Hlavní navigace

Názory k článku Prázdniny v bankách

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 5. 8. 2003 10:23

    PK (neregistrovaný)
    Prázdniny v bankách fungují i takto: Přítelkyně si šla zrušit účet do moderní, efektivní a rychlé (...vtip) E-Banky. Na recepci jí řekli, ať se staví až za deset dní, že její osobní bankéř má dovolenou. Po zhruba desetiminutovém zjišťování se domluvila k jinému osobnímu bankéři, ke kterému měla přijít za dva dny. Za ony dva dny musela tři hodiny čekat, než se jí někdo začal věnovat, aby mohla zaplatit poplatek za zrušení účtu.
    Myslím, že toto je nepřípustné chování. Zákazník přece podepisuje smlouvu s bankou a ne s osobním bankéřem a tudíž ho ani nemusí zajímat, má-li někdo dovolenou. E-banka se opět projevila jako ne zcela profesionální, některé úkony je nutné vyřídit na přepážce a v tomto E-banka dosti zaostává.
  • 5. 8. 2003 10:53

    LK (neregistrovaný)
    Možná, že kdyby šla žádat o nějakou novou službu místo rušení účtu, tak by měla vyřízeno za 10 minut. Já být na jejím místě, tak si zavolám vedoucího pobočky a nenechám se oblbnout nějakou dovolenou.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).