Internet Info, s.r.o. Lupa Měšec Podnikatel Root Zdroják DigiZone Slunečnice Vitalia TopDrive KupDnes Navrcholu NovýTarif Dobrý web Weblogy Woko Jagg Computer.cz SK: MojeLinky

Názory k článku
Nebezpečné sporty pojišťovny nemají rády

Tomáš Marný
Tomáš Marný (neregistrovaný)
6. 10. 2008 0:48 Nový

To je teda nadpis...

celé vlákno
Stejně tak pojistka nezachrání před požárem, před povodní, před havárií, před hospitalizací...
Dalibor Z. Chvátal aura:93
6. 10. 2008 7:29 Nový

Re: To je teda nadpis...

celé vlákno
Souhlasím, původní nadpis autorky byl nešťastný a měl být upraven. Opraveno.
ja
ja (neregistrovaný)
6. 10. 2008 8:58 Nový

Re: To je teda nadpis...

celé vlákno
On ten puvodni nadpis byl alespon pravdivy. Se soucasnym "Nebezpečné sporty pojišťovny nemají rády" bych moc nesouhlasil - pojistovny velmi rady inkasuji pojistne, ale pak se Vam pri pokusu o plneni nad podepsanyma podminkama vysmeji.
Venca
Venca (neregistrovaný)
6. 10. 2008 9:06 Nový

Re: To je teda nadpis...

celé vlákno
Většinou stačí přečíst si ve všeobecných pojistných podmínkách dva odstavce: "Co je pojištěno" a "Výluky". Gramotný klient je schopný si udělat obrázek o rozsahu pojištění. Nespoléhejte na krásná slova v cestovních kancelářích, že pojištění máte v ceně.
Já v pojišťovně pracuji a raději klienta na tyto odstavce upozorním, ve sporných případech si nechávám rozsah potvrdit vedoucím daného odboru pojištění.

Už jsem tu četl jednou pěkný názor, se kterým souhlasím: neexistuje špatná pojistka, pouze špatně pojištěný klient (každému se hodí něco jiného).
guest
guest (neregistrovaný)
7. 10. 2008 7:44 Nový

Re: To je teda nadpis...

celé vlákno
citace: Většinou stačí přečíst si ve všeobecných pojistných podmínkách dva odstavce: "Co je pojištěno" a "Výluky".

A nebo lépe se nepojišťovat vůbec, zvláště u České pojišťovny ne. Už jsem byl svědkem několika pojistných plnění u sebe a ve své rodině a buď pojišťovna nedala nic a když dala tak v každém případě by vyšlo mnohem lépe si peníze placené na pojistku střádat do prasátka a v případě úrazu si je vybrat ...
uživatel si přál zůstat v anonymitě
7. 10. 2008 8:13 Nový

Re: To je teda nadpis...

celé vlákno
Předpokládám, že i přes tuto zkušenost jste stále pojištěn u České...
Venca
Venca (neregistrovaný)
7. 10. 2008 16:22 Nový

Re: To je teda nadpis...

celé vlákno
To je celkem risk nepojišťovat se. Samozřejmě že malé škody si člověk může pokrýt sám (dávat si peníze stranou), ale náhoda je blbec a když se stane něco vážného, tak je problém.
remcalka
remcalka (neregistrovaný)
6. 10. 2008 11:00 Nový

Re: To je teda nadpis...

celé vlákno
Souhlasím, že původní titulek byl výstižnější a nevím, proč jste ho změnili.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
6. 10. 2008 11:03 Nový

Re: To je teda nadpis...

celé vlákno
Zkuste si někde zaplatit kurz elementární logiky, třeba pochopíte.
Dalibor Z. Chvátal aura:93
6. 10. 2008 11:23 Nový

Re: To je teda nadpis...

