Internet Info, s.r.o. Lupa Měšec Podnikatel Root Zdroják DigiZone Slunečnice Vitalia TopDrive KupDnes Navrcholu NovýTarif Dobrý web Weblogy Woko Jagg Computer.cz SK: MojeLinky

Názory k článku
Náhubkový zákon podle bank: Nebudeš žalovat na banku svoji

Pavel-original aura:10
29. 3. 2010 0:26 Nový

A co na to říkají zákony?

celé vlákno

Není takové jednání protizákonné?

Dalibor Z. Chvátal aura:95
29. 3. 2010 1:24 Nový

Re: A co na to říkají zákony?

celé vlákno

A ono je v pořádku vyzrazovat obchodní tajemství? :) Určitě je potřeba definovat vzájemný vztah banky a klienta, ale zrovna zmiňovaná forma je podle mě nešťastná.

Dokážu si představit situaci, kdy budu Citi dlužit, přistoupím na mimosoudní dohodu, a pak to dám do médií včetně podrobností. Získal jsem výhodu, ale banku jsem znevýhodnil z pozice věřitele, dlužníci na ni budou vyvíjet tlak, „protože to bylo v televizi“.

A opačně. S bankou povedu neúspěšný spor a nehne s ní ani finanční arbitr (nebo to nebude v jeho kompetenci), banka bude mít „jiný právní názor“ anebo nebude respektovat legislativní ozhodnutí. Medializace může pomoci varovat ostatní (OK, není to až tak problém Citi, ale některé banky se tak chovají).

Jan Slanina
29. 3. 2010 9:34 Nový

Re: A co na to říkají zákony?

celé vlákno

Myslím si, že prakticky celé ty obchodní podmínky jsou vůči spotřebiteli neplatné:

§ 55 Občanského zákoníku
(1) Smluvní ujednání spotřebitelských smluv se nemohou odchýlit od zákona v neprospěch spotřebitele. Spotřebitel se zejména nemůže vzdát práv, které mu zákon poskytuje, nebo jinak zhoršit své smluvní postavení.

A právo na svobodu slova je zaručeno dokonce ústavou.
Takže si myslím, že je to od Citibank
a) takové „bu-bu-bu“, nebo
b) bezmyšlenkovitá transpozice amerických obchodních podmínek.

Obchodní tajemství podle mne nemá ve vztahu spotřebitel – banka co dělat.

xls
xls (neregistrovaný) ---.par.adsl.static.bluetone.cz
29. 3. 2010 10:04 Nový

Re: A co na to říkají zákony?

celé vlákno

Mohli by ty podmínky aspoň zkrátit. Stačily by následující 2 body:
1) Citibank má vždycky pravdu.
2) Pokud ji nemá, tak platí bod 1).

Oni i v praxi podle tohoto pravidla jednají: na 2 konkrétní reklamace ohledně naprosto odlišných věcí jsem dostal naprosto stejnou nicneříkající odpověď s naprosto identickým textem typu: Vaši stížnost jsme prošetřili, pochybení z naší strany jsme nezjistili. – O předmětu reklamace ani „ň“, asi to tam vyřizuje automat.

dekuji
dekuji (neregistrovaný) ---.net.upc.cz
29. 3. 2010 20:26 Nový

Re: A co na to říkají zákony?

celé vlákno

dekuji za tento komentar!

Miloslav Trmač
29. 3. 2010 0:32 Nový

Nemohl článek pár dní počkat?

celé vlákno

Především je třeba přiznat, že obchodní podmínky Citibank rozhodně nejsou pro klienta žádný zázrak.

Na druhé straně, pokud vím, klienti dostali jiné upozornění na změnu podmínek, než které má banka na stránkách. Toto upozornění neobsahuje onu „náhubkovou“ klauzuli. Do týdne by měla banka zveřejnit kompletní znění nových podmínek, a měli bychom jasno; nyní je situace nejasná. Citibank by asi nebyla vůbec nadšená, kdyby klauzuli zvažovala, rozhodla se ji neuplatnit, a přesto za to byla „odměněna“ negativní publicitou – logická reakce by byla „náhubkovou“ klauzuli zavést příště, když už k negativní publicitě došlo.

