Tak mi eBanka vratila 50+1 Kc. Je to od nich samozrejme vstricne, ale myslim si, ze by bylo dobre, kdyby eBanka trosicku zmenila uvodni nastaveni uctu a trosicku zmenila cenik. Treba ze se muze vkladat 5 Euro. To je totiz nejmensi papirova bankovka, kterou eBanka prijima. Jenze poplatky se pocitaji pri vice jak 3 Eurech..:-(
Samozrejme dekuji za rychlou reakci eBanka. Dva pracovni dny si myslim, ze je hodne slusny vykon.
Dekuji
Martin Konir
Za tohle Zlatý dukát? Podle mne si zaslouží Zlámanou grešli za to, jak to mají implicitně nastavený. Předpokládám, že člověk, který si založí účet v eBance, normálně po výpisu netouží, protože si potřebné prohlédne na netu. Jenže to je implicitně nastavené na sestavování (zaslání je zdarma, jak dojemné - není to na další dukát?) a pokud chci nastavení změnit, tak zacáluju 3 pětky. Prostě fuj, fuj, fuj.
Myslím spíš, jestli "neupadl" autor této reakce. Mám s eBankou obdobné zkušenosti - tím myslím, že když udělají jakoukoliv chybu, tak nejen že se ústně omluví, ale dohodnou s klientem i odpovídající odškodnění. A to dnes bohužel neudělá každá banka. Zlatý dukát si v tomto případě eBanka určitě zaslouží. Přeju jí ho!
Určitě si nezaslouží dukát. Pokud udělají jakoukoli chybu, je naprosto samozřejmé, že jí opraví a hned se omluví - toto není v ničem mimořádné, co by si zasloužilo pochvalu. Naopak by měla eBanka dostat zlíámanou grešli za "vyčúranou" konstrukci poplatků, kde klient platí za neexistujíí úkony. Banka, která si účtuje za "sestavení výpisu" u mě okamžitě skončila...
Ses hrozne chytrej. Jaky je rozdil mezi "sestaveni vypisu" za treba 30Kc + odeslani vypisu za traba 20Kc a mezi odeslanim vypisu za 50Kc? Sestaveni vypisu si uctuje KAZDA banka, jen nektere to maji schovane v "odeslani vypisu". Poradne si projdi ceniky vsech bank a pak mej radeji penize pod polstarem! Nebo musis byt velmi bonitni klient, ze ti to jako bonus banka neuctuje.
Martin
P.S. Netvrdim, ze neexistuje vyjimka, ktera fakt sestaveni vypisu neuctuje a za odeslani bere cca 20Kc.
Mám zkušenost s Ebankou již z dob Expandia banky. Měl jsem své účty vedeny u České spořitelny - banky pro život - ha ha tak možná posmrtnej a u Komerční banky. U obou bank jsem zažil klientské hrůzy (bankomat České spořitelny mě obral o 10 000 a peníze mi vrátili beze slova omluvy po 14 měsících - samozřejmě i bez ušlého úroku, u KB jsem čekal na ověření šeku 2 hodiny - pobočka P5 Smíchov). Rozhodně se nedalo mluvit o žádném individuálním přístupu. Na Ebanku nemohu říct křivé slovo. Netvrdím, že je bez chyby, zvlášť v oblasti poplatků, ale kvalita služeb a opravdu osobní přístup není dnes na našem trhu ani zdaleka běžnou záležitostí. Za kvalitu rád zaplatím, hlavně ať Ebanka neusne na vavřínech! Měl jsem problém s přístupem do samoobslužné zóny - selhala čtečka na vstupu, samozřejmě mě to naštvalo. Jaké bylo mé překvapení, když mi druhý den telefonoval ředitel klientského centra a stál jsem mu za to, aby se omluvil a vysvětlil, proč nemohli závadu odstranit okamžitě. Důvody nebudu rozvádět, ale byly rozumné a moje zlost vyprchala, protože jsem měl pocit, že byť nemajetný klient, stejně jim nejsem jedno.