celé vlákno
100 lidí, 100 chutí. Článek je o pojištění nebezpečných aktivit, je přece jasné, že žádné pojištění život nevrátí. O tom nemusíme psát :-)
Občan
Občan (neregistrovaný)
6. 10. 2008 7:16 Nový

Nebezúečné sporty.

celé vlákno
O dovolené jsme se potápěli v Thajsku a vyzkoušel jsem si i seskok s padákem. Hledal jsem pojišťovnu, která by mě dodatečně pojistila a nenašel jsem. Přitom bych si docela rád připlatil. Škoda. Sice žiji, takže jsem ušetřil, ale podle mě tu jsou ještě rezervy.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
6. 10. 2008 7:58 Nový

Re: Nebezúečné sporty.

celé vlákno
1. Používat slovo rezerva v daném kontextu je nesmysl. Rezerva je zásoba, záloha.
2. Založ si, příteli, pojišťovnu a začni pojišťovat rizikové sporty. Uvidíme, jak dlouho budeš takové pojištění nabízet.
lubik
lubik (neregistrovaný)
6. 10. 2008 14:09 Nový

Re: Nebezúečné sporty.

celé vlákno
Dodatečné pojištění - to také existuje? Já jsem znal jednoho, co si chtěl dodatečně pojistit havarované auto a málem ho zavřeli.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
6. 10. 2008 14:46 Nový

Re: Nebezúečné sporty.

celé vlákno
To by se asi klientům líbilo - pojistit se poté, co vyhoří, a chtít po pojišťovně plnění ;-).
Patrik Chrz aura:91
6. 10. 2008 19:03 Nový

Re: Nebezúečné sporty.

celé vlákno
Předpokládám, že kolega měl nejspíš na mysli "připojištění", prostě jakousi "nadstavbu" k normálnímu cestovnímu pojištění.
Samozřejmě před pojistnou událostí :)
lubik
lubik (neregistrovaný)
7. 10. 2008 14:39 Nový

Re: Nebezúečné sporty.

celé vlákno
To byl jen můj pokus o špatný vtip. Ovšem jinak zní „chystal jsem se do Thajska a chtěl jsem se pojistit“ než „potápěl jsem se v Thajsku a hledal jsem pojišťovnu, která by mě dodatečně pojistila“. Přesto by mě zajímalo proč tu pojišťovnu (předem) nenašel. Ono je tak obtížné pojistit se do Thajska (znám lidi, kteří se do Thajska bez problémů pojistili)? Nebo v tom bylo to potápění a parašutismus (znám dobře pojištěné potápěče i parašutisty)? Nebo je pro pojišťovny vražedná kombinace Thajsko a potápění?
Venca
Venca (neregistrovaný)
7. 10. 2008 16:24 Nový

Re: Nebezúečné sporty.

celé vlákno
Zkuste někde poblíž svého bydliště najít pobočku pojišťovny UNIQA.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
7. 10. 2008 20:31 Nový

Re: Nebezúečné sporty.

celé vlákno
cappion
cappion (neregistrovaný)
6. 10. 2008 7:34 Nový

RE: Nebezpečné sporty pojišťovny nemají rády

celé vlákno
Ono takové pojištění od Alpenverein (což je vlastně členství v tomto sdružení včetně pojištění) dokáže krýt spoustu záležitostí, se kterými mají jinde problémy. Ale za všechno se platí... Pokud však strávíte týden na některé ze zapojených chat, tak je díky slevě za ubytování zaplacená částka zase doma :)
sartori
sartori (neregistrovaný)
6. 10. 2008 8:48 Nový

RE: Nebezpečné sporty pojišťovny nemají rády

celé vlákno
Alpenverein pojistuje pres UNIQU, ale diky clenske zakladne si dokaze vyjednat rozumne podminky. Podle mne se to vyplati, clovek se nemusi starat a pokud se zapoctou slevy na alpskych chatach, je to velka vyhoda.
petr
petr (neregistrovaný)
6. 10. 2008 9:54 Nový

