Internet Info, s.r.o. Lupa Měšec Podnikatel Root Zdroják DigiZone Slunečnice Vitalia TopDrive KupDnes Navrcholu NovýTarif Dobrý web Weblogy Woko Jagg Computer.cz SK: MojeLinky

Názory k článku
Oblékání jako vizitka

 jezevec
jezevec (neregistrovaný)
18. 3. 2006 8:34 Nový

Další článek primitiva, jehož inteligence končí u rozpoznání značky oblečení.

celé vlákno
Pan redaktor komunistické Obrany Lidu asi nechápe, že londýnská City a usoplená česká spořka je milion světelných let rozdíl.
Kus hadru na osobě bankéře může jeho důstojnost vyjádřit, rozhodně však nikoliv vygenerovat.
A mole in a tuxedo is yet just a mole - neřiká se tohle právě v Anglii?

Neni o čem psát nebo má redaktor dovolenou?
ruprecht nebojsa
ruprecht nebojsa (neregistrovaný)
18. 3. 2006 12:16 Nový

Re: Další článek primitiva, jehož inteligence končí u rozpoznání značky oblečení.

celé vlákno
nevím, kde vy žijete, ale jasným důkazem privatizace bankovního sektoru, bylo i výrazné zvýšení úrovně oblékání jejich zaměstnanců. jsem klientem několika bank a řadu jsem jich též navštívil, a musím konstatovat, že oblečení zaměstnanců ve front officu, a to i na přepážkách, je vyhovyující a odpovídá standardům oblečení v bankách jinde ve světě. nebo máte jiný názor, a buďte konkrétní, ne ty plky "někde" ve spořče, v které pobočce přesně.
Kadlec
Kadlec (neregistrovaný)
12. 9. 2006 17:42 Nový

Re: Další článek primitiva, jehož inteligence končí u rozpoznání značky oblečení.

celé vlákno
autor dr. Vinter by se mel spise zamyslet nad svou komunistickou minulosti, pred tim nez nam zacne prednaset sve arogantni vymysli, jakozto neuspesneho a vyhozeneho manazera, ktereho jiz nikdo nechce zamestnat pro uplnou neschopnost, do te doby dokud jeho Dr. Vinter otec alias STB agent Vítr a za komunistu sef komunisticke Zivnobanky v Londyne, drzel nas synackem ochranou ruku, tak jej vsude drzeli. Ted je to uz jen prominentni komunisticky ditko, ktery se placa v kapitalismu.
Vydavatele by meli lustrovat od jakoho povlu zverejnujou clanky.
autor
autor (neregistrovaný)
18. 3. 2006 15:51 Nový

Re: Další článek primitiva, jehož inteligence končí u rozpoznání značky oblečení.

celé vlákno
Zdravím vás "drahý příteli" už jsem myslel, že se neozvete.

Co vám ČS udělala, že ji tolik nemáte rád?
 jezevec
jezevec (neregistrovaný)
18. 3. 2006 20:53 Nový

Re: Další článek primitiva, jehož inteligence končí u rozpoznání značky oblečení.

celé vlákno
Nebojte, pane autore, sleduju to věrně :-)
Snažím se prosadit názor - že v bance jsou primární bakovní služby, jejich kvalita a cena - a v tom mají naše banky (všechny!) co dohánět ještě mnoho světelných let. Až doženou kvalitu služeb euroatlantické civilizace, mohou se začít starat o kodex oblékání. Pokud vás v bance obsluhuje polovzdělaný primitiv, a IQ jeho nadřízených (soudě podle manuálů které exploatují) nepřesahuje dnešní datum - drahý oblek působí jen jako naleštěná bída, ale rozhodně nenavodí pocit solidnosti. Představa ž, už je skoro na diagnózu.
Jinak nemám rád zejména komunistické panáčky, co se po pádu doby temna omžili v zahraničí na nějakém rychlokursu "kterak bankéřem snadno a rychle" - a dneska machrujou, jak rozuměj oblečení. No ještě když pindaj o oblečení, tak nevrčim - ale pokud pindaj jak se klienti mají svým kodexem oblékání přizpůsobovat bance, taxem fakt nevrlej.
Ve spořce mám účet i svůj vlastní. Nerad.
 TO
TO (neregistrovaný)
20. 3. 2006 10:06 Nový

Re: Další článek primitiva, jehož inteligence končí u rozpoznání značky oblečení.

