Internet Info, s.r.o. Lupa Měšec Podnikatel Root Zdroják DigiZone Slunečnice Vitalia TopDrive KupDnes Navrcholu NovýTarif Dobrý web Weblogy Woko Jagg Computer.cz SK: MojeLinky

Názory k článku
Spotřebitelské lži bank: inzerují vysoký úrok, ale přijdete o 17 000 Kč

Mladej a blbej
Mladej a blbej (neregistrovaný) ---.anonymouse.org
14. 5. 2010 1:03 Nový

Chytak na "ntou"

celé vlákno

Priznam se, ze jsem se pred tydnem nechal ukecat na to unikatni sporeni od unikreditu. Delal jsem si pojisteni u Partners, ti mi nabidli to jejich konto, coz mi nepripadalo spatny. A v bance mi nabidli to sporeni. A je fakt, ze do dneska jsem si myslel, ze tam mam opravdu 3,5 procent. Jo ja vim, jsem mladej a blbej ale takovych je dost. Mam tam jen 60 tisic ale trvalo mi, nez sem si je nasetril. Takze penizky zase vyberu a necham je jinde. Jinak to konto spatny neni treba me vyhovuje.

Iva
Iva (neregistrovaný) 213.226.210.---
15. 5. 2010 14:29 Nový

Redakčně smazáno

celé vlákno
17. 5. 2010 17:44 smazal Dalibor Z. Chvátal, důvod: ***SPAM***
Jaromír Adámek aura:63
16. 5. 2010 12:06 Nový

Re: Chytak na "ntou"

celé vlákno

„písnete“ ?
„mohu VÁM poradit,“
„kde MŮŽETE opravdu "
“penízky" … peníze
Až se naučíte psát česky, možná vám budu věřit. Tohle opravdu nezní seriózně! Máte písemný projev flirtující teenagerky.
Navíc si myslím, že na tomto serveru je informací, kde investovat své peníze (byť velmi konzervativně), více než dost…
Každému, kdo chce investovat bych doporučil si pročíst knihy o investování (třeba spekulace na burze a v komoditách), nevyhledávat „samospasitelné rady“ a začít se spoléhat především na sebe.
A hlavně, dokud nebudete rozumět riskantnějším investicím, tak se do nich nepouštějte! Sám mám investice v akciích, ale to jen proto, že do toha, za ty tři roky, co se jimi zabývám, začínám aspoň trochu vidět. Není ostuda, že nevyděláte 60 procent ročně, ale jen 1 procento na terminovaném účtu. Ostuda je naletět někomu a nebo přijít o peníze, díky tomu, že jste investovali do nečeho, čemu nerozumíte, či to nemáte plně pod kontrolou.
Vykašlete se na poradce, a začněte pěkně pomalu, zvolna a samostudiem. Pak už sami pochopíte, kdo to s vámi myslí dobře…

Jaromír Adámek aura:63
16. 5. 2010 12:07 Nový

Re: Chytak na "ntou"

celé vlákno

:) Jen by mě zajímalo, jestli na inzerát typu: „Ňuninky pupinky, Ynvestyce velice dobrá, pisuj na mobul XYZ ZYH KWE tvoje Klára“ někoho seženou.

Pavel-original aura:10
16. 5. 2010 17:38 Nový

Re: Chytak na "ntou"

celé vlákno

„vám“ a „můžete“ tam přece být nemusí, i bez nich je ta věta v pořádku.

Pavel-original aura:10
16. 5. 2010 17:40 Nový

Re: Chytak na "ntou"

celé vlákno

I když jinak je to samozřejmě velice hloupá reklama a nejspíš podvod.

Jaromír Adámek aura:63
17. 5. 2010 6:50 Nový

Re: Chytak na "ntou"

celé vlákno

Asi máš pravdu, ale čte se to děsně. Když takhle vypadá jejich písemný projev, když lákají nové klienty, nechci ani pomyslet, jak bude vypadat ten samotný produkt…

jhamil
jhamil (neregistrovaný) ---.inext.cz
16. 5. 2010 13:07 Nový

Redakčně smazáno

celé vlákno
16. 5. 2010 17:56 smazal Dalibor Z. Chvátal, důvod: ***SPAM***
Jaromír Adámek aura:63
16. 5. 2010 14:47 Nový

Re: Chytak na "ntou"

celé vlákno

1) bylo by fér napsat, že to není žádný „unikátní“ kód a co z toho máš…
2) lžeš, protože těch 4,5% je jen promo akce na jak dlouho na měsíc?
Propagovat někoho jiného kvůli vlastnímu prospěchu a lhát při tom, resp. zamlčovat tu nejdůležitější informaci, není etické.

jhamil
jhamil (neregistrovaný) ---.inext.cz
16. 5. 2010 13:10 Nový

Redakčně smazáno

celé vlákno
16. 5. 2010 17:56 smazal Dalibor Z. Chvátal, důvod: ***SPAM***
fidel
fidel (neregistrovaný) ---.vukv.cz
14. 5. 2010 6:55 Nový

nemluvite až tak pravdu ;-)

celé vlákno

„Nízký úrok a vysoký poplatek
mBank má ze všech tří bank nejjednodušší pásmové úročení. Do 600 000 Kč se peníze úročí 1 %, část peněz nad 600 000 Kč je pak s úrokem vyšším. Peníze máte kdykoli k dispozici s jedním chytákem: za druhý a každý další výběr se platí poplatek 150 Kč, a to se „vyplatí“. Takže než nechávat ležet peníze v mBank je lepší nabídnout je konkurenci bez poplatku, kdykoli dostupné a s vyšším úrokem.“
KAZDY MESIC MATE JEDEN VYBER Z TOHOTO SPORICIHO UCTU ZDARMA – nikoliv, že je každy další vyber zpoplatneny 150kc !!!!!!!!