Alpenverein - RE: Nebezpečné sporty pojišťovny nemají rády

celé vlákno
Pojištění od Alpenverein stojí na rok cca 1900 Kč a zahrnuje všechny sporty kromě automobilových a leteckých. Při 14 dnech ročně na horách se to už vyplatí. A hlavně máte jistotu, že vás pojišťovna nepodrazí. V Česku ji lze zaplatit v některých outdoor prodejnách a cestovkách.
V Česku bývalo pojištění členů klubů registrovaných u Českého horolezeckého svazu, jestli to ještě funguje nevím, ale každopádně to nešlo využít pro soukromé akce.
Pavel S
Pavel S (neregistrovaný)
6. 10. 2008 11:32 Nový

RE: Nebezpečné sporty pojišťovny nemají rády

celé vlákno
Alpenverein (resp. uniqua), victoria aj. těch pojišťoven, které pojišťují zcela transparentně většinu z aktivit, které jsou v závěru článku uvedené jako NEPOJISTITELNÉ. Což mě přivádí k pocitu, že autor té odbornosti moc nedal. Každopádně alpenverein nás pojistil i v expediční misi v Etiopii, kde nás na závěr pomáhal - ač neúspěšně - vytáhnout z vysokohorské džungle armádní vrtulník vč. armádní pěchoty. Totéž Victoria. Nemohu s čistým svědomím doporučit nic jiného k pojištění - 1900/rok je pro aktivního sportovce, který stráví víc než v součtu měsíc při rizikových sportech jen výhra. Všechny pojiˇšťovny alá ČP, ČS, Kooperativa aj. jsou dle mého názoru v případě sportovců jen a jen tahači peněz. Když jde do tuhého, člověku jde o život, tak se od něj odvrátí a jen hledají, jak se plnění vyhnout- což od pojišťovny neočekávám.
grishnackh
grishnackh (neregistrovaný)
6. 10. 2008 13:17 Nový

RE: Nebezpečné sporty pojišťovny nemají rády

celé vlákno
souhlasim.
Alpenverein je bezkonkurencne nejlepsi pojisteni.
prizniva cena a jistota, ze se na me nevykaslou, pokud se mi opravdu neco prihodi...
horolezec
horolezec (neregistrovaný)
6. 10. 2008 8:00 Nový

Hloupá móda

celé vlákno
Podle mého názoru, si dnes každý frajer, který si dokazuje, jak je skvělý, chce vyzkoušet adrenalinový sport, i když na to vůbec nemá. Já se věnuji skálám od dětství a pracuji i jako instruktor ve výcvikové škole. Pokud přijde člověk, u kterého poznám, že nemá fyzické předpoklady, raději mu to rozmluvím.
ekonom
ekonom (neregistrovaný)
6. 10. 2008 8:09 Nový

I profesionál

celé vlákno
V případě provozování adrenalinových sportů nejde jen o nutné pojištění, ale i o štěstí. Moje známá, instruktorka paraglidingu se zabila při výcviku skupiny amatérů. Bohužel, tak to v životě chodí.
cestovatel
cestovatel (neregistrovaný)
6. 10. 2008 8:19 Nový

Šílenci

celé vlákno
Počítám se mezi dobrodruhy, kteří milují vysokohorské expedice. Vždy ale jezdím s prověřenou cestovní kanceláří, která má zajištěnu kvalitní pojistku a profesionální průvodce. O Adventuře vím, jen bych rád upozornil, že stupeň obtížnosti je stavěn pro fyzicky zdatné jedince. Například zájezd po stopách Inků do Peru, má obtížnost 2, ale ten, kdo nemá zkušenosti z Alp nebo alespoň Tater, to zvládne s vypětím sil nebo vůbec ne.
Patrik Chrz aura:91
6. 10. 2008 9:01 Nový