Není mimochodem ona „náhubková“ klauzule něco, co postavení banky a klienta vyrovnává, místo aby to klienta znevýhodňovalo? Když se člověk, který se k bance nechoval férově, obrátí na televizi s částečně nebo úplně smyšleným příběhem, banka kvůli bankovnímu tajemství nemá žádnou možnost své jméno bránit. „Náhubková“ klauzule je, myslím, v principu férový způsob, jak se tomu bránit; klient se může stále na média obrátit s upozorněním na nevyrovnané obchodní podmínky (třeba jako tento článek), a individuální případy holt bude muset řešit k tomu určenými kanály (finanční arbitr, bankovní dohled, soud) místo stěžování si na kameru.

A konečně… formulace nápadně často používá výraz „dohoda se Citibank“. Nejde primárně o to, aby klienti, kterým je odpuštěna část dluhu takové věci nezveřejňovali, a nezhoršovali tím bance postavení při jednání s jinými dlužníky?

Ptal jsem se u dřívějšího článku o Citibank, zeptám se i tady: Nemá autor k dispozici vyjádření banky?

Dalibor Z. Chvátal aura:95
29. 3. 2010 0:59 Nový

Re: Nemohl článek pár dní počkat?

celé vlákno

– Náhubková klauzule je hodně nešťastná. Vždyť banka má přece právo komukoli a kdykoli dát výpověď smlouvy a nemusí se ohánět mlčením před třetí osobou. Mají to všechny ostatní banky a některé se na to hodně rády odvolávají.

– Z návrhu podmínek hlavně není zcela jasné, zda se tím myslí třeba mimosoudní dohoda nebo jakýkoli smluvní vztah s bankou. Tj. chybí definice slova „dohoda“. A priori je zcela v pořádku neroztrubovat detaily obchodního vztahu (který podléhá obchodnímu tajemství) do médií, v tom Citi plně podporuji. Ale neměla by tím být znemožněna šance prezentovat svůj problém, pokud selže jednání s bankou.

– Klienti (minimálně někteří) dostali písemnou či elektronickou verzi, kde se o popisovaném bodě mlčí. To je chyba.

– Vyjádření bude (mea culpa), původně článek měl vyjít až koncem týdne, ale na diskusním fóru se začal stupňovat tlak, takže zde bylo nebezpečí z prodlení vůči konkurenci :) Neoficiální (neautorizované) vyjádření je v tom smyslu, že jde o zcela standardní podmínky.

xls
xls (neregistrovaný) ---.par.adsl.static.bluetone.cz
29. 3. 2010 1:31 Nový

Re: Nemohl článek pár dní počkat?

celé vlákno

To mně přišel dopis i s těmi náhubkovými podmínkami. V podstatě jsou ty podmínky pro mě nepřijatelné (stejně jako to, jak se mě pokusily v uplynulých měsících okrást). Teď čekám na jinou kartu a radši budu pracovat s někým solidnějším.

Méďa Béďa aura:60
29. 3. 2010 0:36 Nový

Citibank...

celé vlákno

Před pár týdny jsem si pořídil kreditku od Citibank. Bez problémů, na rozdíl od -cenzored- GE Money. Dostal jsem i kalkulátor pro přístup do on-line bankovnictví… Ale pozor, po týdnu mně přišel kalkulátor další… Někde bude asi chyba… V Citi mají asi bordel…

Dalibor Z. Chvátal aura:95
29. 3. 2010 1:30 Nový

Re: Citibank...

celé vlákno

Mírný chaos v Citi je zcela přirozený :) Ale kreditky má dobré, vážně moc dobré.

xls
xls (neregistrovaný) ---.par.adsl.static.bluetone.cz
29. 3. 2010 1:34 Nový

Re: Citibank...

celé vlákno

Tu kalkulačku za 550,–, u který se nedají ani vyměnit baterky, takže je jednorázová? Taky jsem si ji pořídil, ale ukázalo se to jako omyl. Problém je v tom, že i on-line trasakce se na internetu ukážou po 2–5 dnech, takže je to silně off-line, pro ochranu nebo kontrolu transakcí nepoužitelné.