Dalibor Z. Chvátal aura:93
14. 5. 2010 7:33 Nový

Re: nemluvite až tak pravdu ;-)

celé vlákno

Ale vždyť to sám píšete :) Ano každý měsíc je jeden výběr zdarma, ale každý další (tj. 2. a další) je za 150 Kč. http://www.mbank.cz/pruvodce/sazebnik/#tabs=1 Autor má tedy pravdu.

markot
markot (neregistrovaný) ---.vsb.cz
14. 5. 2010 9:15 Nový

Re: nemluvite až tak pravdu ;-)

celé vlákno

Podle mě je velký rozdíl mezi větou „za druhý a každý další výběr se platí poplatek 150 Kč“ uvedenou v článku a pravdivou větou „za druhý a každý další výběr V KALENDÁŘNÍM MĚSÍCI“ se platí poplatek 150 Kč". Podle článku to vypadá, že když jednou vyberu zadarmo, tak už to potom vždy (bez ohledu na čas) bude za 150Kč.
Jinak u mBank je aspoň sympatické, že na rozdíl od ČS nebo UCB nemají masivní kampaň, ve které by lákali na ten fiktivní úrok až 1,85%. A taky z odpovědi pracovníků na pobočce vypadá, že nízký úrok nijak nezastírají.

Paly
Paly (neregistrovaný) ---.fel.zcu.cz
14. 5. 2010 10:04 Nový

Re: nemluvite až tak pravdu ;-)

celé vlákno

souhlas – s touhle bankou mám podobné zkušenosti. V něčem jsou dobří, v něčem ne, ale netvrdí, že jsou dobří ve všem. Odpověď pracovníka se mi také líbila.

Ajka
Ajka (neregistrovaný) ---.38.broadband2.iol.cz
5. 7. 2010 13:10 Nový

Re: nemluvite až tak pravdu ;-)

celé vlákno

Odpoved, ze ma ucet u Ing, by se jeho zamestnavateli nelibila, neloajalni a neprofesionalni :-)
Jiste, zakaznik hyka radosti ale bankovni pracovnici by meli znat nabidky konkurence a take umet nelhat a pritom byt trochu loajalni ke sve bance, ze?
S UCB mam s pobockovymi pracovniky zkusenosti nejlepsi (jen jedna), ale s produkty UCB uz je to horsi, dobre, UnikatniSporeni je vabnicka na vovcany, ale co treba
--- povinny poplatek za vedeni konta (asi by si UCB koleno vrtat nechalo, kdyby nabidlo konto bez poplatku = pro me jen indikace, ze neumeji vydelavat jinak :-)
--- poplatky za autorizacni SMS !!! Toto u zadne jine banky neznam :-)) Sporitelna je ma jen volitelne (prihlasovat se muzete bez SMS)
--- nezachrani to ani varianta tokenu za 499 Kc
Zkratka UCB je ponekud mimo, mizerny IB, sluzby nic moc a poplatky nesmyslne (autorizacni SMS za poplatek. WTF ???)
Je to jak se tu pise, kdyz nekomu davam milion, tak ocekavam, ze mu nebudu za to jeste platit :-D

Já
(neregistrovaný) ---.eurosignal.cz
14. 5. 2010 10:39 Nový

Re: nemluvite až tak pravdu ;-)

celé vlákno

To je všem jasný že v měsíci. Ale každopádně to stojí za houby a mít 1 % na emax + ? Když už, tak na emax bez omezení je 0,8. A každej kdo má víc peněz, má peníze jinde.

Jaromír Adámek aura:63
14. 5. 2010 19:53 Nový

Re: nemluvite až tak pravdu ;-)

celé vlákno

Před půl rokem se mi podařilo, díky mé zapomětlivosti :), zaplatit u mBanky na jejím eMax plus tento 150 Kč poplatek a to hned dvakrát :).
Minulý týden jsem zrušil všechny toto osobní eMax plus účty. Stejně mám už dlouhou dobu všechno v akciích, kde dividenda mi dávají 6–9 procent a spekulace daleko víc. Navíc se naučím investovat, což když nechám někomu peníze, tak se učí on a má peníze z toho on…

Q
Q (neregistrovaný) 193.86.121.---
17. 5. 2010 7:07 Nový

Re: nemluvite až tak pravdu ;-)

celé vlákno

16.5. (včera) 12:06 napadáte teenagerku Ivu a její slovní projev, ale »jsem zrušil všechny toto osobní eMax plus účty« nebo »všechno v akciích, kde dividenda mi dávají« taky nezní nejlépe ani od Vás.

Jaromír Adámek aura:63
17. 5. 2010 17:58 Nový

Re: nemluvite až tak pravdu ;-)

celé vlákno

Máš pravdu, když je nízký tlak, tak se mi chce spát a píšu děsně.
Jenže já po nikom nechci peníze… a o tom to je.

angry customer
angry customer (neregistrovaný) ---.static.adsl.vol.cz
14. 5. 2010 7:02 Nový

UniCredit

celé vlákno

Jsem si pokoušel založil Unikátní spoření v UniCredit.
Chtěl jsem tam dát 1,2 mil. CZK. Domníval jsem se z vlastních zkušeností z českého bankovního trhu, že tato částka je dostatečně vysoká na to, abych ono Exkluzivní konto (podmínka banky ke zřízení unikátního spoření se sazbou 3,5%) měl zadarmo. Jen dodávám, že v UniCredit mi aktiva za poslední rok a půl neklesla na termínovaných vkladech pod milion korun.
Paní mi v UniCredit vysvětlila, že BANKA UNIKÁTNÍ SPOŘENÍ DOTUJE ZE SVÉHO a proto musím platit těch Kč 350,– za vedení Exkluzivního konta. A že jestli se mi to nelíbí mám si sjednat termíňák. Na ročním termíňáku je ovšem úrok 2,65%, maximálně do půl milionu, a musím mít další tři produkty definované bankou + založení termíňáku stojí Kč 500,–. Paní osobní bankéřka mi nabídla ono Exkluzivní konto zadarmo na půl roku, což jsem odmítl. Chtěl jsem ho zadarmo nastálo (pokud tedy bude na účtu víc než 1 mil. CZK). Paní tvrdila, že nemá právo takovou výjimku udělit, na mou argumentaci ať sežene někoho kdo má oprávnění tuto výjimku poskytnout nereagovala.
Od UniCredit dále. To už je fakt levnější a výhodnější Česká spořitelna.
Jen dodávám, že tato historka se odehrála na pobočce v centru našeho hlavního města.

xls
xls (neregistrovaný) ---.vychcechy.adsl-llu.static.bluetone.cz
14. 5. 2010 12:31 Nový

Re: UniCredit

celé vlákno

Jo, začínám mít dojem, že se UCB zhlédla v nekalých praktikách ČS a rozhodla se s ní v týhle oblasti zdatně soutěžit. Svědčí o tom i ta perlička.