celé vlákno
Na začátek musím uvést, že světelný rok je délková míra, nikoliv míra časová.
Dále uvedu, že naprosto souhlasím, že v českém bankovnictví jsou ještě pořád značné mezery oproti standardům v tzv. západním světě, ale co už nemohu odsouhlasit, je názor, že kritériem pro porovnání je cena. Stejně, jako v každém státě je velký rozdíl v cenách různých produktů a služeb mimobankovních, tak je tomu i bankovnictví. Ceny kopírují jednak ochotu zákazníků platit, jednak místní zvyklosti a nakonec i snahu o maximalizaci zisku. Srovnám to na něco, co je většině lidí velice blízké: Ceny benzínu. Ropa se po celém světě obchoduje za přibližně stejných podmínek, ale ceny benzínu mají v přepočtu na koruny české rozpětí až do čtyřnásobku nejnižších cen na některých trzích.
Co do kvality, potom je celá problematika posunuta do jiné roviny. Co do technické a parametrové kvality, tam není už rozdílu v produktech "západních" bank a bank českých či maďarských nebo polských. Co se týče erudice a prestiže bankovních úředníků, tam si ještě nějakou dobu budeme s sebou vléct pozůstatky "jiné" výchovy z doby před rokem ´89 a to i v mezi lidmi, kteří profesně museli vyrůstat mezi lidmi, které ta doba "vychovala". Až nejméně za jednu genereci budeme moci říct, že už se žádný stín minulosti na jejich chování nezobrazuje a potom bude i porovnání kvality celého sektoru skutečně možné.
Jasně, že už i teď je mnoho a mnoho pracovníků, co své profesi dělají čest a uspěli by ve srovnání s kýmkoliv na podobném postu v bance třebas v centru Londýna. Ale! je tu pořád více takových, kteří tu celkovou kvalitu snižují a dle mých poznatků jich je zatím víc, než v těch "vzorových" bankách.

No a názor na oblékání dle autora?
Jen těžko lze asi porovnávat oblékání na londýnské "čtvereční míli" s jakýmkoliv jiným bankovním prostředím kdekoliv na světě. Stejně jako nejde porovnávat běžnou denní módu ani mezi dvěma sousedními státy, tak nelze předpokládat, že pracovníci F/O budou nosit stejné obleky jako autorem popisovaní pracovníci.
 trochu reality
trochu reality (neregistrovaný)
22. 3. 2006 9:16 Nový

Re:

celé vlákno
Na http://www.mesec.cz/clanky/kdyz-klient-smrdi/nazory/ je diskuze k podobnému článku.
Soráč, že jsem Tě tady, TO, neobjevil dříve. Až nyní.
Pro ostatní, o co GO: TO je pracovníkem banky a stojí si za vizuální přetvářkou bankovních úředníků. Já zastávám v bance tanga, kapsáče carga, mikiny, odhalené pupíky atp., když už (aspoň ve Spořitelně) nechali jen nezkušené mladičké holky s dlouhými nalakovanými nehty (ty drápy zrovna nemusím) a ty staré, zkušené, všehoznalé vyházeli - prostě jak chodí většina klientů, tak by se jim měli přizpůsobit i bankéři. Naše banky totiž nejsou skutečnými Bankami jako na západě, ale zprostředkovatelny platebního styku a výplat mezd, důchodů a sociálních příspěvků našim občanům. Dřív tohle zastala nějaká účetní-pokladní v zástěře ve fabrice za pár korun, dnes to podobné dělají bankovní "prodavači" v mramorových palácích a za mnohem větší náklady ...
Když jdu s autem do servisu, taky nemám rád, když se okolo mne motají kravatisti-teoretici, ale radši nějaký technik-praktik v montérkách či plášti. Až budu mít Rollce, tak třeba to kvádro taky budu chtít. A obdobné je to s bankami a s Bankami. Až budu miliardář, taky to kvádro asi přijde na řadu. I když se ale podíváme na nové obyvatele Sejšel, tak taky nechodí či nechodili v obleku ...
zbyněk
zbyněk (neregistrovaný)
22. 3. 2006 22:23 Nový

Re: Re:

celé vlákno
Hele "Trochu reality". Platí to, co jsem napsal. Zajdi si s "TO" na pivo, a pokud účet nepřesáhne Kč 500,-, platím to já. Určitě si máte co říct.
autor
autor (neregistrovaný)
18. 3. 2006 16:03 Nový

Re: Další článek primitiva, jehož inteligence končí u rozpoznání značky oblečení.

celé vlákno
Zdravím vás "drahý příteli", už jsem myslel, že se neozvete.