Dalibor Z. Chvátal aura:95
29. 3. 2010 2:07 Nový

Re: Citibank...

celé vlákno

– Kalkulačku používám denně už cca 3 roky a stále bez problémů.
- Citina opravdu neumí ukázat blokaci (autorizaci) trasakce a čeká se…
- A hlavně Citi neumí blokovat karty proti použití na internetu nebo MO/TO, takže najít nezablokovanou kreditku Citi je ráj pro pachatele… (neumí to ani RB a ČSOB)

xls
xls (neregistrovaný) ---.par.adsl.static.bluetone.cz
29. 3. 2010 10:06 Nový

Re: Citibank...

celé vlákno

To v lepším případě odpovídá tý životnosti, tak si těch 550,– připrav ještě jednou. Jinak jsou i banky, kde dostaneš podobný zabezpečení zdarma a např. při ztrátě tě to vyjde na 2 stovky a ne na 5,5.

Méďa Béďa aura:60
29. 3. 2010 10:33 Nový

Re: Citibank...

celé vlákno

Pokud vím, tak už pár měsíců mají akci, že je tento bazmek rovněž zadarmo.

remet
remet (neregistrovaný) 81.90.251.---
29. 3. 2010 22:42 Nový

Re: Citibank...

celé vlákno

Stale je lepsi 2–5 dnu (ikdyz uz jsem videl spozdeni i pres 30 dnu) nez cekat na papirovy vypis mesic.

Jaroslav Novák aura:65
29. 3. 2010 5:20 Nový

Rád čtu takové články,

celé vlákno

i když zrovna s Citibank jsem nikdy neměl nic společného. Stále a stále se přesvědčuji o tom, že klient musí být jako ostříž: Než uzavřu smlouvu s nějakou bankou, musím si řádně prostudovat obchodní podmínky a veškeré dostupné dokumenty takové banky. Dále musím stále sledovat to, co banka ve svých podmínkách průběžně mění, neboť pokud bych si chtěl stěžovat, tak mi nezbývá, než v době stížnosti už mít podanou výpověď ze smlouvního vztahu. Ona pak asi ani Citibank, byť emerická, by si nedovolila moc vyskakovat, pokud by stěžovatel už výpověď podal. No jo, ale když jsou lidé zadlužení, tak nač si chtějí stěžovat? Je to jako když půjdu za nějakou firmou, která mi půjčí peníze, já předem vím, že RPSN činí 199,7 % (to není výmysl, to taková skutečně je a funguje na našem trhu) a po zinkasování peněz podám trestní oznámení na onu společnost, že jsou lichváři. Ano, lichváři jsou, nikoliv však z hlediska tr. zákona, neboť já jsem předem věděl, do čeho jdu a nikdo mě nenutil smlouvu podepsat. Takže, lidi, nebuďte trubci, smlouvy čtěte a průběžně měňte banky! Ono stěžovat si na banku, když nejsem schopen ji změnit, je trapné a ubohé. Pokud by každý klient změnil banku v okamžiku, když se k němu tato špatně zachová,event. tehdy, když jiná banka nabízí lepší podmínky, začal by konečně bankovní trh fungovat tak, jak má. Ale mi čecháčkové holt už jsme takoví – nadáváme u piva a nic s tím neděláme.

franta
franta (neregistrovaný) ---.net.upc.cz
29. 3. 2010 20:33 Nový

Re: Rád čtu takové články,

celé vlákno

Souhlasim s tim, ze si clovek musi kazdou smlouvu precist, ale jak to prosimte mam precist vsechno?

Zaridit si ucet u banky, to bych tam sedel do druheho dne a ani rano bych to poradne nechapal. 5 ruznych lejster mini pismem, kdo se v tom ma vyznat? Ja jsem jenom clovek, nemam financni ani pravnicke vzdelani, abych to pochapal za 10 minut.

