenik“ a najde to stranku Ceník produktů a služeb.

x
x (neregistrovaný) ---.speednet.cz
19. 5. 2010 17:33 Nový

Re: Take uvazuju o zmene

celé vlákno

Tak si zkuste porovnat vic nez jednu polozku, osobne jsem v novem ceniku zkouknul jen stranku kolem vedeni uctu zdarma a podminek … ale taky cim dal vic zvazuju odchod, protoze me cim dal vic serou. Clovek jim cpe vlastni prachy a jeste aby za to platil. Vecne prudej jestli nechci 30k uver, kdyz mam na ucte 100k …

Já
(neregistrovaný) 109.107.200.---
19. 5. 2010 10:20 Nový

Re: Take uvazuju o zmene

celé vlákno

Co maj na tom IB tak úžasnýho ? Jediný mizerný IB se kterým jsem se setkal má AXA.

Obyvatel
Obyvatel (neregistrovaný) ---.net.upc.cz
19. 5. 2010 10:22 Nový

Re: Take uvazuju o zmene

celé vlákno

Ze ho lze plne vyuzit pouzivat pouze prostrednictvim pocitace pripojeneho (kdekoli na svete) k Internetu. To co dnes jiz nelze ve vetsine ceskych bank.

nemám
nemám (neregistrovaný) ---.eurotel.cz
19. 5. 2010 10:41 Nový

Re: Take uvazuju o zmene

celé vlákno

Hmmm…
UCB, KB, ČSOB (PS), Fi, ING a mbank (IB zbytku neznám). Ani jedna z bank nemá kdekoliv, kde je počítač připojený k internetu problém. Ale pravda, nejsou české, jen tu působí…

Obyvatel
Obyvatel (neregistrovaný) ---.net.upc.cz
19. 5. 2010 10:47 Nový

Re: Take uvazuju o zmene

celé vlákno

Fajn, tak mi prosim popiste, jak treba u mBank provedu prikaz k uhrade pouze pomoci pocitace pripojeneho k Internetu. Pokud se vam to povede, stanu se jejich klientem :-) Znovu opakuji ze jde o *internetove* bankovnictvi.

Já
(neregistrovaný) 109.107.200.---
19. 5. 2010 11:12 Nový

Re: Take uvazuju o zmene

celé vlákno

Přihlásím se, zadám, potvrdím a hotovo :)
Jedině mě napadá že by neposílala potvrzovací sms do zahraničí ? Jinej problém nikde nevidím. Problémy byly kdysi když se musely instalovat různý certifikáty.

Jarmila
Jarmila (neregistrovaný) ---.199.broadband14.iol.cz
19. 5. 2010 11:22 Nový

Re: Take uvazuju o zmene

celé vlákno

mBank umožňuje i změny, tudíž i platby bez potvrzovací SMS.
Proč by SMS neměla dojít do zahraničí?
Jo, certifikáty, to byla legrace, to byly opruzy.
Dneska? ID-číslo, heslo a kód z SMSky, jen musíte sednout někde k PC.

Obyvatel
Obyvatel (neregistrovaný) ---.net.upc.cz
19. 5. 2010 11:29 Nový

Re: Take uvazuju o zmene

celé vlákno

Certifikat je prave presne to co chci a nemam s tim zadny problem. Opruz jsou ty jine pitomosti jako SMS. Az budu chtit mobilni/telefonni bankovnictvi tak si ho objednam, ja chci ale internetove a po Internetu zatim zadne SMS nechodi :-) Proto v tomhle RB bohuzel vitezi, jelikoz zakaznikum nevnucuje jen kockopes v podobe jedineho internetove/mo­bilniho bankovnictvi. Vypada to, ze FIO ma take jeste rozum.

Patrik Chrz aura:93
19. 5. 2010 12:06 Nový

Re: Take uvazuju o zmene

celé vlákno

Možná by to šlo vyřešit s Vodafone. Když si aktivuješ Vodafonepark (je to zdarma :D ), tak potom na Internetu vidíš všechny odchozí i příchozí SMS. Takže nechat si poslat aktivační SMS, pak se přilásit do Vodafone parku, kde si jí přečteš a aktivační kód z ní zadat do formuláře IB. Ale nejsem si jist, jestli se tam ta SMS zobrazí ihned nebo až poté co dojde na telefon (v tom případě by musel být telefon doma a někdo by ho musel nabíjet – mám dojem, že dnes žádné telefony neumí pracovat jen „na nabíječku“ nebo udržovat baterii stále nabitou).
Pro pravidelné platby na známé účty je ale u mBank možné platit přes šablony, které se nemusí potvrzovat SMS.
Mě řešení mobil + internet bez certifikátu naopak přijde jako mnohem uživatelsky „přítulnější“ a bezpečnějí pro používání na nezabezpečených počítačích (např. internetové kavárny) než certifikáty.

Patrik Chrz aura:93
19. 5. 2010 12:13 Nový

Re: Take uvazuju o zmene

celé vlákno

Jinak podepisování pomocí podepisovací (JAVA) aplikace má jako volitelnou možnost FIO.

