Internet Info, s.r.o. Lupa Měšec Podnikatel Root Zdroják DigiZone Slunečnice Vitalia TopDrive KupDnes Navrcholu NovýTarif Dobrý web Weblogy Woko Jagg Computer.cz SK: MojeLinky

Názory k článku
Pomohu s oddlužením jen za 9 900 Kč (+ provize)

bob
bob (neregistrovaný) ---.oksystem.cz
22. 10. 2010 6:47 Nový

elektronicky nikdy závazně

celé vlákno

Elektronická objednávka nemůže být z principu věci téměř NIKDY závazná. Na internetu jí může vyplnit kdokoliv a nějaké zpětné ověření totožnosti téměř nikdy neprobíhá. Takové asi jediné spolehlivé by mohlo být podepsání platným el. podpisem nebo zaslání přes DS.

Ale závazně něco objednat emailem nebo přes fomulář na webu který může vyplnit kdokoliv? BLBOST!

xxx
xxx (neregistrovaný) 89.24.176.---
22. 10. 2010 8:03 Nový

Re: elektronicky nikdy závazně

celé vlákno

A v nějakém eshopu jste někdy nakupoval...?

Adam
Adam (neregistrovaný) 77.93.216.---
22. 10. 2010 9:01 Nový

Re: elektronicky nikdy závazně

celé vlákno

To je sporné. Pokud zájemce o službu popsanou ve článku projeví "neutuchající" zájem, určitě pečlivě vyplní všechny požadované údaje. Kromě toho bude i existovat důkaz v podobě e-mailové korespondence. Asi jen těžce by prokazoval, že všechny tyto údaje, které navíc mohl znát asi jen on sám tak podrobně, mu někdo neznámý zcizil a zcela záměrně "vyťukal" do objednávky služby.

Méďa Béďa aura:47
22. 10. 2010 9:13 Nový

Re: elektronicky nikdy závazně

celé vlákno

Údaje, které mohl znát jen sám a podrobně? Muhehe, a ta firma si ony údaje nějak ověřuje? Prostě si cokoliv vymyslím, namastím to do dotazníku a hotovo dvacet. Jak je vidět z jiného článku uvedeného zde před pár dny, může projít i neexistující rodné číslo

benzin
benzin (neregistrovaný) 81.91.220.---
22. 10. 2010 10:16 Nový

Re: elektronicky nikdy závazně

celé vlákno

Ktere udaje to jsou, ktere muzete znat jenom vy sam? Vase rodne cislo ma kde kdo a obcanku davat kazdou chvili postacce, nebo nejakemu kuryrovy atd. Neni nic jako tajny udaj, ktery vas jednoznacne muze identifikovat.

bob
bob (neregistrovaný) ---.oksystem.cz
22. 10. 2010 10:53 Nový

Re: elektronicky nikdy závazně

celé vlákno

No problém je v tom, že spíš firma trvající na platnosti elektronické objednávky by musela něco prokázat. V dnešní době na drtivé většině e-shopů stačí zadat adresu a "závazná" objednávka je hotová. Takový prodejce bohužel může těžko trvat na takové objednávce!

spalovač benzínu
spalovač benzínu (neregistrovaný) ---.235.broadband12.iol.cz
23. 10. 2010 1:36 Nový

Re: elektronicky nikdy závazně

celé vlákno

To bych rád viděl, jak prokazuješ pravost e-mailové korespondence.

Já
(neregistrovaný) 109.107.200.---
22. 10. 2010 9:13 Nový

Re: elektronicky nikdy závazně

celé vlákno

Taky myslím, pak by třeba elektronickej podpis byl zbytečnej.

Méďa Béďa aura:47
22. 10. 2010 9:14 Nový

Re: elektronicky nikdy závazně

celé vlákno

Banky se normálně s člověkem nebaví ani přes mail s elektronickým podpisem (neobsahuje jednoznačný identifikátor), a tady si člověk může přes web vyplnit cokoliv...

Já
(neregistrovaný) 109.107.200.---
22. 10. 2010 9:20 Nový

Re: elektronicky nikdy závazně

celé vlákno

No ale kdyby stačilo poslat nějakej obyčejnej mail odkudkoliv, tak by neměl vůbec význam. Myslím že by firma musela prokázat že jsem ten dotazník vyplnil opravdu já.

