Internet Info, s.r.o. Lupa Měšec Podnikatel Root Zdroják DigiZone Slunečnice Vitalia TopDrive KupDnes Navrcholu NovýTarif Dobrý web Weblogy Woko Jagg Computer.cz SK: MojeLinky

Názory k článku
Jak se drží peněžní dieta?

Rob
Rob (neregistrovaný)
3. 12. 2009 7:55 Nový

Anketa: Motivoval vas porad Krotitele duchu

celé vlákno
Opravdu porad Krotitele duchu (ducharska komedie v originale Ghost busters) ma motivovat ke kontaktovani financniho poradce?

Mozna porad Krotitele dluhu pak motivuje k navsteve spiritisty.
bodlik
bodlik (neregistrovaný)
3. 12. 2009 12:30 Nový

Re: Anketa: Motivoval vas porad Krotitele duchu

celé vlákno
Osobně si myslím, že pořad Krotitelé dluhů je velmi dobře myšlený pořad, že minimálně stojí za to ho shlédnout a pak si v klidu popřemýšlet zda -li nedělám někde podobnou chybu a jak se jí vyhnout dřív než by k této situaci vůbec došlo
Rob
Rob (neregistrovaný)
4. 12. 2009 10:12 Nový

Re: Anketa: Motivoval vas porad Krotitele duchu

celé vlákno
Proti poradu Krotitele dluhu nic nemam. Jen nechapu, proc se anketa pta na ducharskou komedii Krotitele duchu.
gabinak aura:97
4. 12. 2009 10:23 Nový

Re: Anketa: Motivoval vas porad Krotitele duchu

celé vlákno
Do spiritistických témat jsme s naší anketou opravdu zamířit nechtěli:o) Vloudil se nám do článku šotek - nebo přímo duch?
jo
jo (neregistrovaný)
3. 12. 2009 13:43 Nový

Re: Anketa: Motivoval vas porad Krotitele duchu

celé vlákno
Je docela zajimave sledovat, jak v poradu Krotitele dluhu se nedostavaji do problemu jenom lide s nizkymi prijmy. A kolikrat je to spojene s dalsimi problemy, ktere v te rodine jsou. A to, co zaznelo v tomto clanku - ze nejhorsi je vytloukani klinu klinem, ruzne ty rychle pujcky, kreditky a podobne, kdy je lehke spadnout to problemu.
TVK
TVK (neregistrovaný)
3. 12. 2009 14:04 Nový

Re: Anketa: Motivoval vas porad Krotitele duchu

celé vlákno
Co se ale line všemi pořady bez ohledu na příjmy je skutečnost, že problémem nejsou obvykle dlouhodobé závazky typu hypo, ale právě neskutečně drahé krátkodobé a střednědobé půjčky, které jsou schopny ty lidi rychle finančně zlikvidovat, zvláště v případech prodlení ve splácení a při nabíhajícím penále.
Tycoon
Tycoon (neregistrovaný)
3. 12. 2009 8:08 Nový

V současné době se peněžní dieta drží těžko

celé vlákno
... zejména u nízkopríjmových domácností můžou základní paušální platby typu (nájemné+elektrika+voda+teplo) činit přes 50% výdajů, s potravinami přes 70% výdajů. A na tom se moc šetřit nedá - nelze předpokládat, že chudá rodina bude mít na zateplení, aby snížila výdaje na teplo nebo na vykopání studny, aby nemusela platit za vodu.
cml11
cml11 (neregistrovaný)
3. 12. 2009 9:27 Nový

Re: V současné době se peněžní dieta drží těžko

celé vlákno
Ale i tak jim pořád zbývá 30 procent příjmu na provoz. Důležité je, aby si člověk dokázal uvědomit kolik peněz ještě může utratit a na co už prostě nemá. Spousta lidí se do dluhové pasti dostane jen proto, že si pořizují spoustu věcí bez ohledu na to, jestli si je mohou dovolit. Pro hodně lidí je těžké říct na to nemám, když všude visí slogany "od pár korun měsíčně". Nekupte to když je to tak levné...
Vvv
Vvv (neregistrovaný)
3. 12. 2009 9:56 Nový