Pavel
Pavel (neregistrovaný) 62.168.56.---
14. 5. 2010 7:16 Nový

Reaději se neptejte

celé vlákno

Vaše rada „nebojte se zeptat“ je na dvě věci. Když jsem se v bance informoval na kreditní kartu, tak mi „poradkyně“ lhala (např. tvrdila, že když nesplatím dlužnou částku během bezúročného období, tak se úročí až od konce bezúročného období). Teprve, když jsem ji třikrát opravil, tak pochopila, že o tom něco vím a přestala lhát. Takže moje rada je – na nic se neptejte a chtějte všechny pomínky na papíře a dopředu.

xf
xf (neregistrovaný) ---.i4g.tmcz.cz
14. 5. 2010 20:24 Nový

Re: Reaději se neptejte

celé vlákno

To se lehko řekne, chtějte všechny podmínky na papíře a dopředu…
Mě se nepodařilo z paní z Komerčky vyrazit podmínky hypotéky. I přes asi 3× ústní urgenci a 2× e-mailovou. Na webu to taky neměli – i když paní tvrdila, že ano. Jen (také) nebyla schopna ukázat kde.

Ajka
Ajka (neregistrovaný) ---.38.broadband2.iol.cz
5. 7. 2010 13:12 Nový

Re: Reaději se neptejte

celé vlákno

na druhou stranu, hypoteka je ponekud slozitejsi produkt, jak hloupe uroceni, ucet, karta …

Guest
Guest (neregistrovaný) 193.179.187.---
14. 5. 2010 9:26 Nový

Šikovné spoření

celé vlákno

U Šikovného spoření ČS se úročí celý zůstatek jednou sazbou, podle toho v jaké je výši. Takže např. když si ho založím s vkladem 300.000,–- + přívklady tak se mi celá částka úročí 2 %, tak jaký efektivní úrok 1,31 %......

Klient
Klient (neregistrovaný) ---.eurotel.cz
14. 5. 2010 10:33 Nový

Re: Šikovné spoření

celé vlákno

Tak jestli to je tak, jak pisete, proc tam ma sporitelna tolik pasem, ze se v nich nevyzna ani prase? Kdyz me na to lakali asi pred mesicem na pobocce, tak mi pani tvrdila, ze na vklad je omezeni, myslim snad maximalne mohu vlozit 20 tisic. Dal jsem to pak nezkoumal a poslal ji do buse. Tech vasich 300 tisic tedy moc nejde dohromady. Vazne to tak je, jste si jistej?

Já
(neregistrovaný) ---.eurosignal.cz
14. 5. 2010 10:45 Nový

Re: Šikovné spoření

celé vlákno

Možná to maj vážně celý jednou sazbou. Ale kvůli max. příhozům tam musí mít člověk peníze na špatný úrok třeba 3 roky a pak se třeba na 3 měsíce dostane na dobrou sazbu. Je to klaunovská banka.

Guest
Guest (neregistrovaný) 193.179.187.---
14. 5. 2010 10:57 Nový

Re: Šikovné spoření

celé vlákno

Jistej jsem si na 100%, max. počáteční vklady jsou 100 t. a 300t. ŠS Plus

CarolCrazy
CarolCrazy (neregistrovaný) ---.net.upc.cz
14. 5. 2010 9:53 Nový

ING Konto

celé vlákno

Jsem spokojena s ING Kontem a to maximálně. Jsem podezřívavá a nedůvěřivá, nemám ráda všelijaké ty „finanční poradce“, ale ING mne dostali, mají plno dobrých produktů…ING Konto je jen taková jejich perlička. ING je stabilní instituce s dlouholetou tradicí. Uvažuju o penzijku od nich (stejně nás to všechny po volbách čeká – a za horších podmínek) a taky máme hypo – takže o nějakém šikovném životním pojištění, kam bych jenom nervala prachy, ale aby se mi něco z toho vrátilo v případě nevyužití pojistného plnění. Pojistí téměř na cokoliv, vč. rizikových sportů – a funguje to. V případě maléru platí. No to jsem se od ING Konta dostala někam jinam…

GHOI
GHOI (neregistrovaný) 165.72.200.---
14. 5. 2010 11:32 Nový

Re: ING Konto

celé vlákno

Muzete prosim ponekud rozvest ono „stejně nás to všechny po volbách čeká – a za horších podmínek“ ?
Jestli vite o penzijnim pripojisteni neco co my ne, rozdelte se o to s nami.
Moje skutecnost je mimochodem zcela opacna. Kdyz jsem byl mlady a naivni poslali na mne kozatou blondynu poradkyni a ja v IZP utopil pres pul mega nez jsem si vsimnul ze prachu tam spis ubyva. K penzijnimu pripojisteni je sice hezka karta ktera tam posila 1% z kazdeho nakupu, ale management fondu ho spolehlive prosustruje – viz lonske zhodnoceni 0,04%.

vytuněný spořínek
vytuněný spořínek (neregistrovaný) 94.241.74.---
14. 5. 2010 13:11 Nový

Re: ING Konto

celé vlákno

úplně s p.GHOI souhlasím.Taky jsem po 9 letech u IŽP zjistil že kdyby nebylo uplatnováno snižování dan.zakladu tak bych dnes měl ztrátu.Já bláhový radši jsem měl dříve objevit např.spoř.účet např.od MPU.

