Hlavní navigace

Nový virtuální operátor nabídne neomezené volání za 300 korun

21. 5. 2013
Doba čtení: 5 minut

Sdílet

Na trh vstupuje virtuální operátor Tesco Mobile a zákazníky chce přitáhnout nabídkou neomezeného volání.

Na trh vstoupil dlouho očekávaný nový virtuální operátor. Pro držitele Clubcard nabízí zajímavou alternativu, jak neomezeně volat mezi sebou.

S čím se startuje?

Nový operátor začne nabízet své produkty 29. května. Zatím se omezí pouze na předplacené služby. Držitelům klubové karty Clubcard nabídne balíček za 300 Kč na měsíc (přesněji na 30 dní od aktivace), se kterým mohou v rámci Tesco Mobile volat a posílat SMS neomezeně. Dále balíček obsahuje 120 minut volání a 60 SMS mimo Tesco Mobile. 

Co po vyčerpání volných jednotek?

Po vyčerpání volných jednotek budou zákazníci volat za 2,9 Kč za minutu a posílat SMS za 1,5 Kč. Za MMS zaplatí 5 Kč.

Stav volných jednotek zjistíte zasláním bezplatné SMS ve formátu BALICEK(mezera)S na číslo 999346 nebo na svém telefonu zvolíte a vytočíte *163*#. Stav jednotek zjistíte i v internetové a hlasové samoobsluze (za hlasový automat na čísle *25 nic neplatíte, zákaznická linka funguje od 8 do 20 hodin a je zpoplatněna sazbou za běžný hovor. 

Jak začít?

S jednou Clubcard může zákazník aktivovat balíček maximálně pro 10 různých čísel.

Pro aktivaci balíčku je nutné nejprve zaregistrovat číslo své Clubcard. Za aktivaci už se strhne z kreditu zmíněných 300 Kč. Registraci můžete provést například přes SMS ve formátu CLUBCARD(mezera)„číslo Clubcard bez mezer“ odeslanou na číslo 999346 nebo přes hlasovou či internetovou samoobsluhu.

Samotný balíček aktivujete zasláním SMS ve formátu BALICEK(mezera)A na číslo 999346 nebo opět přes samoobsluhy.

Pokud máte dostatek kreditu, balíček se vám automaticky každý měsíc aktivuje znovu. V případě, že ho budete chtít deaktivovat, učiníte tak přes SMS nebo hlasovou či internetovou samoobsluhu.

Platnost balíčku zjistíte zasláním bezplatné SMS ve formátu BALICEK(mezera)S na číslo 999346 nebo volbou a vytočením *162*#. Stejně tak poslouží i hlasová a internetová samoobsluha.

Jak se poznáte mezi sebou?

Abyste věděli, komu voláte v rámci Tesco Mobile a které číslo už je pro vás cizí síť, můžete si to před hovorem zkontrolovat zasláním bezplatné SMS ve formátu TESCO(mezera)telefonní číslo na číslo 999346. Zjistíte to také přes hlasovou či internetovou samoobsluhu.


Tesco Mobile

Logo nového virtuálního operátora

Za kolik můžete surfovat?

K hlasovým službám je možné zakoupit také datové balíčky. Nejmenší, s limitem 150 MB, bude stát 150 Kč (pro aktivaci zašlete SMS ve formátu INTERNET150(mezera)A na číslo 999346), za data v rozsahu 400 MB zaplatíte 250 Kč (pro aktivaci zašlete SMS ve formátu INTERNET250(mezera)A na číslo 999346)a za 1 GB pak 350 Kč na 30 dní (pro aktivaci zašlete SMS ve formátu INTERNET350(mezera)A na číslo 999346). Pokud vyčerpáte data před vypršením platnosti balíčku, můžete si FUP zdvojnásobit pomocí SMS ve tvaru SMS INTERNET R, která stojí 100 Kč pro všechny typy datových tarifů. Rychlost internetu se obnoví pouze do konce platnosti balíčku. 

Pokud nezakoupíte datový balíček, aktivuje se při surfování automaticky denní balíček s 50 MB za 20 Kč, který bude fungovat do konce dne.

Denní a 150MB balíček umožňuje maximální rychlost 8Mbit/s, ostatní dva pak teoreticky nejvíce 20 Mbit/s.