Pavel F.
Pavel F. (neregistrovaný) ---.tmcz.cz
22. 10. 2010 16:55 Nový

Re: elektronicky nikdy závazně

celé vlákno

Pokud se jedná o kvalifikovaný elektronický podpis, tak jednoznačný identifikátor obsahovat může (na přání majitele el. podpisu). Nejedná se ale o rodné číslo, ale o IKMPSV (Identifikátor klienta MPSV), který v budoucnu nahradí RČ a někteří ho již mají souběžně s RČ.
Takže banka, pokud by chtěla, se klidně s Vámi přes mail vybavovat může a přitom Vás dokáže jednoznačně identifikovat.

Děkuji
Děkuji (neregistrovaný) ---.191.broadband6.iol.cz
22. 10. 2010 9:02 Nový

Děkuji

celé vlákno

Pane Chvátale děkuji za perfektně odvedenou práci a Vaši velkou snahu pro osvětu!
Teda Vás musí SStanistav Třeššňák alá FaSST milovat!
Jen tak dál ... ;-)

Adam
Adam (neregistrovaný) 77.93.216.---
22. 10. 2010 9:37 Nový

Re: Děkuji

celé vlákno

Mě z toho článku pan Třešňák připadá v pořádku a pochopil jsem, že smyslem autora nebylo pana Třešňáka očernit. Bohužel doplatil na přehnanou aktivitu své "tipařky", takže z toho vznikl zajímavý článek o tom, jak takoví poradci fungují a co jejich služby stojí. Souhlasím s autorem, že poradce je nejspíš v OK, ale forma upoutávek na jeho služby (viz ty letáky) mi připadá jako když před 20 lety na sloupy veřejných osvětlení lepili letáky "VYKUPUJEME AKCIE" :)) Podle mě však pan Třešňák alespoň vyvázl se ctí. Férově odpověděl a nic neskrývá, klobouk dolů. Oproti některým "oddlužovacím společnostem", které absolutně neřeknou nic, je to jiný level.

logik
logik (neregistrovaný) 78.80.14.---
22. 10. 2010 18:46 Nový

Re: Děkuji

celé vlákno

Poradce není Ok, ta služba je předražená....

Papshop
Papshop (neregistrovaný) 77.48.104.---
22. 10. 2010 12:35 Nový

souhlas

celé vlákno

s posledním příspěvkem Adama. Musíme si také uvědomit, že ani právník či advokát tuto službu zdarma neprovede a dlužník má na výběr, zda zdarma, či za úhradu. Nehledě na to, že už z povahy toho, že je dlužníkem jinde, proč k takovému člověku přistupovat jako k chudákovi, který nemá na zaplacení - proč? Zde prosím neargumentujte nešťastnými událostmi, takových klientů je zanedbatelná menšina. I mojí kanceláří takoví klienti prochází a bohužel i ve chvíli, kdy jsou již úplně na dně, vám naslibují hory i s horákama. Z počátku jsem vypracovával žádosti na soud zdarma s tím, že úhradu ve výši 2000,-Kč obdržím po schválení soudem, avšak po té, co 20x voláte klientovi, ať donese ještě tento doklad, přijde podepsat to či ono a zejména po-té, co se Vám na konci vysměje do očí, jsem začal ke každému přistupovat obdobným metrem. Smlouva, záloha, doplatek. Tečka. Službu poskytuji, o výsledku rozhoduje soud. V případě jakéhokoli prohraného soudu je jednoznačné, kdo hradí poplatky, proč poukazovat právě na tyto případy.

dalich . aura:93
22. 10. 2010 13:09 Nový

Re: souhlas

celé vlákno

Tomu naprosto rozumím. V soukromí jsem pár lidem známým i méně známým s oddlužením pomáhal bez nároku na odměnu, ale tolik zabitého času a neustálého uhánění "klientů" jsem také dlouho nezažil. Souhlasím s tím, že jakmile je něco levně nebo "zadarmo", hodně lidí to vnímá jako samozřejmost a podle toho k tomu tak přistupují. Nakonec jsem stejně měl nějaké náklady (cca 1000 Kč na osobu), ale dostat je z nich bylo velmi, velmi složité, přestože jsme se osobně znali. A máte pravdu, v tíživé situaci byli schopni slíbit cokoli.