Obyvatel
Obyvatel (neregistrovaný) ---.net.upc.cz
19. 5. 2010 12:30 Nový

Re: Take uvazuju o zmene

celé vlákno

Diky, to s tema sablonama u mBank nevypada zle. O tom podepisovani u FIO vim, proto je prave favoritem :-) Z jineho nez vlastniho pocitace bych se do internetbankingu nikdy neprihlasoval.

coolio
coolio (neregistrovaný) ---.eurotel.cz
19. 5. 2010 13:11 Nový

Re: Take uvazuju o zmene

celé vlákno

Fio podepisovací aplikaci používáme. Má své mouchy, musí se znova netriviálně nastavit když se reinstaluje systém, ale pro samotné přihlášení do ib není potřeba, je nutná jen pro potvrzení příkazů zadaných pod normálním heslem.
Co se mi na ib Fio hodně líbí je že účet a uživatel jsou oddělení – jeden uživatel (=login a heslo) může mít samozřejmě více účtů, anebo je nemá, patří někomu jinému – třeba rodinnému příslušníkovi, ale ten mu jej nasdílí – úrovní práv je několik, od pouhého nahlížení, přes podání příkazů až k autorizaci příkazů (Vhodné pro firmy kde účtárna zadá příkazy a ředitel podepíše).
Pro rodiny je to vhodné spolu s funkcí okamžitého založení podúčtu na elektronikcou variantu obálkové metody – účet na auto, na nový nábytek apod., který vidí všichni, jde přitom o spořící lépe úročený účet a lze k němu mít i zdarma debetku.

Tonda aura:77
19. 5. 2010 14:32 Nový

Re: Take uvazuju o zmene

celé vlákno

Přesně tak, používat certifikát na neznámém stroji je bezpečnostní riziko, použít čtečku čipových karet či jiný HW token může být problém, takže potvrzování přes SMS (a ideálně šifrované a čtené přes sim toolkit aplikaci chráněnou pinem) je snadná, intuitivní a přitom velice bezpečná cesta.

Robert
Robert (neregistrovaný) ---.eurotel.cz
21. 5. 2010 22:49 Nový

Raiffeisen, soukromá Certifikační Autorita

celé vlákno

„Používat certifikát na neznámém stroji je bezpečnostní riziko“. A proto umožňuje Internet Banking Raiffeisen Bank jednoduše generovat certifikát nový, starý odvolat, … taková malá soukromá CA.
**
Nevím v čem přesně se dnešní řešení Internet Banking-u liší od dřívějšího eBanky, ale myslím že nabízejí dobrou službu.
O spolehlivosti služby (provádění takto zadaných příkazů bance) a rychlosti vlastní bankovní aplikace (webové stránky v prohlížeči) nemám ucelenou představu, nejsem pravidelným, každodenním, uživatelem Internet Banking-u.

Já
(neregistrovaný) 109.107.200.---
19. 5. 2010 12:33 Nový

Re: Take uvazuju o zmene

celé vlákno

Takže tahat noteb. do ciziny ti nevadí(v intern. kavárně těžko nainstaluješ certifikát) a mobil ti vadí ? Dnes má mobil u sebe min. 99 procent lidí a přečíst z něj sms a naťukat jí do prohlížeče zvládne taky každej. Rozmach IB přišel právě až s potvrzováním přes mobil, banku co to takhle neumí bych nechtěl. FIO tuším nabízí obě možnosti, já mám samozřejmě potvrzovací sms.

Obyvatel
Obyvatel (neregistrovaný) ---.net.upc.cz
19. 5. 2010 12:36 Nový

Re: Take uvazuju o zmene

celé vlákno

Postupne: nevadi, vadi

Já
(neregistrovaný) 109.107.200.---
19. 5. 2010 13:02 Nový

Re: Take uvazuju o zmene

celé vlákno

Tak jsi exot a musíš si tudíž najít exotickou banku.

Jarmila
Jarmila (neregistrovaný) 77.48.212.---
19. 5. 2010 21:34 Nový

Re: Take uvazuju o zmene

celé vlákno

Mám i FIO, taky přihlásit do aplikace a kód chodí SMSkou.
Měla jsem certifikáty KB a FIO a prakticky nikdy se mi nepodařio je nainstalovat a spustit napoprvé, u KB ho museli generovat na pobočce, tam se mi to nikdy nepodařilo, u FIO to byo podobné. Pak běhaly rok a pak zase opruz s pobočkou. Nejhorší je, když se zbortil PC, tak jsme netbanking zprovoznili taky za 14 dnů. SMSka je v pohodě, to by si musel zloděj zjistit ID-číslo, heslo a ještě sebrat mobila. Takhle holt nesmím změnit číslo mobilu ani ho ztrait.

Jiroslav
Jiroslav (neregistrovaný) ---.net.upc.cz
19. 5. 2010 23:30 Nový

Jak se chcete přihlásit kdekoli na cizím počítači, když upřednostňujete certifikát?

celé vlákno

Jestli je pro vás SMS opruz, co je potom tahání klíčenky s certifikátem?

Jarmila
Jarmila (neregistrovaný) 77.48.212.---
21. 5. 2010 23:50 Nový

Re: Jak se chcete přihlásit kdekoli na cizím počítači, když upřednostňujete certifikát?

celé vlákno

Špatně jste mne pochopil. Certifikáty, které jsem nedokázala zprovoznit, byly opruz. Nebyly na klíčence, ale dostávala jsem je z pobočky na disketě.
SMSky jsou fajn (jen jednou za XX let se stalo, že nefungovaly, ale stačil mail do banky a za necelou hoďku bylo vše v pořádku. Stalo se tento týden v mBank).

