Hlavní navigace

Náhrada škody nepřichází

7. 2. 2003
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

Prasklý rozvod vody a vytopení domácnosti je vždy nepříjemnou zkušeností. Pokud se ale od července do února nemůžete dočkat pojistného plnění, je zážitek o to nepříjemnější. ČSOB Pojišťovna ale říká: "Polepším se!"

Čtenářská zkušenost:

V červenci 2002 nám vznikla pojistná událost (vedená pod č. 9510200689). Praskl rozvod vody, měli jsme vytopený pokoj, ze stropu tekla voda, která poškodila nábytek, postele, koberec…

Likvidátorka pojistnou událost zhlédla 11. července 2002. Byla velice milá a z ničeho nedělala problém, pořídila fotografie poškozených věcí. Poté se dlouhou dobu nic nedělo.

Prodlení jsem vzhledem k povodním tolerovala. V listopadu jsem byla odkázána na firmu Autorevue, která vyčísluje škody, kde mě žádali o trpělivost. Začátkem prosince jsem byla touto firmou informována, že vše vyčíslili a zaslali na IPB Pojišťovnu. Nyní je konec ledna a stále jsem neobdržela žádnou oficiální zprávu. Telefonické spojení s likvidátory není možné. Buď nejsou v kanceláři (už nejsou, ještě nejsou, jsou na obědě, právě si někam odskočili), nebo nezvedají telefony. Zanechání vzkazu pro likvidátorku (Pavlína Fraňková) u recepční nemá žádnou odezvu.

Byla bych ochotná tolerovat zpoždění vzhledem k povodním, ale to, že neberou telefony a nevolají při zanechání vzkazu, mne opravdu vytáčí.

Dana Vidimová
(text prošel redakční úpravou)

Vyjádření ČSOB Pojišťovny

Pardubice 4. 2. 2003

Věc: Stížnost na práci likvidační služby ČSOB Pojišťovny

Vážená paní doktorko,

seznámil jsem se se spisem pojistné události a musím konstatovat, že Vaše stížnost je oprávněná. Mimořádně dlouhá doba likvidace byla způsobena personálními změnami v likvidační službě, což pojišťovnu samozřejmě neomlouvá.

Pojistná událost byla uzavřena 3. 2. 2003 s výší plnění xx xxx,– Kč [částka vymazána redakcí]. Peníze Vám budou zaslány na účet v příštím týdnu.

Dovolte mi omluvit se Vám za problémy, které jsme Vám způsobili a věřte mi, že je naším cílem nedostatky odstranit a důvěru klientů ČSOB Pojišťovny udržet.

S pozdravem

František Vacek
ředitel divize neživotního pojištění

Redakce

Tabulka č. 766
Pojišťovna potřebovala k vyřízení pojistné události půl roku, což je čas běžně nevídaný. Proto ČSOB Pojišťovně udělujeme Zlámanou grešli.

Jsme rádi, že se paní Vidimová pojistného plnění nakonec dočká. ČSOB Pojišťovna chybu přiznává, což ji ctí. Slibuje nápravu, což vítáme. Zda se jí podaří nedostatky odstranit, ukáže až čas.

Zajímá vás, kdo již získal naše ocenění? Podívejte se na Zlámaná grešle / Zlatý dukát.

Máte také nějakou špatnou zkušenost? Nebo chcete naopak někoho pochválit? Příspěvek do nové rubriky Měšce můžete zasílat i vy! Tešíme se na ně na adrese redakce@mesec.cz, autor každého zveřejněného zážitku od nás navíc obdrží tričko s logem Měšce. Ti z vás, kteří do konce roku pošlou nejvíce zkušeností, případně nejzajímavější příspěvek, se kromě toho mohou těšit na zajímavé dárky.

skoleni_15_4

Pro finanční instituci, jíž se ohlas týká, bude mít vaše zkušenost trvalé následky. Za kladný ohlas jí totiž redakce jménem čtenářů udělí „zlatý dukát“, záporný ohlas bude oceněn „zlámanou grešlí“.

Každá instituce, které se čtenářská zkušenost týká, přitom přímo v článku dostane prostor pro vyjádření. Jakým způsobem jej využije – zda k omluvě, poděkování, osvětlení situace či jinak – je plně na jejím uvážení. Takže – vzhůru do toho!

Podaří se ČSOB Pojišťovně zamezit půlročním likvidačním dobám?

  • Rozhodně ano.
    24 %
  • Spíše ano.
    20 %
  • Spíše ne.
    15 %
  • Rozhodně ne.
    28 %
  • Není důvod, jednalo se o ojedinělý případ.
    13 %

Byl pro vás článek přínosný?

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).