Co vám ČS udělala, že ji tolik nemáte rád?
BLB.KOTEK
BLB.KOTEK (neregistrovaný)
25. 8. 2006 15:23 Nový

Re: Další článek primitiva, jehož inteligence končí u rozpoznání značky oblečení.

celé vlákno
Jsem BLB KOTEK a jsem , protože jsem takže vlastně nejsem a prachy nemám, jen šumluji a smrdím !
Kadlec
Kadlec (neregistrovaný)
12. 9. 2006 17:41 Nový

Re: Další článek primitiva, jehož inteligence končí u rozpoznání značky oblečení.

celé vlákno
autor dr. Vinter by se mel spise zamyslet nad svou komunistickou minulosti, pred tim nez nam zacne prednaset sve arogantni vymysli, jakozto neuspesneho a vyhozeneho manazera, ktereho jiz nikdo nechce zamestnat pro uplnou neschopnost, do te doby dokud jeho Dr. Vinter otec alias STB agent Vítr a za komunistu sef komunisticke Zivnobanky v Londyne, drzel nas synackem ochranou ruku, tak jej vsude drzeli. Ted je to uz jen prominentni komunisticky ditko, ktery se placa v kapitalismu.
Vydavatele by meli lustrovat od jakoho povlu zverejnujou clanky.
 Flasi
Flasi (neregistrovaný)
18. 3. 2006 9:30 Nový

Pitomy clanek

celé vlákno
Autor se nam pochlubil, jak se pohyboval ve vybrane spolecnosti a dokonce uz nenosi pretahovaci svetr ani doma, povazme - ani doma. A nejak prehledl, ze problemem ceskych bank a sporitelny (te zejmena) neni uvolneny styl oblekani uredniku, ale ty osoby samotne. Profikovi bych rad odpustil svetle sako a mokasiny, ale malokdy na nej v bance narazim. Na druhou stranu, proc bych mel v bankach, ktere uvadeji sve klienty v omyl silene slozitym systemem poplatku, ocekavat nejake profiky, ze.
eda
eda (neregistrovaný)
18. 3. 2006 12:11 Nový

Re: Pitomy clanek

celé vlákno
myslím, že nelze paušalizovat. špatné zkušenosti má asi každý z náš, a to nejen z bankovního sektoru, záleží zda se to děje neustále nebo ojediněle. Schválně by mě zajímaly, konkrétně, jaké špatné zkušenosti máte vy.
Pavel Rýmský
Pavel Rýmský (neregistrovaný)
18. 3. 2006 13:46 Nový

Blesk 17.3.2006 - dvoustrana 12,13 - článek "V čem do práce"

celé vlákno
Je vidět, že toto téma se stalo akuálním v celé republice viz. páteční Blesk.

Cituji:

Banky zakazují holé nohy

Bankovní úředníci, finančníci nebo advokáti už ale mají dávno jasno. Muži nesmí udělat ani krok bez obleku a kravaty, ženy mají povinný kostýmek. Jestli budou jeho součástí kalhoty nebo sukně je sice na jejich úvaze, jedno mají ale stroze "nalajnované". Když sukně tak v žádném případě mini, a nikdy "naboso". V parném létě je úřednice bez punčocháčů zralá na vyhazov.

Například v HVB Bank mají přímo oblékací kodex. Podle něj nosí pánové oblek, dámy kostým. Na schůzku s klientem jsou nevhodné jakékoliv výstřednosti. Samozřejmostí sou upravené ruce, vyleštěné boty a v létě u žen pochopitelně punčocháče.

Také v eBance jsou přísní. "Rozhodně ne vykukující tanga nebo obnažená bříška," říká mluvčí Pavla Paseková. Také u nich jsou podmínkou obleky a kostýmky, a v létě se ženy nesmí zbavit punčoch a užavřených bot.

Tak co vy na to?
 Kit
Kit (neregistrovaný)
18. 3. 2006 15:40 Nový

Re: Blesk 17.3.2006 - dvoustrana 12,13 - článek "V čem do práce"

celé vlákno
Jenže k takovému oblečení patří také klimatizace, na to někteří zapomínají. Při dvaceti stupních se oblek nebo kostým dá snést celkem snadno. Horší je to venku, když je pařák. Angličané mají mírné podnebí, těm je hej.
autor
autor (neregistrovaný)
18. 3. 2006 15:50 Nový

Re: Blesk 17.3.2006 - dvoustrana 12,13 - článek "V čem do práce"

celé vlákno
Naprosto s vámi souhlasím. Sám jsem to zažil, a to ve všech svých zaměstnáních v Česku, s výjimkou Citibank, že tam nebyla klimatizace, a v létě to bylo skutečně "peklo".

