Nechci se neschopné ČSOB příliš zastávat, ale již od dob IPB je oblast Poštovní spořitelny zaměřena na produkty, které jsou též realizovány prostřednictvím pošt a lhůty provedení platebních příkazů jsou odvozeny od zpracování těchto dokladů a termíny D+2 pro vnitřní zpracování v bance a dalších D+2 pro cestu platebního příkazu přes clearing ČNB jsou přeci deklarovány již v obchodních podmínkách banky. Také tyto produkty patří k nejméně zpoplatněným v bankovní oblasti. Pokud chce dotyčná klientka provádět okamžité platební příkazy, pak za vyšší obolus je pro ni vhodná E-banka nebo je i varianta použít transakční terminál ČSOB na kartu, kde si sama platební příkaz může natypovat a pokud to učiní do 12. hodin a uvede splatnost téhož dne, je téhož dne příkaz v ČSOB proveden a jeho objevení se na účtě druhé banky již závisí na této bance. U některých bank je připsán již zítra, u některých pozítří. Oblast kontokorentu lze těžko posoudit pouze podle dojmu klienta, tam je nutné analyzovat celou historii účtu, k čemuž se ČSOB nějak nehrne.
Pokud chcete rychlost, serióznost a kvalitu, tak přejděte k České spořitelně. Budete spokojena. Asi před měsíce jsem měla podobný problém, jak Vy. Řešila jsem to rázně. Vrátila jsem se do ČS, i když jsem od ní před pěti lety utekla k IPB. Dnes je to úplně jiná ČS. Jsem mile překvapena. Vřele doporučuji. Jana.
Vazena paní V. já se s Vámi preci nehadam a ani vas nazor nijak nevyvracim (ostatne na to prijdete s CS sama a verte ve velmi kratke dobe-dejte mi vedet pote).Ostatne jsou to vase penize a Vy se rozhodujete ,co s nimi udelate,komu je sverite ,atd..Preji Vam jen a jen spokojenost s vasim bank.ustavem,ktery jste si zvolila.(skoda ,ze v tomto pripade bude trvani vasi spokojenosti velmi kratké)
hezky vikend
-woe-
Pokud jste nedával radu, tak je to jen ubohé kritizování všeho a všech. Pokud před něčím varujete, tak by to mělo mít racionální podtext. Vlastní zkušenost apod. Pokud varujete jen tak ze zvyku, tak jste obyčejným tlachalem. Pokud to děláte úmyslně, či cíleně, tak to už hraničí s pomluvou. Buďto se snažte být konkrétní, nebo mlčte. Pokud se jen potřebujete odreagovat, tak zkuste jiné servery.
Nekde jsem slysel, ze za prevody pres Clearingove centum si CNB behem dne uctuje mnohem vic nez za prevody v noci, takze banky v ramci usetreni posilaji tyto pro bezne prevody vzdy na noc.
Ale nevim co je na tom pravdy. Je to spis z kategorie "jedna pani povidala" :-)
Kdyby to ale byla pravda, tak za tuto situaci, kdy penize jdou mezi bankami nejmene dva dny, nese kus zodpovednisti i CNB svou cenovou politikou.
Je to pravda, CNB si uctuje za clearing v ramci dne vice a proto banky timto clearingem posilaji pouze velke castky (nebo spise prikazy velkych firem). Prikazy obcanu posilaji az v noci. Pokud vsak vim, tak CNB se pripravuje na spusteni on-line clearingu, kterej by mel celou situaci zlepsit.
Jinak mi celej clanek pripada silne pritazenej za vlasy. Myslim, ze ta pani je spis hloupa a chapu ze nechtela uverejnit svoje jmeno. Ja osobne vyuzivam gsm banking a nemam s prevody zadne problemy.
Zpoždění je v daném případě zaviněno způsobem fungování Poštovní spořitelny, která papírově podané příkazy distribuuje korespondenčně (= asi také papírově) do centrály, kde se teprve provádějí.
Čili rychlejší zpracování si zajistíte použití jiného kanálu o Poštovní spořitelny (GSM Banking, Homebanking) nebo samozřejmě jinou bankou;-) Netřeba dělat reklamu eBance, jakoby jediná uměla provést příkaz v den D...
Pokud jste finančním poradcem a chcete lidem nabízet jen to nejlepší, tak si musíte zajistit dostatek informací a potřebných podkladů od samotných bank. Podle toho si udělat vlastní porovnání. Diskuze na těchto, ale i na jiných webových stránkách potom používejte k porovnání s vlastní zkušeností. Pokud znáte jen jeden účet u jedné banky, tak je to málo na to, abyste někomu radil. Profesionální finanční poradce by si to nikdy nedovolil. Šmudlové a šmudlinky ano. Tímto zdravím Pana Zajíčka alias Baronlempla. Pane Zajíčku neplaval jste v tom Táboře?