Re: V současné době se peněžní dieta drží těžko

celé vlákno
Ale ano - znám případy, že když člověk dlouho hledá, dokáže najít krásný byt za neuvěřitelně nízký nájem, vodou lze šetřit, elektřinou stejně tak i výběrem spotřebičů, další možností téměř pro každého je zvýšit svůj příjem - stačí omezit svůj volný čas - začít podnikat, nebo si najít lepší práci. Stačí o všem důkladně přemýšlet a stále hledat nové informace a možnosti a uvidíte co všechno je možné.
Flasi
Flasi (neregistrovaný)
3. 12. 2009 14:44 Nový

Re: V současné době se peněžní dieta drží těžko

celé vlákno
Ano, přestěhovat se do levnějšího bytu může být řešení. Problém je, že takové hledání může trvat velmi dlouho. A při jeho hledání provoláte a procestujete spoustu peněz. Stěhování normální rodiny vyjde nejméně na několik tisíc, reálně tak na 10. A jít bydlet do menšího (pokud se jedná o normální rodinu) vždycky bolí.
Vodou se šetřit sice dá, ale zkuste si spočítat, kolik tak ušetříte. Směšně málo.
Elektřinou? Šetřit se dá, ale hodně to bolí. A opět - pořád to nejsou zajímavé částky, co se ušetří. V porovnání s ušlými příležitostmi (nemám zapnutý počítač, nezvyšuji si na něm kvalifikaci, nehledám si na internetu lepší nabídky čehokoliv - nemluvě o tom, že si internet stejně nemohu dovolut) to za ty peníze fakt nestojí.
Výběr spotřebičů? Spočítal jste si někdy, jaká je návratnost toho, že se zbavíte fungujícího spotřebiče a koupíte se jiný, který žere o něco méně?
Člověk, kterého pronásledují dluhy, které nezvládá splácet opravdu není správný kandidát na to rozjet si podnikání. A tím myslím čistě praktické záležitosti - v každém podnikání budete potřebovat nějaký vstupní kapitál a nějakou rezervu na překonání počátečního období, než se to rozjede a než zákazníci začnou platit.
Najít si lepší práci? Rozhodně správná rada. Ale v současnosti je realita taková, že mnoho zaměstnanců dostalo na výběr mezi snížením platu, nebo odchodem. Současný stav hledání práce příliš nepřeje a sehnal lépe placenou práci bude pro drtivou většinu lidí velmi těžké.
Je jednoznačné, že člověk ve špatné situaci se musí maximálně snažit. Ale to co jste napsal jsou bohužel jenom hraběcí rady.
Paly
Paly (neregistrovaný)
4. 12. 2009 6:33 Nový

Re: V současné době se peněžní dieta drží těžko

celé vlákno
S druhou polovinou souhlasím, ale ten začátek snad nemůžete myslet vážně.
Průběžně hledat a zajímat se o možnosti lepšího a levnějšího bydlení trvá dlouho, alle nestoJí skoro nic(cca 3 roky jsme hledali lepší bydlení, nakonec jsme ve větším, levnějším a na lePším místě a Hledání stálo v podstatě jen čas).
Stejně tak pOvažuji za nesmysl váš přÍstup k šetření. Buď je to tak drahé a má smysl šetřit, nebo je to levné A smysl šetřit nemá. Obě varianty zároveň plAtit nemohou.

se zbytkem už souhlasím
Flasi
Flasi (neregistrovaný)
4. 12. 2009 9:05 Nový

Re: V současné době se peněžní dieta drží těžko

celé vlákno
1. Můj příspěvek byl v kontextu článku a diskuze. Mluvím o situací, když se někdo dostal do problémů se splácením dluhů. Že jste si vy v poklidu sháněl 3 roky lepší bydlení a sehnal je hezké, ale pro většinu dlužníků je to ,mnohonásobné překročení termínu, od kdy musí začít vykazovat úspory.
Vás to v podstatě nic nestálo, kromě času? No to je hezké. A myslíte, že to tak bude vždycky?
U části realitních nabídek se dá začít komunikovat e-mailem, u části nedá. Ale dříve nebo později stejně musíte někomu volat. Vy jste zřejmě volal za peníze svého zaměstnavatele, ale běžný člověk to platí.
Pak se na to bydlení jedete podívat. Jo, někdo shání bydlení v rámci města, kde má předplacený kupón na MHD a cestování ho nic nestojí. Někdy to tak ale nejde a musíte jet autem, nebo MHD platit. A to už peníze stojí. A jestli chcete sehnat dobrou nabídku, tak takových návštěv musíte absolvovat spoustu, protože u relativně dobrých nabídek polovina prodávajících lže otevřeně a druhá polovina sice nelže, ale neříká celou pravdu. Ale to jistě dobře víte, pokud jste při svém shánění neměl pekelné štěstí.