Dost tvrdě jsem to, nejen já, svým nadřízeným řekl. Buď by to navýšelo náklady, které nejsou v rozpočtu na tento rok, nebo v lepším případě, se o tom začalo uvažovat, a uvažovalo se tak dlouho, až bylo po létě, a podle nich nebylo již co řešit, a to se opakovalo každý rok.

Ač zastánce "tvrdé" linie v oblékání, tedy, že kravata je v bance nutná, řešil jsem to tak, že jsem kravatu nenosil a košili měl rozepnutnou. Kupodivu mě nevyhodili. Asi jsem jim dost "vydělával", když mi to tolerovali.

Vedení každé instituce by se nad tímto problémem mělo skutečně zamyslet. I když je pravdou, že v současné době se mnoho společností stěhuje do moderních prostor, kde je klimatizace samozřejmostí. Ale to většinou platí jen pro centrálu. Co pak ty "chudáci" na pobočkách, na ty se většinou "kašle". Za se to snižování nákladů nebo, aby nerostly.
Michal Kubeček
Michal Kubeček (neregistrovaný)
19. 3. 2006 23:59 Nový

Re: Blesk 17.3.2006 - dvoustrana 12,13 - článek "V čem do práce"

celé vlákno

Co já na to? Že jsem velice rád, že nepracuji v oboru, kde vládne takto středověké myšlení.

Mimochodem, podobné výplody mi vždy připomenou jednoho studenta, kterého jsem kdysi doučoval. Ten také chodil neustále v obleku, ale zřejmě šetřil na čistírně, takže po jeho odchodu jsem musel pokaždé otevřít okno dokořán. Jednou se mi dokonce stalo, že dvacet minut po jeho odchodu přišel domů bratr a zeptal se mne, co to v tom pokoji tak smrdí… :-)

jandys
jandys (neregistrovaný)
23. 3. 2006 21:56 Nový

Re: Blesk 17.3.2006 - dvoustrana 12,13 - článek "V čem do práce"

celé vlákno
ale asi platil, když jste ho doučoval. co mu to říct, že smrdí. bál jste se o své peníze?
suschi
suschi (neregistrovaný)
25. 7. 2009 18:18 Nový

Re: Blesk 17.3.2006 - dvoustrana 12,13 - článek "V čem do práce"

celé vlákno
Naprosto v pořádku. Nikdy by mne ani ve snu nenapadlo, že by mohl bankovní úředník být oblečen nějak jinak než je to stanoveno každou bankou. Pozastavonání se nad kodexem oblékácí je půlně mimo. Sám pracuji v bance a vím, že je to naprosto normální věc. A je to také v pořádku.
Co se týče vykukujících tang, rád se podívám, ale v bance by to být nemělo.
Holé bříško už vůbec ne, kdo si tohle dovolí vzít na sebe, měl by být a věřím, že by i byl okamžitě poslán domů se převléknout.
U mužů: Kravata by být měla, ale není to myslím úplně takovou povinností, zvláště v malých pobočkách by to šlo i bez ní. Jsme přece jen lidé a škrtit se v létě celý den v kravatě není nic příjemného. Ovšem vždy slušně oblečen.
Méďa Béďa aura:47
26. 7. 2009 0:21 Nový

Re: Blesk 17.3.2006 - dvoustrana 12,13 - článek "V čem do práce"

celé vlákno
"Pozastavonání se nad kodexem oblékácí je půlně mimo. " - Já osobně jsem radši, když se mnou komunikuje srozumitelně špindíra, než když si musím řeč dobře oblečeného rádoby inteligenta překládat...
Suschi
Suschi (neregistrovaný)
16. 8. 2009 14:50 Nový

Re: Blesk 17.3.2006 - dvoustrana 12,13 - článek "V čem do práce"

celé vlákno
Úplně mimo, jak jinak. To nikdo nemusí překládat. Je to překlep.
 Dennis
Dennis (neregistrovaný)
18. 3. 2006 19:22 Nový

Oblekani zamestnancu v ceskych bankach?

