Internet Info, s.r.o. Lupa Měšec Podnikatel Root Zdroják DigiZone Slunečnice Vitalia TopDrive KupDnes Navrcholu NovýTarif Dobrý web Weblogy Woko Jagg Computer.cz SK: MojeLinky

Názory k článku
Největší test finančních poradců v ČR: rozdali jsme vysvědčení

vojtisek
vojtisek (neregistrovaný) ---.pchelp.cz
22. 6. 2011 6:54 Nový

OVB nikdy

celé vlákno

S OVB mám jen ty nejhorší zkušenosti. V roce 2000 sme díky "poradenství" utrpěli ztrátu a nyní jsme se nechali opět přesvědčit, že nikdy více ...
Ze zvědavosti sem si nechal udělat finanční plán. Na první schůzce si od nás FP vzal údaje a na druhou schůzku dovezl předpřipravené smlouvy a pak se cítil strašně dotčeně, že jsem jeho skvělou nabídku odmítl. - Já sem vám udělal finanční plán zadarmo a nic za to nemám .... to se mi ještě nestalo.
Když jsem se ptal, proč nerošířit moji stávající pojištění u AXA, bylo mi sděleno, že s AXA nespolupracují.
Potvrzuji tedy blbou zkušenost s OVB

Patrik Chrz aura:91
22. 6. 2011 7:31 Nový

Re: OVB nikdy

celé vlákno

Ono je to pravidlem. Žádná firma nenabízí všechny produkty a "obsah" konkrétního prodejce je ještě užší - ono ani kdyby chtěl, tak nemůže obsáhnout všechny produkty na trhu, takže to nakonec zpravidla dopadne tak, že má několik oblíbených (ať proto, že dávají vyšší provize, nebo mu byly jen nejlépe vysvětleny na školení), na kterých se snaží stavět finanční plány.
Často lze podle nabízených produktů poznat společnost, která je sestavovala, např. v článku zmiňovaní Partners se vyznačují nabídkou účtů u Unicredit a fondů Pioneer, atd.

aa
aa (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
22. 6. 2011 12:45 Nový

Re: OVB nikdy

celé vlákno

Přesně tak, Partners vám vždy nabídnou produkty Unicredit, to je jistota...

Moah
Moah (neregistrovaný) ---.klient.poruba.net
23. 6. 2011 1:51 Nový

Re: OVB nikdy

celé vlákno

Jestli ono to nebude tím, že partners bankovní služby je obrendovaný unicredit - tedy podobně jako poštovní spořetelna a čsob.

Patrik Chrz aura:91
23. 6. 2011 7:30 Nový

Re: OVB nikdy

celé vlákno

Tak samozrejme. Bohuzel si nevybrali zrovna (pro klienta) vyhodneho partnera a to ii ve srovnani s velkymi bankami, natoz s temi nizkonakladovymi. Jenze to asi pro ne byla nejvyhodnejsi nabidka a tak ji pribaluji k nabidce pojisteni ii kdyz to pro klienta neni nejvyhodnejsi nabidka na trhu.

Moah
Moah (neregistrovaný) ---.klient.poruba.net
29. 6. 2011 14:04 Nový

Re: OVB nikdy

celé vlákno

Je vždy potřeba zodpovědět otázku, v čem nevýhodnost výběru spočívá, jestli by byla lepší ČS nebo například mBank - jsem pro vysclechnutí jakéhokoli názoru pro i proti.
Teď si nejsem jistý, jak mám chápat druhou větu, znamená to, že jde o kombinaci pojištění s účtem unicredit?

Jak to je doopravdy
Jak to je doopravdy (neregistrovaný) 178.77.246.---
24. 6. 2011 18:30 Nový

Re: OVB nikdy

celé vlákno

Chrzi, když ty nikdy nepochopíš, že finanční plán musí vycházet z cílů a přání klienta. Tvoje chápání finančního poradenství a plánování začíná a končí u toho, že když se něco pokazí, půjdeš za maminkou. To jsou tvoje rady.
Snažíš se vystupovat jako odborník na finance a přitom nerozumíš skoro žádnému finančnímu produktu a už vůbec nerozumíš souvislostem.
Ale dle tvého vyjadřování bych tě tipnul na CMV (centrální mozek vesmíru).
A přitom jsi pouze DNK.

Jaromír Adámek aura:63
26. 6. 2011 11:01 Nový

Re: OVB nikdy

celé vlákno

Z které žumpy jsi vylez?

neregistrovany
neregistrovany (neregistrovaný) ---.tmcz.cz
26. 6. 2011 11:25 Nový

Re: OVB nikdy

celé vlákno

nechápu Váš stupidní příspěvek....

