Spočítejte si...

Zavřít

Pane, vy jste žena!

Finanční domy často přesvědčují klienty o výhodnosti produktů, kvalitě služeb, příznivé poplatkové politice, přívětivém prostředí a mnohém dalším. Nyní se dočkáváme nové epochy - do portfolia služeb bankovní domy zahrnují i změnu pohlaví!

Čtenářská zkušenost:

Mám skvělý zážitek. Volal jsem na Servis 24, že chci zrušit souhlas s inkasem. Spojilo mě to s bankéřkou (nějaká Eva Kroupová), ta si ověřila klientské číslo a heslo, zeptala se, co chci, zkontrolovali jsme údaje a v tom … a v tom mi řekla: „Ale ten účet je vedený na pana Mižocha.“

Já říkám: „Ano, to jsem já.“

„Ale ne, vy jste paní Mižochová.“

„To tedy nejsem, já jsem Lukáš Mižoch.“

„Ne, od začátku se mnou mluví ženský hlas, proto nejste pan Mižoch. Je mi líto, ale z bezpečnostních důvodů nelze operaci provést. Na shledanou.“

Tak já můžu za to, že mám tak vysoký hlas. Už jsem si zvykl, že mi lidi do telefonu říkají „slečno“, ale aby mě někdo přesvědčoval, že jsem paní Mižochová, to se mi ještě nestalo.

Za minutu jsem volal znovu, tentokrát mě odbavovala jiná paní. Nasadil jsem hlubší hlas (ani jsem netušil, že to umím) a ejhle, najednou to šlo.

Lukáš Mižoch
(text prošel redakční úpravou)

Vyjádření České spořitelny:

Česká spořitelna věnuje mimořádnou pozornost otázce bezpečnosti všech svých služeb. Telefonní bankovnictví prostřednictvím služby Servis 24 Česká spořitelna smluvně poskytuje výhradně majitelům účtů.

Proces ověření klienta je pro telefonního bankéře je z hlediska bezpečnosti a ochrany zájmů klienta nejdůležitějším okamžikem celého telefonního hovoru. Proto je povinností telefonního bankéře v případě jakýchkoli pochybností o identitě majitele účtu zabránit případnému zneužití služby.

Jestliže byly panu Mižochovi způsobeny tímto důrazem na bezpečnost jakékoliv problémy, velmi se mu omlouváme.

Redakce

Zajímá vás, kdo již získal naše ocenění? Podívejte se na Zlámaná grešle / Zlatý dukát.

Máte také nějakou špatnou zkušenost? Nebo chcete naopak někoho pochválit? Příspěvek do nové rubriky Měšce můžete zasílat i vy! Tešíme se na ně na adrese redakce@mesec.cz, autor každého zveřejněného zážitku od nás navíc obdrží tričko s logem Měšce. Ti z vás, kteří do konce roku pošlou nejvíce zkušeností, případně nejzajímavější příspěvek, se kromě toho mohou těšit na zajímavé dárky.

Pro finanční instituci, jíž se ohlas týká, bude mít vaše zkušenost trvalé následky. Za kladný ohlas jí totiž redakce jménem čtenářů udělí „zlatý dukát“, záporný ohlas bude oceněn „zlámanou grešlí“.

Každá instituce, které se čtenářská zkušenost týká, přitom přímo v článku dostane prostor pro vyjádření. Jakým způsobem jej využije – zda k omluvě, poděkování, osvětlení situace či jinak – je plně na jejím uvážení. Takže – vzhůru do toho!

Anketa

Jsem...

13 názorů Vstoupit do diskuse
poslední názor přidán 22. 5. 2007 0:15