Proč by SMS neměla dojít do zahraničí?
Proč by SMS neměla dojít do zahraničí? (neregistrovaný) 62.168.56.---
19. 5. 2010 14:05 Nový

Re: Take uvazuju o zmene

celé vlákno

A už jste někdy byl dál než na Slovensku nebo v Rakousku? Zdaleka ne všude mají naši operátoři roamingové smlouvy a někdy ani sami nevědí, že je nemají. Například všichni naši slavní mobilní oprátoři hrdě tvrdí, že mají roaming s Indií, ve skutečnosti ale funguje jen v Dillí a blízkém okolí, jinde v Indii si s českou SIM kartou ani neškrtnete.

Patrik Chrz aura:93
19. 5. 2010 22:26 Nový

Re: Take uvazuju o zmene

celé vlákno

Jak jsem psal, je možné využít ten Vodafone park.
Druhou věcí, pokud se nemýlím je možnost nechat si autorizační SMS zasílat i na zahraniční SIM kartu. Takže stačí koupit si v té Indii místní SIM, zavolat na mLinku (internetové kavárny většinou umožňují i levné mezinárodní hovory i z exotických zemí je to za několik Kč za minutu) a (zdarma) změnit tel. číslo, na které se mají autorizační SMS posílat a vyřízeno.
Popř. mít přednastavené ty šablony, které se nemusí potvrzovat a ve výjimečném případě, kdy by se objevila neodkladná platba tak podat pokyn právě přes telefonní bankovnictví. Takový příkaz sice není zdarma – stojí 20 Kč, ale pokud by šlo o výjimečné situace, tak to lze akceptovat.

Pavel
Pavel (neregistrovaný) 62.168.56.---
20. 5. 2010 7:23 Nový

Re: Take uvazuju o zmene

celé vlákno

No, jenže zrovna v té Indii prodají místní SIM kartu jen indickému občanu. Když jsem tam byl na služební cestě, tak jsem mi ji musel zařídit šéf našeho zákazníka, a i tak to trvalo přes týden.
Jediným řešením by snad byl satelitní telefon, ale kdo to má platit.

Patrik Chrz aura:93
20. 5. 2010 8:00 Nový

Re: Take uvazuju o zmene

celé vlákno

Tak další možností jsou různé mezinárodní roamingové karty, např. OneSimCard nebo GlobalSim.

Pavel
Pavel (neregistrovaný) 62.168.56.---
20. 5. 2010 9:03 Nový

Re: Take uvazuju o zmene

celé vlákno

Zrovna v Indii ani ty nejsou řešením. Platí pro ně to, co pro české operátory – pokrývají jen malou část Indie.
FYI – v Indii je kolem stovky mobilních operátorů, každý z nich pokrývá maximálne tři státy (je to omezené zákonem) a těch států tam je přes stovku. Pro pokrytí Indie by tak bylo zapotřebí několik desítek roamingových smluv, což mají snad jen britští operátoři.

he
he (neregistrovaný) ---.net.upc.cz
20. 5. 2010 18:54 Nový

Re: Take uvazuju o zmene

celé vlákno

no evidentne je problem v indii ne v bance..

Flasi
Flasi (neregistrovaný) ---.hq.iol.cz
21. 5. 2010 8:39 Nový

Re: Take uvazuju o zmene

celé vlákno

No realita je taková, že všude ve světě vám nepřijde z českého operátora SMSka do x minut, než vám v bankovnictví vyprší session. Kdo to chce bagatelizovat, že je to problém jakési Indie na druhém konci světa, tak může, ale kdo se potřebuje mimo Evropu dostat ke svému účtu, tak může mít problém.

Patrik Chrz aura:93
21. 5. 2010 10:09 Nový

Re: Take uvazuju o zmene

celé vlákno

Jinak řečeno – minoritní skupina vyžadující nějaké „extra fíky“ si za ně musí prostě připlatit. Tohle je od začátku filozofie eBanky, která nikdy nepatřila mezi levné banky a vždy nabízela něco trochu víc.
Běžnému uživateli většinou stačí autorizace přes SMS, popř. vytvořené šablony v mBank, které se nemusí potvrzovat. A když bude nějaká jo velká náhoda, tak to může podat buď přes mLinku (z internetové kavárny si zavolá za pár korun z celého světa), nebo pošle peníze kamarádovi/rodině ať to za něj zaplatí z jeho účtu.
Druhou možností je FIO a jejich podepisovací aplikace v jazyku JAVA.

Jarmila
Jarmila (neregistrovaný) 77.48.212.---
23. 5. 2010 20:05 Nový

Re: Take uvazuju o zmene

celé vlákno

Ještě by se to dalo řešit přes manžela/manželku. Prostě nedat příkaz bance, ale manželce, manželka pak v bance provede příkaz. Ta by problém mít nemusela (pokud v té Indii není s Vámi) :-))

Yen-dah
Yen-dah (neregistrovaný) ---.adsl.tmcz.cz
21. 5. 2010 1:30 Nový

Re: Take uvazuju o zmene

celé vlákno

„jinde v Indii si s českou SIM kartou ani neškrtnete.“
Blbost. Z Indie jsem posilal s tmobili SMS v r. 2006 bez problemu z ruznych statu.

krakonoš
krakonoš (neregistrovaný) ---.idtnet.cz
19. 5. 2010 13:56 Nový

Re: Take uvazuju o zmene

celé vlákno

Jednoduše; VoIP klient v NB, Wifi hotspot kdekoli na světě a no problem. Za příchozí SMS v takovémto případě nic neplatíte a najít VoIP providera, který SMS umí, není problém, jde to i přes Skype, pokud ho vhodně nastavím.