Jaromír Adámek aura:63
22. 6. 2011 7:51 Nový

Re: OVB nikdy

celé vlákno

"Já sem vám udělal finanční plán zadarmo a nic za to nemám"

Haha, to je dobrý hlod :). Holt to dělá jen z čisté křestanské lásky :).

Holt manipulace. Smutné je, že by se takhle nechoval, kdyby to nefungovalo.

Normální člověk by ho za tohle okamžitě vypakoval a nakopal do zadku u nás ten nadřazený styl asi ještě stále funguje. Pořád nemáme dost sebevědomí, vlastního rozumu a instinktu a to je dvacet let po komunismu, který individualitu a sebevědomí potlačoval. Škoda.

ReKlamáček
ReKlamáček (neregistrovaný) 85.162.20.---
22. 6. 2011 9:20 Nový

Re: Láska

celé vlákno

Jistěže. Z křesťanský lásky pro nekřesťanský prachy.

Jaromír Adámek aura:63
22. 6. 2011 9:49 Nový

Re: Láska

celé vlákno

Haha :)

Jaromír Adámek aura:63
22. 6. 2011 7:47 Nový

Zkušenosti :)

celé vlákno

Jsem zažil několik "konzultací" s poradci a vždy vytáhli velký kroužkový blok plný papírů k prezntaci a tlačili mi něco do hlavy. Jsou zvyklí na pasivní prosazování informací do hlav nevzdělané populace.

Naposledy mě přinaštval známý, když si chtěl pokecat a nakonec se z toho vyklubala informační nalévárna od nějakého překupníka zlatých cihel.

Obecně se mi ale nelíbí, že největší provize mají z poradci z toho nesmyslného prasopsa jménem investiční životní pojištění a tak typický bouchač každému zruší stávající pojistky, zavede nové a vyinkasuje 10 - 50k (provize je obvykle roční vklad, tzn. například měsíční platba 1500 * 12 měsíců = provize 18 000 Kč). Navíc pojistky tlačí všem lidem (i dětem, studentům, invalidům, atd.) místo těch co je fakt potřebují (hypotéka a děti na krku).

Snad se poradenství časem zlepší. Momentálně se lidi o své peníze moc nezajímají (doslova se jich štítí), takže poradci jsou mnohdy jediná možnost, jak ušetřit. Akorát když typický takový zákazník s rodinou odchází s 2* IŽP na 1500 Kč a dalšími blbostmi, tak se mi otevírá kudla v kapse.

Jan Slanina
22. 6. 2011 14:19 Nový

Re: Zkušenosti :)

celé vlákno

Berte to pozitivně a s nadhledem :-)

K nám takhle v pátek v šest večer přijela finanční poradkyně. Hezky jsme jí posadili ke kuchyňskému stolu a nechali jí pohladit domácí zviřátko, aby se cítila dobře a měla pocit, že úspěšně splnila úkoly číslo 1 a 2 v získávání důvěry klientů.
Pak jsme snědli večeři (investovali jsme do ní tu půlku talíře špaget) a pak jsem se začal bavit: otevřel jsem si láhev vína (během večera padly za vlast celkem dvě) a do půlnoci jsem jí střílel díry do jednoho konceptu za druhým.
Na závěr jsem jí ještě podepsal souhlas se zpracováním osobních údajů poškrtaný tak, že z něj nezbylo vůbec nic.
Prostě příjemně strávený večer :-)

PS: pro ty, kteří by mne chtěli upozornit, že s hezkou slečnou lze večer strávit i lépe, poznamenávám, že jsem zadaný a věrný a přítelkyně byla u toho.

Jaromír Adámek aura:63
22. 6. 2011 18:08 Nový

Re: Zkušenosti :)

celé vlákno

Vožrat poradkyně jsem ještě nezkoušel.

Máte pravdu, je třeba si na každé schůzce najít něco pozitivního.

Příště budu hledat...

