Spočítejte si...

Zavřít

Osobní bankéř a šeky "na počkání"

Osobní bankéře zavádějí postupně všechny bankovní domy v České republice, velké nevyjímaje. Spokojenost s osobní bankéřkou banky z "velké trojky" i přes oceán projevila jedna z čtenářek Měšce. Kromě ochotných konzultací ji banka zaujala i kvalitou služeb.

Čtenářská zkušenost

Mám osobně velmi dobrou zkušenost s Komerční bankou v České republice. Jsem klientem této banky a dlouhodobě se zdržuji v zahraničí – přesto cokoliv je potřeba, mohu projednat s mou osobní bankéřkou, která mi velmi ráda a dobře poradí.

Například převod peněz šekem je díky spolupráci s bankou HSBC v USA vyřízen do 24 hodin. V jiných bankách v ČR se na ověření a vyplacení či převod na vlastní účet čeká průměrné 3 až 4 týdny. Rychlost převodu peněz je jistě velmi důležitá – je velký rozdíl mít hotovost druhý den nebo za měsíc.

Jsem s touto bankou nad míru spokojena a tímto děkuji za velmi příjemné, vlídné a ochotné profesionální jednání s klienty zejména na pobočce Karviná.

Sharon Kufová

(text prošel redakční úpravou)

Vyjádření Komerční banky

Chtěl bych velmi poděkovat paní Kufové za pochvalu a mohu slíbit, že ji kolegům v Karviné určitě předám. KB letos získala nejvyšší ocenění v soutěži MasterCard Banka roku a to pro nás představuje velmi silný závazek: pečovat o naše klienty tak, abychom pro ně byli Bankou roku skutečně každý den.

Jan Pokorný
Výkonný ředitel pro distribuční kanály KB

Redakce

Dukát listopad 2004

Po dlouhé době jsme obdrželi dopis čtenáře, který chválí svůj bankovní dům. Vzhledem k dlouhodobé spokojenosti klienta se službami, jež v oblasti proplácení šeků patří mezi výjimečné, udělujeme Komerční bance Zlatý dukát.

Máte nějakou špatnou zkušenost? Nebo chcete naopak někoho pochválit? Příspěvek do nové rubriky Měšce můžete zasílat i vy! Těšíme se na ně na adrese redakce@mesec.cz, autor každého zveřejněného zážitku od nás navíc obdrží tričko s logem Měšce. Ti z vás, kteří do konce roku pošlou nejvíce zkušeností, případně nejzajímavější příspěvek, se kromě toho mohou těšit na zajímavé dárky.

Pro finanční instituci, jíž se ohlas týká, bude mít vaše zkušenost trvalé následky. Za kladný ohlas jí totiž redakce jménem čtenářů udělí „Zlatý dukát“, záporný ohlas bude oceněn „Zlámanou grešlí“.

Každá instituce, které se čtenářská zkušenost týká, přitom přímo v článku dostane prostor pro vyjádření. Jakým způsobem jej využije – zda k omluvě, poděkování, osvětlení situace či jinak – je plně na jejím uvážení. Takže – vzhůru do toho!

Anketa

Jste spokojen/a se službami Komerční banky?

5 názorů Vstoupit do diskuse
poslední názor přidán 8. 1. 2005 12:10