xf
xf (neregistrovaný) ---.i4g.tmcz.cz
14. 5. 2010 20:34 Nový

Re: ING Konto

celé vlákno

0,04 %bylo předloňské (za rok 2008). Za loňský rok mají zhodnocení krásných 0,4% – tedy Koženého „jistota desetinásobku“.
A to se vyplatí !
Svého druhu bylo zajímavé, jak se mě omylem před rokem pokoušela prodejkyně přesvědčit k podepsání. Povídám jí, že tam mají nulové zhodnocení mínus 8= inflace. A ona že to není pravda, že tam mají zhodnocení. Říkám že ano – 0,04%. A ona: no vždyť. A ani se nezačervenala…

konzervativní garance
konzervativní garance (neregistrovaný) 193.165.176.---
15. 5. 2010 14:42 Nový

Re: ING Konto

celé vlákno

…v jakémkoli PF nemáte záruku toho co musí každý produkt spoření na důchod splňovat – garanci cílové částky, ani garanci výše doživotního důchodu. Systém PF je před restartem, budou 3 typy nových PF a ani ten nejkonzervativnější nebude garantovat váš vklad – klasické investiční pojištění.
Pokud chcete představit konzervativní garantovaný produkt důchodového pojištění, který vám garantuje mnohem vyšší cílové částky než všechna KŽP na čs.trhu a má garance od ERGO holdingu – předvedu : cplbrno(at)sez­nam.cz

GHOI
GHOI (neregistrovaný) ---.adsl.tmcz.cz
16. 5. 2010 16:55 Nový

Re: ING Konto

celé vlákno

Pouzil jsem google…
Česká republika, věk: 49, znamení: Rak
Hledám milou diskrétní přítelkyni , nejlépe vdanou,pro popovídání, pomazlení…Vzájemná důvěra, zdraví, úroveň…Bez narušení soukromí..
Odopvědět na inzerát: cplbrno@seznam.cz
Vloženo: 5.6 2006 10:10:52, ID inzerátu: 83846

BLEK.
BLEK. (neregistrovaný) ---.strcechy.adsl-llu.static.bluetone.cz
15. 5. 2010 1:35 Nový

Re: ING Konto

celé vlákno

Mně ten příspěvek přijde tak chvályplný, jako by si ho někdo z firmy ING napsal sám.
Aspoň, že autorka není tak tupá, aby to poslala z domény ing.cz.

jejda...
jejda... (neregistrovaný) 193.165.176.---
15. 5. 2010 14:35 Nový

Re: ING Konto

celé vlákno

… a s penzijním fondem nebo životním pojištění od jakékoli pojišťovny byste se dostala úplně jinam, než k naspořeným penězům na důchod…penzijní fond, pojišťovna ING…podívejte se na jejich web- tisková zpráva z 20.10.2009 – pokud to nevíte – ING jako pojišťovna bude v celé EU prodána do konce roku 2013.
Spořit na stáří do jakéhokoli PF je kaskadérství, nemáte garantovanou cílovou částku, v případě zájmu vám sdělím bližší : cplbrno(at)sez­nam.cz. pokud chcete unikátní úrazové pojištění s měsíčním doživotním úrazovým důchodem 12.000,– – předvedu…Nabídka na trhu se mění, dá se vybrat kvalitní a konzervativní garance, tak jak je po generace obvyklé v zemích záp. Evropy…

Tonda aura:71
16. 5. 2010 16:19 Nový

Re: ING Konto

celé vlákno

Ty si ale reklamní talent.

miki
miki (neregistrovaný) 195.47.13.---
17. 5. 2010 11:10 Nový

Re: ING Konto

celé vlákno

IŽP od ING? To je dobrej vtip. Po 5ti letech ztráta 60% a to jsem investoval do jejich nejvýkonnějšího fondu (smíšený). Ano, 5let je málo na IŽP, jenomže ten trend by se nezměnil. Za posledních X let jsou jejich fondy buď v mínusu, nebo mají zisk jednotky procent. I ten ale sežerou poplatky za správu (rozdíl nákup/prodej podílových jednotek, X% ročně Z HODNOTY FONDU, procenta z počátečních jednotek apod.) Navíc Vám tyto poplatky (nebo jejich vyšší část) při zjednávání zamlčují (podobně i Allianz IŽP). Oni vydělají vždy. Je nehoráznost si strhávat poplatky za správu, když výsledkem té jejich správy je výnos je menší než 0.

vytuněný spořínek
vytuněný spořínek (neregistrovaný) ---.client.ufon.cz
17. 5. 2010 13:13 Nový

Re: ING Konto

celé vlákno

přesně pane miki jste to popsal.Taky já po 9 letech jsem to taky tak prokoukl a smlouvu zrušil protože asi kladný cíl pro nás pojištěnce to nebude.A vzhledem k tomu že potomek už je dospělý tak at se zajižtuje sám.Moje ztráta je cca 18 500 kč a to prosím už i po dodanění.

Remet
Remet (neregistrovaný) 81.90.251.---
14. 5. 2010 12:25 Nový

Perlicky

celé vlákno

Tak z tech perlicek aspon mBank nelze. A ta hlaska o problemech s AXA sporicim uctem neni vubec daleko od pravdy. Vzdyt lidem zakladaji ucty treba 6 tydnu. Nekterym se ucet na cas uplne ztratil. To je prichozi platba do AXA bank je uplne bez identifikace (kdo by to rekl, ze by clovek chtel znat treba variabilni symbol prichozi platby nebo cislo uctu ze ktereho platba byla odeslana. Kurna ti lide si vymysli.

Anonym
Anonym (neregistrovaný) ---.anonymouse.org
14. 5. 2010 12:36 Nový

Re: Perlicky

celé vlákno

Pracuji v jedné ze citovaných bank, takže jsem ovlivněný a nemohu se moc vyjadřovat. Co však mohu: Také mě zajímalo z konkurenčních důvodů, jak AXA bank funguje a přes poradce jsem požádal otevření konta. To se stalo léta páně 2010 někdy v polovině března. Je květen, účet otevřený nemám, banka se mi sice hezky omlouvá, ale někde se to zaseklo. A když ji napíšu e-mail, přijde mi automatická odpověď ve smyslu, že jestli se můj dotaz týká spořicího účtu, že mám být trpělivý. A je pěkné, že tady na měšci o axa píšete, ale je to naprd, když se účet „nedá zřídit“. Možná mají nejvyšší úrok na trhu, ale toto absolutně nezvládli a jsou horší než amatéři.