Musim pracovat, nemam cas resit tyhle (z meho pohledu) zbytecne veci :-(

Starej vožrala
Starej vožrala (neregistrovaný) ---.static.adsl.vol.cz
29. 3. 2010 9:26 Nový

Citi

celé vlákno

Citi je jen pro venkovské zoufalce co machrují v hospodě na návsi, že mají prachy v americké bance.
Jinak bankéři CitiGold pracují na IČO. Neskutečné.

avathar202202
avathar202202 (neregistrovaný) 195.113.197.---
29. 3. 2010 9:47 Nový

Re: Citi

celé vlákno

Firma „vyběhla“ s českým sociálním státem – ušetřej zhruba 1/3 odvodů.

Dalibor Z. Chvátal aura:95
29. 3. 2010 10:09 Nový

Re: Citi

celé vlákno

Jak se to vezme. Švarcystém je běžný a když je dobře nastavený, je oboustranně výhodný. A stát také neprodělá, OSVČ má prokazatelně nižší nemocnost, skoro žádné nároky na sociální systém apod. A třeba taková mBank má v mKioscích také IČaře.

Starej vožrala
Starej vožrala (neregistrovaný) ---.static.adsl.vol.cz
29. 3. 2010 10:15 Nový

Re: Citi

celé vlákno

Z mé zkušenosti: Ičaři jsou největší sebranka. Normální bankéř má alespoň plat, ale ičař se musí snažit z tebe vytáhnout co nejvíc peněz nebo ti nacpat co nejvíc produktů.

Kocour6 aura:28
29. 3. 2010 10:43 Nový

Re: Citi

celé vlákno

Ve spořce prej všem cpou produkty a to maj zaměstnance. Asi maj provizi.

Starej vožrala
Starej vožrala (neregistrovaný) ---.static.adsl.vol.cz
29. 3. 2010 11:06 Nový

Re: Citi

celé vlákno

Jasně. Ale nejsou tak agresivní, protože maj alespoň svých 18 litrů čistého v ČS jasný. To ičař v Citi nemá jistého nic.

Zaměstnanec
Zaměstnanec (neregistrovaný) 199.67.203.---
1. 4. 2010 16:17 Nový

Re: Citi

celé vlákno

Hi all, hele nevím, kde jsi na to vožralo přišel, ale Citigold bankéři rozhodně nepracují na IČ… A v ČS rozhodně 18 litrů čistého neberou… Trošku se informuj u zdroje než něco plácneš…

To mám nejradši… Kafrat umí každý

Pavel-original aura:10
1. 4. 2010 21:04 Nový

Re: Citi

celé vlákno

Proč sem nechávají psát mentálně zaostalé?

REG
REG (neregistrovaný) ---.acvyskov.cz
29. 3. 2010 11:29 Nový

Re: Citi

celé vlákno

Ono je jedno jestli je bankéř zaměstnancem nebo Íčkařem. Ve většině bank mají zaměstnanci nařízeno „udat“ určitý počet produktů a pokud nesplní, šup z hrušky (platu) dolů.
Takové „výhodné nabídky“ jsem už několikrát nevyužil. Byl jsem v ČSpo, než jsem změnil banku, a poslední tři nabídky jsem úředníkům dokonce propočítal. Na nabídce „perfekt služeb“ jsem tratil od 20 do 120 korun měsíčně. Ta poslední úřednice mi dokonce trvdila jak je to výhodné i po tom, co jsem porovnání napsal na papír.
No a pak to bylo rychlé žádal jsem o úvěr. Klientovi s dvacetiletou historií, kdy nebyl ani jednou v kontokorentu, dali horší podmínky než novému klientovi. Za týden reklamace, kterou neuznali a to týdne jsem změnil banku.

Starej vožrala
Starej vožrala (neregistrovaný) ---.static.adsl.vol.cz
29. 3. 2010 11:34 Nový

Re: Citi

celé vlákno

V tom, že se vyhnout ČS širokým obloukem se shodneme. Já dodávám, že ještě větším obloukem se vyhnout Citi.

franta
franta (neregistrovaný) ---.net.upc.cz
29. 3. 2010 20:40 Nový

Re: Citi

celé vlákno

S tou dvacetiletou historii si podle me asi mysleli, ze z tebe nevyrazi zadne penize. Z cloveka, kdo mesicne (!) plati 100 kc na urocich za kontokorent, urcite vytahnou vic penez, a proto si ho vice ceni nez tebe (slusneho a financne svedomiteho cloveka).
Tot muj nazor

