Internet Info, s.r.o. Lupa Měšec Podnikatel Root Zdroják DigiZone Slunečnice Vitalia TopDrive KupDnes Navrcholu NovýTarif Dobrý web Weblogy Woko Jagg Computer.cz SK: MojeLinky

Názory k článku
Okradl vás bankomat... máte smůlu?

p
p (neregistrovaný)
25. 5. 2007 0:38 Nový

kamery

celé vlákno
Já měl za to, že samozřejmou součástí bankomatu jsou dnes kamery?
Patrik
Patrik (neregistrovaný)
25. 5. 2007 7:31 Nový

Re: kamery

celé vlákno
Včera o tom byla reportáž v TV, prý kamera nesmí zabírat klávesnici (kvůli možnosti "odezření" PINu) a ani přihrádku na odebírání bankovek (???).
Já mám štěstí, zatím mě nic takového nepotkalo. Vybírám sice málo, ale když, tak obvykle vyšší částky.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
29. 5. 2007 12:04 Nový

Re: kamery

celé vlákno
kamery nezabírají zadání pin a šuple pro výdej peněz jednak z bezpečnostních důvodů, aby někdo neopsal vaše PIN a neokradl vás a pak aby banky nemuseli nevydání hotovosti řešit a mohli vás legálně a plánovitě okrást.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
29. 5. 2007 12:28 Nový

Re: kamery

celé vlákno
výdejní otvor bankovek je trochu jinde než klávesnice, takže při správném naštelování kamery by neměl být problém zjistit, zda hotovost byla vydána či ne.
Pan D.
Pan D. (neregistrovaný)
31. 5. 2007 14:59 Nový

Re: kamery

celé vlákno
Stál jsi někdy u bankomatu? Kam bys asi tak tu kameru chtěl umístit. Já například se u bankomatů na veřejných prostranstvích snažím stát co nejblíže, abych jednak zakrýval pohled na klávesnici a jednak také na peníze, které vybírám. To není informace, kterou bych chtěl vždycky troubit kolem sebe.
Radovan Kubát aura:41
25. 5. 2007 1:43 Nový

Štěstí v neštěstí

celé vlákno
Klientka měla štěstí, že vybírala tak málo.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
25. 5. 2007 7:42 Nový

souhlas s článkem

celé vlákno
Kolegovi se stal opačný případ, šli sme na pivo, on se stavil pro peníze a bankomat mu dal 2x2000 kč ač žádal jen o 2000, netrpělivě sme čekali na konec měsíce (no, hlavně na výpis :-)) a na něm byl výběr pouze 2000 kč, takže věřím tomu že někoho okradl když mohl někoho obohatit, asi vadnej software?
Govinda
Govinda (neregistrovaný)
25. 5. 2007 8:09 Nový

Re: souhlas s článkem

celé vlákno
To je karma...
Petr
Petr (neregistrovaný)
25. 5. 2007 9:25 Nový

Re: souhlas s článkem

celé vlákno
Spíš bych tipl na to, že bankovky byly nějak slepené a mechanické počítadlo to nezvládlo.
misch
misch (neregistrovaný)
25. 5. 2007 11:58 Nový

Re: souhlas s článkem

celé vlákno
Přesně tak. Mě fascinuje, že je banka schopná prohlásit něco jako "podle logu byla hotovost vydána, a basta". Na základě čeho se loguje tento údaj? Tzn. jak bankomat pozná, že hotovost skutečně vydal? Zjevně podle nějakého čidla uvnitř, které nejspíš zjistilo že v zásobníku byla dostatečná hotovost, a že vysouvací mechanizmus bezproblémově fungovatl.