Upřímé a obsáhlé reakce pana Třešňáka do článku si opravdu vážím, nebývá to obvyklé. Jak jsem psal, nevidím v tom žádný zlý úmysl, ale asi by mohl zapracovat na své "marketingové kampani" a poučit své "tipaře" :-)

PhDr. Stanislav Třešňák
PhDr. Stanislav Třešňák (neregistrovaný) 85.193.6.---
22. 10. 2010 22:09 Nový

Vše špatné je k něčemu dobré

celé vlákno

Vážení diskutující, děkuji za vaše názory na článek, který mně zpočátku nepotěšil a proto jsem napsal stanovisko, které pan Chvátal obratem publikoval. Co mně překvapilo, byla věcnost, nadhled a zasvěcenost vašich komentářů, to je velmi potěšující a překrývá to tu počáteční hořkost a pocit nespravedlnosti po prvním přečtení.Díky a ještě poznámka, dotyčná tipařka není moje tipařka, je to klientka, které jsem úspěšně zpracoval oddlužení. Kde asi vzala letáky, které nejsou letáky, zastaralé a neplatné tiskopisy? S.T.

Adam
Adam (neregistrovaný) 77.93.216.---
23. 10. 2010 0:00 Nový

Re: Vše špatné je k něčemu dobré

celé vlákno

Je vidět, že pan Třešňák asi na Měšec moc často nechodí, jinak by věděl, že tady jsou vzdělaní diskutující a ani odborní autoři nebudou jen tak z legrace někoho špinit. :-)

To, že jsem se Vás možná v příspěvku nahoře zastal, však ještě neznamená, že se s Vašimi službami ztotožňuji. Vy jen nejste "ten zlej", ale na "oddlužovací poradce" i jejich cenu služeb mám vlastní názor.

Pokud skutečně máte úspěšně oddlužené klienty, je to jen dobře. Ale stejně tak dobře je, že tento článek vznikl, ukazuje totiž na oba póly problematiky: existují vyžírkové, kteří se na dlužnících jen napakují a existují poradci, kteří za placenou službu dlužníkovi pomohou. Nemůžete se pak ale divit tomu, že e-mailová nabídka spojená se "zajímavým" návrhem smlouvy a ceníkem způsobí důsledek v podobě tohoto článku. A ještě něco, ta cena je dost mimo, ale když existuje "kupní síla", nelze se jí divit.

Finanční poradenství obecně bývá placená služba, s tím souhlasím. A v ČR bychom našli placených finančních poradců snad na prstech jedné ruky. Naproti tomu "závislí" finanční poradci z poradenských společností apod. jsou živí ze své provize, ale někteří služby, které poskytujete Vy placeně, dělají i jako servis pro své klienty v ceně své každoroční provize. Tedy marketingově řečeno "zdarma". Vím co píšu, sám jsem ten "prodavač pojistek". Nehádám se, jen sděluji.

AntiParazit
AntiParazit (neregistrovaný) ---.digitalniservis.cz
23. 10. 2010 8:03 Nový

Re: Vše špatné je k něčemu dobré

celé vlákno

Při pohledu na váš výpis z živnostenského rejstříku sem nestačil zírat. Historie je opravdu otřesná. Hotovový Ferda Mravenec. Je k nevíře, jak se dovede statný 55-ník v době tvrdého kapitalismu přisát na nešťastníky, kteří jsou na dně. Vystudoval jste za peníze státu a teď ještě na něm parazitujete. Ano pane, stát to jsou občané, kteří jsou málokdy gramotní a proto věřím, že máte o zábavu postaráno. Ti kteří vystudovali za peníze státu a nevěnují se oboru, pro který je stát připravil, ti se mi doslova hnusí. Styďte se! Divím se, že z toho nemáte prasklé vředy a nesípete někde na ARO.
Zajištěný občan státu, který nikdy nebude potřebovat služby pijavic s pokřiveným charakterem.

Klientka
Klientka (neregistrovaný) ---.blutmagie.de
24. 10. 2010 12:39 Nový

Re: Vše špatné je k něčemu dobré

celé vlákno

Pane, vy jste podvodník!