Anonym
Anonym (neregistrovaný) ---.anonymouse.org
14. 5. 2010 12:42 Nový

Re: Perlicky

celé vlákno

Ještě něco. Je velký rozdíl mezi přepážkovou pracovnicí UniCredit a specialistou nebo osobním bankéřem. Holky na přepážce mají fofr a jednoduše vše neví, také málokdy narazíte na dámu, která doma po večerech sleduje zprávy, diskuze na internetu, konkurenční produkty. Nemějte ji to za zlé. Kdyby pan autor šel přímo k osobnímu bankéři nebo specialistovi, dozvěděl by se vše, jak je. Ano, to banku neomlouvá, jen chci říct, že hodně stojí na lidech. Ale neznamená to, že banka je špatná, konečně některé služby jinde nenajdete. A už mlčím, jinak mě smažou pro PR :)

benzin
benzin (neregistrovaný) 93.185.60.---
14. 5. 2010 15:14 Nový

Re: Perlicky

celé vlákno

No ja mam zkusenost presne opacnou. Dva ucty ktere jsem zakladal (pro mne a pritelkyni) byly zalozeny cca do mesice (to bylo protoze si nechavame dopisi posilat do trvaleho bydliste k nasim rodicum), jinak by to bylo cca do dvou tydny od vyplneni elektronickeho formulare.
Pritelkyne si tam nechala udelat jeste i dva poducty, pro sporeni na naseho syna a ten byl otevren v den kdy zatelefonovala.

dem
dem (neregistrovaný) 95.173.207.---
15. 5. 2010 10:18 Nový

Re: Perlicky

celé vlákno

Souhlasím, na otevření účtu jsem čekal 3 měsíce, operátoři na linkách neustále mlžili a přehazovali si mě, nakonec v minulém týdnu mám konečně po nehorázných průtazích otevřen spořící účet, zatím tam mám 0Kč, protože to čekání jsem nevydržel a mám to u ING, kde to vše proběhlo během jednoho týdne.

Já
(neregistrovaný) ---.eurosignal.cz
14. 5. 2010 13:43 Nový

Re: Perlicky

celé vlákno

Příchozí platba je ve výpisu který zatím zasílaj zdarma poštou. To že jim trvá dlouho založení je jasný, je o ně ohromnej zájem a asi nechtěli investovat do náboru stovek zaměstnanců když je pak nebudou potřebovat.
A navíc nikdo ti jí nenutí, zvol si jistotu české spořitelny :)

Mira
Mira (neregistrovaný) ---.pilsfree.net
14. 5. 2010 23:01 Nový

Re: Perlicky

celé vlákno

Kdyz jsem si na zacatku dubna zakladal spor. ucet u Axy, financni poradce me upozornil, ze zalozeni bude trvat az 4 tydny, protoze na centrale nestihaji vyrizovat smlouvy. Skutecne to 4–5 tydnu trvalo. Mne osobne to nevadilo, nijak jsem na ten ucet nechvatal. Ted uz tam mam prevedeny vsechny penize z eMax Plus z mBanky.

Tonda aura:71
16. 5. 2010 16:25 Nový

Re: Perlicky

celé vlákno

K čemu je to u spořícího účtu? Mají nejlepší nabídku na trhu a tak mají nával. Vývoj aplikace jako je inet banking trvá a manegement a obchodˇáci mají nereálné představy, IB zobrazuje stav účtu, sumu příchozí platby, odeslání peněz funguje, mě to u spořáku stačí, někdo má obavy, někdo inkasuje úroky.

honest_luk
honest_luk (neregistrovaný) ---.homecredit.by
14. 5. 2010 13:12 Nový

cenotvorba

celé vlákno

Byl jsem zamestnancem jedne ceske nejmenovane banky, pricemz, komunikaci bank az velice dobre. Znate heslo cti pozorne pomalu a hlavne ten maly text na smlouve. Cim mensi tim dulezitejsi. Budu strucny, ackoliv se da napsat cele publikace o cenotvorbe. Heslo bank, co chce zakaznik to mu ukazeme. Ukol cenotvorby, je vytvorit produk, ktery se bude prodavat. Banka si muze pujcit od narodni banky benize za 1.25, proc by je kupovala za 2.30 od klientu? Pokud je koupi muze mit dva duvody, pocita s dodatecnym ziskem (predprodej druhych produktu tomutez klientu, druhemu kleintu ve forme kreditu) nebo ma legislativni nebo ratingove limity aby si od narodni banky pujcila. Tz. chci vase depozita, chci Vas jako klienta, co chce klient slyset, uroky, dame mu klidne 20% uroku) V jedne bance na vychod od nas jsme implementoval produkt s uroky az (pozor na to az) 23% p.a. jak se to da udelat? Jednoduse udelate na depozit (vklad – kleinta) mesicni uroky, prvni mesic nic, druhy taky nic, treti taky nic, ctvrty taky nic ( to jen pokud si je vybere) a posledni mesic uroky na cely zustatek 23%, efektivne jsme se dostali (muzete spocitat vazenym prumerem nebo funkci v excelu IRR) pak zjistite ze vse se dobre marketingove chytlo, klienti chteji vysoke uroky, garanci banky a jsou ochotni vymenit banku. V CR je tato situace vyostrena neochotou zmeny hlavni banku samotnymi klienty, proto ta agresivita v heslech jak zaujmout klienta. Napriklad SG, KBC (to jsou prava jmena bank u nas) maji rekordni zisky ze stale stejnych klientu, protoze umoznuji produkty i kdyz pruhledne stale vice zprofitabilnit. Tz. pokud budete hledat banku, hledejte sluzby, ceny a porovnavejte svemu chovani, a nikoliv ktere Vam predklada banka jako velky marketingovy bilboard.