Silně pochybuji o tom, že ten krám pozná jestli OPRAVDU byly v podavači bankovky. A pokud se třeba někam přilepily a v dalším kole je bankomat vydal někomu jinému, tak je evidentní že bance bude zůstatek sedět.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
29. 5. 2007 11:58 Nový

Re: souhlas s článkem

celé vlákno
banky jsou moderními loupežníky a piráty, kteří vědomě okrádají své klienty
Jimmy
Jimmy (neregistrovaný)
25. 5. 2007 9:08 Nový

schodek

celé vlákno
Docela by mě zajímalo, co by se stalo, kdyby při inventuře místo očekávaného přebytku byl zjištěn schodek ? Protože když se mohl splést automat při vydávání jednou, tak se klidně mohl splést i několikrát předtím a to klidně v opačném případu tj. vydat více peněz než měl.
Jirka
Jirka (neregistrovaný)
25. 5. 2007 11:18 Nový

KB

celé vlákno
Zdravim,

jednou jsem vybiral z bankomatu KB v podchodu metra Karlovo namesti. Vyjely penize a nez jsem je stacil vzit, tak zase zajely. A bankomat se zresetoval. Nikam jsem se nedovolal, tak jsem zkusit vybrat penize jeste jednou, tentokrat vyjely spravne (ale pouze 1x). Z uctu mi strhli 2x vyber, takze jsem sel do KB. Tam mi nejaky chytry pan snad 15 minut vysvetloval, ze bankomaty obsluhuje a takovou funkci nemaji (na moje ze mne to nezajima nereagoval a porad si vedl svou). Nastesti je tam zrejmne nekde nasli, takze po 1-2 mesicich mi to vratili na ucet...
Tutti
Tutti (neregistrovaný)
25. 5. 2007 11:19 Nový

KB se zachovala stejne

celé vlákno
Konkretne automat KB na Viteznem namesti.

Castku 20000,- vydal v 500stovkach. Jenze jedna chybela.

Reklamace podana a neuznana.

Predpokladam ze spotrebitel v tomto pripade prakticky nema sanci dostat se penize zpet. Snad jen tyto prehmaty nekde evidovat, a houfne opoustet banky ktere jich maji vice.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
29. 5. 2007 11:50 Nový

Re: KB se zachovala stejne

celé vlákno
Největší zloději a podvodníci jsou všechny banky bez rozdílů. Mají nemravně vysoké poplatky, lidem nevěří a záměrně je okrádají ve jménu vyšších zisků. Třeba mají nastaveny bankomaty tak aby občas nevydaly nic a do bankomatu dají méně peněz. takto bankami naprogramované automaty pat teoreticky mohou lidi plánovitě okrádat. Chovají se tak naše banky. Ano nebo ne. Ničemu se již v tomto neprávním státě nedivím.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
29. 5. 2007 11:59 Nový

Re: KB se zachovala stejne

celé vlákno
založme sdružení na boj proti zlodějským bankám a zločincům ve finančnictví.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
25. 5. 2007 12:20 Nový

měl jsem stažený zad*k

celé vlákno
Mě se něco podobného stalo v ŽB s výběrem 11 tisíc. Bylo to mimořádně - na platbu za dobírku, kde jiná možnost úhrady nebyla - jinak se snažím vždy platit kartou.
Po zadání požadavku bylo slyšet, jak bankomat odchroupal hotovost, něco tam zavrčelo, ale hotovost mi to nevydalo. Po zadání další operace - zůstatek na účtu a výpis z účtu mi to samozřejmě oznámilo, že výběr byl uskutečněn. Bylo po pracovní době, v bance personál nebyl. Tak jsem volal na jejich zelenou linku, kde mne tenkrát ujistili, že jsem pod kamerami, a že v bankomatu by měla má vybíraná hotovost přebývat. Pak šel okolo nějaký občan, ze kterého se vyklubal pracovník banky, tak jsem ho odchytil, abych měl ještě nějaké případné svědectví, i když když nebyl přítomen nevydání peněz, nevím nevím. Vyzkoušel výběr na svou kartu - měl jsem strach, aby dalšímu klientovi nevypadl z bankomatu dárek v podobě mých nevydaných 11 tisíc. Když bylo vše OK, tak jsem zkusil výběr ještě jednou, a už mi to požadovanou hotovost vydalo. A milé překvapení na závěr: na definitivním výpise jsem měl výběr odúčtován skutečně jen jednou.
Jelikož výběry v ŽB mám bez poplatku, tak mne nemohl být naúčtován ani poplatek 2x účtovaný jinak jinými bankami.
Ale tenkrát jsem měl docela staženou prd*l...
uživatel si přál zůstat v anonymitě
29. 5. 2007 12:01 Nový