Po vyčerpání FUP (pokud nebudete resetovat objem vyčerpaných dat pomocí SMS za 100 Kč) se rychlost připojení sníží na 200 kbit/s.

Jak zjistíte, kolik dat vám ještě zbývá?

Kolik vám ještě zbývá dat k vyčerpání zjistíte zasláním bezplatné SMS ve formátu INTERNET???(mezera)S na číslo 999346 s tím, že místo otazníků zadáte velikost dat v zakoupeném balíčku. V případě balíčku Internet 150 tedy stav zjistíte pomocí SMS ve formátu INTERNET150(mezera)S. U všech tří balíčků zkontrolujete stav také přes hlasovou nebo internetovou samoobsluhu. Stejným způsobem zjistíte také, do kdy máte balíček aktivovaný.

Pokud máte dostatek kreditu, aktivuje se po 30 dnech automaticky další balíček. Chcete-li ho deaktivovat, zrušíte ho přes SMS nebo obě samoobsluhy.

Přečtěte si také o nabídce dalšího virtuálního operátora BLESKmobil v článku Virtuální operátor nabídne volání za 2,5 Kč. Paušál platit nemusíte

Za kolik budete volat bez Clubcard?

Nemáte-li klubovou kartu nebo pokud si prostě nechcete kupovat balíček, budete s Tesco Mobile v rámci sítě platit za minutu hovoru 1,5 Kč, mimo Tesco Mobile pak 2,9 Kč a SMS vyjde na 1,5 Kč. MMS stojí 5 Kč.

Ačkoli společnost Tesco tento projekt vytvořila ve spolupráci s operátorem Telefónica O2, považuje se O2 v tomto případě obousměrně za cizí síť.

Účtování hovorů je formou 60 + 1. První minutu tedy zaplatíte celou, pak vám operátor účtuje hovor po vteřinách.

Klubovou kartu společnosti Tesco můžete bezplatně na počkání obdržet v prodejnách Tesco.

Kam pro SIM kartu a kredit?

SIM kartu Tesco Mobile byste měli najít v každém obchodě Tesco a Žabka, anebo si ji můžete objednat přes službu Potraviny on-line. Pořídíte ji za 150 Kč s dobitým kreditem ve stejné výši. Čtěte více: Testovali jsme za vás: jak se nakupuje v novém e-shopu řetězce Tesco?

SIM karta má standardní velikost, ale vyloupnutím se dá získat i tzv. microSIM.

Dobít kredit pak bude možné i na terminálech Sazky, na internetu přes platební kartu a na vybraných čerpacích stanicích. Dobíjet kredit tedy můžete na pokladnách zmíněných obchodů nebo přes klasický dobíjecí kupon. Platnost kreditu je 6 měsíců, platnost SIM po aktivaci 12 měsíců. Každým dobitím se automaticky o rok prodlužuje. SIM ale musíte aktivovat do data, které je uvedeno na obalu, jinak bude karta deaktivována.

Pokud si budete dobíjet kredit na prodejně Tesco, získáte za to dvojnásobek Clubcard bodů. Za ty si zatím ale kredit koupit nemůžete. Na kredit můžete uplatnit pouze kupon, který držitelům karty na základě nasbíraných bodů Clubcard chodí poštou.

Chcete-li využívat služeb Tesco Mobile, můžete si sem převést své stávající číslo. Návod, jak na to, najdete v internetové samoobsluze nebo poradí operátor zákaznické linky 841 11 22 55.

Jak podat reklamaci?

Pokud nebudete spokojeni s poskytovanou službou, můžete podat přes zákaznickou linku reklamaci (cena jako za běžný hovor mimo Tesco Mobile). V případě uznané reklamace budou náklady na hovor připsány zpět ke kreditu.

dan_z_prijmu

Pokud jste ztratil/a svou Tesco Mobile SIM kartu, je třeba zakoupit si novou SIM v jakémkoli obchodě TESCO. Poté kontaktujte naši zákaznickou linku na čísle 841 11 22 55, kde Vám naši operátoři po řádné identifikaci převedou Vaše telefonní číslo a nastavení služeb na novou SIM.

Upozorňujeme, že při této operaci je nutné operátorovi nahlásit výrobní číslo SIM karty (tzv. ICC ID) a kód PUK ztracené i nové SIM karty.

Byl pro vás článek přínosný?

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).