Hanka
Hanka (neregistrovaný) 85.13.106.---
23. 6. 2011 18:35 Nový

Re: Zkušenosti :)

celé vlákno

Úžasná zkušenost... bod č. 1 (hned po získání té důvěry)
je uzavřít super výhodné životní-úrazové pojištění. Takže neušetřili jsme ani korunu, úvěry splácíme dál a ještě cvakáme pojištění..(přece co kdyby se něco stalo)
S tím vínem to nemuselo být špatné... :-D

Jan Slanina
23. 6. 2011 21:51 Nový

Re: Zkušenosti :)

celé vlákno

O pojištění jsem slyšel hezkou poznámku: "kdyby ten produkt měl nějakou přidanou hodnotu pro klienta, klienti by si ho chodili kupovat sami a k prodeji by nebyli třeba finanční poradci".
Myslím, že to docela sedí.
Jinak upřesňuji: víno jsem pil já. Ona tam byla od toho, poskytovat zábavu :-)

David Gargulák
David Gargulák (neregistrovaný) ---.253.broadband10.iol.cz
23. 6. 2011 22:20 Nový

Re: Zkušenosti :)

celé vlákno

O pojištění jsem slyšel taky jednu a je daleko lepší než ta Vaše: "Je to jedna z mála věcí, kterou si nemůžete pořídit v okamžiku kdy ji potřebujete - musíte ji mít pořízenu předem". A to sedí naprosto ;-)

Jan Slanina
24. 6. 2011 10:01 Nový

Re: Zkušenosti :)

celé vlákno

Tak to si teda dovolím nesouhlasit.

Na mezi pojišťovnami a finančními zprostředkovateli velmi oblíbenou investiční životní pojistku s maximálně potlačenou rizikovou složkou nebo úplně bez rizikové složky, nejlépe jednorázově placenou, ta Vaše hláška nesedí vůbec, zato ta moje perfektně.
Takové "pojištění" Vás totiž vůbec nijak nechrání, akorát je to zdánlivě výhodný způsob uložení peněz a je to v podstatě penězovod od klienta nejdřív k finančnímu poradci a později k pojišťovně.

A jsou další oblíbené produkty, které na tom nejsou o moc líp. Třeba o pár postů výše zmiňované pojištění schopnosti splácet.

David Gargulák
David Gargulák (neregistrovaný) 109.80.42.---
25. 6. 2011 20:53 Nový

Re: Zkušenosti :)

celé vlákno

Nesouhlasit samozřejmě pane Slanino můžete (každý máme právo mýlit se :-) ), pravdivost mnou citovaného rčení vyvrátíte, až se Vám povede udělat opak toho co ta věta tvrdí. Tedy až se Vám povede uzavřít pojistku a čerpat z ní pojistné plnění po pojistné události.
BTW - když se mluví o pojištění, tak to nutně neznamená omezit vnímání toho pojmu na rezervotvorně sjednavané smlouvy - pod slovo pojištění spadá poněkud širší spektrum produktů než Vám tak nesympatické IŽP
HOWGH !

Jan Slanina
25. 6. 2011 23:18 Nový

Re: Zkušenosti :)

celé vlákno

Neměl jsem amibici pravdivost Vašeho tvrzení obecně vyvracet.
Pouze konstatovat, že ohledně některých druhů pojistek je krajně zavádějící. V jiném kontextu je samozřejmě zcela oprávněné.

Když ale rozeberu Váš výrok podrobněji, pak ho falzifikovat umím:
"Je to (pojištění) jedna z mála věcí, kterou si nemůžete pořídit v okamžiku kdy ji potřebujete - musíte ji mít pořízenu předem"

IŽP bez rizikové složky s jednorázově placeným pojistným pokrývá jedinou potřebu klienta, a to jednorázového uložení finančních prostředků v naději na jejich zhodnocení. Pokud mi tato potřeba vznikne, tedy si potřebuji uložit finanční prostředky v naději na jejich zhodnocení, nic mi nebrání si sjednat IŽP bez rizikové složky s jednorázově placeným pojistným. Není tedy pravda, že bych ho musel mít pořízeno předem (dříve, než mi potřeba vznikne).

Samozřejmě, pokud se shodneme, že IŽP bez rizikové složky není pojištění, bude se mi další příklad hledat obtížněji, na což v tuto hodinu nemám energii.

Pepin
Pepin (neregistrovaný) 94.230.156.---
22. 6. 2011 8:09 Nový

Vše je o lidech

celé vlákno

Z mých vlastních zkušeností jsem pěvně přesvědčsný, že všechna práce je o lidech, ať už se jedná o fin. poradce, kuchaře nebo automechanika, tak každý může dělat svou práci dobře a špatně. Mám poradce od OVB a nemám k němu nejmenší výhradu.
Vše do detailu vysvětlil, dal několik návrhů řešení a já si vybral co se mi nejvíc líbilo. A navíc mohu se na něj kdykoliv obrátit s dotazem a vždycky ochotně pomůže.
Takže si myslím, že házet všechny do jednoho pytle dost dobře nejde.

