Já myslím, že i teď je posílá včas. Akorát to "včas" pro FU je definované jinak než "včas" pro poplatníka daně. To je ten rozdíl. Mě tedy chodí vratky daně koncem dubna.
Vratky daní FÚ posílá vždy včas. Pokud tomu tak z nějakého důvodu není, ať už pochybením příslušného pracovníka nebo nějakou technickou závadou, máte právo požádat o vyplacení úroku.
Ajka, to co píšeš je sice pravda, ale na to se“a“ neptá. Jeho dotaz zní:“Dostanou to na účet ihned nebo je tam také nějaká lhůta?“ Samozřejmě, že bychom si museli definovat co je to ihned, při doslovném chápání určitě ne. Shodneme se, že by ten dotaz měl být na Českou poštu, ale rychlejší než banky podle mne nebude, spíš pomalejší.
namísto aby donutili banky zákonem, že v době počítačů se peníze zadané elektronicky převedou do tří vteřin, nebo ať nežeru do pěti minut (je zvláštní, že western union to umí) - začne stát vymýšlet penále a postihy.
pOKUD ZAPLATÍM DANĚ NA ÚČET V DEN JEJICH SPLATNOSTI, TAK U TO NENÍ MŮJ PROBLÉM, ALE PROBLÉM BANKY, KTERÁ JE NEPŘEVEDLA, CLEARINGOVÝ ÚČET MĚ NEZAJÍMÁ, OSTATNĚ POKUD DOJDOU NA TENTO ÚČET TAK JE MÁ UŽ STÁT, TAKŽE O JAKÉM PENÁLE SE TU HOVOŘÍ??