Hlavní navigace

Osobní bankéř - osobní spokojenost

4. 7. 2003
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

Konec špatným zkušenostem s nepříjemnými pracovnicemi za přepážkami! Anonymita v bankovnictví končí nejen pro klienty, ale i pro bankéře. Každý klient má svého vlastního bankéře, kterého zná, na kterého má telefonní číslo, a je-li třeba, i mobilní telefon. Pohádka se stává realitou a bankéři sklízejí Zlaté dukáty.

Čtenářská zkušenost

Přečetla jsem si na vašich stránkách spoustu negativních reakcí na Českou spořitelnu a rozhodla jsem se poslat na základě svých zkušeností této bance Zlatý dukát.

Jsem v kontaktu s pracovníky ČS jednak v práci, jednak jako soukromá osoba a jednak pracovně. Na pobočce v Novém Jičíně má naše organizace přidělenou stálou pracovnici, která ihned a ochotně vyhoví našim požadavkům. V pobočce v Příboře mám svou osobní bankéřku, která má – po předchozí telefonické domluvě – vždy připraveny podklady pro jednání, a tak nemusím na nic čekat.

Obě pracovnice jsou velmi příjemné a milé, takže můj závěr je ten, že nejde ani tak o to, jakou máte banku, ale o to, jací lidé sedí za přepážkou. Přeji všem potkávat takové ochotné pracovníky bank.

Ing. Leblochová

(text prošel redakční úpravou)

Vyjádření České spořitelny

Praha, 1. července 2003

Vážená paní Leblochová,

dovolte mi, abych Vám poděkovala za Váš názor na Českou spořitelnu, který jste poslala do Měšce.cz. Váš dopis nás velmi potěšil.

Cílem České spořitelny je poskytovat klientům nejširší služby a poradenství v té nejvyšší kvalitě. Pracujeme na tomto cíli usilovně a nejlepším oceněním a zároveň motivací pro další zlepšování, je právě spokojenost našich klientů.

Ještě jednou Vám děkuji za Váš názor, který obratem předávám kolegům z poboček v Novém Jičíně i Příboře.

S úctou

Klára Gajdušková
Ředitelka odboru externí komunikace České spořitelny.

Redakce

Dukát červenec 2003

Česká spořitelna zavedla „institut“ osobního bankéře pro každého klienta. Není jedinou bankou pro širokou veřejnost, která nabízí osobního bankéře všem klientům (mezi další patří Komerční banka či eBanka).

Služba si ve svých počátcích zasloužila negativní ohlasy, všechny potíže se ale podařilo překlenout a v poslední době slýcháme pouze kladné zkušenosti klientů a vás, čtenářů. Proto České spořitelně udělujeme Zlatý dukát.

Máte také nějakou špatnou zkušenost? Nebo chcete naopak někoho pochválit? Příspěvek do nové rubriky Měšce můžete zasílat i vy! Těšíme se na ně na adrese redakce@mesec.cz, autor každého zveřejněného zážitku od nás navíc obdrží tričko s logem Měšce. Ti z vás, kteří do konce roku pošlou nejvíce zkušeností, případně nejzajímavější příspěvek, se kromě toho mohou těšit na zajímavé dárky.

skoleni_15_4

Pro finanční instituci, jíž se ohlas týká, bude mít vaše zkušenost trvalé následky. Za kladný ohlas jí totiž redakce jménem čtenářů udělí „Zlatý dukát“, záporný ohlas bude oceněn „Zlámanou grešlí“.

Každá instituce, které se čtenářská zkušenost týká, přitom přímo v článku dostane prostor pro vyjádření. Jakým způsobem jej využije – zda k omluvě, poděkování, osvětlení situace či jinak – je plně na jejím uvážení. Takže – vzhůru do toho!

Jste spokojeni se svým osobním bankéřem?

  • Ano, u České spořitelny.
    48 %
  • Ano, u jiné banky.
    27 %
  • Ne, u České spořitelny.
    2 %
  • Ne, u jiné banky.
    0 %
  • Nemám osobního bankéře.
    23 %

Byl pro vás článek přínosný?

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).