Fany
Fany (neregistrovaný) ---.pel.cz
23. 6. 2011 22:04 Nový

Re: Vše je o lidech

celé vlákno

Messi je vynikající fotbalista z Argentiny a přesto tamní reprezentace stojí za houby.
Vše není stavěno jen na jednom jednotlivci, ale firmě jako takové. Vy máte možná štěstí, že Váš poradce má svědomí. Ale jen u Vás. On si potřebuje vydělat a ty životky musí naflákat někomu jinému .....

ReKlamáček
ReKlamáček (neregistrovaný) 85.162.20.---
22. 6. 2011 9:03 Nový

Rada zdarma

celé vlákno

Jen bych chtěl poznamenat, vyjdu-li z vašich tří kritérií (sledovaných oblastí): "dojem - sběr dat - předložené řešení", že tato kritéria jsou na sobě vzájemně závislá a musí být vzájemně v rovnováze.

Není možné vymyslet řešení bez sběru dat a předložit ho klientovi, když vám nedůvěřuje. Není ani možné získat od klienta hodnotná data, když vám nedůvěřuje.

Nejnižší skóre v jakékoli z těchto tří kategoríí musí být tedy celkovým skore.

P.S.
Pokud někdo s mým názorem nesouhlasí, a irituje ho, tak ať je v klidu. Já poradcům nevěřím a jejich služby (služby osobního poradce) nevyužívám, nemám s nimi tedy prakticky žádnou větší zkušenost. Můj názor lze tedy velmi snadno nebrat v potaz.

ReKlamáček
ReKlamáček (neregistrovaný) 85.162.20.---
22. 6. 2011 9:17 Nový

Brno - Banky

celé vlákno

Zajímalo by mne co se skrývá za označením "známka 0" pro brněnské banky. Brno znám a v některých bankách bych nehledal ani pomoc s převodem peněz z účtu na účet... Co to znamená u vás?

mes777 aura:34
22. 6. 2011 9:30 Nový

Re: Brno - Banky

celé vlákno

Já bych řekl že je to reklamní článek na broker consulting.

dalich . aura:93
23. 6. 2011 0:26 Nový

Re: Brno - Banky

celé vlákno

Já bych řekl, že se šeredně mýlíte a jen provokujete :-)

Proč je to takto?
Proč je to takto? (neregistrovaný) ---.tmcz.cz
24. 6. 2011 17:41 Nový

Re: Brno - Banky

celé vlákno

Dobrý den, proč jste to neudělali všechno najednou? Myslím, že je důležitější, jak bude vypadat řešení a ne subjektivní pocit z domlouvání schůzky a jiných nesmyslů....
Viděl jsem na ČT1 test, kde vyhrál poradce z BC a to změnil priority klienta tak, že na první místo dal auto, tedy spotřební věc a na bydlení že nemají....
Vždyť je to výsměch.

David Gargulák
David Gargulák (neregistrovaný) 109.80.42.---
25. 6. 2011 21:32 Nový

Re: Brno - Banky

celé vlákno

No ten pořad jsem viděl též, ale reportérka sama v komentáři říká že priority změnili oni, tedy klienti. Poradce z BC konstatoval že na požadované bydlení za 2,5 mio nedosáhnou, že maximum které je klientům dostupné je 1.8 mio.
Výsměchem je jak Vy ohýbáte fakta, nikoliv to že konzultant z BC reagoval na změnu v prioritách klientů.
Odkaz na pořad:
http://www.ceskatelevize.cz/porady/1097429889-cerne-ovce/210452801081220/3772-reportaze/?sekce=4&clanek=2099

A ano, to co Vás napadá je pravda, jsem z Broker Consulting.

neregistrovaný
neregistrovaný (neregistrovaný) ---.tmcz.cz
26. 6. 2011 11:18 Nový

Re: Brno - Banky

celé vlákno

Takže poradenství dle BC je takové, že když klient bude chtít prachy utratit za kraviny, tak mu je BC schválí? To jste úplně stejní jako ZFP.
Garguláku, Garguláku, vrať se zpátky do kuchyně.

