Celkem souhlasim s tim varovanim pred GE. Nedavno se mi stalo, ze mi jejich slavny gsm banking uvedl absolutne spatny zustatek uctu. Kdyz jsem po nich chtel vysvetleni, na opakovany dotaz vubec nereagovali. Od te doby studuji kazdy vypis pul hodiny...
Uzasna a levna banka to je...:-(
Já jsem donedávna bankovní účet neměl. Výplatu jsem si nechával posílat na vkladní knížku přávě u GECB. Musel jsem si ho založit kvůli převodu peněz do zahraničí (koupil jem si přes německou cestovku dovolenou). Navíc u toho Agrokonta (jestli se to ještě tak jmenuje) zrušili pásmové úročení (což jsem se dozvěděl vlastně náhodou), tak jsem si ty peníze vybral a převedl jinam.
Vybral jsem si Živnostenskou banku. Hlavně kvůli poplatkům a také kvůli výhodným kurzům zahraničních měn. Navíc mi připadá od ní férové že se nesnaží "ukrývat" svůj sazebník poplatků. Je na pobočce krásně k vyzvednutí (a automaticky ho dají při založení účtu) a ne jen k nahlédnutí jako jinde. Navíc mi připadá velmi přehledný, není tam "dvojí účtování" (za provedení položky a za její zaúčtování).
Na druhou stranu bych jim vytkl to jejich internetové bankovnictví. Přestože jsem se fakt dost snažil prostě jsem ho nerozběhl.
??? Ja myslel, ze vyber z bankomatu ZB je vzdy zdarma a prvni dva vybery v mesici v cizich taky? Zde trochu narazim na problem, ze z vypisu neni uplne jasne, za co jsem zaplatil a kolik na poplatkach, protoze na konci mesice mam jednu sumu POPLATKY a tam je vsechno dohromady :-(
Ale jo, to je pravda. Kolega měl asi na mysli to, že si na to musí člověk dávat pozor proto, že ten třetí a každý další (z cizího) je za prohibitivních 50 Kč.
Mě to nevadí, já mám ŽB kousek od místa kde bydlím. Škoda že se musí platit za tu Visa electron kartu. Mě by stačila nějaká, která by byla jenom na výběr z jejich bankomatu + samoobslužná zóna. Škoda že to nezavedou. Vždyť by na to stačila třeba i prošlá Visa (která je při založení zdarma).
A vydělala by na tom i ŽB. Nemusela by platit ty dva měsíčný poplatky jiným bankám.
A dokonce to korektně nefunguje ani ve všech Win. Já mám přístup ke dvoum počítačům. Bohužel jeden je s Win 2000 a druhý s Win NT. A protože ani na jednom se nemůžu přihlásit jako administrátor, tak přesto, že na obou je IE, tak
mám smůlu.
Na druhou stranu je Internetové bankovnictví zdarma . Takže ho mám aktivováno (i když ho nepoužívám) a až se situace změní, tak ho začnu používat.
Myslím si, že se mnohdy zveličují některé problémy. Kdyby se měl klient chovat tak, že si bude vybírat na základě toho, která banka udělal chybu v zaúčtování poplatku, tak by si asi nevybral nikdy. Vždy a u každé banky nastane taková situace. Vždyť tam sedí jenom lidi. Nikdy jste neudělali chybu???
Samozřejmě, že by se to nemělo stávat, ale stane se.
Jiné věc je, jak banka při "vlastní" chybě postupuje. Pokud aktivně problém řeší je to dobrá banka, pokud ale s klientem nekomunikuje je špatná.
Ale lidi tohle delat prece uz danvo nemaji, od toho jsou pocitace. Zamestnanec by vlastne v bance mel prijit s uctem do styku pouze pri zakladani a ruseni uctu a pri reklamacich, jinak snad leda pri zvazovani schvaleni nejakeho uveroveho produktu. Strhavat poplatky, stejne jako prevadet penize atd., to vsechno je prece snadno automatizovatelne a proto idealni uloha pro softwarovou aplikaci.
Mám účet u GE skoro rok a jejich nejlepší sek byl asi ten, že při zadávání platebního příkazu, kdy na kontě BYLY peníze mi ho z nějakých nepochopitelných důvodů neuhradili a vůbec NEDALI jakkoliv vědět, že příkaz neprošel!!! Až, když mi přišla upomínka, tak jsem volala do banky a tam mi bylo sděleno, že v Praze došlo k omylu. To už to se mnou málem seklo! A takhle je to skoro se vším - strhnou si za něco peníze, pak Vám pošlou dopis, že nemáte zaplacený úvěr, pak zjistí, že omylem strhli peníze, které nebyly určeny k úhradě splátky, tak Vám je zase vrátí a neustále se ohrazují tím, že v Praze došlo k omylu! A pak, když od nich chcete nějakou službu, tak Vám předhodí, že nesplácíte včas, na jejich pražskej omyl se najednou zapomene a vám službu neposkytnou! Takže jakmile doplatím splátku, tak se budu vyhýbat GE jako čert kříži a účet ruším!!! Nehledě na to, že dnes jsem volala na zákaznický servis (ano, zase nastal omyl) a slečna operátorka mi zívala do telefonu a obsluhovala mě celkem nepříjemným hlasem. Takže GE už fakt ne!