Děkuji za poučení. Nevím jestli jste nepřehlédl, že jsem závislý finanční poradce. Jestli Vy znáte detailně všechny finanční produkty, které jsou na trhu, pak smekám, ale pokud ne, tak nevím, proč se do mě trefujete. Ono je totiž jedna věc teorie a druhá praxe a tyto diskuse mi poskytují celkem slušnou paletu názorů na to s čím je kdo spokojen. Možná jste ani nepochopil, že tu vystupuji jen jako soukromá osoba. Nicméně já Vám neradím, jak zde máte diskutovat, tak bych ocenil, kdybyste učinil totéž. A pokud někomu radím, sděluji jen svůj názor.
Taky paní doporučuji Českou spořitelnu, získá tím jistotu budoucí nespokojenosti. To, že si někdo přemaluje firmu ještě neznamená zkvalitnění služeb. Technická vyspělost banky je na katastrofální úrovni o jednání a způsobu zacházení ani nemluvě, ale "čumák" si musí asi každý narazit sám.
Co se týká eBanky, také doporučuju, připisuje totiž až 4 x denně a příkazy k platbě odcházejí do clearingového centra okamžitě. Nicméně nejjednodušší řešení je asi účet společně s přítelem u jedné banky - třeba eBanky - pak takový převod je otázkou nejvýše 5ti minut.
Člověče Vy máte kuráž! Kritizujete Českou spořitelnu (ostatně každou banku mimo eBanku), dokonce před ní i varujete. Jistě, pokud byste měl nějaké současné KONKRÉTNÍ negativní zkušenosti s ČS a byl jejím klientem, tak budiž. Pokud byste vystupoval jen jako klient tak bych se nad tím ani nepozastavil. Jenže Vy vystupujete jako poradce České pojišťovny (i když před ČP Partner) a to mě vytočilo. Od České spořitelny jsem utekl již dávno a přes jiné banky jsem skončil (zatím) u ŽB. S jistými výhradami mi splňuje to, co požaduji. A co se týče vaší pojišťovny, tak to bylo to samé. Postupně jsem rušil všechny aktivity a založil jiné u jiných pojišťoven. Tolik arogance, přezírání a posttotalitní nadřazenosti jsem nepotkal ani ve státní správě. Vy si dnes hrajete na silnou a bezpečnou pojišťovnu? Jistě, dokud budou lidé tupí a budou stále cpát své peníze do vkladních knížek České spořitelny a pojistnou ochranu (ze zvyku) požadovat u vás, tak máte šanci ŽÍT. Až tato generace lidí odejde, bude vaše pozice horší. Pokud se nezměníte včas, tak zaniknete. A nespoléhejte na majitele. PPF je sice solidní finanční společnost, ale nikoliv s charitativním programem. Až začnete ztrácet dech, tak vás odkopne (prodá). Možná pak po vás skočí nějaký pojistný zahraniční dravec a zahrne vás do své sítě. Potom teprve ta arogance, nadřazenost a chvástání skončí. Už aby to bylo.
Vyloudil jste úsměv na mé tváři - děkuji za to. Nevím, jestli jste četl mé příspěvky, tak snad abych uvedl na pravou míru. Nevidím v nich žádnou aroganci nebo nadřazenost. Netvrdím, že nemůže existovat lepší banka než eBanka. To jste mě špatně pochopil. Já jsem s eBankou docela obyčejně spokojen a potvrdila to tu spousta lidí. Nicméně chápu, že dalším vyhovuje třaba ŽB nebo jiné banky. Jestli Vám to udělá radost, tak zde prohlašuji, že všechny mé názory ohledně České spořitelny jsou čistě mé a nejsou oficiálním stanoviskem ČP Partneru - ostatně jako všechny mé zde uveřejněné příspěvky. Mám prostě s ČEskou spořitelnou své velmi negativní zkušenosti, které mohu konkrétně doložit. Samozřejmě se pohybuji na netu a sleduji a zjišťuji, že se vlastně až tak moc v případě České spoř. moc nezměnilo, snad jen to, že tento mastodontní ústav má zahraničního vlastníka, který se podílí na tvorbě kartelových dohod v neprospěch klienta.
Nehodlám s Vámi polemizovat o postavení finanční skupiny České pojišťovny na našem trhu, ale mohu Vás ubezpečit, že věková struktura pojistného kmene je v drtivé většině lepší než u ostatních pojišťoven. Pokud zmiňujete PPF - souhlasím, že se jedná o solidní finanční skupinu a že není charitativní. To se dostatečně projevilo mohutnou restrukturalizací. Od nástupu této skupiny "k veslu" se trvale a dynamicky ČP zvyšuje zisk. Vlastně popíráte sám sebe - pokud by PPF provozovala charitu ve vztahu k ČP, těžko by ji vlastnila. Koneckonců, když poměrně značný podíl vlastnil Fond národního majetku, chtěl nám najít "strategického partnera", hádejte koho? Allianz. A já i usuzuju, proč o nás stáli. Naskýtá se tu jeden příklad - Diana Děčín - čokoládovna - pracovala na 3 směny a 85 % její produkce šlo na export. Poté přišel "strategický partner" Nestle - a Diana byla uzavřena. Ono totiž nejlevnější způsob likvidace konkurence je ji koupit a zavřít. A tak by dopadla ČP, kdyby ji koupila Allianz. PPF odpověděl, že se cítí být strategickým partnerem. Dnes mají odliv klientů 3 pojišŤovny - Allianz je mezi nimi. Ale musím s Vámi souhlasit v jedné věci, v ČP je stále dost lidí, pro které je klient obtížným hmyzem - bohužel. Může se tak klient setkat se špatným jednáním. S tímto se opravdu bojuje a souhlasím, že se vyřeší teprve vymřením této generace. ČP Partner totiž vzniknul i proto, aby se klienti setkávali jen s výborným jednáním. Netvrdím, že se to musí vždy povést 100 %, ale myslím, že to dost pomůže.