David Gargulák
David Gargulák (neregistrovaný) ---.253.broadband10.iol.cz
26. 6. 2011 15:47 Nový

Re: Brno - Banky

celé vlákno

Pokud mělo auto pro mysteryshoperku prioritu jedna, tak to pravděpodobně mělo nějaký důvod, že?
Pro Vás "Neregistrovaný" možná kravina, pro toho klienta nezbytná potřeba s prioritou č.1 - takové bylo zadání.
Poznámce o kuchyni nerozumím, stejně jako tomu tykání, nepředpokládám že se známe - a pokud ano, tak proč Vám chybí odvaha se podepsat - jaký pak to má důvod?

neregistrovaný
neregistrovaný (neregistrovaný) ---.tmcz.cz
26. 6. 2011 18:41 Nový

Re: Brno - Banky

celé vlákno

Takže pokud je finanční poradenství v podání BC o tom, že když přijde klient a chce spotřebák na 300.000,- Kč, tak mu ho uděláte, tak to se omlouvám. Já jsem si myslel, že finanční poradenství a plánování je o něčem úplně jiném.....

DavidGargulak aura:18
26. 6. 2011 22:46 Nový

Re: Brno - Banky

celé vlákno

Mě už se fakt nechce reagovat na Vaše lži a hloupé předpoklady, proto je toto moje poslední reakce na Váš anonymní příspěvek (jménem a příjmením Vás rodiče nevybavili, nebo jim nechcete dělat ostudu? :-)).

Mimochodem, BC nemá žádné spotřebitelské úvěry v nabídce, takže ikdyby jste přede mnou klečel a škemral, tak Vám ten spotřebák fakt neudělám ;-)
HOWGH!

neregistrovaný
neregistrovaný (neregistrovaný) 217.11.241.---
27. 6. 2011 9:12 Nový

Re: Brno - Banky

celé vlákno

Lžete Vy, Gargameli. Ale jen si takhle pracujte dál, aspoň lidé uvidí obravský přínos v práci skutečného finančního poradce.

tom
tom (neregistrovaný) ---.191.broadband7.iol.cz
23. 6. 2011 12:31 Nový

Re: Brno - Banky

celé vlákno

Tak na tento názor jsem tady dlouho čekal a jsem rád, že ho pan nezapoměl....je to klasika, je se snaží být chytrý, ale sám zkušenost nemá a jen plive na ostatní aby byl zajímavý

Dovoluji si souhlasit s pánem v dřívějším článku, že je to pouze o lidech. Je to úplně to samé, když je to špatný instalatér, kuchař,manažer, prodavač, jen chce lidi obrat a podvést, hlavně aby vydělal.
Samozřejmě, když pracují pro společnosti, které nejsou dostatečně silné a jejich portfolio je slabé, je bohužel i jejich nabídka špatná, přestože to udělali s tím nejlepším svědomím.
A pokud je to dobrý člověk s čistým svědomím, který má za sebou silnou společnost, tak v tom případě může jít banka k čertu, protože ta Vám prodá pouze vlastní produkt a vůbec jí nezajímá, že tím člověku škodí..

Dovoluji si také upozornit, že jsem si zjištoval, čí je tento server, právě abych mohl napsat to samé, ale nepatří ani jedné ze zmiňovaných společností, takže věřím, že to bylo alespoň trochu nezávislé.

Jaromír Adámek aura:63
22. 6. 2011 9:51 Nový

Re: Brno - Banky

celé vlákno

Bych tipnul, že v Brně na to prostě hodili bobka a nevlezli do jediné banky :).

Martin Viktora
Martin Viktora (neregistrovaný) 81.30.236.---
23. 6. 2011 21:05 Nový

Re: Brno - Banky

celé vlákno

Známka "0" je opravdu trochu matoucí označení. Znamená to, že v Brně nebyla banka hodnocena. Průzkum je zaměřen na poradenské společnosti, nikoliv banky, takže snad čtenář tuto drobnou mušku promine. Nakonec, s bankami máme zkušenosti snad všichni, takže jsme v tomto případě snad o tolik nepřišli.:-)

Martin
Martin (neregistrovaný) ---.jaronet.cz
22. 6. 2011 9:43 Nový

dotaz

celé vlákno

zajímalo by mne, z kolika poradců na kraj byl tvořen reprezentativní vzorek pro tento test; ne vždy lze totiž tuto zkušenost promítnout na základě jedné žádosti. Děkuji za podrobnosti.

Martin Viktora
Martin Viktora (neregistrovaný) 81.30.236.---
23. 6. 2011 21:15 Nový

Re: dotaz

celé vlákno

Test proběhl ve čtyřech městech, v každém městě bylo otestováno stejným testerem šest poradců (AWD, Partners, Broker Consulting, OVB, SMS, Fincentrum + jedna banka (mimo Brno)). Každá poradenská firma byla tedy testována celkem 4x, pokaždé testerem s jiným finančním příběhem a v jiním městě. O statisticky reprezentativním vzorku se z přísně věděckého pohledu hovořit nedá, obrázek to však dává zajímavý a věřím, že také hodnotný.

