Internet Info, s.r.o. Lupa Měšec Podnikatel Root Zdroják DigiZone Slunečnice Vitalia TopDrive KupDnes Navrcholu NovýTarif Dobrý web Weblogy Woko Jagg Computer.cz SK: MojeLinky

Názory k článku
Na návštěvě u CETELEM

kkn
kkn (neregistrovaný) 195.178.88.---
2. 12. 2011 0:22 Nový

Re: Na návštěvě u CETELEM

celé vlákno

Tyhle články můžu, díky a jen tak dál! :)

Jasan
Jasan (neregistrovaný) 89.176.164.---
2. 12. 2011 6:44 Nový

Neprofesionalita

celé vlákno

Je neprofesionalní u tohoto serveru, že neoznačuje články, které se zaměřují pouze na jednu společnost a nekriticky ji vychvalují či popisují (PR článek). Tyto články by měly být nějak odlišeny, protože se v podstatě jedná o reklamu konkrétní společnosti. Chápu tedy, že osoba, která v komentáři tyto články "fakt může" je asi nekritický příznivec společnosti Cetelem.

Arakain
Arakain (neregistrovaný) ---.240.broadband11.iol.cz
2. 12. 2011 11:35 Nový

Re: Neprofesionalita

celé vlákno

A proč by to nutně musel být příznivec Cetelemu? Copak není možné si jen tak přečíst něco nového, bez zaujatosti? Já si to přečtu taky, protože mne to zajímá a pan Chvátal to umí pěkně podat. Určitě kvůli článku nepoběžím do Cetelemu stát se zákazníkem.

kkn
kkn (neregistrovaný) 195.178.88.---
2. 12. 2011 12:28 Nový

Re: Neprofesionalita

celé vlákno

Jak už kolega odpovídal, má recht. Mě prostě zajímají nekonvenční články, které jinde nenajdu, a zároveň se částečně podívám pod pokličku známých firem ... co je na tom divného? :)

dalich . aura:93
2. 12. 2011 13:07 Nový

Re: Neprofesionalita

celé vlákno

Chápu Váš názor. A souhlasím, že tento článek je naprosto nekritický. Ale to je správně, cílem seriálu Na návštěvě totiž není článek postavený na kritickém zkoumání, nýbrž neutrální představení té či oné společnosti. Jednoduchý náhled pod pokličku s popisem, co všechno dělá a čím se zabývá. PR text vypadá jinak.

Jasan
Jasan (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
3. 12. 2011 6:03 Nový

Re: Neprofesionalita

celé vlákno

Nezávislý server se takto nechová, aby nekriticky popisoval konkrétní společnost. Prostě to vidím tak, že se jedná o placenou prezentaci konkrétní společnosti, tak by to mělo být přiznáno a pak je v pořádku, že společnost budete prezentovat v pozitivním světle až do nebes. Pokud je to jinak, tak je to neprofesionální. Proč je to zrovna Cetelem? Proč to není někdo jiný? Kdo rozhoduje o výběru? Nedělejte z nás blázny.

asdfghj
asdfghj (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
3. 12. 2011 17:08 Nový

Re: Neprofesionalita

celé vlákno

Plácáte kraviny. Není to první článek typu "na návštěvě" na tomto portále. De-facto se jedná o sérii článků ukazující finanční instituce zevnitř. Uplně stejně píší zajímavé článk portály třeba o počítačovém hardware nebo automobilech. Zajdou na návštěvu, nafotí, zdokumentují jak se co dělá, jak která firma funguje, a vůbec to neznamená, že za měsíc třeba nenapíší kritickou recenzi produktu dané společnosti...

Jasan
Jasan (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
4. 12. 2011 6:15 Nový

Re: Neprofesionalita

celé vlákno

O tom, kdo tady plácá kraviny či fotí kraviny, by se mohly vést ještě dlouhé diskuze. Zřejmě jste nepochopil, o co mi šlo. Aby se tento typ článku označoval jako PR článek, neřekla jsem, že by se o těchto věcech nemělo psát. Pokud chce server být nezávislý a profesionální, tak se obávám, že prezentace s plyšákem či maskotem moc důstojná není. Plyšáky mám spojeny s dětmi.

asdfghj
asdfghj (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
4. 12. 2011 17:00 Nový

Re: Neprofesionalita

celé vlákno

Kraviny plácáte vy. Tvrzení o tom, že si cetelem zaplatil tento článek považuji minimálně za velmi úsměvné. Jak jsem řekl, článků typu "na návštěvě" vznikají stovky, a prakticky nikdo je za PR článek nepovažuje, viz například:

http://pctuning.tyden.cz/hardware/zakladni-desky/9075-jak_vznika_zakladni_deska-exkurze_do_tovarny_gigabyte

To že může novinář nakouknout pod pokličku různých společností zabývajících se různým businessem je věc naprosto běžná, a zcela nepochybně patří k dobré PR strategii každé společnosti takové akce pro veřejnost či novináře pořádat. Někde dokonce návštěvnící za prohlídku platí (viz různé technicky zajímavé objekty). Takže doporučuji klid a mokrý hadr za krk...