Pavel-original aura:10
14. 5. 2010 14:33 Nový

Re: cenotvorba

celé vlákno

Jak můžete udělat úrok 23% pro vás výhodný tím, že ho připíšete jednou za pět měsíců?

honest_luk
honest_luk (neregistrovaný) ---.gprs.mts.by
14. 5. 2010 15:06 Nový

Re: cenotvorba

celé vlákno

jedna se o uroceni pouze a jen posledniho mesice. jestli mate rad excel v anglicke verzi +irr(-10;0;0;0;10+(­10*23%/12)), pricemz 10 je vyse vkladu. Tz. Banka opravdu vyplati 23% ale pouze za predpokladu ze budete jako v nasem pripade dirzet vklad do konce a dostanete uroky pouze za posledni mesic. Jen pripominam ze v te dobe byly depozity v dane zemi 16% p.a. u konkurence (effektivne).

novaak
novaak (neregistrovaný) 77.78.70.---
14. 5. 2010 15:32 Nový

Re: cenotvorba

celé vlákno

Člověče, po vás se to nedá číst. Nešlo by to příště česky?

Pavel-original aura:10
14. 5. 2010 16:18 Nový

Re: cenotvorba

celé vlákno

Podle adresy píše z Běloruska, takže čeština asi není jeho rodný jazyk.

Pomajz
Pomajz (neregistrovaný) 66.90.73.---
14. 5. 2010 14:45 Nový

skvela investigativni prace

celé vlákno

Dekuju mockrat autorovi, ze si dal tu praci to vsechno sam pochopit a pak to jeste k tomu srozumitelne popsat. Banky v Cesku jsou opravdu nenazrany prasata. Slysel jsem, ze az 60 % obratu mistnich bank tvori poplatky – neni pak tedy divu, ze vsechny vydelavali i v krizi. Ti lidi vubec nejsou bankeri, ale obycejni skladnici penez. Je to jeden velkej hnusnej kartel.

Michal Kára
Michal Kára (neregistrovaný) 82.117.156.---
14. 5. 2010 14:59 Nový

Re: skvela investigativni prace

celé vlákno

Tak to jsi slyšel špatně. Poplatky tvoří cca 1/3 příjmů, stejně jako u bank na západě ;-)

Pvln
Pvln (neregistrovaný) ---.anonymouse.org
14. 5. 2010 15:31 Nový

Tisková oprava:

celé vlákno

Na letácích a plakátech ČSSD došlo k tiskové chybě: uvádí se, že v případě jejich vítězství „každý důchodce dostane 13. důchod“.
Správné znění je „každý 13. důchodce dostane důchod“. Za prohození slov se tiskárna omlouvá.

hlupec
hlupec (neregistrovaný) ---.A157.priv.bahnhof.se
14. 5. 2010 16:15 Nový

ufff

celé vlákno

Teda, jsem si myslel, že mám na eMax plus 2,7%, jak mám s velkou slávou napsáno v posledním mailu co jsem od nich dostal, a najednou čtu usmrkané 1%. S takovou asi brzo přejdu na spoření „dutá matrace“.

Honza
Honza (neregistrovaný) ---.karneval.cz
14. 5. 2010 20:15 Nový

GEMB - Creditas

celé vlákno

V dubnu 2009 jsem uložil na termínovaný vklad u GEMB úložku v řádu set tisíc Kč s úrokovou mírou 3,6 před zdanění. Tato úroková míra letos není a pokračovat nelze za stejných podmínek, tak jsem se rozhlížel, co s těmi vybranými penězi. Na webu jsem zjišťoval, co, kdy kde.
Spořitelní dužstvo Creditas (v Praze jediná pobočka na Smíchově) nabízí při 2leté fixaci úrok 10,2% s tím, že v případě předčasného výběru účtuje 8% z vybrané částky. Protože nepotřebuji tyto peníze k akutnímu použití, zvažoval jsem, ale nakonec je tam nedám. Na rovinu – nevěřím, že by spořitelní družstvo bylo schopno dnes, když ČNB vyhlásila úrokovou míru 0,75%, plnit po dvou letech tento závazek. Sídlí někde v Ostravě, patří to bůhví komu, tak ty prachy suším na běžném účtě v ČS za 0,75% a čekám, co s nimi. Rozhodně žádné akcie, přišel jsem o statisíce v Rakousku, nechci opakovat další hloupost.

Já
(neregistrovaný) ---.eurosignal.cz
15. 5. 2010 0:16 Nový

Re: GEMB - Creditas

celé vlákno

A nejspíš 10,2 za 2 roky, takže asi 5 %.

JirkaZ
JirkaZ (neregistrovaný) 77.48.17.---
15. 5. 2010 2:51 Nový

Re: GEMB - Creditas

celé vlákno

Úroková sazba u ČS ve výši 0,75% je pouze u Exclusiv konta, které stojí směšných 330,– Kč/měsíc. Úložka u GEMB i po snížení úrokové sazby činí 2,4%. Myslíte, že se Vám to vyplatilo ?

Honza
Honza (neregistrovaný) ---.karneval.cz
14. 5. 2010 20:33 Nový

GEMB-Creditas - pokračování

celé vlákno

Výše jsem napsal svoji zkušenost s GEMB, příp. s nabídkou Creditas. Teprve nyní jsem si přečetl ostatní příspěvky, které jsou často směřovány na AXA banku. Také tam jsem byl (v Thámově ulici). Inzerují 2,5 plus 0,5 bonus koncem roku. Dobrá, je to víc,než ING konto s 2,25 a vážně jsem o tom uvažoval. Když došlo na lámání chleba, všechno bylo jinak. Ano, uzavřu s nimi smlouvu za těchto podmínek, ale tuto úrokovou míru vám vůbec negarantují (jako např. v GEMB v minulém roce). Klidně a bez rozpaků vám za měsíc oznámí, že v zájmu zvyšování kvality služeb snižují úrok o 0,5 procentního bodu a konec. Žádné dovolání. Na moji námitku, jestli u úvěrů také sníží úrokovou míru svým věřitelům se jen usmívali. Méně bankovní úřednice, když jsem jí řekl, že smlouvu za těchto podmínek nepodepíši… Už počítala s provizí.