Jarmila
Jarmila (neregistrovaný) ---.199.broadband14.iol.cz
22. 6. 2011 9:45 Nový

Tester

celé vlákno

Taky občas dělám testera, tedy jinak Mystery shoppera, česky řečeno fiktivního zákazníka. Testovala jsem jak služby bank, tak i finančních poradců. Je to vždycky o lidech. Někdo je dobrý a umí (stalo se mi v bance, že tam seděla čerstvá absolventka, ale její znalosti byly solidní a nejen vyčtené), jiný je bída a ubohost. U poradců to navíc záleží na tom, jak dlouho tu práci dělají, co všechno můžou (třeba ve smyslu: "na školení stavebního spoření se kvalifikuješ, až když přineseš podepsanou jednu životní pojistku" - tento začínající poradce s financemi asi moc neporadí, nerozumí tomu a moc toho nemůže) a na co všechno mají oprávnění prodeje. Problém je v tom, že pokud poradce zná třeba stavební spoření, musí mít speciální školení na každý jednotlivý produkt, to se to pak řádně prodlouží, než má solidní portfolio...
Kvalitu samotnou by ale měl řešit trh.
PS: nejlepším poradcem je vždycky samotný dobře informovaný občan.

Tomáš Smolík
23. 6. 2011 9:05 Nový

Pozor

celé vlákno

Hlavně pozor na Partners v Táboře ! Pan Budil ! Lituji že jsem ho poznal a nejsem sám !

Tomáš Nevěřící
Tomáš Nevěřící (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
23. 6. 2011 13:47 Nový

Re: Pozor

celé vlákno

co se stalo?

Hanka
Hanka (neregistrovaný) 85.13.106.---
23. 6. 2011 18:39 Nový

Re: Pozor

celé vlákno

Co se stalo? Máte super výhodné životní a úrazové pojištění, jinak nic?

Táborník
Táborník (neregistrovaný) 81.19.35.---
26. 6. 2011 7:52 Nový

Re: Pozor

celé vlákno

Jsem celkem rád, že jsem byl vstřícný ke všem poradcům, co u mě byli. Pan Budil se svým kolegou u mne též byli, kde u mne pan Budil provedl sběr dat a jeho kolega ( zřejmě nováček,který se měl zaškolit), tak se mnou pak dotahoval projekt. Odnesl jsem si zněj skvělé IŽP, za 3 tisíce... ještě, že ke mě pak přišel jeden pán z OVB(asi za 2 měsíce) a vše mi vysvětlil, proč IŽP za 3 tisíce ne a proč zvolit investování jiným způsobem. Celkem by mě zajímalo, jak to pana Budila s kolegou dostalo, když mi poté volali asi 5x denně. Kolik mohli ztratit na provizích?

David Gargulák
David Gargulák (neregistrovaný) ---.253.broadband10.iol.cz
26. 6. 2011 15:51 Nový

Re: Pozor

celé vlákno

skoro všechno :-)

Jaromír Adámek aura:63
26. 6. 2011 18:44 Nový

Re: Pozor

celé vlákno

Provize u IŽP jsou ve výši ročního pojištění. Takže ztratili kolem 36 000 Kč :)... Museli pěkně čubrnět.

benzin
benzin (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
27. 6. 2011 8:45 Nový

Re: Pozor

celé vlákno

Tohle byva dost rozdilne u rozdilnych typu produktu. Treba produkty site na miru ZFP, jako jejich zivotni pojistka u Aegonu ma provizi ma ve vizi trech let. Ono se to postupne rozpusti v celem MLM, takze pak na samotneho vstoupivsiho hejla vybude ten cca. 1 rok provizi jako "bonus" pro neho jako prodejce.

To se totiz skryva za onim: "Specialni produkt vyvynuty specialne pro nasi spolecnost a nase klienty." Samozrejme ze "nespecialni" produkt, ktery by banka nabizela na pobockach si pres tyto "poradenske" firmy nezridite. A z husta maji tyto "specialni" produkty sice mensi poplatky (to je to co vam razi do oci v ceniku), ale zpusob vytvareni pocatecnich jednotek (ktery je popsany v textu a spatne se srovnava) jim to vynahradi, protoze ty se tvori dva i tri roky.

hank34
hank34 (neregistrovaný) ---.ejot.cz
27. 6. 2011 9:19 Nový

Re: Pozor

celé vlákno

36 000 ? To zijete trosku v pohadce ne? :))

nikous
nikous (neregistrovaný) 89.31.40.---
27. 6. 2011 22:35 Nový

Re: Pozor

celé vlákno

no tak to nevím, kde ste na to přišel, já teda rozhodně nedostávám provizi ve výši ročního příspěvku klienta.. to zase sestupte nohama zpátky na zem a když vypuštíte něco takového, tak si to ověřte.. může se to lišit poradenská firma od poradenský firmy, ale takovejhle vývar za to fakt není..