celé vlákno
Nejdrive se museji naucit se chovat k zakaznikum.Obleceni samo o sobe nic nerika!
Marie
Marie (neregistrovaný)
18. 3. 2006 20:08 Nový

Re: Oblekani zamestnancu v ceskych bankach?

celé vlákno
Určitě by měli být profesionálové: Pracovala jsem jako stát. zaměstnanec a tak jsem mohla porovnat. Jednou ráno jsem fofrem potřebovala něco ve spořitelně. Pracovnice na přepážce si s tím nevěděla rady a tak mne poslala zřejmě k někomu kompetentnějšímu. Ona kompetentní dáma, když jsem jí požádala k mé záležitosti, si povzdechla,: No to je zase den! Když jsem ji sáhodlouhle vysvětlila význam onoho jednoduchého spisu, na který měla ČS reagovat, musela se jít dlouze poradit. Měla jsem štěstí, pochopila. Pak mi měla vytisknout doklad. Ale nešla tiskárna, dáma prohlásila - ach jo, to je zase den. A tak jsem měla štěstí, tiskárna šla jiné kolegyni a tak jsem vypadla v duchu s konstatováním: Tohle provést já, nějakému klientu na našem úřadě, tak letím.
 Matin
Matin (neregistrovaný)
20. 3. 2006 8:57 Nový

Re: Oblekani zamestnancu v ceskych bankach?

celé vlákno
Přesně tak, pokud to bude člověk odborně a komunikačně na výši, je mi jedno v čem přede mnou sedí. Ostatně s oblibou se v bance stavím (poslední dobou čím dál tím měně často) cestou z práce = v cyklistickém...
 GAGA
GAGA (neregistrovaný)
19. 3. 2006 7:52 Nový

Blbost

celé vlákno
Nepochopil jsme proc by si na jednaninich nesmeli zamestnanci delat poznamky do elektronickych diaru. CO to je za blbost? Pripomina me to komunisticke skolstvi kdy nas v matematice nutili pouzivat archaicka logaritmicka pravitka a zakazovali vyuziti kalkulacek.
Toto je to same, chtit aby si to psali rukou. Pak je super si to znovu prepisovat po jednani do diare ci pocitace. Socialisticka efektivita prace. Ten pan je vul.
 Jirka
Jirka (neregistrovaný)
20. 3. 2006 9:29 Nový

Re: Blbost

celé vlákno
Pane bože, vůl jste asi vy. To je tam přece uvedený pro odlehčení, že to kdysi jeden ze šéfů JPMorgan chtěl po svých zaměstnancích.
 GAGA
GAGA (neregistrovaný)
23. 3. 2006 13:08 Nový

Re: BlbostRe: Blbost

celé vlákno
Jdi se odlehcit ty, ty KRETENE
Petr
Petr (neregistrovaný)
23. 3. 2006 13:22 Nový

Re: BlbostRe: Blbost

celé vlákno
Podle Vašeho vyjadřování soudím, že asi neoplýváte inteligencí. Nebo Vám jen chybí slušné chování?
jarouš
jarouš (neregistrovaný)
23. 3. 2006 21:54 Nový

Re: BlbostRe: Blbost

celé vlákno
asi oboje. zřejmě nic nepochopil.
 Alf
Alf (neregistrovaný)
19. 3. 2006 13:04 Nový

Show v KB

celé vlákno
Každý den nosím do KB tržbu a tam je paní za přepážkou, často mini, siťované punčochy, malované punčochy, jeansovou soupravu nebo jen bundu k té minisukni, pokud košili nebo něco rozepínacího, tak poslední knoflíček je zapnutý kdesi nad břichem, kdyý tričko ak jedině s výstřihem. Což o to jako chlapa to potěší, prsa na pultíku a pohled na kalhotky (ty mini co nosí jsou opravdu mini), ale vypadá to velice zvláštně.
 :-)
:-) (neregistrovaný)
19. 3. 2006 15:37 Nový

Na vzhledu nezáleží!

celé vlákno
Vzhled je opravdu to poslední, na čem záleží při finačním jednání...
Sám nosím dlouhé rozpuštěné vlasy do půl zad a nevyhýbám se oblečení, které se mi líbí - klidně sportovní značkové triko, ale jednu dobu jsem viděl zajímavé věci i u jednoho vietnamce, který měl stánek blízko silnice u hraničního přejezdu - nakoupil jsem si u něj tenkrát nejméně 15 kusů oblečení - vážně originální styl to byl.