Klient Citi z Brna
Klient Citi z Brna (neregistrovaný) ---.net.upc.cz
29. 3. 2010 10:04 Nový

Re: Citi

celé vlákno

Myslíte? Já se Citi bankuji a podnikám přes 10 let. Ta anketa ve článku je přesná, Citi „má svoje mouchy“ a naprosto se ztotožňuji s panem Chvátalem, že Citibank se musí nejprve pochopit a pak je člověk spokojený. Já mám svoji osobní bankéřku, na pobočce jsem nebyl snad přes 5 let, Citibank mě bez problémů úvěrovala, při oprávněné reklamaci mi nabídli zároveň i kompenzaci (nejen vrácení poplatku), nemohu si stěžovat. První dva roky to sice skřípalo (asi než jsem ji „pochopil“), poté bez zásadních problémů. Ne, vážně nejsem ze Citibank.

Starej vožrala
Starej vožrala (neregistrovaný) ---.static.adsl.vol.cz
29. 3. 2010 10:19 Nový

Re: Citi

celé vlákno

Jo, beru to. Já bych si „zvykat“ dva roky nevydržel a nakopal bych je.
Když mě nějakej 20ti letej fracek v přešitym obleku začne na ulici, obchodě nebo po telefonu otravovat jestli půl roku makám a mám minimálně 12 litrů tak bych vraždil.

Alan Delon
Alan Delon (neregistrovaný) ---.net.upc.cz
29. 3. 2010 10:38 Nový

Re: Citi

celé vlákno

Jojo, ti kravaťáci s kreditkami Cit jsou hustí :) Nedávno jsme šli s přítelkyní na nákup do hypermarketu a postupně jsme potkali tyto agenty se stánky i bez stánků:

– Kreditky Citi (ale tak holčina byla fakt kus, typuji tak těžce 19 let a to ještě možná…)
- Smlouvy s T-Mobile (nové mobily měli v krabičce na zemi, jen tak :)
- IZIP (internetová zdravotní knížka a k tomu šikovně schovaný přechod k VZP :)
- parfémy (akce jen dnes a mimořádná 70% sleva z předem nestanovené částky. Parfémy nic moc, ale ty holky byly k sežrání :)

Kocour6 aura:28
29. 3. 2010 10:46 Nový

Re: Citi

celé vlákno

Kdybys byl to co máš v nicku, tak bys je cestou všechny sbalil :)

pes Jonatán
pes Jonatán (neregistrovaný) ---.112.broadband7.iol.cz
29. 3. 2010 21:00 Nový

Re: Citi

celé vlákno

to by ale musel být Alain Delon :-) jinak k věci: z vlastní zkušenosti vím, že když dodržuju lhůty, nemám s bankou žádný problém – a to jsem vystřídal 3 banky

-
- (neregistrovaný) ---.i4g.tmcz.cz
29. 3. 2010 21:24 Nový

Re: Citi

celé vlákno

Na to bych si nevsadil. On je to dneska už dóst vypelichanej kocour, tenhle pán.
U maminky těhle kočiček by možná vyvolal nostalgii, ale u těhle slečen už jen úšklebek.

Kocour6 aura:28
30. 3. 2010 10:17 Nový

Re: Citi

celé vlákno

Šarm má určitě pořád a ty 18ky by mu lezly do postele stejně jako jejich matky.

Pan Offtopic
Pan Offtopic (neregistrovaný) ---.hq.iol.cz
30. 3. 2010 11:11 Nový

Re: Citi

celé vlákno

Ale notak. Kolik znáte dnešních 18tek? :-) Ty holky v drtivé většině případů Delona sotva znají. Občas nějaká s ním viděla pár filmů, ale že by mu (v jiné než zanedbatelné míře) lezly do postele je stejné sci-fi, jako že by 18tky před 30 lety lezly do postele 70letému Oldřichu Novému, protože ho viděly v pár filmech pro pamětníky :-)
Prosím neřešte přesná čísla, nevím kolik (by) bylo před 30 lety O. Novému.