I rizikové sporty lze pojistit

celé vlákno
I (některé) rizikové sporty lze pojistit. Např. Česká pojišťovna to nabízí registrovaným sportovcům (musí být členy nějaké sportovní organizace) a je to za několikanásobek (až pětinásobek) základního pojistného.
Venca
Venca (neregistrovaný)
6. 10. 2008 9:10 Nový

Re: I rizikové sporty lze pojistit

celé vlákno
Ano, většina pojišťoven nabízí i rozšířené pojištění, které lze sjednat i pro některé rizikové sporty. Samozřejmě že za slušný příplatek.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
6. 10. 2008 9:02 Nový

Pozor na škodu

celé vlákno
Je jasné, že se nepustím do adrenalinu bez pořádné pojistky. Stejně důležité je však i pojištění odpovědnosti za škodu. Syn se v Alpách ťuknul na snowboardu s jedním Němcem, naštěstí se nikomu nic nestalo, ale onen mladík okamžitě žádal náhradu za poničený snowboard a určil si nehoráznou cenu. Pojišťovna mu ji zkrouhla, ale i tak bychom bez pojištění platili dost peněz, tedy euro.
Patrik Chrz aura:91
6. 10. 2008 9:14 Nový

Re: Pozor na škodu

celé vlákno
Souhlas! Já mám pojištění za 360 Kč ročně, které platí na podobné škody nejen u nás, ale i v Evropě.
"Bohužel" jezdím na dovolenou o dost jižněji (Středozemní moře mi přijde studené :D), tak se tak jako tak musím připojistit.
Lidi jsou divní, pojišťují se na odškodnění v případě úrazu (sto tisíc je fakt spasí), zavazadla (která jsou úplně nanic), ale je jim líto dát 5 Kč za den za odpovědnost. Já si pojišťuji vždy léčebné výlohy a odpovědnost.
Patrik Chrz aura:91
6. 10. 2008 9:24 Nový

Zhoršení aktuálního zdravotního stavu

celé vlákno
Když už jsme u toho cestovního pojištění, rád bych upozornil na "oblíbenou" výluku pojišťoven, která se jmenuje "zhoršení aktuálního zdravotního stavu".
Pokud se tedy např. někdo léčí se srdcem a dostane infarkt, tak má smůlu. A to ani nemusí být při nějakém rizikovém sportu.
Stejně tak např. problém s již ošetřovaným zubem, operovaným kolenem,.....
Zatím jsem nenašel pojišťovnu, která by tohle riziko (i za zvýšené pojistné) pojišťovala.
AAA
AAA (neregistrovaný)
6. 10. 2008 12:48 Nový

To je nejaka blbost nebo PR komercnich pojistoven?

celé vlákno
Ani bezplatná lékařská péče, na kterou máte jako občané České republiky nárok v zemích Evropské unie, není v případě úrazu při nebezpečných sportech vymahatelná.

Je snad nejaka zeme EU, ktera ma pro rizokove sporty vyluky z verejneho zdravotniho pojisteni i pro sve obcany?
Venca
Venca (neregistrovaný)
6. 10. 2008 13:01 Nový

Re: To je nejaka blbost nebo PR komercnich pojistoven?

celé vlákno
Pane AAA,
zkuste si zjistit, ve které zemi EU je zdravotnictví zcela zdarma. Jako občané ČR máme nárok na zdravotní pomoc dle zákoné té dané země.
AAA
AAA (neregistrovaný)
6. 10. 2008 13:18 Nový

Re: To je nejaka blbost nebo PR komercnich pojistoven?

celé vlákno
Vazeny pane Venco,
dekuji za kvalitni, konkretni a vecnou odpoved. Ja netvrdim ze v nektere zemi EU je zdravotnictvi zcela zdarma, respektuji ze existuji poplatky a spoluucast a dokonce si myslim ze je to v poradku. Ano, prave proto ze mame narok na peci dle zakonu te dane zeme, tak pochybuji, ze existuje zeme EU, ktera by svemu obcanu (a tedy i jinemu obcanu EU) odmitla peci hrazenou z verejneho zdravotniho pojisteni pri uraze pri rizikovem sportu. Tak nejak to z one formulace v clanku totiz vypada. Proto me tedy konkretni odpoved stale zajima...
motorista
motorista (neregistrovaný)
6. 10. 2008 14:11 Nový