Obyvatel
Obyvatel (neregistrovaný) ---.net.upc.cz
19. 5. 2010 17:15 Nový

Re: Take uvazuju o zmene

celé vlákno

Ten jen jestli banka posila ty smsky i na tyto VoIP operatory :-)

S474N _ aura:100
21. 5. 2010 13:41 Nový

Re: Take uvazuju o zmene

celé vlákno

Problem je predevsim v bezpecnosti. Co jineho si myslet o bance, ktera pouziva pro prihlaseni stejny login/heslo? V tomto je RB opravdu trosicku jinde.

XXXXX
XXXXX (neregistrovaný) ---.ebanka.cz
25. 5. 2010 15:44 Nový

Re: Take uvazuju o zmene

celé vlákno

FIO není banka ty chytráku

Pavel
Pavel (neregistrovaný) 62.168.56.---
26. 5. 2010 7:25 Nový

Re: Take uvazuju o zmene

celé vlákno

Už je – bankovní licenci získala asi před měsícem.

abasta
abasta (neregistrovaný) 78.110.210.---
19. 5. 2010 10:13 Nový

Raiffeisenbank... a co ty ostatní?

celé vlákno

Poplatky,poplat­ky,poplatky,ve­dení účtu,výběry z bankomatů,tohle nesmíš,tohle musíš. Měla by nám jak se říká dojít trpělivost, bouchnout do stolu a jít zrušit účet. V práci nahlásit, že chci výplatu pouze na ruku a hotovo. Holt složenky zaplatíme na poště. Myslím si, že poplatky za zaplacení složenky by hravě stačili místo poplatků u bank a ještě by nám určitě něco zůstalo. A zákon nikde neříká, že musím mít účet v bance. Takže zaměstnavatel by Vám na vaší žádost, měl určitě vyhovět. Musí…,prostě musí. A ještě malá poznámka pro ty, kteří prostě v bankách mít účet musí: ještě že fungujou SIPA.Všechny poplatky (elektřina,plyn,te­lefon,pojistka auta,nájem,at­d,atd.) můžete dát do jediného SIPA, které si necháte za jediný poplatek ztrhnout z vašeho účtu. Moc a moc se mi líbil úryvek z článku…Na bance, která mi vede účet, mě zajímá, jestli se na banku mohu spolehnout, že hlavně jedná vždy v mém zájmu a že se snaží o to, abych byl jako jejich zákazník spokojený. S úctou ten, který nemá rád poplatky u bank.

GHOI
GHOI (neregistrovaný) 165.72.200.---
19. 5. 2010 10:20 Nový

Re: Raiffeisenbank... a co ty ostatní?

celé vlákno

Existuje i moudrejsi reseni nez nechat se vyplacet na ruku a socializovat se na poste se seniory, totiz mit ucet zdarma.

Patrik Chrz aura:93
19. 5. 2010 22:31 Nový

Re: Raiffeisenbank... a co ty ostatní?

celé vlákno

Je i jiné řešení:
1) účty, které jsou vedeny zdarma – FIO, mBank, Poštovní spořitelna (Osobní účet zadarmo)
2) vkladní knížky (Česká spořitelna, Poštovní spořitelna) – i na ty lze posílat peníze bezhotovostně, takže zaměstnavateli se udá číslo „bankovního účtu“ a peníze na knížku může poslat taky. I vkladní knížky jsou vedeny zdarma.
3) s použitím určitého násilí lze i třeba takové ING konto používat jako běžný účet, viz:
http://www.mesec.cz/clanky/jak-vybrat-nejlevnejsi-ucet/

Robert
Robert (neregistrovaný) ---.eurotel.cz
21. 5. 2010 23:15 Nový

Re: ING Konto

celé vlákno

To byste ale musel zřídit ING Konto ještě v době, kdy máte účet u nějaké jiné české banky. Teprve potom takový bankovní účet zrušit a u ING změnit/zrušit číslo takového účtu (na který mohou odcházet peníze).
P.S.
Článek, který odkazujete, jsem nečetl. Možná je tam uveden podobný postup…
P.P.S.
Udělá už konečně Měšec něco s těmi prázdnými řádky? Které nejdou nijak vytvářet. Dokonce ani pomocí xHTML tagu DIV.

Patrik Chrz aura:93
21. 5. 2010 23:31 Nový

Re: ING Konto

celé vlákno

Pravděpodobně máte na mysli onu aktivaci první platbou z registrovaného účtu. Ano, zde je trochu háček, ovšem při založení účtu osobně přímo v ING (na Andělu) by to mělo jít i bez potvrzení, že onen registrovaný účet je můj vlastní. Aktivovat účet by tak bylo možné např. první výplatou a následně tento registrovaný účet změnit.
Každopádně díky existenci bezplatných účtů (FIO, mBank, PS, AXA) toto není nezbytně nutné.

niki
niki (neregistrovaný) ---.sstji.cz
19. 5. 2010 10:33 Nový

Termínované vklady

celé vlákno

Reiffeisenbank neuvádí při revolvingu na výpise úrokovou sazbu na další období. Chtěl jsem je přesvědčit, že je to pro mě důležitý údaj, vysmáli se mi. Prý se mám vždy při otočce vkladu zavolat a oni mi ho sdělí.Tak se chová banka inspirovaná klienty. Nicméně, žádná další otočka vkladu nebude.

krakonoš
krakonoš (neregistrovaný) ---.idtnet.cz
19. 5. 2010 10:58 Nový

Re: Termínované vklady

celé vlákno

Mám konto u mBank a když jsem si jen zběžně prolétl zde vypsané sazby, jsem rád, že tu mBank je. O takovéhle vydřiduchy bych si neopřel ani kolo, natož abych si u nich otevřel účet!