A k těm zahraničím "dravcům", jaksi stále nejsou lídry trhu - pikantní je, že za ČP je na 2. místě též česká pojišťovna (Koopertiva).
Kooperativa moc česká není, než něco napíšete, tak se o tom přesvěčte. Ostatně na tom není nic neobvyklého. Může to potkat i Českou pojišťovnu. Až se podaří skupině PPF vytáhnout tuto pojišťovnu na výsluní, tak jí prodá. Koupí zase něco, co je dole a co je levné. Tak už to, ve světě velkých peněz, chodí.
Človeče, já jen koukám. Jasně neznám současnou přesnou vlastnickou strukturu Kooperativy, takže jsem měl asi napsat v tuzumsku vzniklá. Nicméně svých největších úspěchů dosáhla pod českým vlastnictvím. Ostatně to co mě šokovalo je však něco jiného. Proboha kdy bude pojišťovna podle Vás na výsluní? Až bude 1. v podílu na trhu, v zisku, v počtu pojistných událostí, počtu pojistných smluv nebo 1. v dynamice růstu? Ale pane, to už dávno jsme! Za vedení PPF jsme začali vyplácet dividendy a zisk máme okolo 4 mld. Kč. Já se sice nevyznám tak dobře ve světě velkých pěnez jako Vy, ale mám pocit, že prodávat krávu, která málo žere a hodně dojí je dost blbost. Je to tedy jen můj názor, však čas ukáže. Neuznávám ani pravidlo, že vše co je zahraniční musí být skvělé. Ono se totiž stalo módou bát se české myšlenky nebo české cesty. Nemyslím si, že musí být neúspěšná a výsledky finanční skupiny ČP to jasně potvrzují.
Bankovní sektor, který se u nás vyvíjí je v neustálém pohybu a zbývá ještě dost velká cesta k tomu, aby byl skutečně srovnatelný s vyspělými bankovními sektory. Není to jenom část organizační, ale i technická a legislativní. V duchu toho může docházet k situacím, kdy nastanou i výraznější problémy ve vztahu banka klient. Já sám jsem měl již hodně problémů a postupem času jsem postupně převedl své účty na ČSOB a to jak soukromé tak podnikatelské včetně devizových. Zaujala mi především komplexnost služeb, rozsah a progresivnost produktů. Rezervy vidím ještě v oblasti profesionality zaměstnanců, individuálním přístupu ke klientům, ale to je systémová záležitost lidských zdrojů a tady pevně doufám, že taková významná a silná banka si dokáže udělat pořádek. Je potřeba si uvědomit, že dost velký chaos vnesla integrace bývalé IPB do struktury ČSOB, ale to není v žádném případě omluva. Tento svůj názor nechci v žádném případě nikomu vnucovat a myslím si, že každý má možnost při troše úsilí si skutečně za pomoci všech dostupných informací vybrat bankovní ústav dle své potřeby. V případě nerozhodnosti, doporučuji obrátit se na makléřskou firmu. Já tento způsob používám všude , kde to jde - banka, veškerá pojištění, analýza trhu, ochrana investic, ošetření smluv zejména ve vztahu k zahraničí apod.
Kdyz si založíte u Poštovní spořitelny elektronické bankovnictví třeba GSM banking který je zdarma jsou penize na účet příjemce v jiné bance připsány opravdu do dvou dnů nechápu lidí kteří chodí podávat papírové příkazy a nevyužívájí elektronické bankovnictví obzlást kdyz je zadarmo jinak nemám s poštovkou dobré zkušenosti co se týče GSM bankingu kdyzž příkaz zadáte a nedej bože se zpletete tak Vám nepomůže ani bůch protože zpracování příkazu nejde zastavit ani kdyzž příkazi sjíždějí každý den až po 18:00 navíc se na placené infolince dlouho čeka a pracovnice na klientu servisu jsou neochotnéa skoro nic nevědí
Zadaný příkaz můžete stornovat do 24 hodin - je to standardní operace. Jinak systém automatické kontroly je součástí el. klíče. Např. pokud se spletete a budete mít stejné č. účtu pro příjemce i odesilatele nebo uvedete kód banky, která neexistuje, tak Vás systém dál ani nepustí, vlastně Vám tu chybu nedovolí udělat - už mě to taky zachránilo.