Petko Kotov
Petko Kotov (neregistrovaný) ---.220.broadband15.iol.cz
14. 9. 2011 11:36 Nový

Re: Pozor

celé vlákno

Je to tak, IŽP je provize ve výši měsíční platba x 12, tj např. IŽP k hypotéce za 12.000 měsíčne bylo pro mě 144.000,-Kč + 25.000,-Kč za hypotéku. Jeden klient 169.000,- Kč. To byli časy, ale jsem rád, že už to nedělám osobně, ale jiní za mě

nikous
nikous (neregistrovaný) 89.31.40.---
27. 6. 2011 22:32 Nový

Re: Pozor

celé vlákno

ztratili všecko.. děkuji za chválu OVB.. ano, pracuji pro tuto společnost, a nikdy sem neudělala nic, za co bych se musela stydět. každá moje poradenská schůzka je vedena jak nejlépe umím a když neumím, neváhám přijít za klientem znovu se svým nadřízeným /(nechci tim říct, že nevím nic, ale pokud se jedná o složitější případ, tak prostě rada se občas šikne, že).. mrzí mě, že naše práce se stala zdrojem prachů pro prasata, který napálej klientovi, stejně jako Vám, investičko za 3litry a kliente potenti se.. druhá věc je to, že když si tady tak lidi svorně stěžujete, tak proč ste to teda podepsali? na diskuzi je každej hrdina, ale říct hele sorry, já to nechci, to je asi problém.. nejvíc tomu nerozumím, pokud poradce poradí IŽP za XXXtisíc a klient nemá co jíst (počítat snad kolik mu zbyde z výplaty, to snad jako každej zvládne, ne), ale podepíše.. to pak není jen o poradci, ale i o klientovi..

Tomáš Nevěřící
Tomáš Nevěřící (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
23. 6. 2011 13:35 Nový

dotaz

celé vlákno

Můžete mi někdo potvrdit, že za serverem mesec.cz nestojí ani jedna z firem zmiňovaných ve článku?

jakub
jakub (neregistrovaný) ---.9.broadband6.iol.cz
25. 6. 2011 11:01 Nový

Redakčně smazáno

celé vlákno
26. 6. 2011 19:51 smazal dalich ., důvod: ***SPAM***
Kamil
Kamil (neregistrovaný) 81.19.35.---
26. 6. 2011 7:48 Nový

Objektivita???

celé vlákno

Nevím, jestli je to jen můj dojem, ale 4 poradci z každé společnosti? Osobně mi to na objektivní test přijde dost málo. To je, jako soudit dejme tomu Gymnázia podle toho, že náhodně vybereme 4 studenty a podle toho určíme, jak kvalitní Gymnázium je. Osobně si pod objektivním testem představuji něco jiného, jaký na to máte názor vy?

Vašek
Vašek (neregistrovaný) ---.static.grapesc.cz
26. 6. 2011 16:26 Nový

Re: Objektivita???

celé vlákno

Myslím si to samé. To jako hodnotit nemocnice, v té nejlepší narazím na Cvacha a rázem bude nejhorší... prostě v každém oboru jsou dobří a špatní... kdyby vzorek byl 100 oradců z každé společnosti, tka už to může trošku o něčem vypovídat...

Jaromír Adámek aura:63
26. 6. 2011 18:51 Nový

Re: Objektivita???

celé vlákno

I jeden jediný špatně vyškolený, či naopak svéhlavý bouchač, co to dělá úmyslně, dokáže nenapravitelně poškodit celý život. Pokud takový člověk je v nějaké společnosti, je to vina dané společnosti, má si lidi kontrolovat. Společnosti jsou tu od toho aby si drželi spodek a ne jen inkasovali svou část provize.

Podle mě pokud se zde objeví 4 poradci, kteří nestojí za nic, tak je to už hotový skandál!