2. Já jsem ve svém příspěvku nepředstavoval svůj přístup k šetření. Já jsem reagoval na předchozí příspěvek a upozňoval na to, že v popsaných situacích (nezbytné výdaje tvoří 70% rozpočtu) se šetřit téměř nedá, nebo nesmírně bolestně a že je to v mnoha případech velmi kontraproduktivní.
Paly
Paly (neregistrovaný)
5. 12. 2009 12:57 Nový

Re: V současné době se peněžní dieta drží těžko

celé vlákno
1) pokud se někdo dostane do průšvihu a potřebuje levné bydlení teď a hned, tak máte pravdu. Ale normální je se o takové věci zajímat průběžně(aspoň z mého pohledu). A těch 10 minut telefonátů jsem ochoten zahrnout do finančního rámce skoro zadarmo.

2) ať na to koukám z jakého pohledu chci, tak stále tvrdíte že každá trocha elektřiny, vody atd je hrozně drahá a proto nemá smysl s ní šetřit(protože je to nesmírně bolestívé a že je to v mnoha případech kontraproduktivní).
Toto tvrzení si podle mě protiřečí.
Flasi
Flasi (neregistrovaný)
7. 12. 2009 10:33 Nový

Re: V současné době se peněžní dieta drží těžko

celé vlákno
Ad 1) Pokud někdo proůběžně sleduje realitní trh a objeví výhodnější bydlení (levnější a stejně dobré, nebo lepší za stejnou cenu, nebo dokonce lenvější i lepší), tak se tam většinou přestěhuje (pokud s tím nejsou spojeny nějaké značné komplikace). Takže v okamžiku, kdy se dostanu do finančních problémů, tak už beztak bydlím tak, že ušetřit za nájem, znamená pouze jít do horšího/menšího.
Nicméně tady jsme si to už asi vysvětlili, jak to kdo myslel.

Ad 2) Můj názor je, že v "chudé" domácnosti na elektřině a vodě neušetříte. Resp. ušetříte velmi málo. Tak málo, že to nemá smysl. S čím si to protiřečí?
Já
(neregistrovaný)
3. 12. 2009 10:07 Nový

Re: V současné době se peněžní dieta drží těžko

celé vlákno
To zateplení je jen reklama, vyplatí se jen u hodně špatných domů, určitě ne u domů z tvárnic. Má význam jen když se stejně musí udělat fasáda, tak proč tam nepřidat trochu polystyrénu. Ale pak je tam zase větší vlhkost a musí se víc větrat.....
Chudý by měli jednoznačně topit dřevem.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
3. 12. 2009 11:09 Nový

Re: V současné době se peněžní dieta drží těžko

celé vlákno
co topit dřevem - bydlet ve stanu pod mostem :)
presnidavka
presnidavka (neregistrovaný) ---.net.upc.cz
17. 12. 2009 20:47 Nový

Re: V současné době se peněžní dieta drží těžko

celé vlákno

nabizi se otazka: kde sehnat (ukrast) ten stan......

haniela
haniela (neregistrovaný)
7. 12. 2009 9:12 Nový

Re: V současné době se peněžní dieta drží těžko

celé vlákno
Nechci se registrovat nebot sem chodím velmi málo,ale přece potřebuji radu.Dostala jsem nabídku na půjčku ve výši 150000,dobře ne že bych ji nepotřebovala,ale zároven nabídku jak zhodnotit peníze,nákupem jiných věcí,jako kanadské diamanty,prostě investice,které by ty penízky jaksi vrátily.Jenže dluh je dluh,ten se splatit musí a když investuji a návratnost?Nebo splatit současné závazky,provést jakousi konsolidaci a pak teprve investovat?jak to udělat?Nemá nějaký odborný finančník radu?Prosím o co nejrychlejší vyjádření,čas mi běží.haniela
Paly
Paly (neregistrovaný)
7. 12. 2009 9:57 Nový