-
- (neregistrovaný) ---.central-group.cz
30. 3. 2010 18:09 Nový

Re: Citi

celé vlákno

Ale no tak. Alespoň trošku soudnosti, pane kolego!

Obávám se, že zde už končí optimismus a začíná směšnost.
Možná by se nějaká gerontofilka našla. Ale gerontofílie je sexuální úchylka. My hovoříme o zdravé mladé slečně. Znal jsem jednu, co byla zaměřena na pány o 1,5 generace starší… ale jak říkám, to je úchylka. (Prý jí ten pán o 15 let starší , nežli její otec, nedávno zemřel.)

Starej vožrala
Starej vožrala (neregistrovaný) ---.static.adsl.vol.cz
29. 3. 2010 11:08 Nový

Re: Citi

celé vlákno

To bys netušil kolik tady těch mladejch holek si za dvě tři hodinky rádo diskrétně přivydělá pět litříků.

Kocour6 aura:28
29. 3. 2010 11:38 Nový

Re: Citi

celé vlákno

To je nějak moc. No možná za 3 hodiny, ale co bys s ní tak dlouho dělal ? Za hodinu je tak max 1500, spíš 700 – 1000. To víš, je krize a holkám se makat nechce, radši se s někým vyspěj.

Starej vožrala
Starej vožrala (neregistrovaný) ---.static.adsl.vol.cz
29. 3. 2010 11:55 Nový

Re: Citi

celé vlákno

No jo. Ale tyhle ceny máš u profesionálky.
Já chci „normální“ holku. :-)

Kocour6 aura:28
29. 3. 2010 13:06 Nový

Re: Citi

celé vlákno

Normální holka nepůjde s někým kdo se jí nelíbí ani za prachy, takže musíš vypadat aspoň trochu k světu. Nejspíš by ti dala i zadarmo, ale musel bys jí někam pozvat, oblbovat, bavit a nesměla by bejt zadaná. Takhle to jako nevěru nebere :)

jezevec
jezevec (neregistrovaný) ---.dobnet.cz
1. 4. 2010 2:24 Nový

Re: Citi

celé vlákno

synku, netahej se už s týma kurvama, píšou rodiče svému následníkovi na koleji – připlať si pár stokorun, a najdi si nějaké slušné děvče

Jarmila
Jarmila (neregistrovaný) ---.199.broadband14.iol.cz
30. 3. 2010 8:10 Nový

Re: Citi

celé vlákno

A „normální“ holka je jaká? Ta, co ti dá zadara?
Až dá pátému zadara, změní se na profesionálku :-))
Protože zadara ani kur nehrabe, natožpak holky.

Pavel-original aura:10
30. 3. 2010 12:56 Nový

Re: Citi

celé vlákno

Asi myslel nějakou, která to nedělá jako nutnou službu, ale který se to líbí.

-
- (neregistrovaný) ---.central-group.cz
30. 3. 2010 18:02 Nový

Re: Citi

celé vlákno

Profesionálka se zásadně nelíbá. Nikdy!

Pan Offtopic
Pan Offtopic (neregistrovaný) ---.hq.iol.cz
31. 3. 2010 9:22 Nový

Re: Citi

celé vlákno

To jste někde četl, nebo to říkali v nějakém filmu?
Realita je poněkud květnatější :-D

guest
guest (neregistrovaný) 193.179.131.---
29. 3. 2010 12:43 Nový

Jak zrušit kreditku Shell Master Card od CITI ?

celé vlákno

Mám tuto kreditní kartu, letos jí bude končit platnost. Jakým způsobem ji nechat jenom doběhnout do konce s tím, aby mi banka novou nevydala? Stačí i takový postup, že banka pošle novou kartu, já si ji neaktivuju a dokud ji neaktivuju tak za ni nebudu platit?