Tonda aura:71
16. 5. 2010 16:40 Nový

Re: GEMB-Creditas - pokračování

celé vlákno

Ty si fakt retard, obecná praxe je, že u netermínovaných vkladů je úroková sazba takzvaně vyhlašovaná, tzn. když ČNB jeden den změní sazby, oni mohou druhý den změnit sazbu vkladu rovněž, ovšem ty můžeš třetí den prachy bez sankce vzít a dát jinam, to mi přijde fér. Pokud to dáš na roční termínovaný vklad, máš garanci sazby na rok, ale pokud to chceš vybrat dřív než za rok, bude tam sankce, to mi přijde taky fér, záleží co si vybereš.

káma
káma (neregistrovaný) ---.1.broadband14.iol.cz
14. 5. 2010 21:26 Nový

Re: Spotřebitelské lži bank: inzerují vysoký úrok, ale přijdete o 17 000 Kč

celé vlákno

No ono jde spíše o to, že naše největší banky (ČS,KB,ČSOB,GE) už nevědí jak si udržet klienty a mastit si na nich kapsičku. Tak jim sprostě lžou. Já jsem také utekl od ČS kde jsem měsíčně platil za vedení účtu + poplatky 200kč měsíčně. Teď mám ty samé služby a platím pouze 6kč za výběry z bankomatu. Všem doporučuji od těchto rádoby stabylních bank odejít. Bohužel pro normálné lidi už nemají kromě zvyšování poplatků co nabídnout. A to se týká i spořících účtů.

bobek
bobek (neregistrovaný) ---.1.broadband14.iol.cz
14. 5. 2010 21:35 Nový

Re: Spotřebitelské lži bank: inzerují vysoký úrok, ale přijdete o 17 000 Kč

celé vlákno

Souhlasím s Vámi, také přemýšlí že odejdu od své banky ČS. Můžete mi něco doporučit. Nyní platím 180 – 200 měsíčně. No a ono to je ve finále za rok cca 2000kč. To už je hodně slušný nákup na víkend.

bob
bob (neregistrovaný) ---.86.broadband4.iol.cz
15. 5. 2010 8:08 Nový

Re: Spotřebitelské lži bank: inzerují vysoký úrok, ale přijdete o 17 000 Kč

celé vlákno

Čtu pozorně podmínky k Osobnímu kontu a platím 0 (nula).

mm
mm (neregistrovaný) 84.242.106.---
15. 5. 2010 10:34 Nový

Re: Spotřebitelské lži bank: inzerují vysoký úrok, ale přijdete o 17 000 Kč

celé vlákno

v tomto oboru jsem laik (chci si v tomto smeru doplnit chybejici znalosti).
mam ucty u mBank, byvale eBanky (schvalne pisu eB) a mel jsem u CS.
CS jsem po 15ti letech zrusil.
co si procitam diskuzi, mB uroci jinak, nez na pocatku hlasala (ok, nemam tam tolik penez, abych si vyskal).
spis by me zajimaly reakce, co na to eBanka? mate taky zkusenosti, ze po prevzeri Reifkou lzou?
co vim, tak eB byla hodne dobra. 1. inet bankovnictvi. produkty. po prevzeti eB Reifkou se zacalo nesmyslne zdrazovat (pocitil jsem hlavne vyber z cizich bankomatu).
dik. mm.

Tonda aura:71
16. 5. 2010 16:45 Nový

Re: Spotřebitelské lži bank: inzerují vysoký úrok, ale přijdete o 17 000 Kč

celé vlákno

Účet od eBanky – eKonto nikdy nebyl tak levný jako když to převzala RB, pokud máš příjem aspoň 20 000 měsíčně (podmínka pro přiznání Extra výhod) tak je to levný účet se špičkovým IB.

Tonda aura:71
16. 5. 2010 16:55 Nový

Re: Spotřebitelské lži bank: inzerují vysoký úrok, ale přijdete o 17 000 Kč

celé vlákno

Ještě k těm výběrům – předtím byl výběr všude za 7 Kč, pak udělali dva měsíčně v bankomatech eB a RB zdarma, jinde 10. Mě to vzalo volnost, radost když mi bylo jedno který ze tří bankomatů vedle sebe použiji, když jsem použil prostě ten volný a jedno čí, zatímco u jiného nejmenované banky stálo deset lidí ve frontě.

Zedna
Zedna (neregistrovaný) 109.69.210.---
16. 5. 2010 15:09 Nový

Re: Spotřebitelské lži bank: inzerují vysoký úrok, ale přijdete o 17 000 Kč

celé vlákno

Ano mohu doporucit:
1) pro bezny ucet mBank nebo FIO nebo oboji :-)
2) pro sporici ucet v soucasnosti ING nebo AXA
Lide zde casto michaji bezny a sporici ucet dohromady, protoze jsou z minulosti zvykli mit oba typy uctu u jedne banky, ale v soucasne dobe je vyhodnejsi nemit sporici ucty vazane bankou s beznym uctem.
Pozn: Pri prechodu k bezpoplatkovym nizkonakladovym bankam (mBank,FIO) je dulezite, aby klient byl schopen vsechno provadet pres internet banking.

Franta Pádlo
Franta Pádlo (neregistrovaný) ---.net.upc.cz
14. 5. 2010 23:34 Nový

Hanba zlodějům z bank a taky autorovi za ten závěr

celé vlákno

Nemějme jim to za zlé, vydělávat musejí
Nezlobte se na banky, že se vás snaží nachytat na hezká čísla.
Co to je za argumentaci, nemějte jim za zlé, že vás obelhávají, oni jen chtějí vydělávat. To je i jako vtip dost špatný.