I já jsem zakotvil u eBanky poté, co jsem pro nepředstavitelně složitý homebanking u tehdejší IPB hledal pružnější alternativu. EBanka (tehdy ješte Expandia) mne příjemně překvapila. Nejen tím, že jim vůbec nedělalo problém vést soukromý i podnikatelský účet zároveň, alë i v několika měnách! A dostupnost, obsluha, bezpečnost,... super! Tragedií věčných stěžovatelů je to, že se NIKDY zřejmě pro samé stěžování nedostali ani k tomu, aby si třeba tady na Měšci porovnali náklady na vedení účtu, aby jim došlo, kde je zakopaný pes a jak je to doopravdy s tou omílanou drahotou. Jsou směšní!! Je to nejpružnější banka v ČR a kdo si uvědomuje její potencionál a výhody, které jiné banky nenabízejí, má už u ní dávno své účty! Za celou dobu jsem neměl žádný vážný problém, drtivou většinu požadavků jsem vyřídil přímo telefonem nebo z počítače. Pouze pro potvrzené a orazítkované výpisy musím do banky, protože to po mě tak chce Finanční úřad. To je tragédie, co říkáte :o) ?
Mám s EBankou již velmi dlouhé zkušenosti. Mám tam Soukromý i Firemní účet a až na nějaké maličkosti si nemohu stěžovat. Byl jsem dříve u Spořitelny u Poštovní spořitelny a vše moc složité. U EB mi stačí mobil a vyřídím vše. Hlavně převody mezi účty u EB trvají několik minut a to cením!!!
Já se přikloním ke všem spokojenejm klientům Ebanky. I já používám konto již dlouho a přiznám se, že takové služby mi neposkytuje žádná jiná banka. Firemní účet máme jinde a je to neustálé čekání ve frontě, nebo stálé řešení nejrůznějších maličkostí. Ebanka mi zatím vždy vyřešila problém a to za poslední tři roky byly pouze dva a oba byly do 30 minut vyřešeny po telefonu, bez jakéhokoli cestování. Že si možná platím víc než jinde? Nevím, neporovnával jsem poplatky od jiných bank, cením si toho, co mi tahle banka poskytuje. A mám pocit, že jim vůbec nevadí, že tam neprotékají miliómy, ale pouze mé skormné výplaty. Prostě se přiznám, že za kvalitu jsem ochoten si i připlatit.
Pote, co jsem prosla Komercni bankou a IPB, nechala jsem se zlakat manzelem, ktery uz ucet u eBanky mel a od te doby ji jen blahorecim. Vsechno je dostupne, rychle a prehledne, uz si neumim predstavit, ze bych mela nekam behat kvuli kazde hlouposti. A kdyz uz tam nekdy musim, neni treba kvuli tomu odchazet predcasne z prace, protoze eBanka je otevrena cely pracovni tyden od 8:00 do 20:00 a dokonce i pul dne v sobotu!!! To mi u banky pripada neuveritelne. Moznost podani prikazu po Internetu z jakehokoliv pocitace bez nutnosti instalovat nejaky software je proste neprekonatelna. (A zatimco u Komercni banky jsem platila 30 Kc nebo vic za bezhotovostni prikaz k uhrade, u eBanky s variantou plus me vyjde na 2,90Kc.)
Dneska je uz treti den priserne vedro a ja si neumim predstavit, ze bych se hodinu mackala ve fronte mistni pobocky KB. Takze: proc si nepriplatit za luxus, kterym bezpochyby eBanka je.
Nemám zkušenost s jinými bankami, ale jako klient e-Banky asi s pětiměsíční zkušeností nemohu říci jediné kritické slovo. Úvodní jednání na přepážce přátelské, vysvětlení jasná, bez problému vše znovu zopakují, beze spěchu. Platby probíhají bez problému, jsem velmi spokojen a všude doporučuji.