Jasan
Jasan (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
5. 12. 2011 5:59 Nový

Re: Neprofesionalita

celé vlákno

Takže chcete tvrdit, že když tento server předvede prezentaci typu Cetelem aniž ji férově označí jako PR článek, takže se nejedná se o skrytou reklamu? Pokud podle Vás plácám kraviny, tak v tomto případě jste dost naivní.

brk
brk (neregistrovaný) 2002:5e70:5b--:----:----:----:----:----
3. 12. 2011 11:09 Nový

Virtuální karta

celé vlákno

Docela se mi líbí v článku zmiňovaná virtuální karta. Nemám ovšem rád dluhy, takže po kreditní kartě rozhodně netoužím. Jak je na tom nabídka "konkurence"?

Martin
Martin (neregistrovaný) ---.eurotel.cz
4. 12. 2011 14:24 Nový

Cetelem?

celé vlákno

Článek zajímavý,nekritický a neutrální pohled.
Můj názor na Cetelem je takový,že patří mezi lichváře a pořádné lichváře. Po sečtení úroků na creditní kartě za několik málo měsíců se dostanete úplně v pohodě na 200 -250% úrok. Tato firma vydělává na nevědomosti,nez­nalosti a na lidech ve finanční tísni. A s tím nesouhlasím!!

Méďa Béďa aura:47
4. 12. 2011 16:16 Nový

Re: Cetelem?

celé vlákno

Pěkný blábol... To počítání s úroky se bere v nějaké zvláštní škole? BTW od Cetelemu jsem měl před 3 úvěry a nezaplatil jsem na úrocích ani haléř... Jenže člověk holt nesmí být blb a pokud je ve smlouvě, že úvěr je bezúročný v případě, že se po 6 splátkách doplatí celý zbytek, tak s tím musí počítat...

AAA
AAA (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
4. 12. 2011 20:22 Nový

Re: Cetelem?

celé vlákno

Hmmm ... a co s tim krome nesouhlasu udelas? Budes se mracit pred jejich sidlem?

Méďa Béďa aura:47
4. 12. 2011 20:28 Nový

Re: Cetelem?

celé vlákno

Seš si jistej, že regáluješ na správný příspěvek?

AAA
AAA (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
4. 12. 2011 23:17 Nový

Re: Cetelem?

celé vlákno

Samozrejme...

Méďa Béďa aura:47
4. 12. 2011 23:23 Nový

Re: Cetelem?

celé vlákno

Sorry, omlouvám se, ale když jsem na to koukal před chvílí, tak ten tvůj příspěvek byl jako odpověď na můj... Asi nějaká chybička v redakčním systému.

tony
tony (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
4. 12. 2011 22:34 Nový

Dotaz na redakci

celé vlákno

Drive jsem mesec.cz rad a pravidelne cetl. Asi to prehodnotim. Clanek, jako je tento, tu neni poprve. Nechutny PR byl i ten na airbank. Proc tyto clanky nejsou oznaceny jako "PR"? Planujete v tomto pocinani pokracovat?

JM
JM (neregistrovaný) 79.98.75.---
5. 12. 2011 0:04 Nový

Nepřesnosti v článku

celé vlákno

Skupina BNP Paribas zaměstnává necelých 200 000 lidí v 80 zemích světa.

http://bank.bnpparibas.com/en/pid496/in-brief.html

čísla ve Vašem článku jsou nepřesná, pravděpodobně uvádějí divizi Personal Finance, pod kterou patří český Cetelem.

http://www.bnpparibas-pf.com/en/

29 000 tisíc lidí je méně, než pracuje ve skupině KBC nebo Erste (obě okolo 50k zaměstnanců) a to by asi nestačilo na největší banku na světě :)

http://www.bankersalmanac.com/addcon/infobank/bank-rankings.aspx

Připojuji se k těm, kteří nerozumí, co se snaží článek sdělit. Pokud tedy budete do budoucna mířit na návštěvu do dalších firem "jen tak na kafe" bez zásadního sdělení, zkuste prosím zjistit během pití kávy více přesnějších informací!

Krásný start do nového týdne!

jogurt
jogurt (neregistrovaný) ---.cust.nbox.cz
14. 2. 2012 9:42 Nový

lichváři a sprostí zloději

celé vlákno

Jednoznačně reklama. CETELEM těží z lidí v tísni. Jejich praktitky jsou prověřené léty, to ano, normální slušný člověk proti takovým lichvářům nemá šanci. Nedoporučuji se s těmito mafiány v žádném případě zaplést. CETELEMu nejde o půjčení peněz, ani o případné splacení půjčky, ale o to, abyste uvízli v dluhové pasti. Z vlastní zkušenosti vím, že i přes můj eminentní zájem se s nimi rychle vypořádat, vás jen tak nepustí. Otravují, prozvánějí, pro splacení v hotovosti mi dali číslo účtu s kódem banky 5000. Zkuste najít pobočku v druhém největším městě ČR. Přestože mají další účty např. u KB, která je všude. Ale to by bylo splacení moc jednoduché. Říkají falešné zprávy, manipulují, využívají důvěřivosti lidí. Zkuste najít na někoho od nich osobní kontakt. Třeba z pobočky. To se vám nepovede, na jejich místě bych se musel stydět, u nich je bohužel ten pravý důvod ne stud, ale strach.

Zasílat nově přidané příspěvky e-mailem