Karel
Karel (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
24. 10. 2010 14:26 Nový

Re: Vše špatné je k něčemu dobré

celé vlákno

Tvrdit toto o někom, kdo nebyl pravomocně odsouzený za podvod je jen sprostá pomluva hodná smazání. Jděte do háje, ženská, anebo předložte důkazy.

bourač
bourač (neregistrovaný) ---.95.broadband6.iol.cz
22. 10. 2010 22:55 Nový

díky za zajímavé čtení

celé vlákno

pamatuju doby kdy náplní činnosti finančních poradců byly pouze rady ohledně investic časem eště hypoték, to že nyní se zabývají i raděním lidem kteří jsou už na úplném dně je dáno historickým vývojem a totální lidskou finanční negramotností, také obor na kterém se dá vydělávat - proč ne?
Jenom bod č 13. páně Třešňákovo vyjádření mi připadá trochu humorný.

Goran
Goran (neregistrovaný) ---.243.broadband10.iol.cz
23. 10. 2010 13:45 Nový

Osobní zkušenost

celé vlákno

Vážení p.Chvátale, Vážení diskutující
Jakkoli nejsem příznivcem jakékoli formy internetových diskuzí, váš článek mě vyprovokoval k reakci vzhledem k tomu, že mám bohatou osobní zkušenost s PhDr. Stanislavem Třešňákem
Hned úvodem bych rád sdělil, že váš článek je v mnoha ohledech přínosní, ale zároveň je pro mě až neuvěřitelné že je spojován (i když chápu, že je to vinou nevyžádaného emailu) speciálně s fy. Fasst. Po přečtení takového velkého množství informací, zůstane v běžném čtenářovi maximálně do týdne tak uchováno jméno firmy, a podvědomí ve smyslu „aha to jsem někde nedávno četl, to jsou ti podvodníci, jak jsem četl na Měšci“. Jako člověk, který přecenil své schopnosti splácet své závazky, a podcenil možnost ztráty anebo přechodu na hůře placené zaměstnání, jsem se dostal do neřešitelné situace, kdy jsem vytloukal klín klínem. Vzhledem k tomu že jsem jen nechtěl pasivně čekat, až mě navštíví exekutor a ze života mi zbudou trosky začal jsem jednat. Oslovil jsem celkem 3 firmy slibující oddlužení na klíč, efekt, který jsem z toho měl, byla nikam nevedoucí komunikace naštěstí bez výraznější další finanční újmy, neboť patřím k extrémně nedůvěřivým lidem. Následoval kontakt s bezplatnou poradnou, kde jsem se setkal s příjemným jednáním, ale čas reakcí poradny je vzhledem k přetíženosti naprosto nevyhovující, proto mi nepravidelné až s týdenním rozmezím zasílané informace situaci nijak nepomáhali řešit. Velká náhoda přispěla k tomu, že jsem dostal kontakt na v článku zmíněnou firmu. S velkou nedůvěrou a zlomen bezvýchodností své situace, jsem tak trochu naslepo zkusil zavolat. Hned první a následný i osobní kontakt, mě utvrdil v tom, že mi někdo přeci jen dal druhou šanci. Nejde jen o to, že p. Třešňák dokonale rozumí výkladu a postupu ve věci insolvenčního řízení, setkání měla mnohem hlubší a to lidský rozměr. Od prvního okamžiku po zhodnocení své situace, jsem díky Panu Doktorovi vždy věděl, co mám dle zákona dělat, na co mám a co naopak nemohu učinit. Kromě velké profesionality pracovní, přidával neskutečnou psychickou nadstavbu který nejen mě pomáhala překonávat nejhorší životní období. Pár příkladů uvedu následně. Ještě na samotném úvodu naší spolupráce, vyřešil na základě mé plné moci můj nejpalčivější problém týkající se bydlení. Rád bych v souvislosti s tím uvedl, že v té době jsem mu ještě neposkytl žádné finanční prostředky za jeho služby. Reference napsané jeho zákazníky, se dají lehce ověřit přímo v IS jsou tedy naprosto důvěryhodné. Dalším příkladem budiž situace kdy můj již kompletně připravený návrh na oddlužení který se měl druhý den již předávat ke Krajskému soudu, se stal díky novému výkladu soudců nedostatečným. P. Třešňák neváhal a daní probdělé noci celý tento návrh osobně předělal. Výsledkem byl schválený návrh. Po celou dobu nikdy nenastala situace, že by na mě neměl čas, a i dnes nad rámec placených služeb mě vždy ochotně a mile poradí a to i přesto, že službu, kterou jsem si u jeho firmy zaplatil již dávno a úspěšně vykonal. Obecně lze tedy tento článek brát jako prospěšný, bohužel jako příklad byla vinnou nešťastného emailu vybrána ta jedna z mála bílých ovcí ve stádu černých, které si berou dlužníky jako prostředek k obohacení. Byl bych rád, kdyby se k mému osobnímu názoru připojily i ostatní spokojený klienti firmy Fasst. Osobně jsem se v přítomnosti p. Doktora vždy cítil jako klient a partner nikoli jako osoba vyvržena na okraj společnosti, a já mu za to z hloubky srdce děkuju.

