Spočítejte si...

Zavřít

Na návštěvě u Home Credit

Společnost Home Credit je předním českým poskytovatelem úvěrových produktů a už jen málokdo si vzpomene na její začátky v podobě malé „garážové úvěrovky“ na Brněnsku.

Společnost Home Credit se už od roku 1997 specializuje na poskytování spotřebitelských úvěrů. Za 14 let působení na českém trhu se stala významnou firmou v nebankovním spotřebitelském financování – úvěr od Home Creditu využily bezmála dva miliony Čechů. Za rok 2010 poskytla společnost českým zákazníkům 8,4 miliardy korun. Je součástí skupiny Home Credit, kterou plně vlastní finanční skupina PPF.

Zpočátku nabízel Home Credit pouze klasický splátkový prodej, který i dnes je možné využít na více než 3500 obchodních místech po celé republice. V tomto směru společnost spolupracuje jak s velkými obchodními řetězci, jako je Tesco, Kika, Asko Nábytek, Sconto, Baumax nebo Mountfield, ale i se stovkami menších regionálních prodejců a několika stovkami e-shopů. Úvěry na ojeté automobily začal Home Credit poskytovat na podzim roku 2008 a v současné době spolupracuje s více než 250 autobazary.

K dalším produktům patří hotovostní úvěry, které si můžete sjednat po telefonu, online na webových stránkách společnosti, případně  u stánku Tesco Finanční služby v 77 obchodech Tes­co.

Karta Yes byla jednou z prvních úvěrových karet, kterou jste mohli platit, později ji nahradila Stříbrná karta. S vývojem revolvingových úvěrů se Home Credit začal postupně soustřeďovat na kreditní karty: od roku 2008 vydává cobrandové kreditní karty Premia, se kterými můžete nakupovat se slevami ve stejnojmenné obchodní síti. V současné době má síť 35 partnerů a zahrnuje více než 1200 obchodních míst po celé republice včetně několika internetových obchodů.

Milníky společnosti Home Credit

  • 1997 – Hustopečích u Brna vzniká leasingová společnost Home Credit a.s.
  • 2000 – začíná vydávat první úvěrovou kartu v ČR – Yes karta
  • 2002 –  s úvěrem Medifin je možné financovat nadstandardní lékařskou péči
  • 2003 – rozšiřuje produktovou řadu o hotovostní úvěry
  • 2005 – stává se součástí finanční skupiny PPF
  • 2006 – vstupuje na trh s Kreditní kartou Home Credit a začíná nabízet hotovostní úvěr po telefonu
  • 2008 – zahajuje poskytování úvěrů na ojetá auta, buduje síť Premia, začíná vydávat cobrandové Premia karty
  • 2010 – zahajuje strategickou spolupráci s obchody Tesco, spouští online půjčku

Fotoreportáž

Komentář k fotografii je vždy nahoře. Autorem fotografií je Ondřej Hošt.

Sídlo Home Creditu na Moravském náměstí v Brně.

Recepce úvěrové společnosti v korporátních barvách.

Na tomto oddělení se starají o podporu prodejců, kteří nabízejí nákupy na splátky.

Každý prodejce tady má svůj šanon.

Ředitel české obchodní sítě Zbyněk Rychtář ve své kanceláři.

Analytik Home Creditu Michal Kozub zabraný do práce.

Vedoucí oddělení hotovostních produktů Jan Oplatek je veselá kopa.

Úvěrové podmínky Home Creditu nově v přehledných brožurách.

Chodba vedoucí od kreditních karet přes řízení rizik až k marketingu.

Diskuze nadšenců nad typy, parametry a výhodami kreditních karet Home Creditu.

Clubcard kreditní karta je nejnovější společný produkt Home Creditu a obchodů Tesco.

Produktový specialista Michal Musil s vějířem kreditních karet společnosti.

Řízení rizika je jedno z nejdůležitějších, i když veřejnosti nepříliš známé oddělení.

Na oddělení marketingové komunikace se vymýšlejí letáky, televizní reklamy nebo internetové kampaně.

Ředitel kreditních rizik nemůže mít na dveřích jiný nápis než Podvodníkům vstup zakázán. Dárek od kolegů z Číny.

To je on. Lukáš Civín sleduje riziko bedlivým okem.

Dvě srdce informačních technologií. Serverovna a její strážce, ředitel IT Josef Mačica.

Kancelář generálního ředitele Home Creditu Ericha Čomora.

Odměňovací systémy nebo zaměstnanecké benefity spravují na personálním oddělení.

Call centrum správy pohledávek.

Odsud volají operátoři klientům, kteří zapomněli zaplatit pravidelnou splátku.

Práce operátora je jedna z nejtěžších, vyžaduje hroší kůži, neoblomnost, ale i velkou dávku vnímavosti.

Tisková mluvčí Home Creditu Eva Řimnáčová byla během reportáže mojí věrnou průvodkyní.

Tady se schvalují a zpracovávají spotřebitelské úvěry na ojetá auta.

Úvěrové produkty aktivně nabízí oddělení telemarketingu.

Operátor telemarketingu obvykle mluví zhruba s padesáti klienty denně.

Nové operátorky klientského centra absolvují úvodní školení.

Kateřina Bednářová dohlíží na program Fraud monitoring, který hlídá nestandardní transakce na kreditkách.

Podatelna denně zpracuje tisíce zásilek, vozík se opravdu hodí.

Připravuje i poštu k odeslání do slovenského Home Creditu, který sídlí v Piešťanech.

Home Credit International je servisní organizace zodpovědná za IT podporu jednotlivých společností skupiny Home Credit.

Odpočinková zóna Home Credit International v posledním patře budovy Vienna Point na Vídeňské ulici v Brně.

Kuchyňka a malý bar.

Relax zóna

27 názorů Vstoupit do diskuse
poslední názor přidán 21. 1. 2014 4:51