Dalibor Z. Chvátal aura:95
29. 3. 2010 13:16 Nový

Re: Jak zrušit kreditku Shell Master Card od CITI ?

celé vlákno

To nestačí, musíte písemně vypovědět smlouvu a samozřejmě zcela zaplatit kreditku. Ale proč vypovídat? Dá se zadarmo převést na jakoukoli jinou kreditku Citi. Ta základní je úplně zadarmo při využití bezúročého období a nevybírání hotovosti.
http://www.mesec.cz/produkty/kreditni-karty-pro-obcany/42/

občan
občan (neregistrovaný) ---.engine.cz
29. 3. 2010 17:43 Nový

ono je to jednodušší

celé vlákno

Mě jako občana bankovní výmysly nezajímají, od ochrany práv jsou tu základní normy jako občanský zákoník a vymahatelnost práva. Pokud budu mít problém s bankou a obrátím se jako první na TV, tak jsem idiot a zasloužím si trest. Pokud ale jednání nikam nevedou, jsem oprávněn se hájit u patřičných státních orgánů i za použití důvěrných údajů.
Nenechte si diktovat snůšky „ty ty ty, uvidíš, jak nebudeš hodný“ od soukromých subjektů, pravda je malinko jinde.

Patrik Chrz aura:93
29. 3. 2010 18:56 Nový

Re: ono je to jednodušší

celé vlákno

Bohužel se ukazuje, že dožadování se práva standardní cestou je výrazně obtížnější než tou nestandardní. Navíc, medializace ochrání před tímto jednáním i ostatní klienty.

franta
franta (neregistrovaný) ---.net.upc.cz
29. 3. 2010 20:47 Nový

Re: ono je to jednodušší

celé vlákno

Souhlasim s tebou, hezky jsi to rekl.

martin
martin (neregistrovaný) ---.i4g.tmcz.cz
29. 3. 2010 21:25 Nový

CITI

celé vlákno

Také jsem obdržel uvedený dodatek od CitiBank. Píší tam, že je to návrh. Pokud s tím souhlasím, tak nemusím nic dělat. Pokud s tím náhodou nebudu souhlasit, tak jim to mám napsat, a tím okamžikem se ukončí náš obchodní vztah. A také tam píšou, že spory se řeší podle i…kého práva v I.....u .
Myslím, že ten dodatek se ani nesmí dostat na veřejnost. Zná ho pouze banka a klient. Banka to asi nikomu říkat nabude. Pokud to někomu řekne klient, je to hrubé porušení obchodního vztahu, s důsledky.

franta
franta (neregistrovaný) ---.net.upc.cz
29. 3. 2010 21:32 Nový

Re: CITI

celé vlákno

hmm, to je teda husty… Zasrany korporace.

Jesteze nejsem u CitiBank a nemusim si vyrizovat zmenu banky, protoze to bych udelal jako prvni vec, hned po precteni toho dodatku.

anonym
anonym (neregistrovaný) ---.net.upc.cz
29. 3. 2010 21:34 Nový

šikana

celé vlákno

Tohle už je vysloveně šikana. Já být u CitiBank, tak cítím strach a opravdu nepříjemný pocit. Co je to, když ne psychická šikana?

Méďa Béďa aura:60
30. 3. 2010 7:35 Nový

Re: CITI

celé vlákno

Dodatek se nesmí dostat na veřejnost? A tohle je co?
http://www.citibank.com/czech/consumer-banking/czech/files/obpkarty_zm_cz.pdf

Méďa Béďa aura:60
31. 3. 2010 9:44 Nový

Dotaz na redakci

celé vlákno

Nemohl by už konečně nějaký moderátor smazat ty pietschoviny v diskuzi, nemající s článkem absolutně nic společného…? Mně je srdečně jedno, jestli se prostitutky líbají nebo ne, a předpokládám, že většině normálních diskutujících rovněž.

rip
rip (neregistrovaný) 217.115.255.---
6. 4. 2010 15:11 Nový

Re: Dotaz na redakci

celé vlákno

To je zrovna to jediné přínosné, co se člověk na této diskusi doví

samos
samos (neregistrovaný) ---.net.upc.cz
6. 4. 2010 16:43 Nový

Re: Náhubkový zákon podle bank: Nebudeš žalovat na banku svoji

celé vlákno

ještě, že se nepodařilo ten účet u Citibank založit… více zde: http://www.cintibank.webpark.cz/

Zasílat nově přidané příspěvky e-mailem