Beavis
Beavis (neregistrovaný) ---.static.adsl.vol.cz
19. 5. 2010 11:19 Nový

Re: Termínované vklady

celé vlákno

Jo, jo.
U mBank jsou kontokorent, vklad hotovosti a zahraniční platby zdarma.

Dalibor Z. Chvátal aura:95
19. 5. 2010 11:25 Nový

Re: Termínované vklady

celé vlákno

Vtipná ironie :) Pravda, toto mBank nezvládla. Chybějící vklady hotovosti se dají přežít, ale kontokorent chybí a absence zahraničních plateb je ostuda.

Beavis
Beavis (neregistrovaný) ---.static.adsl.vol.cz
19. 5. 2010 11:38 Nový

Re: Termínované vklady

celé vlákno

A přitom polská mBank zahraniční platby normálně provádí. Sice nejsou úplně zdarma, ale jsou.
Spíš by mě zajímalo jestli česká mBank ZPS nemá z důvodu:
- implementace by byla neúměrně nákladná k výnosům z této služby
- mBank trvá na své marketingové nálepce „banka bez poplatků“.
Kdyby totiž mBank mírně placený ZPS zavedla už by o sobě nemohla tvrdit, že je „bezpoplatková“­........

Regis
Regis (neregistrovaný) ---.t-mobile.co.uk
19. 5. 2010 17:41 Nový

Re: Termínované vklady

celé vlákno

Pokud se nepletu, ceska mBank neni banka v pravem slova smyslu, nema pridelene jakesi licence. To ji, mimo jine, neumoznuje posilat a prijimat platby do zahranici. Tak mi to vysvetlili primo v mBank. Take me to pekne stve.

avathar202202
avathar202202 (neregistrovaný) 195.113.197.---
19. 5. 2010 17:46 Nový

Re: Termínované vklady

celé vlákno

Tak to ti namluvili pěkné blbosti, aspoň vidíš, že trotlové nepracujou jenom za přepážkou v ČS.

Dalibor Z. Chvátal aura:95
19. 5. 2010 18:24 Nový

Re: Termínované vklady

celé vlákno

To pěkně kecají :) Bez licence by nemohli ani dýchat. Problém není v licenci, problém je v Lodži a v tom, že pro Poláky zahraniční platby v CZ nejsou prioritou.

Michal Kára
Michal Kára (neregistrovaný) 88.208.88.---
19. 5. 2010 11:33 Nový

Re: Termínované vklady

celé vlákno

A hlavně má slušné chování. I když snižuje úroky, tak to vždy dá vědět dostatečně jasně a předem a klientům se slušně omluví :-D

Beavis
Beavis (neregistrovaný) ---.static.adsl.vol.cz
19. 5. 2010 11:44 Nový

Re: Termínované vklady

celé vlákno

Tak když loni RB napálila konŤák z 13 na 19,9% dala to vědět taky měsíc a půl dopředu.
Omluva ovšem myslím nebyla. :-)

Michal Kára
Michal Kára (neregistrovaný) 88.208.88.---
19. 5. 2010 11:46 Nový

Re: Termínované vklady

celé vlákno

Ten můj příspěvek rozvíjel předchozí, tj. narážel na „výhody“ mBank :-)

Já
(neregistrovaný) 109.107.200.---
19. 5. 2010 12:36 Nový

Re: Termínované vklady

celé vlákno

Vědět předem moc nedaj a určitě se za to neomlouvaj. A jsou chudáci co myslej že maj úrok ještě 3,5 a přitom mají 0,6 :)
Ale je jasný že člověk se musí informovat, nemůže čekat že mu vše strčej pod nos.

krakonoš
krakonoš (neregistrovaný) ---.idtnet.cz
19. 5. 2010 14:02 Nový

Re: Termínované vklady

celé vlákno

Naštěstí nic z toho nepotřebuji. Co potřebuji je levné pojištění léčebných výloh v zahraničí, a levné vybírání z bankomatů v cizině, pokud nechci, nebo nemohu platit přímo kartou. A v tomto směru nemá mBank chybu. (výběr v zahraničí vyjde lecněji, než nákup ve směnárně a cestovní pojištění za 35 Kč na měsíc…)

Pepa
Pepa (neregistrovaný) 193.179.215.---
19. 5. 2010 14:08 Nový

Re: Termínované vklady

celé vlákno

U FIO tyto služby najdete. Pouze vklad hotovosti může být pro někoho problém – vzhledem k počtu poboček. Ceny za zahraniční platby jsou příznivé, na Slovensko dokonce zdarma.