Re: V současné době se peněžní dieta drží těžko

celé vlákno
můj pohled na věc (netvrdím, že je jediný a vždy správný):

když jdete do investic, musíte počítat i s nejhorší variantou - investice bude ve ztrátě (možné je, že se hodnota investice bude blížit 0). Proto bych investoval jen peníze o které můžu přijít (dluh zaplatím i bez zisku z investice).
Do čeho a jak investovat je už jiná otázka dost záleži na každém (každý má jiný pohled na věc).
pastorek
pastorek (neregistrovaný) ---.173.broadband10.iol.cz
3. 6. 2010 13:02 Nový

Re: V současné době se peněžní dieta drží těžko

celé vlákno

Vážená paní,
zřejmě ne náhodou jsem narazil na Vaši prosbu o pomoc. Nejsem finančník, ale jednu věc Vám mohu poradit. Moje rada vychází z toho, že jsem se dočetl, že Vám někdo nabídl investici do firmy CDT-Kanadské diamanty. Jelikož jsme sami investovali, víme, že je to kvalitní firma, ale pro mnohé lidí je to příliš velký vklad.
Začátkem letošního roku začala existenci česká firma Goldway, jenž má mnohem menší vklad (pouze 2500Kč) s propcentuálně větším ziskem.
Chápu, že pro člověka zadluženého to může být docela velká investice, ale je určitě mnohem menší než u firmy CDT. Posílám Vám web link na jejich stránky – http://www.goldway.eu/eshop/spoluprace/ . Vše je v češtině s perfektní prezentaci. V klidu si ji projděte a pokud byste potřebovala poradit, obraťte se s důvěrou na mně (kantor748@sez­nam.cz; tel.773188818) nebo manželku Dášu (kantorova.dag­mar@seznam.cz; tel.773999254). Jsme k službám.
S úctou.
Kantorovi

Adamantium
Adamantium (neregistrovaný)
3. 12. 2009 15:58 Nový

Krotitelé dluhů

celé vlákno
Tento pořad jsem viděl pouze jednou a motivoval mne k tomu, že až nyní jsem uvěřil, co jsou někteří lidi za idioty, když si nedokáží spočítat 1 + 1. Bez urážky.
Pavel
Pavel (neregistrovaný)
3. 12. 2009 17:59 Nový

Hm....

celé vlákno
Porad Krotitele dluhu neni spatny, ale v drtive vetsine zustava jednak na polovine cesty a jednak na povrchu. Lide, kteri uz se odhaluji v tomto poradu, by meli uvest mnohem vic informaci, vcetne toho kde treba pracuji, n ajake pozici, jakou maji smlouvu, co rodice, vztahy s nimi, partneri, alimenty, duvody proc a jak. Bylo by to zajimavejsi a objektivnejsi. Klidne bych ten porad natahnul i na hodinu, temata jsou tam aktualni a zajimava. A klidne bych to dal na zajimavejsi cas. Takhle je to pouze nastin a uvod do situace a mnohdy se ani nedozvime, jak to dopadlo...tomu poradu chybi lepsi vedeni. Pak by to byla bomba.
Marcel
Marcel (neregistrovaný)
3. 12. 2009 18:18 Nový

Re: Hm....

celé vlákno
Ale ten pořad není přeci prřimárně určený k tomu, jak se dá lidem pomoci z dluhů, ale že zde existuje poradenská společnost Partners, která ví jak na to. Ne nadarmo je na začátku dost dlouhý čas věnovaný uvedení firmy samé a vzorku jejích poradců.
produkce
produkce (neregistrovaný) ---.12.24.78.awnet.cz
10. 12. 2009 15:06 Nový

Re: Hm....

celé vlákno

Dobry den,

lide v poradu uvedou jen to, co uvest chteji a s cim daji souhlas, to je ten zakladni problem. Druhy problem jste nastinil sam – stopaz je dana, s tou nic neudelame.

V cem si predstavujete lepsi vedeni? S dozvidanim se jak to dopadlo mate trochu pravdu, ale to je dane opet moznostmi – z anejaky cas musime pripad vysilat. Pripravovana 3. rada bude mit mnohem vetsi odstupy, plus v zaverecnem dile 2. rady uvedeme special, kde se vracime k nekterym pribehum. Problemem ovsem casto opet je, ze lide s nami uz tocit nechteji – problem maji trebas vyreseni a uz ho nechteji rozmatlavat pred verejnosti.

vojtech fric
producent poradu

Pavel
Pavel (neregistrovaný) ---.149.broadband11.iol.cz
16. 12. 2009 1:04 Nový

Re: Hm....