Re: měl jsem stažený zad*k

celé vlákno
banky mají asi schválně nastavené bankomaty tak aby nahodile nějakého klienta okradli a tak si zvyšují své již nemravně vysoké zisky. Jsou to zločinci.
Martin
Martin (neregistrovaný)
31. 5. 2007 15:18 Nový

Re: měl jsem stažený zad*k

celé vlákno
Ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha!!!! Ty seš ale srandovní.

Zisky velkých bank u nás dosáhly sumasumáru nějakých třiceti miliard čistého v loňském roce. bankomatů máme v ČR možná nějaké 3000. Průměrně na každém z nich měsíčně možná proběhne 1000 výběrů. I kdyby kvůli nenápadnosti bankomaty okradly každého tisícého klienta o 1000kč, tak na téhle činnosti vydělají 3mil. měsíčně, ovšem s tím, že budou mít za rok dohromady 36000 reklamací. To by za to"určitě stálo".
uživatel si přál zůstat v anonymitě
20. 7. 2007 14:17 Nový

Re: měl jsem stažený zad*k

celé vlákno
Tak to přitlač, dělal jsem nabídku na sevis bankomatů pro jednu jedinnou banku a počet se pohyboval nad 10.000 bankomatů :o)
uživatel si přál zůstat v anonymitě
25. 5. 2007 12:45 Nový

2 000

celé vlákno
Vem cert 2000, obcas vybiram z bankomatu i 40000, tenhle clanek me vsak primnel k zamysleni, zda takoveto vetsi castky nevybirat radeji na pobocce u okenka...
anonym
anonym (neregistrovaný)
25. 5. 2007 12:58 Nový

Bankomaty v minulosti při neodebrání pohltily hotovost zpět

celé vlákno
Bankomaty v minulosti měly funkci, že vám po nějakém čase po neodebrání hotovosti zapípal alarm a zachvíli bankomat bankovky pohltil zpět do svých útrob. Pak přišla TV Nova s tím, že pokud si navolíte výdej více bankovek a vytáhnete ty prostřední a ty krajní tam necháte, tak bankomat nic nepozná a vám výběr vůbec neodúčtoval. Při inventuře se sice zjistilo, že nějaké peníze chybí, ale nedalo se to nikomu prokázat. Pak se ručně musely mapovat a zjišťovat osoby, které měly na žurnálu zaznamenán výběr, a ten neuskutečnily. Jestli pak po nich pásla Policie a něco někomu prokázala, nevím. A mluvčí České spořitelny pak blekotala, že pohlcování peněz zpět je nadstandardní funkci a že klienti o tuto službu nemají zájem a že tedy peníze nebudou při neodebrání v časovém limitu pohlcovány zpět. Musely následovat úpravy bankomatů - nyní tam zůstávají trčet jakkoliv dlouho. Pokud vás tedy u bankomatu postihne nějaká nevolnost či smrt (ať násilná či "běžná"), může si kolemjdoucí přilepšit, pokud nebude identifikovatelný přes estébácké kamery.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
25. 5. 2007 23:11 Nový

Re: Bankomaty v minulosti při neodebrání pohltily hotovost zpět

celé vlákno
Tenhle prispevek do diskuze je teda pekna blbost a autor vubec nevi o cem mluvi.
:
: (neregistrovaný)
28. 5. 2007 8:15 Nový

Re: Bankomaty v minulosti při neodebrání pohltily hotovost zpět

celé vlákno
Blbej seš tak možná ty sám. Finta s odebráním části obnosu z bankomatů skutečně fungovala, než se provedly úpravy bankomatů tak, aby zbytek neodebraného obnosu již nepohlcovaly zpět.
Štve tě, žes to tenkrát nevěděl a nevyužil?
Pan D.
Pan D. (neregistrovaný)
31. 5. 2007 15:20 Nový