Patrik Chrz aura:93
19. 5. 2010 22:36 Nový

Re: Termínované vklady

celé vlákno

Zahraniční platby zdarma (odchozí) u nás nemá žádná banka.
Příchozí zdarma má jen Citibank (ovšem účet stojí 299 Kč / měsíc).
Podmínky pro zahraniční platby zde:
http://www.mesec.cz/clanky/jakymi-zpusoby-platit-do-zahranici/
http://www.mesec.cz/clanky/jak-prijmout-platbu-ze-zahranici/
Pro zahraniční platby ale není vůbec nutné (a ani výhodné) používat služby bank, daleko výhodnější jsou devizové společnosti, přes které mohou být zahraniční platby i zdarma.
Kontokorent zdarma opět nemá žádná banka. Je možné ho mít buď v rámci placeného balíčku služeb k účtu, nebo jako příplatkovou službu k bezplatným účtům u FIO a Poštovní spořitelny.
Vklad hotovosti zdarma umožňuje FIO a Poštovní spořitelna (přes Vkladomat nebo na pobočce pošty při vkladu přes Červené konto – z něj je pak možné platbu převést kamkoliv, třeba i do mBank).
Celkem levně – za 9 Kč je možné posílat peníze na jakýkoliv účet v pobočkách prodejen potravin Žabka.

A
A (neregistrovaný) ---.syscae.cz
20. 5. 2010 11:04 Nový

Re: Termínované vklady

celé vlákno

Zahraniční platbu na Slovensko a ze Slovenska má FIO zcela zdarma.
Zahraniční platbu do/z Eurozóny má FIO „skoro zdarma“ – 60/30 Kč za transakci, což je podstatně méně než ostatní.

Patrik Chrz aura:93
20. 5. 2010 11:18 Nový

Re: Termínované vklady

celé vlákno

Jen poupravím ten ceník FIO. Z účtů vedených v CZK je to 50/25 Kč, z účtů vedených v EUR je to 2/1 EUR.
Podmínkou je ovšem, že to musí být platba v EUR a do bank zapojených v systému TARGET2 (což jsou všechny banky v měnové unii. Ostatní banky (banky ve státech, kde není národní měnou EURo) členem tohoto systému být mohou, ale nemusejí (a obvykle nejsou)).
Dalším zádrhelem je, že německé Volksbanky a Raiffesenbanky účtovaly příjemci u těchto plateb příplatek za expresní platbu i když to šlo vyreklamovat. Jestli to ještě trvá nevím (Dalich by věděl :) ).

jege
jege (neregistrovaný) ---.net.upc.cz
31. 5. 2010 0:22 Nový

Re: Termínované vklady

celé vlákno

Nevim jak RB, ale do Volksbank v Nemecku jsem v roce 2010 jiz 2× posilal platbu v EURO z FIO a penize byly na uctu v Nemecku hned pristi den a v plne vysi a bez priplatku!

Dalibor Z. Chvátal aura:95
2. 6. 2010 0:05 Nový

Re: Termínované vklady

celé vlákno

S německou Volksbank občas trpím, DZ Bank ráda účtuje poplatky 10–40 eur za platby z Fio nebo z HSBC.

astray
astray (neregistrovaný) ---.urel.feec.vutbr.cz
21. 5. 2010 13:45 Nový

Re: Termínované vklady

celé vlákno

Čemu říkáš kontokorent zdarma? Tomu, že neplatíš úrok nebo tomu že neplatíš za použití kontokorentu (tj. když spadneš do mínusu na účtu)? U RB/eKonta platím jen úrok, poplatek za použití kontokorentu (50 Kč) zrušili před pár lety.

Patrik Chrz aura:93
22. 5. 2010 2:19 Nový

Re: Termínované vklady

celé vlákno

V sazebníku RB je poměrně obtížné se vyznat, ale zkusím to.
Jsou tam dvě nabídky
1) povolený debet – tam je poplatek 50 Kč za každý měsíc, ve kterém bude úvěr využit
2) kontokorentní úvěr, který ale dle sazebníku není poskytován k eKontu a pouze k Zlatému kontu (placené a docela vysoko), běžnému účtu (rovněž placené) a starým pruduktům. Navíc je zpoplatněn 20 Kč měsíčně

Robert
Robert (neregistrovaný) ---.eurotel.cz
22. 5. 2010 14:32 Nový

Re: Kontokorent (Povolený debet)

celé vlákno

U starších účtů Raiffeisen Bank (například Kompletkonto) byl používán výhradně termín „kontokorent“. U současné TOP řady bankovních produktů (eKonta) je již používán výhradně termín „povolený debet“.
Starší produkty byly většinou balíčky, které obsahovaly vedení a správu kontokorentu již v ceně. Úrok je stejný jako u eKonta. Liší se jen úroky pro firemní a privátní účty (momentálně 19,9% p.a., účtováno po dnech). Úrok najdete buďto v aktuálním ceníku, nebo ve speciálním dokumentu o úrokových sazbách (k dispozici i na pobočkách).