hanák
hanák (neregistrovaný) ---.802.cz
16. 5. 2010 9:38 Nový

Re: Spotřebitelské lži bank: inzerují vysoký úrok, ale přijdete o 17 000 Kč

celé vlákno

Blaze tomu.kdo nic nemá, nestará se, kam to schová,…říkal již klasik

100% Lenin
100% Lenin (neregistrovaný) 85.90.127.---
16. 5. 2010 9:38 Nový

zaleťte si do ruska

celé vlákno

% sazby se tu nyní pohybují kolem 13%.
Prachy můžete vybrat / převést kartou a termínované vklady vám rádi otevřou.
Ptáte-li se dobře, sdělí vám i to kolik v reálu dostanete za rok (záleží na podmínce daňový rezident/nere­zident).
Zvládáte-li ruštinu, podívejte se do směrnic/příkazů Centrální Banky na www.cbr.ru.
Třeba Sber Banka, Alfa Banka, VTB24 i český HomeCredit vám jsou velmi, ale velmi střícní.
Zkousnout je potřeba obsluhování. Ale při těch částkách, o kterých se zmiňujete v diskuzích jste automaticky v kategorii VIP klientů.
Nazdar

jhamil
jhamil (neregistrovaný) ---.inext.cz
16. 5. 2010 13:04 Nový

Redakčně smazáno

celé vlákno
16. 5. 2010 17:59 smazal Dalibor Z. Chvátal, důvod: ***SPAM***
Tonda aura:71
16. 5. 2010 17:22 Nový

co na to říct

celé vlákno

Když jsem zahlíd v TV tu reklamu, tak mě to zaujalo atak sem šel na jejich web a zarazilo mě, že v jejich kalkulačce mi to dává maximálně 2,25% skutečné zhodnocení, ovšem z podrobných podmínek to bylo hned jasné, mají asi čtyři úrovně limitního vkladu tzv. optimální částky, vklad do poloviny optimální částky se úročí 1%, druhá polovina OČ se úročí 3,5 %, všechno nad OČ opět 1%, tj . v ideálním případě je to 2,25%. tohle prokouknout mi trvalo deset, možná patnáct minut.
Nechápu, že někdo kdo o tom píše článek je tak laxní, že to přejde a pak mu trvá týden, než vydá opravu.
Každopádně celkem chápu produkty, kde s rostoucí výší vkladu roste i sazba úročení celého vkladu, to mi přijde v pořádku.
Produkty kde jsou různé části úročeny různě sou čuňárna už jenom proto, že se to dá snadno přepočítat na předchozí variantu, je by ta čísla nebyla tak líbivá.
Ovšem pásmové úročení, kde vyšší pásma jsou úročeny hůře, je vyloženě podvod a to zejména při rétorice jako má UCB v reklamě – inzerují 3,5%, ale reálně se tato sazba vztahuje max. na půlku vkladu jehož vedení je navíc podmíněno jiným ne zrovna levným produktem. Co je vede k tomu inzerovat takovou křivárnu místo plošného úroku 2,25%? Tohle sou prostě praktiky žraločích společností, které staví na tom, že klienti jsou nepozorní až hloupí a nechají se nachytat na zavádějící informace.

Zara
Zara (neregistrovaný) ---.net.upc.cz
17. 5. 2010 8:33 Nový

Chyták-to už jsem psala

celé vlákno

Pane Dvořák, přesně tohle jsem psala na diskuzi už 12.5., viz můj příspěvek:
Klamavá reklama. Když půlku vkladu úročí 1% a druhou půlku 3,5% tak úrok je vlastně 2,25% a žádných 3,5. A navíc si odečtěte povinný účet, který nepotřebujete a který každá má. Takže je to cca 1,9, jak tu někdo psal, já to nepočítala. To mají všude. (viz ING, ale aspoň nedělá lživou reklamu).

Lukym
Lukym (neregistrovaný) ---.stormware.cz
17. 5. 2010 9:00 Nový

záporný úrok

celé vlákno

Ještě jste zapomněli zdůraznit, že za tyto šikovné spoření se platí měsíční poplatek v řádech desítek korun a když si člověk spočítá kolik dostane z úroku, tak se ve většině případů dostane do mínusu. Opravdu šikovné spoření.

Lenin
Lenin (neregistrovaný) 213.180.45.---
23. 5. 2010 13:16 Nový

Re: záporný úrok

celé vlákno

za vedení šikovného spoření se nic neplatí ty bambulo. Nejdřiv mysli, potom piš, víme?

Lukym
Lukym (neregistrovaný) ---.ji.cz
23. 5. 2010 19:35 Nový

Re: záporný úrok

celé vlákno

Tak to pardon, měl jsem na mysli spořící plán, za který se platí 188 Kč, na což si z úroků nikdy nevydělám. :o(

banker UniCredit
banker UniCredit (neregistrovaný) 194.149.232.---
18. 5. 2010 15:44 Nový

omyl

celé vlákno

Rad bych podotkl, ze efektivni sazba je celkovy prumer. Neznamena to, ze klient 3,5% nedostane. Klient se dostane na sazbu 3,5% ve druhem pasmu. S pasmovym urocenim je samozrejme klient pri navsteve v bance seznamen, tudiz nejde o zadne klamani.

k22
k22 (neregistrovaný) ---.138.broadband3.iol.cz
18. 5. 2010 19:16 Nový

Dnes je problém v tom, že zatímco pilně pracujete denně 8-12

celé vlákno

hodin, stejně pilně pracují stovky a tisíce ruzných podvodníků a zlodějů aby vás o výdělek co nejrychleji obrali…jeden z důvodů stagnace naší ekonomiky, poctivost a morální chování se prostě nevyplácí.

jan.ackermann
jan.ackermann (neregistrovaný) ---.118.broadband13.iol.cz
24. 9. 2010 23:16 Nový

mnoho povyku pro nic pane redaktore

celé vlákno

Perfektní ukázka maření času pane redaktore! Místo hledání alternativy - tolik práce jste si dal zkoumáním dinosaurů, resp. bankovních kasiček, jakými jsou spořicí účty. Kdo zahodil vkladní knížku, ten snad do spořicích účtů necpe peníze. Natož částky v řádech statisíců korun. A kdo ano, budiž mu přáno. Vědí vůbec takoví střadatelé, co je to inflace a kolik je průměrná inflace řekněme za posledních 10 let? Není lepší psát pane redaktore raději o tom, co je dobré a výhodné, aby lidé měli také nějakou inspiraci, než plakat nad tím, že nemáme ani Vy ani já peníze na pořízení bankovní licence??? :-)

Zasílat nově přidané příspěvky e-mailem