Michaela
Michaela (neregistrovaný) ---.226.broadband15.iol.cz
17. 4. 2012 11:00 Nový

Re: Objektivita???

celé vlákno

Souhlasím....na větším počtu poradců se to projeví...dnes probíhají všechny takové testy jen na pár objektech a výsledky jsou potom zkreslené. Nikdy jsem nebyla účastí nějaké ankety a přesto se všude zjevují mínění společnosti, názory atd.....nemyslím, že jezdí po celé ČR, ale neznám nikoho, a to znám dost lidí, kteří se nějaké ankety či průzkumu zúčastnili....z čeho jsou tedy výsledky? Z dotázaných 50 lidí? Není to trochu málo? (myšleno všeobecně)

hank34
hank34 (neregistrovaný) ---.ejot.cz
27. 6. 2011 9:26 Nový

Tak jsem si to tady precetl..

celé vlákno

Nebudu zastirat, jsem zaujaty. Delam v jedne z vyse uvedenych spolecnosti na castecny uvazek - mam i normalni praci v kanecelari.
Musim rict, ze je to o lidech. Pokud nekdo uzavre IZP s minimalni rizikovou casti za 3k nejedna se o poradce, nybrz o prase... Kazdopadne bych take rad vyvratil, ze je provize z takove smlouvy 36 tisic. To opravdu neni.
Pokud clovek ma na zivotni pojisteni, vrele ho v nejake unosne mire doporucuji. Mne osobne je 25 let a IZP mam (platim cca 700 mesicne). Malokdo si uvedomuje, jak je tezke ziskat zivotko v pokrocilejsim veku, kdy ma clovek urcite zdravotni komplikace. Neni legrace zivit treba 2 deti, splacet dluh, zit cca z mesice na mesic a nemit moznost se pojistit treba na trvale nasledky. V pripade nejake nestatne udalosti, Vam dneska jen tak nekdo zadarmo nepomuze...
Kazdopadne jako ve vsem chapu, ze i mezi FP se najdou pekna prasata a asi ne v malem mnozstvi.

Tomino
Tomino (neregistrovaný) ---.89.broadband4.iol.cz
9. 7. 2011 23:23 Nový

hnus

celé vlákno

vsechny financni spolecnosti jsou o nicem nemate z toho zadnou provizi jen proadci se laduji prachama tak to byt nema a brzy tady vsechny tyhle spolecnosti do jedny skonci!

Taťka Šmoula
Taťka Šmoula (neregistrovaný) 109.80.232.---
8. 9. 2011 8:35 Nový

Redakčně smazáno

celé vlákno
8. 9. 2011 13:37 smazal dalich ., důvod: ***SPAM***
David Toman
David Toman (neregistrovaný) 193.165.113.---
9. 12. 2011 18:21 Nový

Reklama, reklama a reklama. Nejlepší lék pro firmu.

celé vlákno

Hrozně mě zaujal test, který je zde k přečtení. Následně bych rád řekl svůj názor. Kdo nepracuje nejí. Tady tento měšec je o reklamě a další portály stejně tak. Rozdávejte si známky, ale známku rozdávají stálí a normální klienti. Ti určují kdo zaco stojí. Když řeknu A, řeknou jiní B tak to prostě chodí. Je zajímavé že chudí nejsou vidět, ale slyšet. Přestaňte kecat a pohodlně si stěžovat a raději pracujte.

thyme
thyme (neregistrovaný) ---.135.broadband15.iol.cz
23. 1. 2012 14:54 Nový

Finanční poradci, kteří mě zklamali

celé vlákno

Kamarádka, se kterou jsme se přátelily přes 40 let,
pracovala u OVB. Byla spolehlivá kamarádka, tak jsem jí věřila, ale jak se říká - tak dlouho se chodí se džbánem pro vodu ... zapomněla jsem začít platit stavební spoření a pak si to vzhledem ke své finanční situaci rozmyslela a odmítla platit. Neunesla to a ukončila naše přátelství. Pak se nám vnutil nějaký pan Trojan, někdo z jeho organizace ( www.sms-as.eu)mému muži nabulíkoval, že jsou pod záštitou ČNB a že poskytují bezplatně poradenství. Pan Trojan vypadal a choval se důvěryhodně, takže jsme mu odsouhlasili, že nám může zrušit některé staré pojistky, jenže tvrdil, že když změním investiční životní pojištění, je vše ok. Ale nebylo - při ročním vyúčtování jsme se dozvěděla, že musím vrátit všechny daňové úlevy spojené s předchozím pojištěním. Další lež byla, že jsem chtěla čistě úrazové pojištění pro syna a ono se pak z toho vyklubalo investiční životní pojištění. Usvědčila jsem ho ze lži a do té doby se u nás neukázal, ačkoliv nám opět někdo volal a domluvil, že k nám pan Trojan opět dorazí. Tentokrát jsme čekali marně :-)

Zasílat nově přidané příspěvky e-mailem