já
(neregistrovaný) ---.kerio.cz
19. 5. 2010 12:02 Nový

Re: „Raiffeisenbank z nás dělá pitomce, ztratil jsem v ni důvěru“

celé vlákno

„c) bylo proti němu Bankou podáno trestní oznámení, byla na něho uvalena
vazba či nastoupil výkon trestu“
Chápu to dobře, že banka může podat zdarma a na jakémkoli služebně PČR trestní oznámení, třeba nesmyslné, a může skasírovat 5.000 za porušení smlouvy? Co na tom že pak bude odloženo…
Vazba: kdo si myslí, že se ho to nemůže týkat, je naivní pštros s hlavou v písku. Stačí když se blbě přichomejtnete do závažné dopravní nehody, můžete také třeba v sebeobraně zranit/zabít útočníka, který Vás přepadne, a poletíte do vazby (příkladů na netu je dost, stačí hledat.) Normální člověk má finanční rezervu, takže to těch pár měsíců, kdy třeba neoprávněně sedíte ve vazbě(!) rodina poplácí, pomůžou příbuzní, kamarádi… Ale „Rajfka“ Vám napaří 5.000 pokutu, protože jste ve vazbě… super.

jams
jams (neregistrovaný) ---.bluetone.cz
19. 5. 2010 13:34 Nový

Re: „Raiffeisenbank z nás dělá pitomce, ztratil jsem v ni důvěru“

celé vlákno
...
... (neregistrovaný) ---.ebanka.cz
19. 5. 2010 12:16 Nový

......

celé vlákno

......

Beavis
Beavis (neregistrovaný) ---.static.adsl.vol.cz
19. 5. 2010 12:33 Nový

Re: ......

celé vlákno

Co to je?
Raiffeisen to tu monitoruje či co? :-)))

Přezdívka je povinná
Přezdívka je povinná (neregistrovaný) ---.pilsfree.net
19. 5. 2010 23:22 Nový

Re: ......

celé vlákno

Chtějí nám dát najevo, „že o nás ví“ a oddělení pro styk s veřejností s námi všemi zúčtuje :)

Vojta
Vojta (neregistrovaný) ---.avast.com
19. 5. 2010 12:32 Nový

Mám bankovní služby zadarmo

celé vlákno

Do banky která vybírá poplatky bych nešel. Poté co jsem přesáhl 26 jsem přešel k Poštovní spořitelně na Osobní účet zadarmo. Vše zdarma včetně výběrů z bankomatu. Převody, inkasa IB, vše 0,– Zpoplatněny pouze vklady na pobočce…
Určitá nevýhoda je Visa Electron, kterou nejde platit přes internet a se kterou se neodvážím jet do zahraničí – někde ji neakceptujou. Ale z tohoto duvodu jsem si zřídil Citi kreditku classic kde mám 55 dni bezurocnou lhutu a embasovanou kreditku o kterou mi jde.
Bohužel na stránkách poštovní spořitelny se k tomu uctu uz neproklikate, ale stale existuje, staci o nem vedet

anti-Vojta
anti-Vojta (neregistrovaný) 195.113.197.---
19. 5. 2010 13:29 Nový

Re: Mám bankovní služby zadarmo

celé vlákno

A kdo ti řek, že nejde s elektronkou platit na internetu? Tak si požádej ať ti tu kartu odblokujou (chráněj důchodce, spořka taky).

Vojta
Vojta (neregistrovaný) ---.avast.com
20. 5. 2010 15:56 Nový

Re: Mám bankovní služby zadarmo

celé vlákno

Mno – kartu Visa Electron nezaregistrujes na PayPalu
Má někdo zkušenosti s placením v zahraničí s VE?
Díky

Zivan
Zivan (neregistrovaný) ---.bluetone.cz
20. 5. 2010 16:58 Nový

Re: Mám bankovní služby zadarmo

celé vlákno

A proc ji nezaregistrujes? Tady jim to s Electronem od Sporky jde :)
http://podpora.dgx.cz/paypal/viewtopic.php?id=42

karel
karel (neregistrovaný) ---.157.broadband12.iol.cz
19. 5. 2010 14:46 Nový

Re: Mám bankovní služby zadarmo

celé vlákno

Platiti kartou Poštovky na internetu samozřejmě bez problémů jde.

Patrik Chrz aura:93
19. 5. 2010 22:39 Nový

Re: Mám bankovní služby zadarmo

celé vlákno

přesně tak. Dokonce není ani „z výroby“ blokovaná, platit lze rovnou. Co mě malinko omezuje je maximální limit 50 000 Kč týdně, což např. na zaplacení dovolené nemusí stačit.

Tomáš
Tomáš (neregistrovaný) ---.105.broadband13.iol.cz
11. 6. 2010 22:25 Nový

Re: Mám bankovní služby zadarmo

celé vlákno

Lidé s dovolenou za 50 tis. si nemohou dopřát lepší kartu? ;)

Patrik Chrz aura:93
12. 6. 2010 6:20 Nový

Re: Mám bankovní služby zadarmo

celé vlákno

Mohou, ale třeba nechtějí :). U té dovolené mám dojem, že za své peníze dostávám nějakou ekvivalentní službu. U placených karet tento dojem nemám a tak se není čemu divit, že nechci platit za něco, co dle mého názoru tu cenu nemá.
I když jsou tu už i bezplatné varianty – mBank, kde je limit nastavitelný až na miliardu (bohužel to zabíjejí nepoužitelné konverzní kurzy; nakupuji dovolenou u německých cestovek) a hlavně Axa, kde je standardní limit 200 000 Kč a navíc má naprosto bezkonkurenční kur­zy.

kubik256
kubik256 (neregistrovaný) ---.rwe-services.cz
19. 5. 2010 12:58 Nový

Novota?

celé vlákno

Myslím,
že pár detailů se v jednání RaifaisenBank možná změnilo, ale „ochcáv*ní“ klientů stylem „vedení účtu zdarma…“ a malými písmeny pod čarou „Pouze pro klienty s měsíčním příjmem nad 25 tis.“ je jejich dost stará technika…
a vzhledem k tomu že já osobně mám oči a umím číst (i ta malá písmena) tak bych si u nich nikdy nezaložil ani ten základní bankovní účet ;)

S474N _ aura:100
21. 5. 2010 14:11 Nový

Re: Novota?

celé vlákno

A co je spatneho na tom, ze banka dava vyhody tem, kteri si to zaslouzi a kteri maji pro ni nejvyssi prinos?