Katka
Katka (neregistrovaný) ---.i4g.tmcz.cz
24. 10. 2010 10:58 Nový

Další názor

celé vlákno

Dobrý den, velmi zajímavé čtení můj názor je takový, že je na uvážení každého člověka, jak vyřeší svou finanční tíseň. Většina z nás není erudová v problematice oddlužení a osobního bankrotu, návrh k soudu musí splňovat mnoho formálních náležitostí ve kterých se normální člověk ztrácí. A to nemluvím o tom, že je pod velkým tlakem věřitelů resp. dluhů. Pro někoho se může zdát cena za službu vysoká, ale pokud si vezmete, že máte dluh 400 tis. a oddlužením se zbavíte 2/3 dluhů je cena 9900 myslím si přiměřená.

bourač
bourač (neregistrovaný) ---.95.broadband6.iol.cz
24. 10. 2010 22:34 Nový

Re: Další názor

celé vlákno

pokud někdo svéprávný, vzdělaný a dokonce s volebním právem je schopen si nasekat 400 (či více) tisíc dluhů které nedokáže splatit, a to způsobem života - tedy žádné podnikání které je ovlivňováno těžko předvídatelnými faktory, tak by měl za 9,9tis poradci ještě líbat ruce!
Stejně jako politikům kteří takový zákon přijali.

Honza
Honza (neregistrovaný) ---.infos.cz
24. 10. 2010 22:54 Nový

ono to chce možná trochu pokory a vlastního zájmu věc napravit, než čekat že se opět někdo postará...

celé vlákno

Co třeba zavítat na portál justice.cz pozorně si prostudovat informace o insolvenci pro občany a poté pročítat spisy v insolvenčním rejstříku úspěšných i neuspěšných žadatelů o povolení oddlužení, které jsou zdarma dostupné každému !

Ze zveřejněných usnesení soudu a ostatních dokumentů je zcela zřejmé jaké požadavky musí dlužník splňovat, aby jeho řešení úpadku vedlo k úspěšnému oddlužení. I pro neznalé insolvenční problematiky, jsou zde naprosto jasné příklady správného i chybného postupu přípravy celé věci, ale také následků tohoto rozhodnutí.

Od právníka, třeba i v bezplatné finanční poradně pak stačí nechat si zkontrolovat vyplněnou žádost a všechny přílohy potřebných dokumentů. Se skutečně poctivou a zodpovědnou přípravou samotného dlužníka je to pak záležitost jedné, nebo dvou osobních konzultací.

Ušetřených 10 i více tisíc bude po podání návrhu potřebovat dlužník sám, aby vůbec přežil do samotného rozhodnutí soudu o způsobu oddlužení. To trvá i více než měsíc a potu dobu nesmí nakládat s žádným svým majetkem ani finančním a to včetně mzdy. Pak je tu také záloha na odměnu ins. zprávce, kterou soud může a nemusí stanovit a to v různé výši až do 50tis. Vše záleží na konkrétní situaci dlužníka a tedy případ od případu. I zde platí stejné, co jsem uvedl již v předešlém odstavci. To zda dlužníku takovou zálohu soud určí, nebo naopak neurčí lze celkem dobře odvodit z odůvodnění takových rozhodnutí v rejstříku, včetně informací jak na určenou zálohu reagovat, nebo ji alespoň minimalizovat, či dokonce řádnou přípravou před podáním návrhu určení takové zálohy předejít.