celé vlákno

Nu, je to jenom takove zakladni schema, prilis jednoduche na to, aby to mohlo slouzit treba k vychovnym ucelum. Poradkyne zaleze do banky a pak rekne, ze uver vyjednala. Zadne pozadavky, zadne detaily, testy bonity a tak dale. A pritom je to mnohdy klicove, situace zpravidla dost nahnuta. Dost se financnictvim zabyvam, dokazal bych vsechny uvedene pripady resit minimalne stejne dobre, ale problem je v tom, ze nemam (a ani divak) potrebne vstupni udaje. Zda-li maji treba pary rodice, sirsi rodiny a tak dale. Uz jenom vstupni bilance je mnohdy neuplna a povrchni. Navic mam za to, ze kazdy „zakaznik“ dostava podle meho nazoru urcitou odmenu za svuj pripad, tedy nedela to zadarmo. Neznam castku, ale urcite nebude zanedbatelna v pomeru k tem radam, ktere dostavaji zdarma. A cas bych klidne natahnul, myslim, ze pridat klidne dvacet minut by neskodilo. Dost by to zvysilo kvalitu poradu, ktera je sice dobra, ale byla by lepsi.

uživatel si přál zůstat v anonymitě
8. 12. 2009 5:57 Nový

Dlužím peníze za synovo auto

celé vlákno
Mám problem a nevím si s ním rady. Vroce 2002 jsem naboural auto , které jsem měl na leasing. Protože ho odepsali a nový leasing mě nepovolili , vzal si auto na sebe můj syn, s tím že já budu auto zplácet a používat a až se doplatí bude převedeno na mne. V roce 2006 jsem se rozvedl, syn se mnou přesta komunikovat a přes právníka mě auto vzal. Ještě na mne podal žalobu , že jsem auto neplatil a že po mě chce 46 000,- Kč. Tento spor jsem u Okresního soudu vyhrál, protože vše mohu zdokladovat. Nyní nemám ani auto za které jsem zaplatil 109 000,- Kč a ani nemohu ze syna dostat peníze , které jsem zaplatil za leasink a poviné ručení / 109 000,- Kč /. Proto se obracím na Vás, jestli mě můžete nějak pomoci ?
uživatel si přál zůstat v anonymitě
8. 12. 2009 13:27 Nový

Re: Dlužím peníze za synovo auto

celé vlákno
Takového synáčka bych zabil, doporučuji vám vydědit ho.
VH
VH (neregistrovaný) ---.lam.cz
16. 12. 2009 22:53 Nový

Re: Dlužím peníze za synovo auto

celé vlákno

No, je to divný. Protože auto na leasing není ani Vaše, ani synovo, nýbrž leasingové společnosti, dokud leasing nesplatíte (někdo z vás :-) ). Jestliže ho „odepsali“, co to znamená? Tím řekli, že je nabourané a tudíž že je Vaše a že máte doplatit zbytek leasingu? Vy jste následně přepsal auto na syna, ten na placení dlabe a „svým“ autem (po opravě asi??) si jezdí a Vý doplácíte leasing? Kdo má s kým teď jakou smlouvu? Je to na první pohled hodně zmatené. Synův právník Vám vzal auto a dal ho synovi? Jak to mohl udělat? Fakt divný.

VH
VH (neregistrovaný) ---.lam.cz
16. 12. 2009 23:19 Nový

Re: Dlužím peníze za synovo auto

celé vlákno

Nebo si vzal Váš syn úplně nové auto na nový leasing, který jste po dohodě platil Vy? Kde se ale mohl vzít ten dluh? Asi od té doby, kdy Vám právník auto „vzal“ a syn předpokládal, že budete platit leasing, i když to nové auto neužíváte? Možná pomůže pojem „dobré mravy“, což ale bude problém, protože máte se synem tak těžké problémy, až si jdete navzájem po penězích. Pak si musíte vzít právníka a za první konzultaci zaplatit cca 5% toho, co jste už zaplatil. Ptejte se právníka, nikoli na fóru, právníci tady zadarmo radit nebudou. Škoda :-) to by byl život. Kdyby někdo studoval logické kličky v zákonech, dohledával aktuální znění a nesl kůži na trh zadarmo … například po nás elektrotechnicích toto (samozřejmě v jiném kontextu) chtějí lidi zadarmo úplně běžně.

Zasílat nově přidané příspěvky e-mailem