Klidně pak přijdu takto oblečen mezi bankéře v značkovém saku... a měli jsme pak spolu o tom docela dlouhou debatu :-)

Samozřejmě, když přijdu někam do místnosti plné lidí z finačního oboru, nikdy nepřeslehnu polohlasné poznámky typu "CO je TOHLE?", "Dívejte na to!"...

Ovšem já mám výdělek přes 100 milionů Kč ročně, bez obleku :-) Takže oblečením to asi nebude...
Nehledě na to, že vy byste jednali s debilem, co se v 35°C potí jak dobytek v obleku, utírá si každých 5s pot do kapesníku a klidně by i pošel zadušením jen aby nemusel povolit vázanku ani o milimetr?
Takový dement má vymýšlet pro mě finanční plánování? No nechci nikoho hanět, ale opravdu bych moje finance takovému člověku v životě nesvěřil, protože by je nejspíš nechal stejně trpět jako sám sebe kvůli nějaké podobné stupiditě!

Proto mám stokrát raději bankéře či bankéřku s přímým jednáním v triku a klidně bez punčoch než nějaké upnuté panáky, kteří nejsou schopni se flexibilně a efektivně ani obléci, natož pak mít nějaký solidní nápad nebo řešení - dá se od nich i tady očekávat jen holá zkostnatělost ladící s jejich "tradičním" vzezřením :-)
Petr
Petr (neregistrovaný)
19. 3. 2006 16:32 Nový

Re: Na vzhledu nezáleží!

celé vlákno
Nerad bych se mýlil, ale řekl bych, že svým posledním odstavcem jste popřel tezi z nadpisu Vašeho příspěvku.
bankéř
bankéř (neregistrovaný)
19. 3. 2006 21:52 Nový

Re: Na vzhledu nezáleží!

celé vlákno
Do které banky takto chodíte, a co má na sobě váš osobní bankéř/ka? Prozradíte to? Vy asi chodíte, jak píšete, ale nevěřím, že váš protějšek je stejně oblečen.
 Freda
Freda (neregistrovaný)
20. 3. 2006 10:05 Nový

zpátky do práce

celé vlákno
zpátky do práce, nemakačenkové!
 Analytic
Analytic (neregistrovaný)
20. 3. 2006 16:04 Nový

Oblékej se jak chceš, stejně Tě prohlédnu

celé vlákno
Neposuzuji lidi podle obleku, ale podle chování a výsledků práce. Arogantní blbec kravaťák je pro okolí mnohem horší, než normálně slušně a vkusně oblečený jedinec bez kravaty se slušným vystupováním a solidním jednáním. Řada lidí to tak bere i u aut. Posuzují lidi podle toho v jakém autě přijedou. Bohužel ve většině případů si normální člověk řekne, kde na to ten gauner vzal(MERCEDES), a veškeré jednání jde do kopru. Nehledě na to, že naši snaživí Romští spoluobčané také jezdí v Mercedesu. Kvalita čehokoliv je určena počtem spokojených zákazníků a ne tím, že si někdo vezme kravatu.
takyjeden
takyjeden (neregistrovaný)
20. 3. 2006 20:37 Nový

Když budou mít solidní služby za solidní ceny...

celé vlákno
...tak ať si nosí co chtějí. Mě totiž jsou bankéřovy druhy kravat nebo fusekle úplně jedno, pokud nesmrdí až na moji stranu přepážky nebo jednacího stolu. Důležitější je, co mi v bance nabízejí, zda to splní a za jakou cenu.
Mimochodem, londýnská City je místo s největší koncentrací kravaťáků na světě, podle nějaké studie před pár lety, takže podle ní posuzovat "normál" je stejně úchylné jako City sama.
 saša
saša (neregistrovaný)
25. 3. 2006 15:49 Nový

jaká reakce k čemu patří?

celé vlákno
pište, na čí názor reagujete. Takhle jsou ty vaše příspěvky cik cak, a nikdo neví, koho označujete za vola či debila. Jestli ty, co se zastávají kravatistů a kvádristů nebo ty, co jim je jedno, že úředník je ve sportovním, ale hlavně že rozumí problemtice.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
26. 7. 2009 15:14 Nový

RE: Oblékání jako vizitka

celé vlákno
Centrály možná mají klimatizace, ale ta už není ve všech pidi pobočkách, takže nařizuje se dobře, dokud to člověk nemusí absolvovat... Uzavřené boty jsou taky někdy za trest.
Zasílat nově přidané příspěvky e-mailem