Re: Bankomaty v minulosti při neodebrání pohltily hotovost zpět

celé vlákno
Až na trapnou zmínku o estébáckých kamerách má autor naprostou pravdu.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
29. 5. 2007 11:53 Nový

Re: Bankomaty v minulosti při neodebrání pohltily hotovost zpět

celé vlákno
Banky schválně okrádají své klienty. Jsou to hyeny.
jezevec
jezevec (neregistrovaný)
25. 5. 2007 23:18 Nový

vysvětlení vyplývá z komentářů

celé vlákno
Bankomat občas vydá nějakou bankovku slepenou s jinou, a někomu tak přilepší. Což ovšem pozná - a je naprogramován tak, že někoho příštího zase okrade a tu slepenou bankovku mu nevydá úmyslně, aby neměl v kase maňasa. No pak tam samozřejmě ta nevydaná bankovka "nechybí", žeano.
Divim se že to nikomu nedošlo, naše chudé peněžovny přece nebudou za svoje chyby platit, když to může cvaknout klient, no ne?
uživatel si přál zůstat v anonymitě
26. 5. 2007 23:18 Nový

Re: vysvětlení vyplývá z komentářů

celé vlákno
kdyz to 'pozna' tak proc by to vydaval spatne?
asi se bankomat nudi tak si hraje s klienty loterii - nekomu da nekomu vezme...
jezevec
jezevec (neregistrovaný)
28. 5. 2007 2:10 Nový

Re: vysvětlení vyplývá z komentářů

celé vlákno
lógiš
bankomat to "pozná" v okamžiku kdy už je pozdě, když už bankovky napočítal a any trčí ze šachty.
pak příště někomu jinému jednu takovou bankovku ubere, aby nemusel doplácet ze svýho
austin powers
austin powers (neregistrovaný)
28. 5. 2007 17:25 Nový

Re: vysvětlení vyplývá z komentářů

celé vlákno
...si děláš ko*y ne. Tomu fakt věříš ??? Sám ne, viď? Akorát chceš blbnout ty, který z toho mají ještě menší rozum, než Ty, což?.......
uživatel si přál zůstat v anonymitě
29. 5. 2007 11:54 Nový

Re: vysvětlení vyplývá z komentářů

celé vlákno
Největší zločinecké ústavy jsou banky s nemravně vysokými poplatky a záměrným okrádáním lidí. Jsou to loupeživé ústavy 21. století.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
26. 5. 2007 17:51 Nový

Co delat

celé vlákno
A co mam teda v pripade ze se mi to stane delat? Vybiram vzdy jednou za cas vetsi castku.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
28. 5. 2007 15:31 Nový

Re: Co delat

celé vlákno
svlíkat se a běhat :-)
uživatel si přál zůstat v anonymitě
29. 5. 2007 11:56 Nový

Re: Co delat

celé vlákno
vybírat hotovost za asistence televize a po každé transakci si online změnit pin a profackovat ředitele banky
Tomáš
Tomáš (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
8. 4. 2011 17:09 Nový

podvodníci

celé vlákno

Jsou tam jen podvodníci, vybíral jsem s bankomatu což bylo v pořádku, platil jsem s ní i na obchodech vždy jsem si řádně uschovával účtenky dohromady mi to dělalo nějakých 18 tis., mezi tím jsem i nějakou částku zaplatil cca 6,500 po odečtu by to mělo být 11,500 tis + úroky. Dnes mi poslaly novou kartu když jsem jim volal že o ní nemam zájem tak mi sdělily že je to v pořádku že ji nemusím aktivovat ale že dlužím na předchozí kartě skoro 38 tis. je to banda podvodníku, poraďte co člověk muže udělat? Nic jak zde píšete, REKLAMACE ZAMÍTNUTA. Fuj je mi zle.

Zasílat nově přidané příspěvky e-mailem