Je tedy otázkou jak moc jsou informace a služby oddlužovacích agentur odlišné od zcela veřejných a bezplatných informačních zdrojů, že si za ně nechají tak dobře zaplatit? Nezlobte se na mne, ale není to nic jiného, než další "výhodný" obchod jakých tu bylo, je a bude vždy dostatek.

Sebedražší "poradna" i kdyby se honosila nesčetnými tituli svých majitelů, nebo agentů stejně nikomu nezajistí úspěšnost celého počínání. To můžete jen dlůžník sám, pokud si konečně uvědomí, že neplnit své závazky je špatná věc a nepřijme celý proces jako trest za své nezodpovědné počínání a zároveň jako druhou šanci na nový život svůj, své rodiny a svých ručitelů.

Jedině tehdy má reálnou možnost, že za těch několik dlouhých let budou jednou on i jeho ručitelé od zbývající části dluhu osvobozeni... insolvence2010@cen­trum.cz

honza
honza (neregistrovaný) ---.infos.cz
24. 10. 2010 23:16 Nový

Re: ono to chce možná trochu pokory a vlastního zájmu věc napravit, než čekat že se opět někdo postará...

celé vlákno

omlouvám se za hrubky jako "tiluli" a pod. jednou odesláno, už nelze opravit ...

Flasi
Flasi (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
25. 10. 2010 0:22 Nový

Re: ono to chce možná trochu pokory a vlastního zájmu věc napravit, než čekat že se opět někdo postará...

celé vlákno
Co třeba zavítat na portál justice.cz pozorně si prostudovat informace o insolvenci pro občany a poté pročítat spisy v insolvenčním rejstříku úspěšných i neuspěšných žadatelů o povolení oddlužení, které jsou zdarma dostupné každému !

Ze zveřejněných usnesení soudu a ostatních dokumentů je zcela zřejmé jaké požadavky musí dlužník splňovat...

Tak zatím mi to přišlo, že čtu spíš důvody, proč to nechat na profesionálech.

Přijde mi, že vaším postojem by se dala zpochybnit jakákoliv právní služba. Proč platit právníkovi za smlouvu, když zákony i judikáty jsou veřejné? Proč bych si problematiku nenastudoval sám a nenapsal si smlouvu o prodeji/převo­du/jánevímco sám?

Někdy to může být dobrý nápad, někdy naopak fatální chyba.

Pan Třešňák píše, že dalším důvodem, proč zvolit jeho služby je rychlost. Aniž bych věděl, jestli jsou opravdu tak rychlí, jak se tváří a jestli jsou bezplatné poradny opravdu tak přeplněny, jak on tvrdí - přijde mi logické, že jsou situace, když dlužník nemá šanci stihnout jednu dvě osobní konzultace v bezplatné poradně a přijde mi, že pro služby tohoto typu je na trhu legitimní prostor.

dalich . aura:93
25. 10. 2010 2:04 Nový

Re: ono to chce možná trochu pokory a vlastního zájmu věc napravit, než čekat že se opět někdo postará...

celé vlákno

Kdo se zvládne prokousat právní terminologií, s trochou snahy sám návrh na oddlužení podat dokáže. Ale takových lidí není mnoho. Když se však pročtete různými návrhy v IR, zjistíte, že velké množství dlužníků návrh "nějak" svépomocí sepíše a pak z nich soud dostává doplňující dokumenty, které nedodali nebo ani neexistují.

Z mých zkušeností "jednoduchým" dlužníkům, co podají návrh na soud napsaný ručně, mnoho dokumentů chybí, chybějí další informace apod., soud obratem ukládá složit zálohu 50 000 Kč. Kdo si s návrhem pohraje a připraví všechny podklady, zpravidla zálohu neplatí. V IR jsou takových případů stovky.

Flasi
Flasi (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
25. 10. 2010 8:15 Nový

Re: ono to chce možná trochu pokory a vlastního zájmu věc napravit, než čekat že se opět někdo postará...

celé vlákno

Takže kdyby si to podal normální člověk sám, tak pravděpodobně bude platit zálohu 50 tisíc, když to nechá profíkům, tak zálohu pravděpodobně platit nebude. A zaplatí cca 10 tisíc jako platbu za službu?
Pořád mi vychází, že varianta nechat to profíkům je schůdnější (a myslím, že v mnoha případech to paradoxně vyjde i levněji).

Zasílat nově přidané příspěvky e-mailem