Kdo mě pojistí?

celé vlákno
Jsem fanda do motorek a jezdím jako amatér ve sportovním klubu. Se zájmem si čtu reakce, ale zjistil jsem, že žádný motocyklový sport nikdo nepojistí. Můžete mi poradit, jestli mi stačí životní pojištění. Děkuji.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
6. 10. 2008 14:43 Nový

Re: Kdo mě pojistí?

celé vlákno
Nechci kecat, ale vzhledem k tomu, že UNIQA má formulář "Dotazník B3 Motocyklový sport", kde jsou otázky jako "Závodíte jako profesionální jezdec x amatér", "Na jakém motocyklu závodíte" atd., bych řekl, že někdo motocyklový sport pojistí ;-).
uživatel si přál zůstat v anonymitě
6. 10. 2008 14:50 Nový

Re: Kdo mě pojistí?

celé vlákno
Za přirážku se dá motorismus pojistit v rámci životního pojištění.
Patrik Chrz aura:91
6. 10. 2008 19:02 Nový

Re: Kdo mě pojistí?

celé vlákno
Záleží na tom, co si chceš pojistit. Pokud se na té motorce zabiješ, tak pojišťovna z životního pojištění plnit bude určitě (ve výlukách to obvykle nebývá, i když nějaká vyjímka by se teoreticky najít mohla, ale určitě ne žádná z hlavních pojišťoven).
Pokud jde o odškodnění v případě úrazu (z úrazového připojištění k životnímu pojištění), tady už mohou být podmínky přísnější, ale opět by se měly najít pojišťovny, které toto riziko pojistí (obzvlášť pokud jde o nízké pojistné částky v řádu statisíců).
Jenže tady se jedná o pojištění léčebných výloh v zahraničí. Nejjednodušší je pojištění přímo přes pořadatele, různé pojišťovny bývají sponzory takovýchto závodů a je možné že v rámci toho budou nabízet i nějakou tu pojistku. Pokud jsi registrovaný sportovec, je možné, že uspěješ i zde v ČR, jen se nesmíš nechat odradit u přepážky, když ti paní řekne že to nejde. Nejlépe je pojišťovnu kontaktovat dopředu dopisem (mailem), popř. zajít na centrálu nebo do nějaké větší pobočky.

Stejně tak je možné, že nějaké pojištění bude mít přímo ten tvůj klub.

Jo a ještě jedna věc, není motosport jako motosport. Ony výluky totiž obvykle platí jen v případě, že "účastníci závodu nejsou povinní dodržovat předpisy silničního provozu", takže pokud pojedeš nějakou "ekorally" nebo "jízdu zručnosti", atd, tak tento sport ve výlukách být nemusí. Ale to asi nebude zrovna tvůj případ.
killermike
killermike (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
9. 3. 2011 13:05 Nový

nebezpečné sporty

celé vlákno

a co takhle downmall,downhi­ll,downstairs,fre­eride,freesty­le, bike je to co kazda pojistovna nema rada ze vseho nejvice,jelikoz samotne kolo se pohybuje v rozmezí od 1000kč až třeba 750 000kč a takovou částku určite pojistovna rada vyplacet nebude a to nepočítam peníze za vetsinou velmi tezka zraneni

costabrava
costabrava (neregistrovaný) ---.eurotel.cz
11. 3. 2011 6:53 Nový

Létání pojistí LAA

celé vlákno

Není pravda,že létání nelze pojistit. Pojišťuje se prostřednictvím Letecké amatérské asociace.

Zasílat nově přidané příspěvky e-mailem