Lucie Jemná
Lucie Jemná (neregistrovaný) ---.ebanka.cz
19. 5. 2010 13:36 Nový

RB...moje zkušenost

celé vlákno

Zdravím. Poté co mi dorazil domů dopis se změnou ceníku jsem okamžitě volala své bankovní poradkyni a žádala vysvětlení. Domluvily jsme se na osobní schůzku a ona se mnou celý ten zmatený ceník probrala. Vyděsily mě výběry z bankomatu, ale ty se mě naštěstí netýkají, protože vybírám jen z debetky a né z kreditky (nejsme blázen). Ani ostatní poplatky mě neohrozí, ač to vypadalo opravdu ostře :o) Já na štěstí mám příjem nad 25tis, takže si na přístup banky a poplatky stěžovat nemůžu. Moje poradkyně je na mobilu i o víkendu (což nevím, jestli najdete u mBank nebo ČSOB, zhodnoťte si sami) a mám už 5 let tutéž, což je pro mě záruka kvality.
Jestli někoho trápí zdražení převodů, tak já to otočím: kolik vám vaše banka DÁVÁ? Myslím, kolik peněz vám měsíčně přijde od banky? Mě 20,–CZK. A protože hojně využívám k placení karty (které mám mimochodem taky zdarma), kde za platby neplatíte nic, převodů mám v měsíci 6. Na to mi ta 20 od banky stačí. Shrnuto – já neplatím nic :o)
Chápu, že kdybych měla příjem nižší, asi bych se taky ozvala. Takhle ale nemám pocit, že by na českém trhu fungovala lepší banka než je RB.

Bushman
Bushman (neregistrovaný) ---.ct.cz
19. 5. 2010 14:08 Nový

Re: RB...moje zkušenost

celé vlákno

Lucinko, těch 6 převodů za 6,– Kč (podle nového ceníku) se do těch 20,– Kč rozhodně nevejde. :-)

krakonoš
krakonoš (neregistrovaný) ---.idtnet.cz
19. 5. 2010 14:09 Nový

Re: RB...moje zkušenost

celé vlákno

Pokud máte funkční internet, je vám mBank k dispozici 24 hodin denně a 7 dní v týdnu. Lidí, kteří mají čistý příjem nad 25.000 Kč zase až tak moc není, hlavně mimo Prahu. Takže RB brzy dojde k tomu, že všichni nízkopříjmoví postupně utečou jinam a vám pak ty pofidérní výhody rychle zkrouhnou, protože ty drobné, které Vám takto milostivě utrousí už nebudou mít z koho vycucat.

guest
guest (neregistrovaný) 193.179.131.---
19. 5. 2010 15:08 Nový

Re: RB...moje zkušenost

celé vlákno

Není třeba mít čistý měsíční příjem nad 25 000. Jde o to, aby součet všech příchozích plateb za měsíc překročil 25 000 Kč. Není dáno jak dlouho ty peníze musí na účtě setrvat.

Q
Q (neregistrovaný) 193.86.121.---
20. 5. 2010 7:32 Nový

Re: RB...moje zkušenost

celé vlákno

Jenže většina lidí má jako příchozí platbu většinou jen výplatu. Pominu přeplatek na vodě, plynu, elektřině (vzhledem k neustále rostoucím cenám jde nyní ale většinou už o nedoplatky). Pokud jsou manželé, mohou si tam nechat posílat výplatu oba, aby splnili 25titisícový limit, ale hodně lidí nedá těch 25 tisíc ani ve dvou dohromady. Pak ještě zbývá harikiri ve stylu přijde mi tam 10 tisíc, ty vyberu, znovu vložím na účet, zase vyberu, zase vložím, zase vyberu a zase vložím a mám 25 tisíc za měsíc „příjem“, pokud to tedy funguje i u hotovostních vkladů a jestli ty zase nejsou nějak jinak zpoplatněny. Ale to už je o vrtání kolene pro desetník.

guest
guest (neregistrovaný) 193.179.131.---
20. 5. 2010 12:50 Nový

Re: RB...moje zkušenost

celé vlákno

Ano, psal to tu už někdo přede mnou, že si točí peníze mezi účtem v RB a jiným účtem a má tak obrat tuším 70 tisíc. Je povoleno i vybrat peníze z bankomatu a vložit je na pokladně. A vklady na pokladně budou zdarma, že… Nebo třeba dva manželé, oba mají účet v RB a přeošlou si každý měsíc desítku tam a zpět a oba mají výhody 25 tisíc +

Já
(neregistrovaný) 109.107.200.---
19. 5. 2010 14:40 Nový

Re: RB...moje zkušenost

celé vlákno

A ještě ti zdarma poskytujou připojení k internetu.